abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124680493
quote:
Dit was mijn eerste non-scapino/all stars sneaker :)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:27:58 #277
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_124683144
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Dit was mijn eerste non-scapino/all stars sneaker :)
Tjek je DM trouwens even, anders houd het op ;(
Aer mea arena est
pi_124683295
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:30 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Voor ons wel ja, voor de inwoners slecht bedoel ik.
Ik had ze heel even in m'n mandje bij shelta en kwam op 188 totaal uit |:(
Valt dus wel mee, niet zolang geleden zaten we onder de 1.10. De dagen van de 1.50 zijn al jaren voorbij. Mogen best terugkomen van mij :7
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:37:24 #279
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124683379
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Valt dus wel mee, niet zolang geleden zaten we onder de 1.10. De dagen van de 1.50 zijn al jaren voorbij. Mogen best terugkomen van mij :7
De dagen van 1,50 heb ik meegemaakt. Toen heb ik er een tijdje gewoond. Dure tijd. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124683433
Enige pickup trouwens, SNS Herning. Qua wol gewoon zo goed, met knettergoeie pasvorm. Ik had al zoiets en draag het kapot, dus eentje extra. En ik twijfel nog of ik ergens een tas ga bestellen, maar duur...

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:43:24 #281
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_124683563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]

notbad.jpg
Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uit ;(
Excuses trouwens als dit een heel domme vraag is, ben nieuw in deze wereld en wil er graag meer vanaf weten :Y
Aer mea arena est
pi_124683839
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Bajskorv het volgende:
Enige pickup trouwens, SNS Herning. Qua wol gewoon zo goed, met knettergoeie pasvorm. Ik had al zoiets en draag het kapot, dus eentje extra. En ik twijfel nog of ik ergens een tas ga bestellen, maar duur...

[ afbeelding ]
Duur vest?
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_124683913
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:53 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Duur vest?
Is Google kapot?
pi_124683936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Alziend-Oog het volgende:

[..]

Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uit ;(
Excuses trouwens als dit een heel domme vraag is, ben nieuw in deze wereld en wil er graag meer vanaf weten :Y
Zelf geen idee maar denk binnenkort. Gewoon dit topic op fok in de gaten houden.

http://forums.n-sb.org/th(...)elegendgrows/204860/
pi_124683961
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Alziend-Oog het volgende:

[..]

Nope, ik heb alleen gelezen dat er (ik geloof vandaag) een release party is, maar ik weet niet wanneer ze (en of ze überhaupt) In Nederland gaan droppen, en hoeveel ervan komen etc.

Ik ben ook nieuw in het wereldje,hoor, dus veel kennis hoef je van mij nog niet te verwachten :P.
pi_124684020
zit al te zoeken maar kan geen concrete datum geven. Als ik het hoor dan post ik het hier :)/

Een van de weinige nieuwe mensen die netjes reageert en niet meteen agressief word als wij geen antwoord hebben. Kudos ^O^ .
pi_124684030
sns herning opzich goed geprijst voor de kwaliteit die je krijgt, vest is denk ik 200 of zo.
pi_124684039
quote:
[img]httwpt tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 30 maart 2013 14:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Is Google kapot?
:').
Vind je het niet leuk als er wat gevraagd wordt in het topic?
Stel nou dat 2 mensen die meelezen in dit topic het vest mooi vinden, dan scheelt het die 2 mensen weer googlen! :D.
pi_124684145
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:01 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

:').
Vind je het niet leuk als er wat gevraagd wordt in het topic?
Stel nou dat 2 mensen die meelezen in dit topic het vest mooi vinden, dan scheelt het die 2 mensen weer googlen! :D.
Logische vragen mogen er best gesteld worden, dit vind je binnen 30 seconden op google dus zoek het lekker zelf op.
Leuk dat je het een mooi vest vindt, maar moeten andere mensen daarom voor jou moeite doen?
pi_124684159
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:53 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Duur vest?
Iets meer dan 200e, dus op zich duur. Hele goeie kwaliteit, dus dan weer niet duur. Het is maar hoe je het bekijkt.

Trouwens, Seventyfive heeft die Asics x Slam Jam nog gewoon in de winkel op retail (150e). Die Milan van de "Home Turf" Nike release ligt gewoon bij Concrete en Patta. Oh, en Patta had ook die Nike Lunar Force 1 "Easter Egg" liggen. Het witte is een soort glanzend parelmoer, niet mijn ding.

Verder weinig gezien eigenlijk, heb TdN en Baskets over geslagen, was te brak.

@BABS: Ben speciaal vandaag met oude sneakers en lange jas (voor werk) langs de shops geweest, werd nog steeds overal vriendelijk behandeld en heb bijna overal babbeltje gemaakt.
pi_124684189
TdN geskipt? Basj toch... Je bent nog een ruime week in Amsterdam toch? Genoeg tijd om er langs te gaan :).
pi_124684364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
TdN geskipt? Basj toch... Je bent nog een ruime week in Amsterdam toch? Genoeg tijd om er langs te gaan :).
Nee, rij maandag mijn auto weer naar Londen. Daarna begint weer lekkere reisperiod, met Parijs, 3x Amsterdam, Stockholm, Rotterdam in komende weken. Vrij zeker dat ik ook nog richting Hong Kong moet, met waarschijnlijk ook Singapore en Perth. En dan is april weer over...

Wordt taai.
pi_124684388
Oh, en TdN had ik ff geen zin in. Broeken passen is altijd irritant, vind ik. En Baskets is wel geinig, maar het is meer een soort lounge voor die lui en hun matties.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 15:15:18 #294
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_124684393
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:00 schreef vault_tec het volgende:
zit al te zoeken maar kan geen concrete datum geven. Als ik het hoor dan post ik het hier :)/

Een van de weinige nieuwe mensen die netjes reageert en niet meteen agressief word als wij geen antwoord hebben. Kudos ^O^ .
Aer mea arena est
pi_124684937
70 paar schoenen incl. doos verhuizen is echt een ruk karwei. Moeder is halverwege gestopt en zei dat ik het alleen verder kon doen. |:(

quote:
Het is jouw hobby dus succes eh...
_O- _O- _O-
pi_124684954
abominable creation beats science today.
pi_124685076
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Bajskorv het volgende:

[ afbeelding ]
Nice! Waar gekocht in de stad?
Of valt dit ook in de categorie 'is google kapot?'
pi_124685171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:46 schreef daan.ams het volgende:

[..]

Nice! Waar gekocht in de stad?
Of valt dit ook in de categorie 'is google kapot?'
Bij 290sqm neem ik aan.
pi_124685205
En ik wil die florals ook want tassie devils zijn niet gelukt