Idd, desnoods grijs.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Bajskorv het volgende:
Die two-tone lunar zool verpest 'm, liever gewoon helemaal wit.
two tone lunarlon vind ik wel wat hebben, anders krijg je zo'n wit blok zool zoals hierboven met de Koston 2.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Bajskorv het volgende:
Die two-tone lunar zool verpest 'm, liever gewoon helemaal wit.
Die blijven erg erg Nice. De htm mids in grijs en blauw zijn ook erg, erg Nice.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, geen fan van. Ik weet niet, het maakt die hele schoen opeens erg "doorsnee". Niks mis mee, maar de muur van de Footlocker hangt al vol met aardige Lunarlon modellen, zeg maar. Ik wil nog steeds erg graag een HTM te pakken krijgen, so sweet.
[ afbeelding ]
Ik ben erg blij met m'n trainers en dat is 'gewoon' een Gr.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef Bajskorv het volgende:
Die HTM Chukka heb ik in het grijs inderdaad, net als de gewone rode Chukka's. Zulke fijne schoentjes.
Jammer, staan er paar dope paartjes op maar ik durf de gok niet te wagen omdat vage spaanse site met info m.b.t. verzenden.quote:
Kleur is niet lelijk, lekker understated. Mooi paartje voor 'erbij'quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef Atta-boy het volgende:
Bajs in de resell![]()
Nieuwe vans x wtaps, tijd om weer te fappen ondanks de lelijke kleur.
Welke zijn dat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Atta-boy het volgende:
Niet lelijk maar zeker minder als zwart, navy of burgundy. Zou ook ff geen andere kleur weten die er mooi bij is.
Zeker weten. Ik zie zo alleen die burgundy en eerdere blauwe en zwarte.quote:
Zullen in NL wel niet onder us8 komen net als die burgundy's toenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef vault_tec het volgende:
die olives wil ik. Zo'n dope rustige kleur![]()
Deze heb ik niet gezien om eerlijk te zijn, maar heb het nieuws de laatste ook minder gevolgd. Vind de kleur minder mooi als van de vorige series, maar je bent vrij snel door de (mooie rustige) kleuren heen.quote:
Nice. Gaat op m'n lijstje. In de tussentijd haal ik m'n fapdoekje maar weer tevoorschijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Skateboarding Busenitz Pro “White/White”
[..]
[center][ afbeelding ][/center]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |