Tjek je DM trouwens even, anders houd het opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste non-scapino/all stars sneaker
Valt dus wel mee, niet zolang geleden zaten we onder de 1.10. De dagen van de 1.50 zijn al jaren voorbij. Mogen best terugkomen van mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, voor de inwoners slecht bedoel ik.
Ik had ze heel even in m'n mandje bij shelta en kwam op 188 totaal uit
De dagen van 1,50 heb ik meegemaakt. Toen heb ik er een tijdje gewoond. Dure tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Valt dus wel mee, niet zolang geleden zaten we onder de 1.10. De dagen van de 1.50 zijn al jaren voorbij. Mogen best terugkomen van mij
Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uitquote:
Duur vest?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Bajskorv het volgende:
Enige pickup trouwens, SNS Herning. Qua wol gewoon zo goed, met knettergoeie pasvorm. Ik had al zoiets en draag het kapot, dus eentje extra. En ik twijfel nog of ik ergens een tas ga bestellen, maar duur...
[ afbeelding ]
Zelf geen idee maar denk binnenkort. Gewoon dit topic op fok in de gaten houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uit
Excuses trouwens als dit een heel domme vraag is, ben nieuw in deze wereld en wil er graag meer vanaf weten
Nope, ik heb alleen gelezen dat er (ik geloof vandaag) een release party is, maar ik weet niet wanneer ze (en of ze überhaupt) In Nederland gaan droppen, en hoeveel ervan komen etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uit
Excuses trouwens als dit een heel domme vraag is, ben nieuw in deze wereld en wil er graag meer vanaf weten
quote:[img]httwpt tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 30 maart 2013 14:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Is Google kapot?
Logische vragen mogen er best gesteld worden, dit vind je binnen 30 seconden op google dus zoek het lekker zelf op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..].
Vind je het niet leuk als er wat gevraagd wordt in het topic?
Stel nou dat 2 mensen die meelezen in dit topic het vest mooi vinden, dan scheelt het die 2 mensen weer googlen!.
Iets meer dan 200e, dus op zich duur. Hele goeie kwaliteit, dus dan weer niet duur. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Nee, rij maandag mijn auto weer naar Londen. Daarna begint weer lekkere reisperiod, met Parijs, 3x Amsterdam, Stockholm, Rotterdam in komende weken. Vrij zeker dat ik ook nog richting Hong Kong moet, met waarschijnlijk ook Singapore en Perth. En dan is april weer over...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
TdN geskipt? Basj toch... Je bent nog een ruime week in Amsterdam toch? Genoeg tijd om er langs te gaan.
thanksquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:00 schreef vault_tec het volgende:
zit al te zoeken maar kan geen concrete datum geven. Als ik het hoor dan post ik het hier/
Een van de weinige nieuwe mensen die netjes reageert en niet meteen agressief word als wij geen antwoord hebben. Kudos.
quote:Het is jouw hobby dus succes eh...
Nice! Waar gekocht in de stad?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Bajskorv het volgende:
Enige pickup trouwens, SNS Herning. Qua wol gewoon zo goed, met knettergoeie pasvorm. Ik had al zoiets en draag het kapot, dus eentje extra. En ik twijfel nog of ik ergens een tas ga bestellen, maar duur...
[ afbeelding ]
ik gahard op die florals.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:39 schreef acbs2 het volgende:
Pakketjes.
[ afbeelding ]
Asics_Gel_Syntar_Vintage_Grape by acbs2, on Flickr
[ afbeelding ]
Nike_Stefan_Janoski_Floral_Camo by acbs2, on Flickr
Bij 290sqm neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:46 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Nice! Waar gekocht in de stad?
Of valt dit ook in de categorie 'is google kapot?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |