Waarom? Elke winkel kan zelf ook een webshop openen.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:51 schreef Cpt. het volgende:
Passen in een winkel en vervolgens op internet bestellen verdient wel echt de doodstraf
Daar klaagt ook niemand over. Maar schoenen passen en dan exact dezelfde online kopen voor 5 euri minder... Jammer.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom? Elke winkel kan zelf ook een webshop openen.
Vind die winkeliers die jammeren over concurrentie van webshops juist huilies, ze moeten gewoon meedoen!
Haha tsja dan moet die winkel ze voor dezelfde prijs verkopen, kut maar waarquote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Daar klaagt ook niemand over. Maar schoenen passen en dan exact dezelfde online kopen voor 5 euri minder... Jammer.
Modus kom er maar in.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik twijfel of deze moet halen.... mening?
Vele hier zijn geen Air Max fans dus ben benieuwd
[ afbeelding ]
Maar zo makkelijk is het niet. Goeie service kost uiteindelijk gewoon geld, als je iedereen 20% korting geeft, ben je out of business tegen eind mei. Een shop als 290sqm kan niet concurreren met online, daarvoor investeren ze te veel.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha tsja dan moet die winkel ze voor dezelfde prijs verkopen, kut maar waar
Kheb zelf ook een sneakerstore gerund en ik had elke dag zulke mensen.
Sommige zeggen het ook gewoon eerlijk, moest ik dan zeggen: nou dan mag je ze niet passen!
Ik zei dan gewoon: je krijgt 20% korting als je ze hier koopt
End is even offline, maar ik geloof dat ik daar een preorder zag?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef thethoryd het volgende:
Volgens mij nog niet langsgekomen:
Air max 1 2013 Denim Pack;
[ afbeelding ]
Als ik ze ergens kan vinden koop ik ze
Klopt maar die verkopen geen Bigfoot size helaasquote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
End is even offline, maar ik geloof dat ik daar een preorder zag?
20% korting is op bijna elk model rendabel met de marges die je maakt, zeker met Nikequote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar zo makkelijk is het niet. Goeie service kost uiteindelijk gewoon geld, als je iedereen 20% korting geeft, ben je out of business tegen eind mei. Een shop als 290sqm kan niet concurreren met online, daarvoor investeren ze te veel.
Als je daar niet voor wilt betalen is dat natuurlijk prima, order dan lekker online. Ik support de local
Ik snap niet waarom mensen Nike.com altijd overslaan voor het kopen van Nike's?!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef thethoryd het volgende:
Volgens mij nog niet langsgekomen:
Air max 1 2013 Denim Pack;
[ afbeelding ]
Als ik ze ergens kan vinden koop ik ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef doo. het volgende:
Localsupport inderdaad.
Wivah met winterse trui haha. Merk trouwens dat 80% van de schoenen die ik heb beaters zijn. Ben echt totaal niet zuinig op m'n kicks, jullie daar ook last van?Mwah, ik draag wel alles altijd, maar heb momenteel iets teveel om alles echt smerig te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice WTAPS!"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Thanks!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen Nike.com altijd overslaan voor het kopen van Nike's?!
http://store.nike.com/de/(...)d-709489/pgid-638078
Alle maten nog beschikbaar.
bij Nike.com krijg ik geen koffie, vandaarquote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen Nike.com altijd overslaan voor het kopen van Nike's?!
http://store.nike.com/de/(...)d-709489/pgid-638078
Alle maten nog beschikbaar.
Yay!quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef doo. het volgende:
Localsupport inderdaad.
Wivah met winterse trui haha. Merk trouwens dat 80% van de schoenen die ik heb beaters zijn. Ben echt totaal niet zuinig op m'n kicks, jullie daar ook last van?Toevallig heb ik afgelopen weekend een grote sneakerschoonmaak gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet je toch es proberen, het voelt net alsof je 15 paar nieuwe schoenen hebt
Whatever you're about to discover we off that.
De zwarte zijn best oké en die bruin/witte vind ik persoonlijk wel tof eig.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
Was de Asics GL III "Print Pack" al gepost? Ik juig beetje meer CWs van de GL's altijd toe, maar word hier nog niet warm van. Helaas geen close-up van de black/orange CW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze juist prachtig! Maar een beetje girly misschien daaromquote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
Was de Asics GL III "Print Pack" al gepost? Ik juig beetje meer CWs van de GL's altijd toe, maar word hier nog niet warm van. Helaas geen close-up van de black/orange CW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan alleen niet zien of de toebox van mesh is of stof.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind ze juist prachtig! Maar een beetje girly misschien daarom
Die beige/bruine wil ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |