ze zijn best nice, beetje Huarache achtig. Zou ze echter niet kopen, wel dragen mits goodiequote:Op zondag 31 maart 2013 15:48 schreef Atta-boy het volgende:
Supra's op de achtergrond...
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Atta-boy het volgende:
Oh ja nog even een wivah voordat vault ze ook heeft
[ afbeelding ]
Fotoshoot yo
[ afbeelding ]
Fullbody wivah voor ultieme sexyness:Footscapes zijn hella nice. Omg omg. team sneakertopic groepswivah foto op sneakerness?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is 1 april grap tochquote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef doo. het volgende:
Iemand hier interesse in die adidas x solebox allegras? Maatje 10.5 3x gedragen of zo dus mogen weg voor cheap. Zo nee gaan ze de baai op. pm maar.
EDIT:
zie zojuist op lacebag dat seventyfive de nb x tassie devil nog bij 75 heeft liggen in rotterdam in maatje 10.5us. Iemand die in de buurt woont en een 10.5us voor me wilt oppikken? Eeuwige liefde + vergoeding uiteraard!! Oja er ligt ook nog een US9 die mag je van me meenemen om zelf te resellen. hahah
Ik was van plan zo even langs Seventyfive te gaan voor de blauwe GL3s, als ze er nog zijn neem ik ze mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef doo. het volgende:
Iemand hier interesse in die adidas x solebox allegras? Maatje 10.5 3x gedragen of zo dus mogen weg voor cheap. Zo nee gaan ze de baai op. pm maar.
EDIT:
zie zojuist op lacebag dat seventyfive de nb x tassie devil nog bij 75 heeft liggen in rotterdam in maatje 10.5us. Iemand die in de buurt woont en een 10.5us voor me wilt oppikken? Eeuwige liefde + vergoeding uiteraard!! Oja er ligt ook nog een US9 die mag je van me meenemen om zelf te resellen. hahah
Is de winkel überhaupt wel open ivm Pasen?quote:Op maandag 1 april 2013 12:38 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik was van plan zo even langs Seventyfive te gaan voor de blauwe GL3s, als ze er nog zijn neem ik ze mee.
Ik zou denken van niet, maar ben benieuwd.quote:Op maandag 1 april 2013 12:49 schreef Cpt. het volgende:
Volgens www.koopzondagen.net mogen alle winkels in Rotterdam centrum open zijn. Anders dikke pech
Held! Volgens mij is die gewoon open inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 12:38 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik was van plan zo even langs Seventyfive te gaan voor de blauwe GL3s, als ze er nog zijn neem ik ze mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |