nee klopt, ik vind het ook wel lekker, maar vaak genoeg kook maar alsnog de gewone variant. Heb ook al maanden nog een zakje volkoren basmatirijst staan maar geen zin om een uur lang rijst te koken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt idd, al vind ik een klein beetje structuur in m'n rijst niet zo erg hoor.
eitje erdoorheen bakken, beetje ham, beetje prei.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijst is niks. Smaakt nergens naar
Jij lust echt helemaal niets hequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet vrolijk van worden. Geef mij maar aardappelsquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Witte rijst vind ik vaak maar simpel ja maar bruine ruist is wel te doen, eerst had ik eens noten rijst ofso met rozijnen erindie was lekker.
als je alleen toverrijst van lassie eet, ja dan heb je wel gelijk. Redelijk dan, want die droge pasta heeft nog steeds minder smaak.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier thuis kopen we balen van 15kgquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sinds kort heeft de plaatstelijke super ook 1 kilo zakken rijst in een net wat minder hippe verpakking. Is maar 50 cent duurder dan de 300 gram doosjes
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Jawel hoor. Ik hou alleen niet van rijst en pastaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij lust echt helemaal niets he
Ik heb alle soorten rijst gegeten. Vind het nooit lekker. Misschien in de rijstevlaai ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
als je alleen toverrijst van lassie eet, ja dan heb je wel gelijk. Redelijk dan, want die droge pasta heeft nog steeds minder smaak.
Wat feitelijk dus op 'tzelfde neerkomt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik hou alleen niet van rijst en pasta
Rijst én past ook echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik hou alleen niet van rijst en pasta
Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muur.Ik vind jou echt heel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
3 kleuren rijst met een paraplutje erin misschien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten rijst gegeten. Vind het nooit lekker. Misschien in de rijstevlaai ofzo
Ik scheid het liever.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat feitelijk dus op 'tzelfde neerkomt.
1 kilo is toch nog vrij standaard, basmatirijst koop ik standaard in die grootte? Hier liggen nog de 5 kilo zakken in het schap, van die surinaamse langkorrel. En het is een vrij kleine supermarkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sinds kort heeft de plaatstelijke super ook 1 kilo zakken rijst in een net wat minder hippe verpakking. Is maar 50 cent duurder dan de 300 gram doosjes
Rijst afkraken omdat het nergens naar smaakt en dan zeggen geef mij maar aardappelsquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet vrolijk van worden. Geef mij maar aardappels
Ja, is daar wat mis mee dan? Ik vind rijst geen pasta. En wij hebben niet de zelfde smaak, so be it. Jij zult ook wel dingen niet lusten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rijst én past ook echt+ bier, koffie, sos en vakantie
![]()
Ik train hem. Momenteel hanteren we 1000 schoolmopjes versie 2013.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt heel grappig.
Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, kun je de reactie verwijderen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |