quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef Sull het volgende:
LB, deze heb ik ooit gemaakt, niet te moeilijk en niet luguber (toch?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien een béétje?
Heb je deze ook zelf gemaakt? Die is leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap zegquote:
Wat voor iets ben je van plan om te gaan maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Knap zeg
L0t, ik heb ook wel eens een taart versierd, maar die was lang niet zo spectaculair hooren dat gaat ie morgen ook niet worden, maar ik vind t wel altijd leuk om een beetje inspiratie op te doen.
Irritant van die harde buiken! Ben je de rest van de dag druk geweest misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen moest het fondant er over en is de taart totaal verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag juist alleen maar op de bank gehangen dus weet ook niet waardoor de harde buiken zouden kunnen komen. Voorwerk I guess..
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat voor iets ben je van plan om te gaan maken?
Ik wilde laatst een regenboorgtaart maken, zoiets:
[ afbeelding ]
Nou is de binnenkant wel aardig geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen moest het fondant er over en is de taart totaal verpestTof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag juist alleen maar op de bank gehangen dus weet ook niet waardoor de harde buiken zouden kunnen komen. Voorwerk I guess..En dan dat fondant.... oh wat zonde!! Is het nog wat geworden?
Voorwerk, ja dat kan natuurlijk best. Spannend![]()
Nou, het is nog wel iets beter geworden dan op die foto maar mooi, neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof!!En dan dat fondant.... oh wat zonde!! Is het nog wat geworden?
Voorwerk, ja dat kan natuurlijk best. Spannend
Nou inderdaad, ik hoop wel dat ze nu de bevalling achter de rug heeft! En dat het geen keizersnede is geworden... alhoewel dat natuurlijk ook gewoon dr meisje oplevert. Als ze dr meisje maar heeft!quote:
Ik heb 'm ook wel eens gemaakt met frosting inderdaad, dat was echt fool proof en erg mooi.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag over die taart, maar op de voorbeeldfoto ziet het er meer uit als botercreme of icing of iets dergelijks, dan als fondant. Wellicht dat dat makkelijker werkt omdat je alleen maar hoeft te smeren?
Ja ik denk dat dat ook makkelijker is idd maar had gedacht dat fondant mooier werd. Misschien sloop ik het nog wel helemaal eraf als ik een keer zin hebquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag over die taart, maar op de voorbeeldfoto ziet het er meer uit als botercreme of icing of iets dergelijks, dan als fondant. Wellicht dat dat makkelijker werkt omdat je alleen maar hoeft te smeren?
Jah, cream cheese frosting! Vet lekker en goed te bewerkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook wel eens gemaakt met frosting inderdaad, dat was echt fool proof en erg mooi.
Jij bent echt een avondmens he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef Suikertante het volgende:
Slaap lekker! Ik moet nog even snel minizalmquiches maken, alles staat al klaar maar de vorige lichting wil nog niet uit het blik.
Ik hoop dat ik nog een leuk nieuwtje meekrijg voordat ik ga slapen!
Stiekem vaak ook lekkerder dan die cake- en botercremebommen die versierde taarten zijn, vind ik... maarja het oog wil soms ook wat. En voor zo'n laag marsepein heb je als compensatie luchtige cake nodig, anders deed ik er wel een fijne appeltaart onderquote:
Nou, nee dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |