Niet cruciaal, Heerenveen had anders ook wel gewonnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Tyron het volgende:
de vrij is wel klaar voor madrid/barca/man u enzo, is een speler die geen cruciale fouten maakt
Daar kan wat in zitten, ik heb zelf Feyenoord - Utrecht niet gezien. Dan zal ik jou moeten geloven, het streept elkaar inderdaad dan weg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
En bij Utrecht kregen we een aantal strafschoppen niet. Dat kun je allemaal tegen elkaar wegstrepen. Selectief jammeren over een pingel, vaak genoeg andersom het geval geweest.
Gelukkig heb ik zakdoekjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier blijven die olli-dom plaatjes ook staan. Het blijft iets wat niet geheel meetbaar is en de gedupeerde club zal zich altijd benadeeld voelen.
Om daar nu opeens over te klagen vind ik behoorlijk kansloos tbh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Je kan geel geven aan Pelle, was gewoon te onhandig.
ik kijk wel mee, 3de of 4de plek, wat wordt het?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar hebben de trolls hun moment of fame gehad? Kunnen we de wedstrijd weer afsluiten en vooruit kijken.
Het is wel een beetje zo GGMM wat sommige zeggen, ik doe/deed ook wel eens anti ajax en dat mocht dan niet. Maar mensen mogen wel Feyenoord dizzen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier blijven die olli-dom plaatjes ook staan. Het blijft iets wat niet geheel meetbaar is en de gedupeerde club zal zich altijd benadeeld voelen.
Wij zij ook de enige met een indrukwekkend stadionquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als er 1 team dit jaar de scheidsrechter mee heeft zijn julie het wel
feyenoord krijgt vitesse nog thuis. Kan je daar weer "overheen"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef arjan1212 het volgende:
Nou kan je het kampioenschap wel vergeten. Morgen gaat Vitesse er ook nog overheen
wij worden dit jaar 4de
Dat zei ik laatst dat de eerste serieuze testcase nog moet komen. Als je Djuricic en Finbogarsson al niet kunt afstoppen laat staan Messi of Ronaldo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook wel weer duidelijk dat we op het WK niet veel hoeven te verwachten.
pizza snapt het niet zo goed, als psv kampioen zou worden is het ook de schuld van de knjbquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk moet Pizzageit niet de KNVB schuld geven. Je kan ook gewoon zeggen dat Feyenoord keihard gefaald heeft
Wat ga ik me toch kankerhard verkneukelen als jullie op je bek gaan morgen en die Eriksen voor de rest van het seizoen eruit ligt he. Je loopt 't echt te jinxen broer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kijk wel mee, 3de of 4de plek, wat wordt het?
Haat tegen PSV was toch groter?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kut, nu hopen dat Amsterdam verliest. Als wij het niet worden, dan zij alsjeblieft ook niet.
Aanwijsbare dingen mogen in het feedback-topic.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zo GGMM wat sommige zeggen, ik doe/deed ook wel eens anti ajax en dat mocht dan niet. Maar mensen mogen wel Feyenoord dizzen.
Misschien hadden ze hem toch gewoon ergens expres een kaart moeten laten pakken, Heerenveen uit is toch al tijden een moeilijke uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Je kan geel geven aan Pelle, was gewoon te onhandig.
Inderdaad. Bij die vier gele kaarten daarvoor zitten er een aantal onnodige bij. En dan beschouw ik die tegen Ajax niet als onnodig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om daar nu opeens over te klagen vind ik behoorlijk kansloos tbh.
PSV mag altijd. Ajax nooit. Feyenoord regelmatig. Maargoed, je moet er tegen kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zo GGMM wat sommige zeggen, ik doe/deed ook wel eens anti ajax en dat mocht dan niet. Maar mensen mogen wel Feyenoord dizzen.
ben je boos?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga ik me toch kankerhard verkneukelen als jullie op je bek gaan morgen en die Eriksen voor de rest van het seizoen eruit ligt he. Je loopt 't echt te jinxen broer.
Vorig jaar ging die redelijk gemakkelijk af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem toch gewoon ergens expres een kaart moeten laten pakken, Heerenveen uit is toch al tijden een moeilijke uitwedstrijd?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV mag altijd. Ajax nooit. Feyenoord regelmatig. Maargoed, je moet er tegen kunnen vind ik.
Voor tegen wie? Elke wedstrijd is lastig voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem toch gewoon ergens expres een kaart moeten laten pakken, Heerenveen uit is toch al tijden een moeilijke uitwedstrijd?
Voor PEC uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor tegen wie? Elke wedstrijd is lastig voor Feyenoord.
Maakt mij geen reet uit of Ajax danwel die gladjanussen uit Eindhoven kampioen wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kut, nu hopen dat Amsterdam verliest. Als wij het niet worden, dan zij alsjeblieft ook niet.
Had veel gescheeld, ja.quote:
als het tegenzit is dat binnenkort ook weg..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wij zij ook de enige met een indrukwekkend stadion
Kuip
Dat lijkt me tactisch niet sterk bedacht nee...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vitesse 3e?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Zielige figuren hier trouwens, eigen spelers afzeiken.
Mag dat niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
Gezellig topic. Heeft Feyenoord niet gewonnen ofzo?
Enige van de drie feyenoorders die "misschien" een stam kan worden is Indi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst dat de eerste serieuze testcase nog moet komen. Als je Djuricic en Finbogarsson al niet kunt afstoppen laat staan Messi of Ronaldo.
Dit zijn gewoon subtoppers in wording echt geen spelers van het kaliber V Persie of Sneijder of Stam.
Ja dat hebben ze ook helemaal niet verdiend hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Wanneer Heerenveen daadwerkelijk tegenstand biedt is het wat lastig voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
Nee we gaan naar Hotter Than My Daughter kijken, je moeder komt er zo op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
Ze worden ook opgehemeld met goed spel, wat is je punt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Gordon is een Ajacied.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee we gaan naar Hotter Than My Daughter kijken, je moeder komt er zo op.
Realisme noemen ze dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Nou en.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |