Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je weer terug bent in onze SC.
Als Ruud Gullit het had gepresenteerd, dan had ik het wel gekeken.quote:
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks
Het is hier ook weer een stukje leuker dan voorheen..
Da's de meest witte neger die er is. Racist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Ruud Gullit het had gepresenteerd, dan had ik het wel gekeken.
Bing wordt echt een baas. Misschien moeten we hem eens uitnodigen voor deze SC.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Iedereen GTST aan het kijken natuurlijk.
Ik heb het niet zo op negers.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bing wordt echt een baas. Misschien moeten we hem eens uitnodigen voor deze SC.
Oké. Eerlijk gezegd niet heel veel van gemerkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon, saaie onderwerpen, teveel haantjes gedrag.. was er even klaar mee.
Youtube > VBL Scquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net tieten en één penis op Youtube, en het was nog een door vevo upgeload nummer ook
Hoe stoer is dat.
Rayman trek ik gewoon niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's de meest witte neger die er is. Racist.
21ste dit jaar qua postcounts.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent hier dan ook 3minuten per week..
Wat heeft dat trouwens met negers te maken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent hier dan ook 3minuten per week..
Nepprogramma.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor De Keuringsdienst van Waarde. The Passion vind ik bij nader inzien toch niet zo leuk.
Zeker deel 2 over bevergeil?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor De Keuringsdienst van Waarde. The Passion vind ik bij nader inzien toch niet zo leuk.
Fok zal wel weer een quote bug hebben of ik klikte de verkeerdequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heeft dat trouwens met negers te maken?
Die eikel is nog erger dan Blatter.quote:
Lang verhaal. Doe ik een andere keer. Riooljournalistiek in ieder geval.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fok zal wel weer een quote bug hebben of ik klikte de verkeerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |