Een tijdje terug ging het over truffelolie, dat bleek van aardolie te worden gemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walnoten olie, en hoe het zo goedkoop kan zijn.
Geen dank.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks
Het is hier ook weer een stukje leuker dan voorheen..
Als je er maar betaald voor krijgtquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
overwerken op werk bij ergens waar ik nog nooit gestaan heb.
Mwa, ik vind het altijd wel prettiger als ik tenminste weet wat ik moet doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er maar betaald voor krijgt
Ja, maar betaald krijgen is al goed zatquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het altijd wel prettiger als ik tenminste weet wat ik moet doen.
niet mee eensquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar betaald krijgen is al goed zat
Ik had broodje gyros met tzatziki.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had lekkere rollade met zigeurneus iets sausje en sla met slasaus en gecrushte pistachenoten
Wat lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had lekkere rollade met zigeurneus iets sausje en sla met slasaus en gecrushte pistachenoten
Pas weer als niemand er op rekent he. Zomaar vanuit het niets. Haha. Jahaaa. Ouwe reus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag
Antwoord.
Ik mis ze.
Desondanks wens ik je een smakelijke voortzetting.
Wat een sauzenfestivalquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dit vond ik dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas weer als niemand er op rekent he. Zomaar vanuit het niets. Haha. Jahaaa. Ouwe reus.
Voor welke wedstrijd kon jij miss nog kaartjes regelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat lekker
Ik had een magnetronmaaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |