+1 vreemd is wel dat sommige hem al bij aanvang krijgen en anderen dus lang wachtenquote:Op [url=http:/forum.fok.nl/topic/1952814/7/25#124711614]zondag 31 maart 2013 10:06[/url] schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb de cape nog niet, maar had wel een mailtje dat de levering vertraagd was..
Dat armbandje kreeg ik bij mijn 1e zwangerschap.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef Limone het volgende:
Ik kreeg de cape ook bij de intake, maar ik kreeg dan weer niet dat lelijke armbandje..
Mocht ik hem hier nog tegenkomen dan krijg je hem.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Limone het volgende:
De eerste keer kreeg ik ook dat boek en het armbandje. Ik heb het armbandje kapot geknipt, de zoetwaterparels bewaard en de rest weggegooid. Voor mijn zoetwaterparels-verzameling had ik best nog wel een armbandje gewild, maar helaas voor mijn hebberige ik is het armbandje eruit..
Heb je al gebeld?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef Spewey het volgende:
Bedankt
Ik wist dus ook niet beter of de 5de ziekte is wel gevaarlijk.
Zal na het eten toch even m'n vk bellen, wil 1 dezer dagen wel graag dat m'n bloed wordt gecheckt.
Helemaal vergeten te jompelen voor LB
Wat lief!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mocht ik hem hier nog tegenkomen dan krijg je hem.
klote! Heb je dingen nodig? Is hier om dr hoek, laat t maar weten als ik wat kan doenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef L-E het volgende:
Stomme update: ik ben opgenomen in het zkhs in Heerlen. Vanavond weer lichtflitsen, bloeddruk was 160/105, eiwitten in urine gevonden. Nu wachten op bloeduitslagen.
In Duckstad?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb de cape, verder nog geen idee![]()
Even niet zoveel teruggelezen na een redelijk vermoeiende dag gisteren (concert Mumford and Dons, maar ik las de hoge bloeddruk van Tally. Hoop dat Centerparcs een bloeddrukverlagende werking heeft
En lb Mijlpaal der Mijlpalen!
Hier is het 1e trimester officieel voorbij13 weken!
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Limone het volgende:
[..]
In Duckstad?
Hoe voelt dat, tweede trimester?
Dat dus! Geef maar een gil als we wat voor je kunnen doenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
klote! Heb je dingen nodig? Is hier om dr hoek, laat t maar weten als ik wat kan doen
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
LB wauw 40 wkn alweerlijkt nog wel gisteren dat je in het als zwanger/worden blijven topic kwam en je meldde dat je zwanger was. Het blijft bijzonder❤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |