Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je weer terug bent in onze SC.
Als Ruud Gullit het had gepresenteerd, dan had ik het wel gekeken.quote:
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks
Het is hier ook weer een stukje leuker dan voorheen..
Da's de meest witte neger die er is. Racist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Ruud Gullit het had gepresenteerd, dan had ik het wel gekeken.
Bing wordt echt een baas. Misschien moeten we hem eens uitnodigen voor deze SC.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Iedereen GTST aan het kijken natuurlijk.
Ik heb het niet zo op negers.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bing wordt echt een baas. Misschien moeten we hem eens uitnodigen voor deze SC.
Oké. Eerlijk gezegd niet heel veel van gemerkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon, saaie onderwerpen, teveel haantjes gedrag.. was er even klaar mee.
Youtube > VBL Scquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net tieten en één penis op Youtube, en het was nog een door vevo upgeload nummer ook
Hoe stoer is dat.
Rayman trek ik gewoon niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's de meest witte neger die er is. Racist.
21ste dit jaar qua postcounts.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent hier dan ook 3minuten per week..
Wat heeft dat trouwens met negers te maken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent hier dan ook 3minuten per week..
Nepprogramma.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor De Keuringsdienst van Waarde. The Passion vind ik bij nader inzien toch niet zo leuk.
Zeker deel 2 over bevergeil?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor De Keuringsdienst van Waarde. The Passion vind ik bij nader inzien toch niet zo leuk.
Fok zal wel weer een quote bug hebben of ik klikte de verkeerdequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heeft dat trouwens met negers te maken?
Die eikel is nog erger dan Blatter.quote:
Lang verhaal. Doe ik een andere keer. Riooljournalistiek in ieder geval.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fok zal wel weer een quote bug hebben of ik klikte de verkeerde
Een tijdje terug ging het over truffelolie, dat bleek van aardolie te worden gemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walnoten olie, en hoe het zo goedkoop kan zijn.
Geen dank.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks
Het is hier ook weer een stukje leuker dan voorheen..
Als je er maar betaald voor krijgtquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
overwerken op werk bij ergens waar ik nog nooit gestaan heb.
Mwa, ik vind het altijd wel prettiger als ik tenminste weet wat ik moet doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er maar betaald voor krijgt
Ja, maar betaald krijgen is al goed zatquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het altijd wel prettiger als ik tenminste weet wat ik moet doen.
niet mee eensquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar betaald krijgen is al goed zat
Ik had broodje gyros met tzatziki.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had lekkere rollade met zigeurneus iets sausje en sla met slasaus en gecrushte pistachenoten
Wat lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had lekkere rollade met zigeurneus iets sausje en sla met slasaus en gecrushte pistachenoten
Pas weer als niemand er op rekent he. Zomaar vanuit het niets. Haha. Jahaaa. Ouwe reus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag
Antwoord.
Ik mis ze.
Desondanks wens ik je een smakelijke voortzetting.
Wat een sauzenfestivalquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dit vond ik dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas weer als niemand er op rekent he. Zomaar vanuit het niets. Haha. Jahaaa. Ouwe reus.
Voor welke wedstrijd kon jij miss nog kaartjes regelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat lekker
Ik had een magnetronmaaltijd.
Hou hier onmiddellijk mee op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Vraag: Is mijn pauze nu voorbij?
Antwoord: Ja.
Vraag: Gaat GGMM dit doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, kun de reacties van Tjacka en Stylo verwijderen?
Done.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, kun de reacties van Tjacka en Stylo verwijderen?
uhh ik zal morgen even gaan inventariseren :$quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor welke wedstrijd kon jij miss nog kaartjes regelen?
EINDBAASquote:
Come at me bitch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vraag: Gaat GGMM dit doen?
Antwoord: Nee
Heerenveen of Willem II, ik ga al naar heraclesquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
Maar mijn pauze is nu voorbij!
Ik ga aan het werk.
Opmerking ja? Vind het niet zo gek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu biologische zilvervliesrijst en hij proeft beduidend anders dan de goedkopere niet-biologische varianten. Opmerkelijk.
willem II is laatste hé?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heerenveen of Willem II, ik ga al naar heracles.
moeten ook iets langer koken jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu biologische zilvervliesrijst en hij proeft beduidend anders dan de goedkopere niet-biologische varianten. Opmerkelijk.
biotroepquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Als het goed is zouden er ook geen sporen van GMO's in mogen zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opmerking ja? Vind het niet zo gek.
Rijst is niks. Smaakt nergens naarquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijst is niks. Smaakt nergens naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |