Bij die zwarte lijkt het mesh, maar bij die bruine meer stofquote:Op donderdag 4 april 2013 12:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De zwarte zijn best oké en die bruin/witte vind ik persoonlijk wel tof eig.
Die nieuwe paarse zijn ook wel Nice.
Deze had ik effe gemist...quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Modus kom er maar in.deze hebben geloof ik een kleinere air unit.
My bad. Ik post me suf. Klote dag op werk. Vanavond naar Amsterdamquote:
Same here. Vandaag haat ik mn werk echtquote:Op donderdag 4 april 2013 12:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
My bad. Ik post me suf. Klote dag op werk. Vanavond naar Amsterdam![]()
Bier en bitterballen.
Zucht. Jij kunt vandaag een broodje kroket eten. Of een lemper. Bapao. Zucht.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Same here. Vandaag haat ik mn werk echt
Gelukkig ben ik al in Amsterdam
Dat zijn toch gewoon deze (die zwart oranje dan)quote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
Was de Asics GL III "Print Pack" al gepost? Ik juig beetje meer CWs van de GL's altijd toe, maar word hier nog niet warm van. Helaas geen close-up van de black/orange CW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef doo. het volgende:
Localsupport inderdaad.
Wivah met winterse trui haha. Merk trouwens dat 80% van de schoenen die ik heb beaters zijn. Ben echt totaal niet zuinig op m'n kicks, jullie daar ook last van?Jij moet vrienden worden met Cpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb een aantal paartjes die ik beat, de rest probeer ik gewoon netjes te houden en dat gaat vrij aardig. Gevolg is wel dat je met slechter weer wat minder keuze hebt maar dat heb ik er voor over.Basj, de Master Yoshi van fok.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar zo makkelijk is het niet. Goeie service kost uiteindelijk gewoon geld, als je iedereen 20% korting geeft, ben je out of business tegen eind mei. Een shop als 290sqm kan niet concurreren met online, daarvoor investeren ze te veel.
Als je daar niet voor wilt betalen is dat natuurlijk prima, order dan lekker online. Ik support de local
Rechtsboven en rechtsonder zijn tof.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon deze (die zwart oranje dan)
[ afbeelding ]
uit deze pack:
[ afbeelding ]
Scherp!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon deze (die zwart oranje dan)
[ afbeelding ]
uit deze pack:
[ afbeelding ]
Ja erg he ik heb em nog steeds in MyLocker staanquote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Bajskorv het volgende:
In de categorie "You only miss it when it's gone": Nike Dunk Deconstruct iD. Zo vaak naar gekeken, elke keer te lui geweest. Wil ze nog steeds.
[ afbeelding ]
BABS: Kan je die iD arbeiders weer hun atelier in sturen?
Ik eet gewoon witte bolletjes in de kantine hoor no need to be jealous at allquote:Op donderdag 4 april 2013 12:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zucht. Jij kunt vandaag een broodje kroket eten. Of een lemper. Bapao. Zucht.
Ik heb nog twee paar DS van deze meegenomen uit Azie. Mijn favoriete beater, heerlijk QS en niemand anders die hem wilde hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja erg he ik heb em nog steeds in MyLocker staan
Had em heel mooi gemaakt met grijs en mint
Hij komt voorlopig niet terug heb ik begrepen, die vreselijk dunk be true is er voor in de plaats gekomen *sniff*
Fuck dat. Mn favoriete schoenen draag ik het meest dus worden het snelst vies en slijten het snelst.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Jij moet vrienden worden met Cpt.
Maar ik heb een aantal paartjes die ik beat, de rest probeer ik gewoon netjes te houden en dat gaat vrij aardig. Gevolg is wel dat je met slechter weer wat minder keuze hebt maar dat heb ik er voor over.
Zuinig zijn G, zuinig zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:50 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Fuck dat. Mn favoriete schoenen draag ik het meest dus worden het snelst vies en slijten het snelst.
Hij verkocht ook heel slecht op de site helaas.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb nog twee paar DS van deze meegenomen uit Azie. Mijn favoriete beater, heerlijk QS en niemand anders die hem wilde hebben.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |