Bij 290sqm, volgens mij enige in A'dam die SNS Herning verkoopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:46 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Nice! Waar gekocht in de stad?
Of valt dit ook in de categorie 'is google kapot?'
Tnqs, ga ik binnenkort ff kijken dan. Geen zin om vanmiddag nog die kant op te scooteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:54 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bij 290sqm, volgens mij enige in A'dam die SNS Herning verkoopt.
Altijd mijn eerste stop in A'dam.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:56 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Tnqs, ga ik binnenkort ff kijken dan. Geen zin om vanmiddag nog die kant op te scooteren.
Als ik weer geld heb ook bestellen. Caliroots is tof.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Bajskorv het volgende:
Redelijk vol mandje bij Caliroots... Kriebel...
Ik sla de Cali sale over. Al lijkt me die hoodie die je postte erg fijn. Katoen lijkt me erg fijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Bajskorv het volgende:
Redelijk vol mandje bij Caliroots... Kriebel...
Zeker, met name C Premium is altijd dope. Leuke lui ook, chill. In mijn mandje die hoodie, tees van Kitsune en Wood Wood...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als ik weer geld heb ook bestellen. Caliroots is tof.
Naast woei weinig dopes. Sowieso langs sevenply en vans store. In de vans store heb je grote kans dat je mij of mijn huisgenoot ziet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
Rotterdam voor een vrijgezellen ergens eind April. Hopelijk tijd om wat shops te zien, nog nooit langs Woei enzo geweest.
Heb een tee en een short van Saturdays, ben tevreden over de fit, redelijk slim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand toevallig enig idee hoe de fit van Saturdays Surf is? Zit hier over te dubben. Deze katoen is geweldig, zit ook in een Our Legacy bomber die ik heb. En nu met Cali korting...
[ afbeelding ]
Wat doe jij in de vans store dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Naast woei weinig dopes. Sowieso langs sevenply en vans store. In de vans store heb je grote kans dat je mij of mijn huisgenoot ziet.
Of wil je undercover blijven?
Ja, Bajs Bond en alles. En nee hoor, zo erg is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Naast woei weinig dopes. Sowieso langs sevenply en vans store. In de vans store heb je grote kans dat je mij of mijn huisgenoot ziet.
Of wil je undercover blijven?
Thanks, dan zal een L voor mij prima zijn. Het meeste draag ik in L als de fit maar een beetje slim is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef JetLife het volgende:
[..]
Heb een tee en een short van Saturdays, ben tevreden over de fit, redelijk slim.
Vandaag ook bij 290sqm geweest, viel qua sneakers tegen, gelukkig wel nog een tee van Our Legacy kunnen halen en bij andere winkels nog wat vette dingen.
Daily kan basj ook slagen, toffe winkel, helemaal vergeten. Ik chill vaak in vans store als ik toch in de stad ben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat doe jij in de vans store dan?
Seventyfive is ook wel leuk. Witte de with zitten redelijk leuke winkels en daily rush is ook wel awesome.
Oqium ook leuk maar niet voor bajs denk ik.
Komt wel goed dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks, dan zal een L voor mij prima zijn. Het meeste draag ik in L als de fit maar een beetje slim is.
Reissue heeft helaas alleen die chukka's tot 10.5, net te klein voor mij. Zit sowieso te twijfelen of ik nog een 3e paar flyknit chukka's nodig hebquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef acbs2 het volgende:
Zag op c premium store ook nieuwe woodwood street leggings maar wat een inspiratieloze meuk.
Heb idd aardig wat van dit soort trackpantsmaar heb gisteren 2x zespy trackpant binnengehad van I love Ugly. Up & coming streetwear brand uit Nieuw Zeeland. Hebben echt toffe dingen > www.iloveugly.net
(free shipping wereldwijd met dhl maar wel 25,- douanekosten)
Heb deze binnengekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar alvast die zwarte lunar flyknit chukka's gepreorderd bij reissue en voor mn vriendin deze roshes besteld die ik dinsdag binnen krijg.
[ afbeelding ]
ff kijken of het wat is en mss haal ik ze ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |