+1 vreemd is wel dat sommige hem al bij aanvang krijgen en anderen dus lang wachtenquote:Op [url=http:/forum.fok.nl/topic/1952814/7/25#124711614]zondag 31 maart 2013 10:06[/url] schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb de cape nog niet, maar had wel een mailtje dat de levering vertraagd was..
Dat armbandje kreeg ik bij mijn 1e zwangerschap.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef Limone het volgende:
Ik kreeg de cape ook bij de intake, maar ik kreeg dan weer niet dat lelijke armbandje..
Mocht ik hem hier nog tegenkomen dan krijg je hem.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Limone het volgende:
De eerste keer kreeg ik ook dat boek en het armbandje. Ik heb het armbandje kapot geknipt, de zoetwaterparels bewaard en de rest weggegooid. Voor mijn zoetwaterparels-verzameling had ik best nog wel een armbandje gewild, maar helaas voor mijn hebberige ik is het armbandje eruit..
Heb je al gebeld?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef Spewey het volgende:
Bedankt
Ik wist dus ook niet beter of de 5de ziekte is wel gevaarlijk.
Zal na het eten toch even m'n vk bellen, wil 1 dezer dagen wel graag dat m'n bloed wordt gecheckt.
Helemaal vergeten te jompelen voor LB
Wat lief!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mocht ik hem hier nog tegenkomen dan krijg je hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |