Jij begint erover dushi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je tieten wilt zien, dan kijk je maar in KPD
René is een prima mod. Alleen is hij in de livetopics soms wat irritant, maar soit. Zo lang hij 't hier niet doet kan ik er mee leven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen clubje betreft, right
En er zelf nog regelmatig aan meedoen
No offence, ik vind je (een van) de slechtste modator(s) die ik hier ben tegengekomen.
Waar maak je je druk om man? Feyenoord heeft verloren en dan ga jij lopen janken om wat reacties op een internet forum.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen clubje betreft, right
En er zelf nog regelmatig aan meedoen
No offence, ik vind je (een van) de slechtste modator(s) die ik hier ben tegengekomen.
Heb je die Mathijsen zijn veters zien strikken? Dat was toch te genant voor woorden.quote:
Wie of wie????quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef fantasyboy het volgende:
Schaken had beter als buitenspeler kunnen blijven spelen
Ik snap niet dat gewoon een echte spits zoals Anchabar of Leonardo speelde...schaken had aan de buitenkant veel gevaarlijk kunnen zijn dat zag je aan een paar acties...
Heerenveen heeft de beste kansen gehad
Eens. Vormer was goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Amen. Alleen Mathijsen, Jan Maat en Vormer haalden een voldoende.
Ja, GGMM heeft het goed onder controlequote:
De jouwe?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je tieten wilt zien, dan kijk je maar in KPD
Dit. Laat maar banken komende weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Muto het volgende:
Jan Maat, BMI, Mathijsen, Nelom
De Vrij krijgt het iets te hoog is z'n bol.
Slechts twee doelpunten tegen wat een wedstrijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Muto het volgende:
Jan Maat, BMI, Mathijsen, Nelom
De Vrij krijgt het iets te hoog is z'n bol.
Idd. Totaal niet symmetrisch gestrikt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je die Mathijsen zijn veters zien strikken? Dat was toch te genant voor woorden.
Die zal wel een ban aan het regelen zijn. Ik noemde hem sukkeltje. Dat mag natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, GGMM heeft het goed onder controle![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |