quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef Sull het volgende:
LB, deze heb ik ooit gemaakt, niet te moeilijk en niet luguber (toch?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien een béétje?
Heb je deze ook zelf gemaakt? Die is leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap zegquote:
Wat voor iets ben je van plan om te gaan maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Knap zeg
L0t, ik heb ook wel eens een taart versierd, maar die was lang niet zo spectaculair hooren dat gaat ie morgen ook niet worden, maar ik vind t wel altijd leuk om een beetje inspiratie op te doen.
Irritant van die harde buiken! Ben je de rest van de dag druk geweest misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen moest het fondant er over en is de taart totaal verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag juist alleen maar op de bank gehangen dus weet ook niet waardoor de harde buiken zouden kunnen komen. Voorwerk I guess..
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat voor iets ben je van plan om te gaan maken?
Ik wilde laatst een regenboorgtaart maken, zoiets:
[ afbeelding ]
Nou is de binnenkant wel aardig geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen moest het fondant er over en is de taart totaal verpestTof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag juist alleen maar op de bank gehangen dus weet ook niet waardoor de harde buiken zouden kunnen komen. Voorwerk I guess..En dan dat fondant.... oh wat zonde!! Is het nog wat geworden?
Voorwerk, ja dat kan natuurlijk best. Spannend![]()
Nou, het is nog wel iets beter geworden dan op die foto maar mooi, neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof!!En dan dat fondant.... oh wat zonde!! Is het nog wat geworden?
Voorwerk, ja dat kan natuurlijk best. Spannend
Nou inderdaad, ik hoop wel dat ze nu de bevalling achter de rug heeft! En dat het geen keizersnede is geworden... alhoewel dat natuurlijk ook gewoon dr meisje oplevert. Als ze dr meisje maar heeft!quote:
Ik heb 'm ook wel eens gemaakt met frosting inderdaad, dat was echt fool proof en erg mooi.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag over die taart, maar op de voorbeeldfoto ziet het er meer uit als botercreme of icing of iets dergelijks, dan als fondant. Wellicht dat dat makkelijker werkt omdat je alleen maar hoeft te smeren?
Ja ik denk dat dat ook makkelijker is idd maar had gedacht dat fondant mooier werd. Misschien sloop ik het nog wel helemaal eraf als ik een keer zin hebquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag over die taart, maar op de voorbeeldfoto ziet het er meer uit als botercreme of icing of iets dergelijks, dan als fondant. Wellicht dat dat makkelijker werkt omdat je alleen maar hoeft te smeren?
Jah, cream cheese frosting! Vet lekker en goed te bewerkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook wel eens gemaakt met frosting inderdaad, dat was echt fool proof en erg mooi.
Jij bent echt een avondmens he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef Suikertante het volgende:
Slaap lekker! Ik moet nog even snel minizalmquiches maken, alles staat al klaar maar de vorige lichting wil nog niet uit het blik.
Ik hoop dat ik nog een leuk nieuwtje meekrijg voordat ik ga slapen!
Stiekem vaak ook lekkerder dan die cake- en botercremebommen die versierde taarten zijn, vind ik... maarja het oog wil soms ook wat. En voor zo'n laag marsepein heb je als compensatie luchtige cake nodig, anders deed ik er wel een fijne appeltaart onderquote:
Nou, nee dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 06:35 schreef danic het volgende:
Oh jongens ze is zo mooi en lief![]()
Ze ligt heel de nacht naast me kleine geluidjes te maken en als ze dechik heeft klinkt ze als een piepspeeltje voor je huisdier![]()
Ze ligt heel de nacht naast me kleine geluidjes te maken en als ze dechik heeft klinkt ze als een piepspeeltje voor je huisdier![]()
Is er iets mislukt?quote:
Even in de magnetron?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, er gebeurt steeds iets raars met plaatjes in quotes, doe ik iets fout?Afbeeldingen horen helemaal niet zichtbaar te zijn in quotes.
Ik heb maar weer eens bewezen dat ik echt niet vooruit kan denken... de taart is gebakken, maar nu moet ik gaan zitten wachten tot de boter op kamertemperatuur is voor het mixen van de botercreme
Let op, mijn zusje had dat geniale idee ook, maar toen konden we gaan zitten wachten tot ie weer gestold wasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ook een idee, ik ga t maar eens proberen!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Let op, mijn zusje had dat geniale idee ook, maar toen konden we gaan zitten wachten tot ie weer gestold was
Pics als mn kind geboren is, want ik ga de naam er ook op makenquote:
Dat neem ik normaal gesproken ook welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cola werkt bij mij wel. Of vanillevla. Maar bij misselijkheid: cola.
Mijn urine was schoon. Gisteravond om half 10 werd ik nog gebeld over de bloeduitslagen. Die zagen er ook goed uit. Toch vertrouwd de gyn het niet helemaal omdat mijn bloeddruk tot aan twee weken geleden zo mooi was (110/70) en nu zo hoog (145/95) maar omdat de onderdruk onder de 100 was word er niet direct actie ondernomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:37 schreef L-E het volgende:
Hier alles goed hoor.
Ben wel heel benieuwd naar Tally, die heeft volgens mij niet meer gepost sinds ze vertelde dat ze bloed of urine gingen checken op (pre-)eclampsie?
Gefeliciteerd !!! Met jullie meisjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 06:35 schreef danic het volgende:
Dat klinkt als mijn verhaal. Idd op controle bij de vk 110/60, nog geen 1,5 week later een onderdruk van 95. Goed dat ze je blijven monitoren, gelukkig ben je nu al op een redelijke termijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn urine was schoon. Gisteravond om half 10 werd ik nog gebeld over de bloeduitslagen. Die zagen er ook goed uit. Toch vertrouwd de gyn het niet helemaal omdat mijn bloeddruk tot aan twee weken geleden zo mooi was (110/70) en nu zo hoog (145/95) maar omdat de onderdruk onder de 100 was word er niet direct actie ondernomen.
Dinsdagmiddag weer melden voor een paar metingen op verschillende tijdstippen.
Ik moet meteen bellen als ik weer niet lekker word zoals afgelopen donderdag of als de hoofdpijn erger word.
En in de tussentijd zo weinig mogelijk doen
Nee dat lukt totaal niet. Ik kreeg een beetje de kriebels toen hij zei als de uitslagen niet goed zijn dan moet je dit weekend maar blijven, dus ben ik vandaag mijn koffer in orde gaan maken. Er moesten nog wat laatste dingen in. Nog even snel een boek gaan kopen zodat ik wat te doen heb als ik alleen ben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Jee Tally, fijn dat de urine schoon was, maar ik snap dat je niet echt lekker loopt als de gynaecoloog wat wantrouwig is... en die bowlingbal klinkt ook niet tof![]()
Lukt het niksdoen wel een beetje?
Dat zei de verpleegkundige ook ja. Het is geen geweldig iets dat je kindje zo vroeg komt maar het is wel een termijn dat het kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn verhaal. Idd op controle bij de vk 110/60, nog geen 1,5 week later een onderdruk van 95. Goed dat ze je blijven monitoren, gelukkig ben je nu al op een redelijke termijn.
Precies. En uiteraard liever wat langer in de buik en geboren worden zonder een extra complicatie, maar als het zo is dan liever nu dan 6 weken geleden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei de verpleegkundige ook ja. Het is geen geweldig iets dat je kindje zo vroeg komt maar het is wel een termijn dat het kan.
Tweede paasdag ben ik 37 weken. En ja mocht er spoed zijn dan is er opvang. Mijn schoonmoeder werkt niet meer speciaal om op te passen op haar kleinkinderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Cwen het volgende:
Tally, dat klinkt toch wel erg vervelend inderdaad! Hoever ben je nu? En heb je opvang voor mini als je moet blijven?
Ja idd. Ik ben al goed gekeurd voor de keizersnede. En de laatste groei echo (2 weken geleden) was het kindje klein maar volgende wel haar eigen lijntje. (P10) Dus dat was ook iets waarvan de gynaecoloog had van mwah okay. Maar zodra ik denkt dat ik dr minder of helemaal niet voel moet ik meteen bellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. En uiteraard liever wat langer in de buik en geboren worden zonder een extra complicatie, maar als het zo is dan liever nu dan 6 weken geleden.
Dat dus idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is een leven? Ik kan alleen nog maar broeden
Ik heb de cape nog niet, maar had wel een mailtje dat de levering vertraagd was..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Cwen het volgende:
Check! Hier hetzelfde, Martine!
Hebben de andere augustus dames eigenlijk een cadeautje gehad toen ze met MvM stopten? Iemand had het van de week over die badcape, maar die heb ik nooit gehad. Totaal niet interessant, ik weet het n maar ik dacht eraan.
Oh, en Ben & Jerry's met pindakaas en frambozenkern is echt zalig! *burp*
True.... zou wel mooi zijn ook, ik kom er net achter dat Bach ook op 31 maart is geboren. Met de Matheus uit de speakers hier op eerste paasdag zou dat wel helemaal cool zijnquote:
Dat zou inderdaad vreselijk zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:31 schreef Tally het volgende:
Hopelijk heeft de baby geen zin in een Limburgs geboortebewijs
Dat niet. Maar bevallen voordat het de bedoeling is, dat liever niet. En ik gok zomaar dat ze daar op doelt.quote:
Dat bedoel ik inderdaad. En bevallen ver van huis.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat niet. Maar bevallen voordat het de bedoeling is, dat liever niet. En ik gok zomaar dat ze daar op doelt.
Ahhhquote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef Suikertante het volgende:
Even een Belle-update: nog niks aan de hand hoor!
Zit lekker met de beentjes omhoog te haken en thee te drinken
+1 vreemd is wel dat sommige hem al bij aanvang krijgen en anderen dus lang wachtenquote:Op [url=http:/forum.fok.nl/topic/1952814/7/25#124711614]zondag 31 maart 2013 10:06[/url] schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb de cape nog niet, maar had wel een mailtje dat de levering vertraagd was..
Dat armbandje kreeg ik bij mijn 1e zwangerschap.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef Limone het volgende:
Ik kreeg de cape ook bij de intake, maar ik kreeg dan weer niet dat lelijke armbandje..
Mocht ik hem hier nog tegenkomen dan krijg je hem.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Limone het volgende:
De eerste keer kreeg ik ook dat boek en het armbandje. Ik heb het armbandje kapot geknipt, de zoetwaterparels bewaard en de rest weggegooid. Voor mijn zoetwaterparels-verzameling had ik best nog wel een armbandje gewild, maar helaas voor mijn hebberige ik is het armbandje eruit..
Heb je al gebeld?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef Spewey het volgende:
Bedankt
Ik wist dus ook niet beter of de 5de ziekte is wel gevaarlijk.
Zal na het eten toch even m'n vk bellen, wil 1 dezer dagen wel graag dat m'n bloed wordt gecheckt.
Helemaal vergeten te jompelen voor LB
Wat lief!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mocht ik hem hier nog tegenkomen dan krijg je hem.
klote! Heb je dingen nodig? Is hier om dr hoek, laat t maar weten als ik wat kan doenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef L-E het volgende:
Stomme update: ik ben opgenomen in het zkhs in Heerlen. Vanavond weer lichtflitsen, bloeddruk was 160/105, eiwitten in urine gevonden. Nu wachten op bloeduitslagen.
In Duckstad?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb de cape, verder nog geen idee![]()
Even niet zoveel teruggelezen na een redelijk vermoeiende dag gisteren (concert Mumford and Dons, maar ik las de hoge bloeddruk van Tally. Hoop dat Centerparcs een bloeddrukverlagende werking heeft
En lb Mijlpaal der Mijlpalen!
Hier is het 1e trimester officieel voorbij13 weken!
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Limone het volgende:
[..]
In Duckstad?
Hoe voelt dat, tweede trimester?
Dat dus! Geef maar een gil als we wat voor je kunnen doenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
klote! Heb je dingen nodig? Is hier om dr hoek, laat t maar weten als ik wat kan doen
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
LB wauw 40 wkn alweerlijkt nog wel gisteren dat je in het als zwanger/worden blijven topic kwam en je meldde dat je zwanger was. Het blijft bijzonder❤
Ik heb de armband en de ketting. Zal ik ze naar je opsturen? Gebruik ze zelf toch niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Limone het volgende:
De eerste keer kreeg ik ook dat boek en het armbandje. Ik heb het armbandje kapot geknipt, de zoetwaterparels bewaard en de rest weggegooid. Voor mijn zoetwaterparels-verzameling had ik best nog wel een armbandje gewild, maar helaas voor mijn hebberige ik is het armbandje eruit..
Oh heerlijk! Geniet ervan! Ben je ook minder moe/misselijk/lusteloos oid?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]had het niet eens door!
Fijn, geeft toch wat mentale rustnog een paar weekjes voor jou, en volgende week echo!
L-E...
quote:Op maandag 1 april 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
Nu dus echt pre-eclampsie. Vandaag naar zkhs in Purmerend, waar mijn eigen gyn zich over me zal buigen. Dank voor alle lieve woorden
Nou, graag! Wat lief!quote:Op maandag 1 april 2013 09:42 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb de armband en de ketting. Zal ik ze naar je opsturen? Gebruik ze zelf toch niet.
Ik voelde me idd vanaf 12 weken veel beterquote:Op maandag 1 april 2013 09:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Geniet ervan! Ben je ook minder moe/misselijk/lusteloos oid?
Mijn man is vandaag jarig (niets mis mee met 1 april) en gaf een borrel. We hebben gister onze, ietwat vroege, coming out gehad en al die vrouwen die dan bij je komen staan en 'kroelen'
Ik vond het best een beetje overweldigend!
Laat staan als je een buik hebt.
De vrouwen garandeerden mij ook dat ik mij na twaalf weken weer helemaal perfectos zou voelen...Is dat nu echt waar?
Uh... Da's per persoon verschillend, helaasquote:Op maandag 1 april 2013 09:47 schreef Limone het volgende:
[..]
De vrouwen garandeerden mij ook dat ik mij na twaalf weken weer helemaal perfectos zou voelen...Is dat nu echt waar?
Hè wat kut hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen zonder dat de baby al hoeft komen buiten spelenquote:Op maandag 1 april 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
Nu dus echt pre-eclampsie. Vandaag naar zkhs in Purmerend, waar mijn eigen gyn zich over me zal buigen. Dank voor alle lieve woorden
Dat zijn niet de berichten die ik wil lezenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Poezebeest het volgende:
Jeetje L-E, wat heftig meid! Hopelijk zijn je bloeduitslagen nog goed. En ik krijg flashbacks naar mijn eigen zwangerschap, ik was ook opgenomen met een hoge bloeddruk en klachten maar urine en bloed was nog goed. Werd toen in het weekend door de dienstdoende gyn ontslagen omdat het allemaal wel meeviel volgens haar. Toen ik de woensdag daarna op controle kwam schoot de gyn in de stress van mijn bloeddruk die 185/125 was. Ik ben een week later bevallen, maar hoop dat jij jouw kleintje nog even binnen kunt houden. Sterkte
Een hele kruk?quote:Op maandag 1 april 2013 11:20 schreef Sull het volgende:
XM, wat een onrust. Nu dus benen bij elkaar houden, kruk erin en afstrepen geblazen!
Tally, hoe voel jij je nu?
LE, wat rottig dat je bloeddruk weer zo gestegen is! Ik hoop dat je de baby ook nog even binnenboord kunt houden, maar je eigen gezondheid is ook heel belangrijk natuurlijk!
Das lief van je, dankjewelquote:Op maandag 1 april 2013 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje XM, wat rot dat het zo onrustig blijft.
Als ik iets voor je kan doen in terms of een boodschapje oid moet je maar even een brul geven.
XM wat zwaar en eng! Ik duim voor je hoor, dat je beeb nog maar even binnen mag blijvenquote:Op maandag 1 april 2013 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, ik mocht vannacht gewoon weer gaan gelukkig. Maar ik moet echt weer direct bellen als er iets verandert. Maar een uitputtingsslag is het wel. En als bonus krijg ik er nu rugpijn bij van het lang liggen / zitten op de bank en in bed. Ze zeiden dat het mooi zou zijn als ik de 34 weken zou halen, want dan kan beeb met redelijk goede kans op geen complicaties, geboren worden. Dus ja, ik heb het idee dat zij ook wel het idee hebben dat ik de 38/40 weken niet ga halen
. 34 weken is nog 17 dagen weg. Ik ga maar een afstreepkalender maken
. Maar eerste mijlpaal blijft 32 weken want dan mag ik gewoon hier bevallen. Dat is donderdag. *op ei gaat zitten
We gaan gewoon beiden onze uiterste best doen minstens de 34 weken te halen. Deal?quote:Op maandag 1 april 2013 11:39 schreef L-E het volgende:
XM, ik doe mee met baby binnenboord houden. Ik hoop dat ik 17 mei haal, want 37 weken, maar vraag me af of dat reeel is in mijn situatie. 34 weken klinkt ver weg, dat is over 4 weken.
Laat je maar eens lekker door manlief verwennen vandaag!quote:Op maandag 1 april 2013 11:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik blijf nu ook maar harde buiken met krampen houden. Als ik rustig stil lig gaat het wel maar draai ik me om of loop ik even naar de wc bijvoorbeeld, buik direct keihard.
Nou ja, de baby schopt wel volopmijn man heeft me opdracht gegeven om vandaag helemaal niets te doen. Vooruit dan maar
Jeetje zeg! Wat spannendquote:Op maandag 1 april 2013 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, ik mocht vannacht gewoon weer gaan gelukkig. Maar ik moet echt weer direct bellen als er iets verandert. Maar een uitputtingsslag is het wel. En als bonus krijg ik er nu rugpijn bij van het lang liggen / zitten op de bank en in bed. Ze zeiden dat het mooi zou zijn als ik de 34 weken zou halen, want dan kan beeb met redelijk goede kans op geen complicaties, geboren worden. Dus ja, ik heb het idee dat zij ook wel het idee hebben dat ik de 38/40 weken niet ga halen
. 34 weken is nog 17 dagen weg. Ik ga maar een afstreepkalender maken
. Maar eerste mijlpaal blijft 32 weken want dan mag ik gewoon hier bevallen. Dat is donderdag. *op ei gaat zitten
Doe je ook aan thuisfotografie?quote:Op maandag 1 april 2013 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje zeg! Wat spannendIk ga duimen dat hij/zij/het nog even lekker blijft zitten
Ja, mocht je dat nog willen moeten we dat maar even via mail bespreken verderquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe je ook aan thuisfotografie?![]()
En dank laiverds
Ja, echt wel! Maar ik red het niet meer naar Amsterdam. Ga je mailen!quote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, mocht je dat nog willen moeten we dat maar even via mail bespreken verder
Is goedquote:Op maandag 1 april 2013 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, echt wel! Maar ik red het niet meer naar Amsterdam. Ga je mailen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |