Is nog geen release info afaik. Die navy's waren denk ik de beste tot nu toe, zonde man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:49 schreef Cpt. het volgende:
Wanneer komen die wtaps? Kan ik de datum in mn agenda zetten, nog steeds spijt dat ik die navys niet heb gekocht
Lol whut? Resell?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef Atta-boy het volgende:
Bajs in de resell![]()
Nieuwe vans x wtaps, tijd om weer te fappen ondanks de lelijke kleur.
jammer, geen white upperquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Skateboarding Busenitz Pro “White/White”
[..]
[center][ afbeelding ][/center]
[..]
Iets donkerder als gedacht. Nog steeds wel tof eig.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
jammer, geen white upper![]()
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat 99% van de mensen die zandkleurige sneakers willen geen fluffs hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:26 schreef SHOOOTO het volgende:
Als ik een zandkleurige cw wil, dan trek ik wel mijn SB Fluffs aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
Ja werken bij Nike is een van de grootste teleurstellingen van mn levenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oh, ga je weg bij daar? Bij wie moet ik dan mijn hookups regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |