Pfft laatbloeier.quote:
Toch lekker met een meisje van 17.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Idd een laatbloeier. De meeste Italianen worden ontmaagd tijdens hun eerste communie.
Daar win je de revolutie nooit mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die typisch wil geen tetten in de VBL sc maar ondertussen wel slijmen in B&H Nachtbagger. Jaja. Jammer hoor.
Zeg nooit nooit. Misschien kunnen we hem nog als dubbelagent inzetten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar win je de revolutie nooit mee.
Dat blijft link, ik hoop dat Tanja snel deze kant opkomt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Misschien kunnen we hem nog als dubbelagent inzetten.
Wie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat blijft link, ik hoop dat Tanja snel deze kant opkomt.
Wat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg omg omg was ik bijna te laat thuis voor The Passion. Zitten jullie er ook al klaar voor?
Ik kijk darten dus nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg omg omg was ik bijna te laat thuis voor The Passion. Zitten jullie er ook al klaar voor?
Leuk voor die jongen.quote:
Dat wil niets zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch lekker met een meisje van 17.
Anita "Why, tell me why" Meyer. Hell yeah. Spongebob uit en the Passion aan. Dank voor de tip.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag tijdens het journaal dat het wordt gepresenteerd door Jurgen Rayman, dat was genoeg om te besluiten er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Racist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag tijdens het journaal dat het wordt gepresenteerd door Jurgen Rayman, dat was genoeg om te besluiten er niet naar te kijken.
Tanja, onze verzetsleidster.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |