Bij 290sqm, volgens mij enige in A'dam die SNS Herning verkoopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:46 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Nice! Waar gekocht in de stad?
Of valt dit ook in de categorie 'is google kapot?'
Tnqs, ga ik binnenkort ff kijken dan. Geen zin om vanmiddag nog die kant op te scooteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:54 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bij 290sqm, volgens mij enige in A'dam die SNS Herning verkoopt.
Altijd mijn eerste stop in A'dam.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:56 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Tnqs, ga ik binnenkort ff kijken dan. Geen zin om vanmiddag nog die kant op te scooteren.
Als ik weer geld heb ook bestellen. Caliroots is tof.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Bajskorv het volgende:
Redelijk vol mandje bij Caliroots... Kriebel...
Ik sla de Cali sale over. Al lijkt me die hoodie die je postte erg fijn. Katoen lijkt me erg fijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Bajskorv het volgende:
Redelijk vol mandje bij Caliroots... Kriebel...
Zeker, met name C Premium is altijd dope. Leuke lui ook, chill. In mijn mandje die hoodie, tees van Kitsune en Wood Wood...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als ik weer geld heb ook bestellen. Caliroots is tof.
Naast woei weinig dopes. Sowieso langs sevenply en vans store. In de vans store heb je grote kans dat je mij of mijn huisgenoot ziet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
Rotterdam voor een vrijgezellen ergens eind April. Hopelijk tijd om wat shops te zien, nog nooit langs Woei enzo geweest.
Heb een tee en een short van Saturdays, ben tevreden over de fit, redelijk slim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand toevallig enig idee hoe de fit van Saturdays Surf is? Zit hier over te dubben. Deze katoen is geweldig, zit ook in een Our Legacy bomber die ik heb. En nu met Cali korting...
[ afbeelding ]
Wat doe jij in de vans store dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Naast woei weinig dopes. Sowieso langs sevenply en vans store. In de vans store heb je grote kans dat je mij of mijn huisgenoot ziet.
Of wil je undercover blijven?
Ja, Bajs Bond en alles. En nee hoor, zo erg is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Naast woei weinig dopes. Sowieso langs sevenply en vans store. In de vans store heb je grote kans dat je mij of mijn huisgenoot ziet.
Of wil je undercover blijven?
Thanks, dan zal een L voor mij prima zijn. Het meeste draag ik in L als de fit maar een beetje slim is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef JetLife het volgende:
[..]
Heb een tee en een short van Saturdays, ben tevreden over de fit, redelijk slim.
Vandaag ook bij 290sqm geweest, viel qua sneakers tegen, gelukkig wel nog een tee van Our Legacy kunnen halen en bij andere winkels nog wat vette dingen.
Daily kan basj ook slagen, toffe winkel, helemaal vergeten. Ik chill vaak in vans store als ik toch in de stad ben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat doe jij in de vans store dan?
Seventyfive is ook wel leuk. Witte de with zitten redelijk leuke winkels en daily rush is ook wel awesome.
Oqium ook leuk maar niet voor bajs denk ik.
Komt wel goed dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks, dan zal een L voor mij prima zijn. Het meeste draag ik in L als de fit maar een beetje slim is.
Reissue heeft helaas alleen die chukka's tot 10.5, net te klein voor mij. Zit sowieso te twijfelen of ik nog een 3e paar flyknit chukka's nodig hebquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef acbs2 het volgende:
Zag op c premium store ook nieuwe woodwood street leggings maar wat een inspiratieloze meuk.
Heb idd aardig wat van dit soort trackpantsmaar heb gisteren 2x zespy trackpant binnengehad van I love Ugly. Up & coming streetwear brand uit Nieuw Zeeland. Hebben echt toffe dingen > www.iloveugly.net
(free shipping wereldwijd met dhl maar wel 25,- douanekosten)
Heb deze binnengekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar alvast die zwarte lunar flyknit chukka's gepreorderd bij reissue en voor mn vriendin deze roshes besteld die ik dinsdag binnen krijg.
[ afbeelding ]
ff kijken of het wat is en mss haal ik ze ook wel
thnx! Ben er ook zeker blij mee. Ik wil die saga eig ook, maar moet eig even rustig aan doen met m'n geld.quote:
Ik vond ze eig best Nice irl.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef thethoryd het volgende:
Bajs jij had toch deze?
[ afbeelding ]
Heb je daar heel misschien een on-feet pic voor me?Zit een beetje te twijfelen met dat groene op de achterkant.
zou eerder twijfelen door materiaal op de toebox.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef thethoryd het volgende:
Bajs jij had toch deze?
[ afbeelding ]
Heb je daar heel misschien een on-feet pic voor me?Zit een beetje te twijfelen met dat groene op de achterkant.
Ik wil deze. Weet iemand waar deze nog te bestellen zijn? /nogooglequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:45 schreef don-diablo het volgende:
Die tweede broek is best tof acbs![]()
Vandaag gehaald:
[ afbeelding ]
mail ted/epicquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:40 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik wil deze. Weet iemand waar deze nog te bestellen zijn? /nogoogle
Toen ik er was alleen kleine maten geloof ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef don-diablo het volgende:
Maar bajs seventy five had die slam jam gl3 nog gewoon zei je. Hadden ze er nog wat gangbare maten van liggen, of alleen de extreme maten? Toch apart dat ze er nog lagen iig.
I love ugly heb ik ook ergens gezien geloof ik. De naam komt me iig bekend voor. Die zespy pants zou ik misschien wel willen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Reissue heeft helaas alleen die chukka's tot 10.5, net te klein voor mij. Zit sowieso te twijfelen of ik nog een 3e paar flyknit chukka's nodig heb![]()
Dat I Love Ugly ken ik ergens van, weet alleen niet meer van waar. Heb er ergens in een winkel mee in mijn handen gestaan, herken hun tees. Zit me alleen af te vragen waar in godsnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Atta-boy het volgende:
IEDEREEN AAN DE LEGGINGS!!!1!1!!111!Valt mee.. Vind het meer een track pants tbh. Voor de relaxte dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Atta-boy het volgende:
IEDEREEN AAN DE LEGGINGS!!!1!1!!111!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fapfapfap, ik wou dat ik kleine voeten hadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind de vans store sowieso nooit heel erg spannend![]()
Alleen soms even iets checken zoals die half cabs een tijdje terug enzo.
Wivah speciaal voor xSanjay:
[ afbeelding ]
Geen sneakers, wel bulky. Haters gonna hate
ik vind deze serieus echt dope, vooral die donkergrijze.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef acbs2 het volgende:
Zag op c premium store ook nieuwe woodwood street leggings maar wat een inspiratieloze meuk.
Heb idd aardig wat van dit soort trackpantsmaar heb gisteren 2x zespy trackpant binnengehad van I love Ugly. Up & coming streetwear brand uit Nieuw Zeeland. Hebben echt toffe dingen > www.iloveugly.net
(free shipping wereldwijd met dhl maar wel 25,- douanekosten)
Heb deze binnengekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar alvast die zwarte lunar flyknit chukka's gepreorderd bij reissue en voor mn vriendin deze roshes besteld die ik dinsdag binnen krijg.
[ afbeelding ]
ff kijken of het wat is en mss haal ik ze ook wel
Gast, harde sneakers man. Ook echt tof onder die broek, wou dat ik ze allebei had.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:45 schreef don-diablo het volgende:
Die tweede broek is best tof acbs![]()
Vandaag gehaald:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Zal eens kijken als ik thuis ben!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef thethoryd het volgende:
Bajs jij had toch deze?
[ afbeelding ]
Geen idee, maar bel ze even? In de winkel zelf stond een 9.5.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef don-diablo het volgende:
Maar bajs seventy five had die slam jam gl3 nog gewoon zei je. Hadden ze er nog wat gangbare maten van liggen, of alleen de extreme maten? Toch apart dat ze er nog lagen iig.
Bestelling geplaatst, hopelijk past ie lekker. Verder twee tee's erbij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand toevallig enig idee hoe de fit van Saturdays Surf is? Zit hier over te dubben. Deze katoen is geweldig, zit ook in een Our Legacy bomber die ik heb. En nu met Cali korting...
[ afbeelding ]
Nice ones, diepere ronde hals die first one?quote:Op zondag 31 maart 2013 10:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bestelling geplaatst, hopelijk past ie lekker. Verder twee tee's erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel een mailtje sturen ivm Pasen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Geen idee, maar bel ze even? In de winkel zelf stond een 9.5.
Klinkt heel raar, maar die achterkant (side panels) lijkt een beetje op de achterkant van de yeezy 2. Zeker met die cw en de glow in the dark lijkende zoolquote:Op zondag 31 maart 2013 10:39 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze best tof. Die rare kleur swoosh verpestte hem idd. Swoosh op de voorkant is goed gelukt.
Niet bijzonder diep meestal bij Kitsune. Hou ik ook niet zo van.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:35 schreef Valyx het volgende:
[..]
Nice ones, diepere ronde hals die first one?
Is niet raar, deze custom is yeezy inspiredquote:Op zondag 31 maart 2013 10:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Klinkt heel raar, maar die achterkant (side panels) lijkt een beetje op de achterkant van de yeezy 2. Zeker met die cw en de glow in the dark lijkende zool
zag deze gisteren in ams:quote:Op zondag 31 maart 2013 12:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog nike free runs voor de zomer. En dan met name zwart met grijze of witte zool. Weet iemand of die nog ergens te koop zijn online (geen ebay) of ben ik te laat voor deze schoen?
En als je niet in de randstad of het zuiden woont: Time Out Sport heeft ze ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog nike free runs voor de zomer. En dan met name zwart met grijze of witte zool. Weet iemand of die nog ergens te koop zijn online (geen ebay) of ben ik te laat voor deze schoen?
Tnx. Niet exact wat ik zoek maar komt in de buurt. Ze zijn dus nog wel steeds te koop.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zag deze gisteren in ams:
http://www.debijenkorf.nl(...)n-textiel-8805050006
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb al best veel gezocht en ook bijna elke shop gehad in de OP, maar kan ze gewoon niet vinden.
Iemand nog tips waar ik kan zoeken of dat je misschien weet of ze nog komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn die ZX 750 en die hebben ze nog wel in mijn maat.
Daarnaast nog een vraag. Janoski's heb ik al thuis staan in een bepaalde maat. Zitten redelijk strak in het begin maar lopen eenvoudig uit. Zou het veel schelen om een halve US maat erbij te pakken? Zelfde vraag bij Koston's. Die heb ik dan weer niet thuis liggen.Feyenoord Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZX 750 (kon ik nog wel bij Cali bestellen en ook op de adidas website.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat bedoel ik inderdaad. Dan laat ik het maar zo. Kan ik ze beter een keer ergens anders kopenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:28 schreef Atta-boy het volgende:
Je foto's werken niet.
Heb verder eigenlijk geen idee waar ze die adidas hebben, patta etc niet?
Hoe bedoel je eigenlijk met halve maat er bij pakken? bv als je een us9 hebt een us9,5 kopen ofzo?
Kan best maar zit wat minder lekker als je schoen wat te groot is imo.
Feyenoord Rotterdam
Ik wil die asicsquote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef SHOOOTO het volgende:
op z'n paasbest: (en sunday shootings)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Atta-boy het volgende:
Oh ja nog even een wivah voordat vault ze ook heeft
[ afbeelding ]
Fotoshoot yo
[ afbeelding ]
Fullbody wivah voor ultieme sexyness:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zo lekkerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef SHOOOTO het volgende:
op z'n paasbest: (en sunday shootings)
[ afbeelding ]
ze zijn best nice, beetje Huarache achtig. Zou ze echter niet kopen, wel dragen mits goodiequote:Op zondag 31 maart 2013 15:48 schreef Atta-boy het volgende:
Supra's op de achtergrond...
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Atta-boy het volgende:
Oh ja nog even een wivah voordat vault ze ook heeft
[ afbeelding ]
Fotoshoot yo
[ afbeelding ]
Fullbody wivah voor ultieme sexyness:Footscapes zijn hella nice. Omg omg. team sneakertopic groepswivah foto op sneakerness?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is 1 april grap tochquote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef doo. het volgende:
Iemand hier interesse in die adidas x solebox allegras? Maatje 10.5 3x gedragen of zo dus mogen weg voor cheap. Zo nee gaan ze de baai op. pm maar.
EDIT:
zie zojuist op lacebag dat seventyfive de nb x tassie devil nog bij 75 heeft liggen in rotterdam in maatje 10.5us. Iemand die in de buurt woont en een 10.5us voor me wilt oppikken? Eeuwige liefde + vergoeding uiteraard!! Oja er ligt ook nog een US9 die mag je van me meenemen om zelf te resellen. hahah
Ik was van plan zo even langs Seventyfive te gaan voor de blauwe GL3s, als ze er nog zijn neem ik ze mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef doo. het volgende:
Iemand hier interesse in die adidas x solebox allegras? Maatje 10.5 3x gedragen of zo dus mogen weg voor cheap. Zo nee gaan ze de baai op. pm maar.
EDIT:
zie zojuist op lacebag dat seventyfive de nb x tassie devil nog bij 75 heeft liggen in rotterdam in maatje 10.5us. Iemand die in de buurt woont en een 10.5us voor me wilt oppikken? Eeuwige liefde + vergoeding uiteraard!! Oja er ligt ook nog een US9 die mag je van me meenemen om zelf te resellen. hahah
Is de winkel überhaupt wel open ivm Pasen?quote:Op maandag 1 april 2013 12:38 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik was van plan zo even langs Seventyfive te gaan voor de blauwe GL3s, als ze er nog zijn neem ik ze mee.
Ik zou denken van niet, maar ben benieuwd.quote:Op maandag 1 april 2013 12:49 schreef Cpt. het volgende:
Volgens www.koopzondagen.net mogen alle winkels in Rotterdam centrum open zijn. Anders dikke pech
Held! Volgens mij is die gewoon open inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 12:38 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik was van plan zo even langs Seventyfive te gaan voor de blauwe GL3s, als ze er nog zijn neem ik ze mee.
Alsof ik het niet dacht.quote:
Een keer fitpics posten/pm'en?quote:Op maandag 1 april 2013 14:29 schreef acbs2 het volgende:
@don heb ze al binnen gekregen hoor.
Dat poste ik dacht ik ook
Enja fit is perfect, kwaliteit is top.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Concrete Den Haag. Alle maten nog, 110 euro.
wanneer ga je stoppen met pinrollquote:
cause it's cool man, cooler dan een tapered fitquote:Op maandag 1 april 2013 19:57 schreef Hiatus het volgende:
waarom doet iedereen die cuffs/ pinroll eigenlijk?
Ben ik de enige die dat niet doet?
Correctquote:Op maandag 1 april 2013 20:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vault draagt een tapered fit zonder pinroll, met tripple cuff.
Ik draag mijn broeken ook cuffed overigens. Selvedge showen en vind het mooier. Het laat mijn lange benen nét iets korter lijken.
Die linksonderaan heb ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gedeeltelijk collectie picje pre-cleaning. Dit weekend heb ik sneakers gepoetst
[ afbeelding ]
Een (ooit) witte Air Force 1 mid.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef Catnip het volgende:
[..]
Die linksonderaan heb ik ookMet zilver..
Je bedoeld dat ze snel vies worden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Een (ooit) witte Air Force 1 mid.
En de zool wordt geel waar je weinig aan kunt doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:29 schreef Catnip het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze snel vies worden?
Ik vind ze dr nog wel aardig uitzien hoor..
instalifestyle #chicksonkicksquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gedeeltelijk collectie picje pre-cleaning. Dit weekend heb ik sneakers gepoetst
[ afbeelding ]
[center]quote:Furthering the brand’s collaboration with skateboarder Dennis Busenitz, adidas offers the cult favorite Busenitz Pro in a new heavenly color scheme. The latest edition of the signature skate shoe features brilliant white 3-Stripes which pop from the muted white suede and canvas upper. Subtle metallic gold details finish the fresh white on white update. Available at adidas Skateboarding retailers.
quote:BRON: hypebeast
Ja I know daarom draag ik ze al 2 jaar niet zodat ik deze zomer de enige benquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
instalifestyle #chicksonkicks
Flamingo 90s, die zag je echt vaak op straat.
Erg Nice.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Skateboarding Busenitz Pro “White/White”
[..]
[center][ afbeelding ][/center]
[..]
Ik heb de tong altijd 'gewoon' achter de broekspijp zodat het niet zichtbaar is idd. Vind ze slijtvaster dan koston's, maar dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:41 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
tong gaat toch achter de broek, anders dit:
[ afbeelding ]
Echt witte heb ik niet, maar voor de zomer heb ik iig m'n adidas zx500. Daarnaast kunnen zijn free en nu ook flyknits wel lekker lijkt me.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef Bajskorv het volgende:
Ik denk weer aan paar witte Courtstar/Greenstar's. Altijd lekker in de zomer, en niet duur...
hard, hard, hard.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Jup, zijn goede schoenen ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:34 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben fan geworden van sk8 hi's. Dingen zitten echt mad lekker en ze zijn lekker warm
quote:The Nike Flyknit One+ has taken over the running game since its debut in mid-February, coming at consumers and runners with an unbeatable combination of two award-winning technologies of the 21st Century. For sneakerheads, the Flyknit One+ has been an undeniable hit as well, but for those waiting for that unabashed use of Flyknit color-blasting have a target season to look forward to as this sick Multi-Color version is indeed slated for a release. These brash colorways are typically an HTM joint, so we’ll update you if these are one of the super-limited pairs or perhaps a general release – with hopes that these fall in the latter category. The Nike Lunar Flyknit One+ “Multi-Color” is slated for a release during the Fall 2013 season, so check out the detailed gallery below and stay tuned to Sneaker News for more updates on what’s shaping up to be a true must-have Flyknit release of 2013.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Lunar Flyknit One+ “Multi-Color”
[..]
[ afbeelding ]Ik vind die kleuren wel tof eig. Model zelf is niet helemaal mijn ding. Vind de zool onder m'n trainers wat toffer, maar das persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Love will tear us apart (Joy Division)
Idd, desnoods grijs.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Bajskorv het volgende:
Die two-tone lunar zool verpest 'm, liever gewoon helemaal wit.
two tone lunarlon vind ik wel wat hebben, anders krijg je zo'n wit blok zool zoals hierboven met de Koston 2.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Bajskorv het volgende:
Die two-tone lunar zool verpest 'm, liever gewoon helemaal wit.
Die blijven erg erg Nice. De htm mids in grijs en blauw zijn ook erg, erg Nice.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, geen fan van. Ik weet niet, het maakt die hele schoen opeens erg "doorsnee". Niks mis mee, maar de muur van de Footlocker hangt al vol met aardige Lunarlon modellen, zeg maar. Ik wil nog steeds erg graag een HTM te pakken krijgen, so sweet.
[ afbeelding ]
Ik ben erg blij met m'n trainers en dat is 'gewoon' een Gr.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef Bajskorv het volgende:
Die HTM Chukka heb ik in het grijs inderdaad, net als de gewone rode Chukka's. Zulke fijne schoentjes.
Jammer, staan er paar dope paartjes op maar ik durf de gok niet te wagen omdat vage spaanse site met info m.b.t. verzenden.quote:
Kleur is niet lelijk, lekker understated. Mooi paartje voor 'erbij'quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef Atta-boy het volgende:
Bajs in de resell![]()
Nieuwe vans x wtaps, tijd om weer te fappen ondanks de lelijke kleur.
Welke zijn dat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Atta-boy het volgende:
Niet lelijk maar zeker minder als zwart, navy of burgundy. Zou ook ff geen andere kleur weten die er mooi bij is.
Zeker weten. Ik zie zo alleen die burgundy en eerdere blauwe en zwarte.quote:
Zullen in NL wel niet onder us8 komen net als die burgundy's toenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef vault_tec het volgende:
die olives wil ik. Zo'n dope rustige kleur![]()
Deze heb ik niet gezien om eerlijk te zijn, maar heb het nieuws de laatste ook minder gevolgd. Vind de kleur minder mooi als van de vorige series, maar je bent vrij snel door de (mooie rustige) kleuren heen.quote:
Nice. Gaat op m'n lijstje. In de tussentijd haal ik m'n fapdoekje maar weer tevoorschijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Is nog geen release info afaik. Die navy's waren denk ik de beste tot nu toe, zonde man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:49 schreef Cpt. het volgende:
Wanneer komen die wtaps? Kan ik de datum in mn agenda zetten, nog steeds spijt dat ik die navys niet heb gekocht
Lol whut? Resell?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef Atta-boy het volgende:
Bajs in de resell![]()
Nieuwe vans x wtaps, tijd om weer te fappen ondanks de lelijke kleur.
jammer, geen white upperquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Iets donkerder als gedacht. Nog steeds wel tof eig.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
jammer, geen white upper![]()
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat 99% van de mensen die zandkleurige sneakers willen geen fluffs hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:26 schreef SHOOOTO het volgende:
Als ik een zandkleurige cw wil, dan trek ik wel mijn SB Fluffs aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
Ja werken bij Nike is een van de grootste teleurstellingen van mn levenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oh, ga je weg bij daar? Bij wie moet ik dan mijn hookups regelen?
Nee ik ga gewoon weer terug naar mn oude nest, de luchtvaartquote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef SHOOOTO het volgende:
Je zou denken dat Nike, naast alle toffe dingen die zij doen, een fijne werkomgeving voor hun employees zou moeten hebben. Maar dat is alleen in Beaverton denk ik..
Wat ga je nu doen, weer iets sneakers gerelateerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
De linker is bijna HTM.....
[ afbeelding ]Ook al loopt die zool erg fijn, toch vind ik em er erg bulky uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Too bulky!quote:
Die zijn zo geniaalquote:Op woensdag 3 april 2013 17:28 schreef Cpt. het volgende:
Ook eindelijk ergens kunnen bestellen
[ afbeelding ]
quote:
Noice,quote:
Ik heb ook nog muntjes. Goed dat je het zei. Binnenkort maar weer eens kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Noice,
Ik zou wel voorzichtig zijn met die sperry's. Die van mij hebben het precies een maand volgehouden, de stof ging al snel scheuren, het logootje aan de achterkant kwam los en overal rafelranden. Truth be told ik had ze gratis en redelijk ruw behandelt maar nog steeds, kwaliteit is een beetje so-so.
[ afbeelding ]
Die zwart/oranje heb ik vandaag opgepikt. Kom im ook weer van mijn daily muntjes af.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog muntjes. Goed dat je het zei. Binnenkort maar weer eens kijken.
Veel year of the snake dingen vallen hard tegen idd. Boven ligt vaak wel her en der wat leuks. Ben er een tijdje niet geweest dus weet eig niet wat ze nu allemaal hebben liggen. Ik ben ook totaal niet van de (opzichtige) logos.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Het assortiment viel een beetje tegen, of ik ben niet meer de demografie. Veel dingen met opzichtige logo's en teksten en qua sneakers niet echt dingen waar ik warm van werd. Met name die year of the snake dingen, sup with that.
Thanks voor de heads-up. Zal er op letten bij ze, vind het een tof model voor de zomer dus hoop dat ze het een beetje vol houden!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Noice,
Ik zou wel voorzichtig zijn met die sperry's. Die van mij hebben het precies een maand volgehouden, de stof ging al snel scheuren, het logootje aan de achterkant kwam los en overal rafelranden. Truth be told ik had ze gratis en redelijk ruw behandelt maar nog steeds, kwaliteit is een beetje so-so.
[ afbeelding ]
Die zwart/oranje heb ik vandaag opgepikt. Kom im ook weer van mijn daily muntjes af.
Ik heb de laatste keren m'n muntjes gebruikt voor red wing en ook voor een jas idd. Heb laatst een soortgelijke jas gehaald alleen een wat korter model.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:12 schreef Cpt. het volgende:
Ik gebruik mijn muntjes altijd op jassen, maximum greedyness
Blijf t altijd wel een prima winkel vinden, vorige week nog een jas en trui gehaald:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon ff passen bij een winkel. Er zijn heel veel winkels die asics verkopen dus je kan ze vast ergens passen. Al hebben ze niet het paartje dat je zoekt weet je dan iig je maat.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef wesley_k het volgende:
Nike AM1 meestal 8.5 soms 9, en Free Run zowel 2 als 3 in 9. US sizing. All Stars weer 8, maar dat is dan weer een UK maat zie ik net.
Ging trouwens hier om. Mismo. So najs. So duur.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:30 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb er ook geen moeite meer als ze de schoen verder niet hebben, maar anders koop ik het dan ook wel direct bij m'n local. Trouwens, doet mijn local ook niet moeilijk over. Laatst mooie tas bekeken, maar ze hadden de CW die ik wilde niet. Werd gewoon naar de concurrent doorverwezen die hem wel had, geen centje pijn.
Voor je klantvriendelijkheid ook alleen maar beter. Als je de klant er niet aan kan helpen, whats the harm om door te verwijzen naar ergens waar ze het wel hebben? Met sneakers/tassen smeer je toch niet gauw een andere kleur aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:30 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb er ook geen moeite meer als ze de schoen verder niet hebben, maar anders koop ik het dan ook wel direct bij m'n local. Trouwens, doet mijn local ook niet moeilijk over. Laatst mooie tas bekeken, maar ze hadden de CW die ik wilde niet. Werd gewoon naar de concurrent doorverwezen die hem wel had, geen centje pijn.
[American] I know, right?quote:
Jij hebt echt meer een tassen dan een sneaker tik geloof ik. Hoe je over tassen praat soms.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
[American] I know, right?[/American]
Voor mij is het tassen en sneakers. Tassen zijn alleen duurder. Zucht.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij hebt echt meer een tassen dan een sneaker tik geloof ik. Hoe je over tassen praat soms.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef SHOOOTO het volgende:
Pics zeggen minder bajs, we willen een keertje komen voelen /nogerard
Waarom? Elke winkel kan zelf ook een webshop openen.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:51 schreef Cpt. het volgende:
Passen in een winkel en vervolgens op internet bestellen verdient wel echt de doodstraf
Daar klaagt ook niemand over. Maar schoenen passen en dan exact dezelfde online kopen voor 5 euri minder... Jammer.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom? Elke winkel kan zelf ook een webshop openen.
Vind die winkeliers die jammeren over concurrentie van webshops juist huilies, ze moeten gewoon meedoen!
Haha tsja dan moet die winkel ze voor dezelfde prijs verkopen, kut maar waarquote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Daar klaagt ook niemand over. Maar schoenen passen en dan exact dezelfde online kopen voor 5 euri minder... Jammer.
Modus kom er maar in.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik twijfel of deze moet halen.... mening?
Vele hier zijn geen Air Max fans dus ben benieuwd
[ afbeelding ]
Maar zo makkelijk is het niet. Goeie service kost uiteindelijk gewoon geld, als je iedereen 20% korting geeft, ben je out of business tegen eind mei. Een shop als 290sqm kan niet concurreren met online, daarvoor investeren ze te veel.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha tsja dan moet die winkel ze voor dezelfde prijs verkopen, kut maar waar
Kheb zelf ook een sneakerstore gerund en ik had elke dag zulke mensen.
Sommige zeggen het ook gewoon eerlijk, moest ik dan zeggen: nou dan mag je ze niet passen!
Ik zei dan gewoon: je krijgt 20% korting als je ze hier koopt
End is even offline, maar ik geloof dat ik daar een preorder zag?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef thethoryd het volgende:
Volgens mij nog niet langsgekomen:
Air max 1 2013 Denim Pack;
[ afbeelding ]
Als ik ze ergens kan vinden koop ik ze
Klopt maar die verkopen geen Bigfoot size helaasquote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
End is even offline, maar ik geloof dat ik daar een preorder zag?
20% korting is op bijna elk model rendabel met de marges die je maakt, zeker met Nikequote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar zo makkelijk is het niet. Goeie service kost uiteindelijk gewoon geld, als je iedereen 20% korting geeft, ben je out of business tegen eind mei. Een shop als 290sqm kan niet concurreren met online, daarvoor investeren ze te veel.
Als je daar niet voor wilt betalen is dat natuurlijk prima, order dan lekker online. Ik support de local
Ik snap niet waarom mensen Nike.com altijd overslaan voor het kopen van Nike's?!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef thethoryd het volgende:
Volgens mij nog niet langsgekomen:
Air max 1 2013 Denim Pack;
[ afbeelding ]
Als ik ze ergens kan vinden koop ik ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef doo. het volgende:
Localsupport inderdaad.
Wivah met winterse trui haha. Merk trouwens dat 80% van de schoenen die ik heb beaters zijn. Ben echt totaal niet zuinig op m'n kicks, jullie daar ook last van?Mwah, ik draag wel alles altijd, maar heb momenteel iets teveel om alles echt smerig te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice WTAPS!"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Thanks!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen Nike.com altijd overslaan voor het kopen van Nike's?!
http://store.nike.com/de/(...)d-709489/pgid-638078
Alle maten nog beschikbaar.
bij Nike.com krijg ik geen koffie, vandaarquote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen Nike.com altijd overslaan voor het kopen van Nike's?!
http://store.nike.com/de/(...)d-709489/pgid-638078
Alle maten nog beschikbaar.
Yay!quote:
Localsupport inderdaad.
Wivah met winterse trui haha. Merk trouwens dat 80% van de schoenen die ik heb beaters zijn. Ben echt totaal niet zuinig op m'n kicks, jullie daar ook last van?Toevallig heb ik afgelopen weekend een grote sneakerschoonmaak gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet je toch es proberen, het voelt net alsof je 15 paar nieuwe schoenen hebt
Whatever you're about to discover we off that.
De zwarte zijn best oké en die bruin/witte vind ik persoonlijk wel tof eig.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
Was de Asics GL III "Print Pack" al gepost? Ik juig beetje meer CWs van de GL's altijd toe, maar word hier nog niet warm van. Helaas geen close-up van de black/orange CW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze juist prachtig! Maar een beetje girly misschien daaromquote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
Was de Asics GL III "Print Pack" al gepost? Ik juig beetje meer CWs van de GL's altijd toe, maar word hier nog niet warm van. Helaas geen close-up van de black/orange CW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan alleen niet zien of de toebox van mesh is of stof.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind ze juist prachtig! Maar een beetje girly misschien daarom
Die beige/bruine wil ik.
Bij die zwarte lijkt het mesh, maar bij die bruine meer stofquote:Op donderdag 4 april 2013 12:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De zwarte zijn best oké en die bruin/witte vind ik persoonlijk wel tof eig.
Die nieuwe paarse zijn ook wel Nice.
Deze had ik effe gemist...quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Modus kom er maar in.deze hebben geloof ik een kleinere air unit.
My bad. Ik post me suf. Klote dag op werk. Vanavond naar Amsterdamquote:
Same here. Vandaag haat ik mn werk echtquote:Op donderdag 4 april 2013 12:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
My bad. Ik post me suf. Klote dag op werk. Vanavond naar Amsterdam![]()
Bier en bitterballen.
Zucht. Jij kunt vandaag een broodje kroket eten. Of een lemper. Bapao. Zucht.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Same here. Vandaag haat ik mn werk echt
Gelukkig ben ik al in Amsterdam
Dat zijn toch gewoon deze (die zwart oranje dan)quote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Localsupport inderdaad.
Wivah met winterse trui haha. Merk trouwens dat 80% van de schoenen die ik heb beaters zijn. Ben echt totaal niet zuinig op m'n kicks, jullie daar ook last van?Jij moet vrienden worden met Cpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb een aantal paartjes die ik beat, de rest probeer ik gewoon netjes te houden en dat gaat vrij aardig. Gevolg is wel dat je met slechter weer wat minder keuze hebt maar dat heb ik er voor over.Basj, de Master Yoshi van fok.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar zo makkelijk is het niet. Goeie service kost uiteindelijk gewoon geld, als je iedereen 20% korting geeft, ben je out of business tegen eind mei. Een shop als 290sqm kan niet concurreren met online, daarvoor investeren ze te veel.
Als je daar niet voor wilt betalen is dat natuurlijk prima, order dan lekker online. Ik support de local
Rechtsboven en rechtsonder zijn tof.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon deze (die zwart oranje dan)
[ afbeelding ]
uit deze pack:
[ afbeelding ]
Scherp!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon deze (die zwart oranje dan)
[ afbeelding ]
uit deze pack:
[ afbeelding ]
Ja erg he ik heb em nog steeds in MyLocker staanquote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Bajskorv het volgende:
In de categorie "You only miss it when it's gone": Nike Dunk Deconstruct iD. Zo vaak naar gekeken, elke keer te lui geweest. Wil ze nog steeds.
[ afbeelding ]
BABS: Kan je die iD arbeiders weer hun atelier in sturen?
Ik eet gewoon witte bolletjes in de kantine hoor no need to be jealous at allquote:Op donderdag 4 april 2013 12:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zucht. Jij kunt vandaag een broodje kroket eten. Of een lemper. Bapao. Zucht.
Ik heb nog twee paar DS van deze meegenomen uit Azie. Mijn favoriete beater, heerlijk QS en niemand anders die hem wilde hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja erg he ik heb em nog steeds in MyLocker staan
Had em heel mooi gemaakt met grijs en mint
Hij komt voorlopig niet terug heb ik begrepen, die vreselijk dunk be true is er voor in de plaats gekomen *sniff*
Fuck dat. Mn favoriete schoenen draag ik het meest dus worden het snelst vies en slijten het snelst.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Jij moet vrienden worden met Cpt.
Maar ik heb een aantal paartjes die ik beat, de rest probeer ik gewoon netjes te houden en dat gaat vrij aardig. Gevolg is wel dat je met slechter weer wat minder keuze hebt maar dat heb ik er voor over.
Zuinig zijn G, zuinig zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:50 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Fuck dat. Mn favoriete schoenen draag ik het meest dus worden het snelst vies en slijten het snelst.
Hij verkocht ook heel slecht op de site helaas.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb nog twee paar DS van deze meegenomen uit Azie. Mijn favoriete beater, heerlijk QS en niemand anders die hem wilde hebben.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |