abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124692049
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn urine was schoon. Gisteravond om half 10 werd ik nog gebeld over de bloeduitslagen. Die zagen er ook goed uit. Toch vertrouwd de gyn het niet helemaal omdat mijn bloeddruk tot aan twee weken geleden zo mooi was (110/70) en nu zo hoog (145/95) maar omdat de onderdruk onder de 100 was word er niet direct actie ondernomen.
Dinsdagmiddag weer melden voor een paar metingen op verschillende tijdstippen.
Ik moet meteen bellen als ik weer niet lekker word zoals afgelopen donderdag of als de hoofdpijn erger word.
En in de tussentijd zo weinig mogelijk doen :')

Dat klinkt als mijn verhaal. Idd op controle bij de vk 110/60, nog geen 1,5 week later een onderdruk van 95. Goed dat ze je blijven monitoren, gelukkig ben je nu al op een redelijke termijn. :)
pi_124692093
Over die MvM-capes: ik kreeg ergens onderweg een mail dat ze vertraging hadden en dus later zouden komen. Ik kreeg 'm pas toen ik 28 of 29 weken onderweg was. :)
pi_124692132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Jee Tally, fijn dat de urine schoon was, maar ik snap dat je niet echt lekker loopt als de gynaecoloog wat wantrouwig is... en die bowlingbal klinkt ook niet tof :X

Lukt het niksdoen wel een beetje?
Nee dat lukt totaal niet. Ik kreeg een beetje de kriebels toen hij zei als de uitslagen niet goed zijn dan moet je dit weekend maar blijven, dus ben ik vandaag mijn koffer in orde gaan maken. Er moesten nog wat laatste dingen in. Nog even snel een boek gaan kopen zodat ik wat te doen heb als ik alleen ben.
De laatste nieuwe babykleertjes gaan wassen. En dan heb ik natuurlijk nog mini. Wel even lekker kunnen slapen vanmiddag toen ik dr naar bed bracht (ben naast dr in slaap gevallen).
Maar ik voel me ontzettend klote. Gewoon omdat ik dit nog nooit gehad heb. En die tintelingen in je handen en voeten helpen ook niet mee. De sterretjes zien als je iets doet. Ik delegeer wat meer maar vind het moeilijk :') En wat ik nog het vervelendste vind zijn die zweet/warmte aanvallen.
Het mag dan -1 buiten zijn maar hier binnen is het +30 graden hoor. En loop ik het liefst in korte broek en t shirtje :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124692179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat klinkt als mijn verhaal. Idd op controle bij de vk 110/60, nog geen 1,5 week later een onderdruk van 95. Goed dat ze je blijven monitoren, gelukkig ben je nu al op een redelijke termijn. :)
Dat zei de verpleegkundige ook ja. Het is geen geweldig iets dat je kindje zo vroeg komt maar het is wel een termijn dat het kan.
pi_124692257
Tally, dat klinkt toch wel erg vervelend inderdaad! Hoever ben je nu? En heb je opvang voor mini als je moet blijven?
Home is where the O+ is...
pi_124692298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat zei de verpleegkundige ook ja. Het is geen geweldig iets dat je kindje zo vroeg komt maar het is wel een termijn dat het kan.
Precies. En uiteraard liever wat langer in de buik en geboren worden zonder een extra complicatie, maar als het zo is dan liever nu dan 6 weken geleden. :)
pi_124692329
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Cwen het volgende:
Tally, dat klinkt toch wel erg vervelend inderdaad! Hoever ben je nu? En heb je opvang voor mini als je moet blijven?
Tweede paasdag ben ik 37 weken. En ja mocht er spoed zijn dan is er opvang. Mijn schoonmoeder werkt niet meer speciaal om op te passen op haar kleinkinderen. O+ En manlief kan ook vrijnemen mocht het nodig zijn.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:33:42 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124692376
Ik bedenk me net dat ik nog steeds geen kraampakket heb aangevraagd, zo maar even kijken of het online kan en anders dinsdag even bellen... :@

Gisteravond gehoord dat ik van mijn mam en broer een wipstoel mag uitzoeken, dus nu aan het kijken naar wat ik wil. Bij Lientje had ik er eentje van Chicco, fijn ding, maar na 9 maanden gebruik is ie wat uitgezakt, dus niet meer geschikt voor nog een kind.

Rammelderammel........

Welke wipper hebben jullie en waarom die gekozen, dat vind ik wel leuk om te weten. :)

@Tally, wat rot dat je je zo voelt....niet leuk.
pi_124692405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Precies. En uiteraard liever wat langer in de buik en geboren worden zonder een extra complicatie, maar als het zo is dan liever nu dan 6 weken geleden. :)
Ja idd. Ik ben al goed gekeurd voor de keizersnede. En de laatste groei echo (2 weken geleden) was het kindje klein maar volgende wel haar eigen lijntje. (P10) Dus dat was ook iets waarvan de gynaecoloog had van mwah okay. Maar zodra ik denkt dat ik dr minder of helemaal niet voel moet ik meteen bellen.
pi_124692526
Juud: wij doen niet aan een wipstoel, dus ik kan je niets vertellen. :)

Tally: ik hoop evengoed dat het met die bloeddruk nog wel mee valt. Ik weet inmiddels hoe enorm rot je je daarbij kan voelen, zou prettig zijn als je de écht laatste loodjes nog een beetje ontspannen door maakt. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?
pi_124692755
Dinsdagmiddag. Want de ochtend moet ik naar de huisarts in de hoop dat ze de uitslag hebben van de urine kweek. Die is vorige week naar het lab gestuurd om te kijken welke bacterie het is en de gynaecoloog wil die hebben.
pi_124693496
Ik heb hem niet, maar in het vragen voor newbie ouders topic werd de babybjorn wipstoel bejubeld.

Tally wat een spanning -O- hopelijk zakt je bloeddruk weer een beetje!
pi_124699785
"Een groeiachterstand? Ach joh, dan is het tenminste lekker makkelijk naar buiten te werken, zo'n kleintje van 5 pond. ^O^ "

Ik krijg jeuk van zulke opmerkingen :r

Hebben jullie een leven op zaterdagavond? Ik lig in bed met de laptop terwijl Vriendje druk aan het feesten is. Ik heb ook nog een lolly en een pakje appelsap w/
  zaterdag 30 maart 2013 @ 22:07:53 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124700268
Dat soort mensen moet je negeren LE :r

Ik zit op de bank Dexter te kijken, vriendje zit te werken op zn laptop (wetenschapper he :') ) en kijkt met een half oog mee. Dus tja, spannend is t niet :P
  zaterdag 30 maart 2013 @ 22:14:33 #165
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124700601
Hier Paul de Leeuw bijna helemaal gezien, ondertussen beetje surfen.
Lig nu al 20 min in bed, ziek geweest afgelopen week dus veel in te halen aan rust en slaap.
pi_124701020
Hang hier met een babydekentje op de bank bij de laptop, beetje surfen en een half oog tv kijken. ik ben nu weer wakker nadat ik de gehele middag op de bank heb geslapen. Veelste veel gedaan vanmorgen.

Wij zijn vanmorgen weggegaan om zwempak/tankini te kopen. We komen na 3 uur naar buiten met veel meer... Tankini, broek en wandelwagen in bestelling met allerlei toebehoren en maxi cosi.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  zondag 31 maart 2013 @ 01:10:22 #167
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_124707997
En ik ben net thuis van mijn aller aller aller laatste avond als prostituhoer. :D (rol in toneelstuk) En beessie vond het leuk joh! Die heeft 2 uur liggen golven in mn buik!! :D
pi_124711035
Goede morgen deze Paaszondag! Wie heeft die zomertijd verzonnen, precies in dat ene weekend dat wij naar mijn ouders gaan op zondagochtend en daar op tijd voor de kerk willen zijn... We moeten om 8:30 uur de deur uit, of te wel om 7:30 voor het gevoel. Dat is ons al weken op werkdagen niet meer gelukt.

Nou ja, zo peuter wakker maken (die is al een aantal dagen vroeg wakker en juist vandaag natuurlijk niet :') )
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_124711219
Wat is een leven? Ik kan alleen nog maar broeden :')
Sarcasme. Herken het.
pi_124711248
Goedemorgen, ook hier lekker op tijd wakker. Gelukkig wel een goede nacht gehad. Om 10:00 weer melden in het ziekenhuis voor een ctg en dan lekker de rest van de dag op de bank met mijn haakwerkje.
  zondag 31 maart 2013 @ 09:09:01 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124711259
Mogge! De ultieme mijlpaal voor LB vandaag *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124711343
Goedemorgen :)

LB, mijlpaal der mijlpalen *O* Zal vandaag dan DE dag worden? *)

Ben ook erg benieuwd hoe het met bellelena gaat..

Fijne pasen allemaal :)
  zondag 31 maart 2013 @ 09:51:06 #173
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_124711487
Zijn er paaskindjes in het verschiet?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_124711506
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 09:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is een leven? Ik kan alleen nog maar broeden :')
Dat dus idd.

LB, D-Day vandaag! *O*
pi_124711614
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Cwen het volgende:
Check! Hier hetzelfde, Martine!

Hebben de andere augustus dames eigenlijk een cadeautje gehad toen ze met MvM stopten? Iemand had het van de week over die badcape, maar die heb ik nooit gehad. Totaal niet interessant, ik weet het n maar ik dacht eraan.

Oh, en Ben & Jerry's met pindakaas en frambozenkern is echt zalig! *burp*
Ik heb de cape nog niet, maar had wel een mailtje dat de levering vertraagd was..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')