Hou hier onmiddellijk mee op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Vraag: Is mijn pauze nu voorbij?
Antwoord: Ja.
Vraag: Gaat GGMM dit doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, kun de reacties van Tjacka en Stylo verwijderen?
Done.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, kun de reacties van Tjacka en Stylo verwijderen?
uhh ik zal morgen even gaan inventariseren :$quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor welke wedstrijd kon jij miss nog kaartjes regelen?
EINDBAASquote:
Come at me bitch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vraag: Gaat GGMM dit doen?
Antwoord: Nee
Heerenveen of Willem II, ik ga al naar heraclesquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
Maar mijn pauze is nu voorbij!
Ik ga aan het werk.
Opmerking ja? Vind het niet zo gek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu biologische zilvervliesrijst en hij proeft beduidend anders dan de goedkopere niet-biologische varianten. Opmerkelijk.
willem II is laatste hé?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heerenveen of Willem II, ik ga al naar heracles.
moeten ook iets langer koken jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu biologische zilvervliesrijst en hij proeft beduidend anders dan de goedkopere niet-biologische varianten. Opmerkelijk.
biotroepquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Als het goed is zouden er ook geen sporen van GMO's in mogen zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opmerking ja? Vind het niet zo gek.
Rijst is niks. Smaakt nergens naarquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijst is niks. Smaakt nergens naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |