Ik heb de armband en de ketting. Zal ik ze naar je opsturen? Gebruik ze zelf toch niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Limone het volgende:
De eerste keer kreeg ik ook dat boek en het armbandje. Ik heb het armbandje kapot geknipt, de zoetwaterparels bewaard en de rest weggegooid. Voor mijn zoetwaterparels-verzameling had ik best nog wel een armbandje gewild, maar helaas voor mijn hebberige ik is het armbandje eruit..
Oh heerlijk! Geniet ervan! Ben je ook minder moe/misselijk/lusteloos oid?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]had het niet eens door!
Fijn, geeft toch wat mentale rustnog een paar weekjes voor jou, en volgende week echo!
L-E...
quote:Op maandag 1 april 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
Nu dus echt pre-eclampsie. Vandaag naar zkhs in Purmerend, waar mijn eigen gyn zich over me zal buigen. Dank voor alle lieve woorden
Nou, graag! Wat lief!quote:Op maandag 1 april 2013 09:42 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb de armband en de ketting. Zal ik ze naar je opsturen? Gebruik ze zelf toch niet.
Ik voelde me idd vanaf 12 weken veel beterquote:Op maandag 1 april 2013 09:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Geniet ervan! Ben je ook minder moe/misselijk/lusteloos oid?
Mijn man is vandaag jarig (niets mis mee met 1 april) en gaf een borrel. We hebben gister onze, ietwat vroege, coming out gehad en al die vrouwen die dan bij je komen staan en 'kroelen'
Ik vond het best een beetje overweldigend!
Laat staan als je een buik hebt.
De vrouwen garandeerden mij ook dat ik mij na twaalf weken weer helemaal perfectos zou voelen...Is dat nu echt waar?
Uh... Da's per persoon verschillend, helaasquote:Op maandag 1 april 2013 09:47 schreef Limone het volgende:
[..]
De vrouwen garandeerden mij ook dat ik mij na twaalf weken weer helemaal perfectos zou voelen...Is dat nu echt waar?
Hè wat kut hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen zonder dat de baby al hoeft komen buiten spelenquote:Op maandag 1 april 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
Nu dus echt pre-eclampsie. Vandaag naar zkhs in Purmerend, waar mijn eigen gyn zich over me zal buigen. Dank voor alle lieve woorden
Dat zijn niet de berichten die ik wil lezenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Poezebeest het volgende:
Jeetje L-E, wat heftig meid! Hopelijk zijn je bloeduitslagen nog goed. En ik krijg flashbacks naar mijn eigen zwangerschap, ik was ook opgenomen met een hoge bloeddruk en klachten maar urine en bloed was nog goed. Werd toen in het weekend door de dienstdoende gyn ontslagen omdat het allemaal wel meeviel volgens haar. Toen ik de woensdag daarna op controle kwam schoot de gyn in de stress van mijn bloeddruk die 185/125 was. Ik ben een week later bevallen, maar hoop dat jij jouw kleintje nog even binnen kunt houden. Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |