Dat klinkt als mijn verhaal. Idd op controle bij de vk 110/60, nog geen 1,5 week later een onderdruk van 95. Goed dat ze je blijven monitoren, gelukkig ben je nu al op een redelijke termijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn urine was schoon. Gisteravond om half 10 werd ik nog gebeld over de bloeduitslagen. Die zagen er ook goed uit. Toch vertrouwd de gyn het niet helemaal omdat mijn bloeddruk tot aan twee weken geleden zo mooi was (110/70) en nu zo hoog (145/95) maar omdat de onderdruk onder de 100 was word er niet direct actie ondernomen.
Dinsdagmiddag weer melden voor een paar metingen op verschillende tijdstippen.
Ik moet meteen bellen als ik weer niet lekker word zoals afgelopen donderdag of als de hoofdpijn erger word.
En in de tussentijd zo weinig mogelijk doen
Nee dat lukt totaal niet. Ik kreeg een beetje de kriebels toen hij zei als de uitslagen niet goed zijn dan moet je dit weekend maar blijven, dus ben ik vandaag mijn koffer in orde gaan maken. Er moesten nog wat laatste dingen in. Nog even snel een boek gaan kopen zodat ik wat te doen heb als ik alleen ben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Jee Tally, fijn dat de urine schoon was, maar ik snap dat je niet echt lekker loopt als de gynaecoloog wat wantrouwig is... en die bowlingbal klinkt ook niet tof![]()
Lukt het niksdoen wel een beetje?
Dat zei de verpleegkundige ook ja. Het is geen geweldig iets dat je kindje zo vroeg komt maar het is wel een termijn dat het kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn verhaal. Idd op controle bij de vk 110/60, nog geen 1,5 week later een onderdruk van 95. Goed dat ze je blijven monitoren, gelukkig ben je nu al op een redelijke termijn.
Precies. En uiteraard liever wat langer in de buik en geboren worden zonder een extra complicatie, maar als het zo is dan liever nu dan 6 weken geleden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei de verpleegkundige ook ja. Het is geen geweldig iets dat je kindje zo vroeg komt maar het is wel een termijn dat het kan.
Tweede paasdag ben ik 37 weken. En ja mocht er spoed zijn dan is er opvang. Mijn schoonmoeder werkt niet meer speciaal om op te passen op haar kleinkinderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Cwen het volgende:
Tally, dat klinkt toch wel erg vervelend inderdaad! Hoever ben je nu? En heb je opvang voor mini als je moet blijven?
Ja idd. Ik ben al goed gekeurd voor de keizersnede. En de laatste groei echo (2 weken geleden) was het kindje klein maar volgende wel haar eigen lijntje. (P10) Dus dat was ook iets waarvan de gynaecoloog had van mwah okay. Maar zodra ik denkt dat ik dr minder of helemaal niet voel moet ik meteen bellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. En uiteraard liever wat langer in de buik en geboren worden zonder een extra complicatie, maar als het zo is dan liever nu dan 6 weken geleden.
Dat dus idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is een leven? Ik kan alleen nog maar broeden
Ik heb de cape nog niet, maar had wel een mailtje dat de levering vertraagd was..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Cwen het volgende:
Check! Hier hetzelfde, Martine!
Hebben de andere augustus dames eigenlijk een cadeautje gehad toen ze met MvM stopten? Iemand had het van de week over die badcape, maar die heb ik nooit gehad. Totaal niet interessant, ik weet het n maar ik dacht eraan.
Oh, en Ben & Jerry's met pindakaas en frambozenkern is echt zalig! *burp*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |