SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Zelf voor het eerst sinds 3 jaar weer eens een oogje op een leuke meidIk weet eigenlijk vrijwel zeker dat ze mij ook wel ziet zitten, alleen is de situatie nogal kut
![]()
Ik heb een vriend ( nu meer een soort kennis geworden) , waar ik tussen mijn 15-20e best veel mee omging. Hij kreeg een vriendin, en na anderhalf jaar maakte hij het uit met haar. Na een paar maandjes kreeg hij een nieuwe vriendin. Ik kreeg weer een paar maandjes later, met zijn ex die hij had gedumpt..
Inmiddels zijn allebei die relaties over, die van hem een half jaar en die van mij met zijn ex al drie jaar ofzo. En je raadt het al: Meisje waar ik nu een oogje op heb is zijn tweede ex, echt puur toeval..
Kom haar vaak tegen op de sportclub en op de universiteit, maar vind het toch een beetje awkward om 2 keer met de ex van dezelfde persoon ervandoor te gaan niet?![]()
aangezien het nu een kennis is ipv een goede vriend, en ze zijn ex is, zie ik het probleem niet zo eigenlijk.![]()
De vraag is hoe erg vind jij t als hij hierdoor geen contact meer met je zou willen hebben.. mocht dat gebeuren.
of ruzie or whatever![]()
Eigenlijk is de grootste vraag vooral of hij er uberhaupt een neuk om geeft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is hoe erg vind jij t als hij hierdoor geen contact meer met je zou willen hebben.. mocht dat gebeuren.
of ruzie or whatever
Zo ja, dan dat.Rustig aan.![]()
alle leuke jongens zitten op fok!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Zucht.. In de bus zijn er ook nooit leuke jongens..![]()
![]()
Jawel, ik zit regelmatig in de bus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Zucht.. In de bus zijn er ook nooit leuke jongens.."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Laat ik mij hier ook maar melden.. Helaas ervaringsdeskundige is.. Hier en daar een verdwaalde relatie gehad, dates mislukken vaak.. Als in, meestal blijft het maar bij 1 date.. En dan is de pap op.. Laatst wel 3 dates gehad, heel gezellig, en ineens *pats over..
En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..![]()
Je komt zelf geen vrouwen tegen? Waarom perse haar:oExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Heb je seks gehad met die meid waarmee je 3x gedate had?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Laat ik mij hier ook maar melden.. Helaas ervaringsdeskundige is.. Hier en daar een verdwaalde relatie gehad, dates mislukken vaak.. Als in, meestal blijft het maar bij 1 date.. En dan is de pap op.. Laatst wel 3 dates gehad, heel gezellig, en ineens *pats over..
En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nee, want ik wilde het rustig aan doen namelijk.. (en dat heb ik haar NIET verteld, of dat nu wel of geen goede keuze is geweest.. Blijft gokwerk ;-)).quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je seks gehad met die meid waarmee je 3x gedate had?![]()
Dat was de slechte keuze;/ Door het zelf zo lang mogelijk bewust(let op:bewust) uit te stellen, had je je kansen enorm verkleind. Dit komt vanwege :1) minder leiderschap 2)minder wrijving / spanning 3) minder op een lijn met je eigen gevoel op het moment. 4)teveel investeren in de toekomst en niet genieten van het moment zelf/al een grote waarde hangen. Kort samengevat, je was wss te onzeker waardoor je het ging uit stellen. Zij voelt heus wel aan wat je van plan was, x doen om haar te bemachtigen. Ik bedoel het niet gemeen, wil je graag helpen om het voor altijd gefixt te hebben.:)quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, want ik wilde het rustig aan doen namelijk.. (en dat heb ik haar NIET verteld, of dat nu wel of geen goede keuze is geweest.. Blijft gokwerk ;-)).Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Er zat meer achter, ze vertelde dat ze in vorige relaties behoorlijk "klem" heeft gezeten, daarop heb ik besloten om ruimte te geven en te kijken hoe het loopt.. Ze vertelde nota bene op de 3de date dat ze de avond ervoor bij iemand geweest was die alleen maar in haar broekje wilde komen en daar stak ze een stok voor (nee, niet die van hemquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat was de slechte keuze;/ Door het zelf zo lang mogelijk bewust(let op:bewust) uit te stellen, had je je kansen enorm verkleind. Dit komt vanwege :1) minder leiderschap 2)minder wrijving / spanning 3) minder op een lijn met je eigen gevoel op het moment. 4)teveel investeren in de toekomst en niet genieten van het moment zelf/al een grote waarde hangen. Kort samengevat, je was wss te onzeker waardoor je het ging uit stellen. Zij voelt heus wel aan wat je van plan was, x doen om haar te bemachtigen. Ik bedoel het niet gemeen, wil je graag helpen om het voor altijd gefixt te hebben.:)), toen had ik zoiets van, daar zit ze niet op te wachten.. en had ik het idee dat ik op de goede weg was.. Ik begrijp ook wel dat je het niet gemeen bedoeld, dank voor de snelle reacties.
Het lijkt alleen dat ik "altijd" de verkeerde keuze maak, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf zielig vind (zie OP), het valt mij wel op, dat dan weer wel
.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 19:26:48 ]![]()
firefly3 weet het toch beter: jij was en bent onzeker en als je in je game was geweest en in lijn met je fucking gevoel had ze je heus wel geneukt dit dat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Er zat meer achter, ze vertelde dat ze in vorige relaties behoorlijk "klem" heeft gezeten, daarop heb ik besloten om ruimte te geven en te kijken hoe het loopt.. Ze vertelde nota bene op de 3de date dat ze de avond ervoor bij iemand geweest was die alleen maar in haar broekje wilde komen en daar stak ze een stok voor (nee, niet die van hem), toen had ik zoiets van, daar zit ze niet op te wachten.. en had ik het idee dat ik op de goede weg was.. Ik begrijp ook wel dat je het niet gemeen bedoeld, dank voor de snelle reacties.
Het lijkt alleen dat ik "altijd" de verkeerde keuze maak, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf zielig vind (zie OP), het valt mij wel op, dat dan weer wel
.
volgende keer niet zo onzeker meer doen en gewoon haar hand vastpakken! en toen wist ik het niet meer, heb het pua-handboek hier niet liggen.![]()
Dat was een bitchtest:p ik zelf let amper op wat ze zegt ivm inhoud, maar meer hoe ze is en hoe ze zich voelt op het moment. Beetje voor beetje haar opwarmen en aanvoelen hoe ze emotioneel gezien zich voelt. Je kunt altijd vaart meerderen of minderen, maar wat ze zegt staat soms geheel los van haar gevoel. Dat leer je vanzelf steeds meer. Maar altijd voorwaards gaan.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat dat betreft is het imo. allemaal wel vrij simpel man : Als een chick je echt leuk vindt, dan wil ze ook met je neuken, no bullshit. Zelf heb ik nog nooit een date gehad die niet uitliep op zoenen of seks eerlijk gezegd. Als zo'n meisje begint over dat ze wil wachten, zit daar denk ik vaak gewoon iets anders achter, tenzij je nog 16 bent ofzo..quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Er zat meer achter, ze vertelde dat ze in vorige relaties behoorlijk "klem" heeft gezeten, daarop heb ik besloten om ruimte te geven en te kijken hoe het loopt.. Ze vertelde nota bene op de 3de date dat ze de avond ervoor bij iemand geweest was die alleen maar in haar broekje wilde komen en daar stak ze een stok voor (nee, niet die van hem), toen had ik zoiets van, daar zit ze niet op te wachten.. en had ik het idee dat ik op de goede weg was.. Ik begrijp ook wel dat je het niet gemeen bedoeld, dank voor de snelle reacties.
.
Persoonlijk steek ik alleen maar moeite in meiden die zelf ook initiatief tonen, spontaan zijn, en niet de hele tijd moeilijk lopen te doen of de boot proberen af te houden. Helaas zijn er te veel lulletjes die dan alsnog achter zo'n meisje blijven aanlopen.. Genoeg andere vissen in de vijver man..![]()
nog zo een?
man, fuck even op. dit is een topic voor mensen met moeite met versieren, niet om bullshit cijfers over hoeveel je wel niet neukt te zeuren.
daar is het pua-topic voor. en nou opgerot met die zooi, daar heeft hier echt niemand wat aan.![]()
![]()
Ok, fair enough, ik ben onzeker op sommige momenten, daar kom ik eerlijk voor uit.. Teveel rekening houdend met.. Op dat vlak ben ik nog een slappe zak.. I agree. Ik ben geen klootzak die alleen maar wil neuken en meer niet.. Ik wil veel meer dan dat!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
firefly3 weet het toch beter: jij was en bent onzeker en als je in je game was geweest en in lijn met je fucking gevoel had ze je heus wel geneukt dit dat.
volgende keer niet zo onzeker meer doen en gewoon haar hand vastpakken! en toen wist ik het niet meer, heb het pua-handboek hier niet liggen.Daar heb je volkomen gelijk in...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef TommyVercetti het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het imo. allemaal wel vrij simpel man : Als een chick je echt leuk vindt, dan wil ze ook met je neuken, no bullshit. Zelf heb ik nog nooit een date gehad die niet uitliep op zoenen of seks eerlijk gezegd. Als zo'n meisje begint over dat ze wil wachten, zit daar denk ik vaak gewoon iets anders achter, tenzij je nog 16 bent ofzo..
Persoonlijk steek ik alleen maar moeite in meiden die zelf ook initiatief tonen, spontaan zijn, en niet de hele tijd moeilijk lopen te doen of de boot proberen af te houden. Helaas zijn er te veel lulletjes die dan alsnog achter zo'n meisje blijven aanlopen.. Genoeg andere vissen in de vijver man..![]()
je zou geblokt moeten worden met je geslowchat altijd en het stoken/drama. Ik heb me flink ingehouden en gaf heel rustig wat tips. Jij verpest het topic met dat gechat en drama.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef dawg het volgende:
zei re laatst trouwens niet dat je hier weg moest blijven ff3?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
niks mis mee. met anderen rekening houden en naar ze luisteren is niks mis. integendeel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ok, fair enough, ik ben onzeker op sommige momenten, daar kom ik eerlijk voor uit.. Teveel rekening houdend met.. Op dat vlak ben ik nog een slappe zak.. I agree. Ik ben geen klootzak die alleen maar wil neuken en meer niet.. Ik wil veel meer dan dat!![]()
rot op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
je zou geblokt moeten worden met je geslowchat altijd en het stoken/drama. Ik heb me flink ingehouden en gaf heel rustig wat tips. Jij verpest het topic met dat gechat en drama.![]()
dit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:35 schreef firefly3 het volgende:
Dat was een bitchtest:p ik zelf let amper op wat ze zegt ivm inhoud, maar meer hoe ze is en hoe ze zich voelt op het moment. Beetje voor beetje haar opwarmen en aanvoelen hoe ze emotioneel gezien zich voelt. Je kunt altijd vaart meerderen of minderen, maar wat ze zegt staat soms geheel los van haar gevoel. Dat leer je vanzelf steeds meer. Maar altijd voorwaards gaan.
met weinig respect in dit geval, excuse me.
maar niet naar iemand luisteren maar in plaats daarvan kijken naar hoe ze zich voelt. iemand die je net kent. ten eerste laat niemand meteen het achterste van zijn tong zien, daarnaast heeft een onzeker iemand daar niks aan. die is veel meer op zichzelf gefocussed, juist vanwege die onzekerheid. eerst leren te ontspannen in publieke situaties dus. zijn verschillende manieren voor, assertiviteitscursussen tot ademhalingsoefeningen.
"opwarmen", wtf? voor wat? hoe? waarom? emotioneel voelen, zie mijn statement hierboven.
altijd voorwaarts gaan, etc. hoe is dat een tip? dit is vaag en niet concreet gezever waar je gewoon niks mee kunt.
dit heb ik jou al vaak onderbouwd uit proberen te leggen maar je blijft dezelfde zooi hier uitbraken.![]()
![]()
Ik vind je leuk echter je bowie mag je niet meer omdoen...Al die moeite weer voor niks want dat ga ga nie bowie blijft mooi waar die hangt
![]()
![]()
Als iemand iets niet snapt kan diegene het zelf ook aan me vragen. Er is geen concreet stappenplan. Je moet zelf leren aanvoelen en uitproberen. Enige wat ik mee wilde geven is niet dingen zelf uitstellen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik ben ook niet opzoek naar een stappenplan.. Ik heb eerder mijn neus gestoten door te direct te zijn en teveel te willen.. Nu wilde ik het rustig aan doen, zeker na de verhalen van de dame in kwestie.. Wilde niet "pushen".. Nu bracht mij dat nog niets, buiten een leermoment..quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Als iemand iets niet snapt kan diegene het zelf ook aan me vragen. Er is geen concreet stappenplan. Je moet zelf leren aanvoelen en uitproberen. Enige wat ik mee wilde geven is niet dingen zelf uitstellen.![]()
(het eerste gedeelte was overigens tegen dawg)quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet opzoek naar een stappenplan.. Ik heb eerder mijn neus gestoten door te direct te zijn en teveel te willen.. Nu wilde ik het rustig aan doen, zeker na de verhalen van de dame in kwestie.. Wilde niet "pushen".. Nu bracht mij dat nog niets, buiten een leermoment..
HerkenbaarHet is allemaal het evenwicht tussen wel ervoor gaan en tegelijk zou het resultaat je niets mogen uit maken. Is het uit balans gaat het idd mis, en dat is bij mij ook zo als 1 teveel is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
snap ik. ik zeg alleen dat je dat vage gelul eens wat zou moeten concretiseren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Als iemand iets niet snapt kan diegene het zelf ook aan me vragen. Er is geen concreet stappenplan. Je moet zelf leren aanvoelen en uitproberen. Enige wat ik mee wilde geven is niet dingen zelf uitstellen.![]()
Ok zal het proberen, alleen niet iedereen is hetzelfde. In principe maakt het ook niet uit hoe je de interactie voorwaarts brengt. Je gaat knuffelen, haar hand vast pakken en met elkaar wandelen, zoenen, etc. Het is allemaal goed, als het maar niet saai wordt en stagneert.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. ik zeg alleen dat je dat vage gelul eens wat zou moeten concretiseren.
Deze dingen doe je vanzelf wel als je heel erg goed je eigen gevoel kunt volgen. En dan komen we weer terug over "in het moment leven", "niet nadenken en niet resultaat gericht", "gelukkig en genieten van het moment" enzo.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
En dat is hoe aanranding begint ............quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok zal het proberen, alleen niet iedereen is hetzelfde. In principe maakt het ook niet uit hoe je de interactie voorwaarts brengt. Je gaat knuffelen, haar hand vast pakken en met elkaar wandelen, zoenen, etc. Het is allemaal goed, als het maar niet saai wordt en stagneert.
Deze dingen doe je vanzelf wel als je heel erg goed je eigen gevoel kunt volgen. En dan komen we weer terug over "in het moment leven", "niet nadenken en niet resultaat gericht", "gelukkig en genieten van het moment" enzo.![]()
En met aanranding begint verkrachting en daarmee begint moord;) beetje erg overdreven hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat is hoe aanranding begint ............Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nou heel duidelijk als een meisje nee , zegt bedoelt ze niet anders hoor. Dat was namelijk een ander stukje eerder wat dus gezegd word , ik ben zelf een vrouw , ik weet van mijzelf heel duidelijk dat een nee geen ja word en ik vind dus ook dat je een beetje rare ideeen qua versieren erop nahoud.![]()
Vreemd dat je dit zegt. Jij doet niks anders namelijk, als ik je verhalen moet geloven. Jij wilt namelijk meer en meer vrouwen versieren. Daar onderneem je bepaalde stappen voor en gaat elke keer stapje de goede kant op volgens je eigen uitleg. Beter en beter worden, met als resultaat waar dan ook vrouwen versieren en nummers regelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok zal het proberen, alleen niet iedereen is hetzelfde. In principe maakt het ook niet uit hoe je de interactie voorwaarts brengt. Je gaat knuffelen, haar hand vast pakken en met elkaar wandelen, zoenen, etc. Het is allemaal goed, als het maar niet saai wordt en stagneert.
Deze dingen doe je vanzelf wel als je heel erg goed je eigen gevoel kunt volgen. En dan komen we weer terug over "in het moment leven", "niet nadenken en niet resultaat gericht", "gelukkig en genieten van het moment" enzo.
Heel erg resultaat gericht bezig zijn dus
En wat Dwag bedoeld is dat mensen simpele tips willen hebben, beginners tips. Jij stap in bij stap 20 als zij nog bij stap 5 zijn. En dat doe je met omschrijvingen wat voor velen abra cadabra klint. Tevens lijkt het zo te zijn dat vrouwen alles moeten doen wat jij wilt. Hand vastpakken, direct zoenen. Waar is de wil can de vrouw indeze? Er zijn genoeg vrouwen die hier totaal niet can gediend zijn namelijk. Maar dat vergeet je voor het gemak in je verhalen.
Laatste puntje, sls iemand iets niet doet wat jij wel doet, respecteer dat dan ipv onzeker bestempelen.
Door bovenstaande wek jij veel onbegrip en irritaties op bij velen. Lees het eens door en doe je voordeel er mee.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Vandaag eerste echte dayapproach gehad, alles wat fout kon gaan ging fout.
Maar nice, vanaf nu gaat het alleen nog maar beter.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
zoals ik zei, je moet een meid leren aanvoelen. Je denkt veel te zwart wit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nou heel duidelijk als een meisje nee , zegt bedoelt ze niet anders hoor. Dat was namelijk een ander stukje eerder wat dus gezegd word , ik ben zelf een vrouw , ik weet van mijzelf heel duidelijk dat een nee geen ja word en ik vind dus ook dat je een beetje rare ideeen qua versieren erop nahoud.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Goed bezig:)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:23 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag eerste echte dayapproach gehad, alles wat fout kon gaan ging fout.
Maar nice, vanaf nu gaat het alleen nog maar beter.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
De tip was voor iemand hier die drie dates gehad had met iemand. Waar die halve aanrand verhalen vandaan komen weet ik niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vreemd dat je dit zegt. Jij doet niks anders namelijk, als ik je verhalen moet geloven. Jij wilt namelijk meer en meer vrouwen versieren. Daar onderneem je bepaalde stappen voor en gaat elke keer stapje de goede kant op volgens je eigen uitleg. Beter en beter worden, met als resultaat waar dan ook vrouwen versieren en nummers regelen.
Heel erg resultaat gericht bezig zijn dus
En wat Dwag bedoeld is dat mensen simpele tips willen hebben, beginners tips. Jij stap in bij stap 20 als zij nog bij stap 5 zijn. En dat doe je met omschrijvingen wat voor velen abra cadabra klint. Tevens lijkt het zo te zijn dat vrouwen alles moeten doen wat jij wilt. Hand vastpakken, direct zoenen. Waar is de wil can de vrouw indeze? Er zijn genoeg vrouwen die hier totaal niet can gediend zijn namelijk. Maar dat vergeet je voor het gemak in je verhalen.
Laatste puntje, sls iemand iets niet doet wat jij wel doet, respecteer dat dan ipv onzeker bestempelen.
Door bovenstaande wek jij veel onbegrip en irritaties op bij velen. Lees het eens door en doe je voordeel er mee.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik wil er geen apart topic voor openen, maar wat is het toch eigenlijk zonde ; Al die jonge mensen die in een of andere suffe relatie terecht komen, en daardoor het leven krijgen van een gepensioneerde..
Hier ook weer een meisje op facebook ; 22 jaar, leuke kop, maar al sinds anderhalf jaar in een suffe relatie met een vriend van 10 jaar ouder
'' Straks even met mama naar de stad om zomerkleding te halen, dan even gezellig met het hondje wandelen, nog een uurtje oppassen op mijn lieve nichtje en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn schatje''..
Jezus christ, moet je niet tussen je leeftijdsgenoten zitten, overdag werken of naar school gaan..![]()
Of dat suf is dat bepaald zij waarschijnlijk zelf, jij bekijkt het ook maar vanuit jou perspectief van wat een vervullend leven zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef TommyVercetti het volgende:
Ik wil er geen apart topic voor openen, maar wat is het toch eigenlijk zonde ; Al die jonge mensen die in een of andere suffe relatie terecht komen, en daardoor het leven krijgen van een gepensioneerde..
Hier ook weer een meisje op facebook ; 22 jaar, leuke kop, maar al sinds anderhalf jaar in een suffe relatie met een vriend van 10 jaar ouder
'' Straks even met mama naar de stad om zomerkleding te halen, dan even gezellig met het hondje wandelen, nog een uurtje oppassen op mijn lieve nichtje en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn schatje''..
Jezus christ, moet je niet tussen je leeftijdsgenoten zitten, overdag werken of naar school gaan.."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Zie niet in wat er mis mee is hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef TommyVercetti het volgende:
Jezus christ, moet je niet tussen je leeftijdsgenoten zitten, overdag werken of naar school gaan..![]()
Wat er mis mee is, is dat je je hele leven baseert op 1 persoon, en jezelf daar helemaal afhankelijk van maakt. Als die relatie over gaat, krijg je hier straks een topic over dat ze zo eenzaam is en dat haar vriendinnen haar in de steek hebben gelaten.quote:![]()
Nogal logisch toch dat ik redeneer vanuit mijn eigen perspectief, of moet ik dat er nog bij gaan zetten ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Of dat suf is dat bepaald zij waarschijnlijk zelf, jij bekijkt het ook maar vanuit jou perspectief van wat een vervullend leven zou moeten zijn.![]()
Nee hoor, zoals je ziet was dat wel duidelijk. Alleen heeft die mening naar mijn idee weinig waarde (voor haar) omdat ik denk dat dat heel persoonlijk is of dat een goede keuze is. (Aan de andere kant weet jij natuurlijk wie je voor ogen hebt.)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:59 schreef TommyVercetti het volgende:
[..]
Nogal logisch toch dat ik redeneer vanuit mijn eigen perspectief, of moet ik dat er nog bij gaan zetten ?
De één settled zich eerder en heeft al vroeg een blij huisje, boompje, beestje leven en de ander heeft wat meer afwisseling en vult zijn leven anders in.
En dan heb je inderdaad uitschieters, die ongelukkig zijn, maar die heb je verder over het gehele spectrum."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
' Straks even met mama naar de stad om zomerkleding te halen, dan even gezellig met het hondje wandelen, nog een uurtje oppassen op mijn lieve nichtje en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn schatje''..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:57 schreef TommyVercetti het volgende:
[..]
Wat er mis mee is, is dat je je hele leven baseert op 1 persoon, en jezelf daar helemaal afhankelijk van maakt. Als die relatie over gaat, krijg je hier straks een topic over dat ze zo eenzaam is en dat haar vriendinnen haar in de steek hebben gelaten.
Ik zie hier een moeder, een hond, nichtje (dus familie) en haar vriend.. Dat is toch echt meer dan 1 persoon![]()
![]()
Dat komt omdat je in je verhalen geen rekening houd met wat een vrouw mogelijk wel of niet op prijs stelt. Hand pakken, aanraken enz. Er zijn vrouwen die dat niet op prijs stellen. Maar jij hebt het altijd over, je [b]moet[/[b] aanraken en hand vastpakken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De tip was voor iemand hier die drie dates gehad had met iemand. Waar die halve aanrand verhalen vandaan komen weet ik niet.
Ja aanrad opmerking is inderdaad overdreven, maar zo zwart wit als dat jij het hier verteld is het dus niet. Dat kan een heel stuk genuanceerder.Op bovenstaande reageeer je verwacht dan weer niet trouwens. Het staat namelijk lijn recht op je advies om niet resultaat gericht te moeten zijn.quote:Vreemd dat je dit zegt. Jij doet niks anders namelijk, als ik je verhalen moet geloven. Jij wilt namelijk meer en meer vrouwen versieren. Daar onderneem je bepaalde stappen voor en gaat elke keer stapje de goede kant op volgens je eigen uitleg. Beter en beter worden, met als resultaat waar dan ook vrouwen versieren en nummers regelen.
Heel erg resultaat gericht bezig zijn dusAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
en wie ben jij om dat te bepalen? een bad-ass uit een game?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef TommyVercetti het volgende:
Jezus christ, moet je niet tussen je leeftijdsgenoten zitten, overdag werken of naar school gaan..
laat iedereen lekker in zijn of haar waarde zeg.![]()
Dat!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef dawg het volgende:
laat iedereen lekker in zijn of haar waarde zeg.![]()
En verder een kutdiscussie, doe een tr als iets je niet aanstaat
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Wie zegt dat ze dat doet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:57 schreef TommyVercetti het volgende:
[..]
Wat er mis mee is, is dat je je hele leven baseert op 1 persoon, en jezelf daar helemaal afhankelijk van maakt. Als die relatie over gaat, krijg je hier straks een topic over dat ze zo eenzaam is en dat haar vriendinnen haar in de steek hebben gelaten.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef TommyVercetti het volgende:
Jezus christ, moet je niet tussen je leeftijdsgenoten zitten, overdag werken of naar school gaan..
Ik proef hier heel veel jaloezie tussen . Dat ze toch voor een ouder iemand kiest![]()
Het gaat erom dat je in de flow zit jonguh, geen vrouw die je dan kan weerstaan! Als was in je handen, nat als oktober!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in je verhalen geen rekening houd met wat een vrouw mogelijk wel of niet op prijs stelt. Hand pakken, aanraken enz. Er zijn vrouwen die dat niet op prijs stellen. Maar jij hebt het altijd over, je [b]moet[/[b] aanraken en hand vastpakken.
Ja aanrad opmerking is inderdaad overdreven, maar zo zwart wit als dat jij het hier verteld is het dus niet. Dat kan een heel stuk genuanceerder.
[..]
Op bovenstaande reageeer je verwacht dan weer niet trouwens. Het staat namelijk lijn recht op je advies om niet resultaat gericht te moeten zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik heb gewoon een vriendin hoor dus weet niet waar ik jaloers op moet zijn...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil er geen apart topic voor openen, maar wat is het toch eigenlijk zonde ; Al die jonge mensen die in een of andere suffe relatie terecht komen, en daardoor het leven krijgen van een gepensioneerde..![]()
Hij laat haar toch gewoon in haar waarde hij zegt het toch niet tegen haar? Ben het er wel deels mee eens hoor. Ken genoeg mensen die per se een relatie moeten hebben omdat ze daarbuiten gewoon niemand hebben om op terug te vallen..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
en wie ben jij om dat te bepalen? een bad-ass uit een game?
laat iedereen lekker in zijn of haar waarde zeg.
En als ze single zijn, zijn ze een wandelende depressiviteit omdat het opbouwen van een kennissenkring te ingewikkeld is, en dan maar weer volgas op zoek naar een relatie en blijven plakken aan de eerste de beste die maar een vinger uitsteekt. Wil niet zeggen dat dit altijd zo is, maar er lopen genoeg van dat soort figuren rond..![]()
je zegt zelf al waar het waarschijnlijk aan ligt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..![]()
Waar vertel ik iets zwart wit? Ik ben vrouwen verslaafd, maar tegelijk boeit het me niets als ik afgewezen wordt. Lijkt een contradictie maar hoeft niet. Ik denk dat teveel concrete tips zelfs in de weg kunnen staan. Het is allemaal teveel onnodige informatie. Enige wat echt belangrijk is is wilskracht en motivatie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in je verhalen geen rekening houd met wat een vrouw mogelijk wel of niet op prijs stelt. Hand pakken, aanraken enz. Er zijn vrouwen die dat niet op prijs stellen. Maar jij hebt het altijd over, je [b]moet[/[b] aanraken en hand vastpakken.
Ja aanrad opmerking is inderdaad overdreven, maar zo zwart wit als dat jij het hier verteld is het dus niet. Dat kan een heel stuk genuanceerder.
[..]
Op bovenstaande reageeer je verwacht dan weer niet trouwens. Het staat namelijk lijn recht op je advies om niet resultaat gericht te moeten zijn.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik voel me rot. Ik heb zoveel behoefte aan een vriendinnetje. Ik ben alleen en wil dat niet meer zijn. Pff![]()
Laten we het emotionele aspect hiervan verplaatsen naar ''hoe voel je je nu'' en wees hier wat rationeler en constructiever.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef benzin het volgende:
Ik voel me rot. Ik heb zoveel behoefte aan een vriendinnetje. Ik ben alleen en wil dat niet meer zijn. PffRustig aan.![]()
Hee medefokkers,
ik lees al een tijdje stilletjes mee maar nu heb ik zelf een vraag.
Sinds 2 maanden ben ik single en sinds kort kijk ik weer wat om me heen naar leuke mannen.
Als ik er dan eentje tegen kom en we raken aan de praat dan komt het er altijd op uit dat ze gewoon seks willen.
Ik ben 21 en volgens mij straal ik niet uit dat ik een op zoek ben naar een neukertje en hoe ik ook mijn best doe om het gesprek een andere kant op te sturen, het komt er toch altijd weer op uit.
Is het tegenwoordig normaal dat mannen gewoon willen neuken of op zich wel willen daten zolang er maar geneukt wordt op de eerste ontmoeting?
Of ben ik ineens ontzettend preuts?![]()
Nee hoor, je bent niet preuts. Het kan altijd erger trouwens. Er zijn mensen hier die nooit neuken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Hee medefokkers,
Sinds 2 maanden ben ik single en sinds kort kijk ik weer wat om me heen naar leuke mannen.
Als ik er dan eentje tegen kom en we raken aan de praat dan komt het er altijd op uit dat ze gewoon seks willen.
Ik ben 21 en volgens mij straal ik niet uit dat ik een op zoek ben naar een neukertje en hoe ik ook mijn best doe om het gesprek een andere kant op te sturen, het komt er toch altijd weer op uit.
Is het tegenwoordig normaal dat mannen gewoon willen neuken of op zich wel willen daten zolang er maar geneukt wordt op de eerste ontmoeting?
Of ben ik ineens ontzettend preuts?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Haha, ik heb ook zeker mijn behoeften. Alleen niet met de eerste de beste op de eerste de beste date :pquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet preuts. Het kan altijd erger trouwens. Er zijn mensen hier die nooit neuken.![]()
Jullie vertellen me anders ook niet constructief en rationeel hoe ik het moet gaan doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten we het emotionele aspect hiervan verplaatsen naar ''hoe voel je je nu'' en wees hier wat rationeler en constructiever.![]()
Ga je nou eisen stellen aan ons?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie vertellen me anders ook niet constructief en rationeel hoe ik het moet gaan doen.
Wij posten hier ook maar een beetje, als je advies wilt horen dan is dat nog altijd een gunst.Rustig aan.![]()
Dan bij deze, zoek een psychiater op voor meer hulp,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie vertellen me anders ook niet constructief en rationeel hoe ik het moet gaan doen.![]()
Je wil niet weten hoe vaak dit al tegen hem gezegd is maar dat ziet hij niet als adviesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dan bij deze, zoek een psychiater op voor meer hulp,![]()
Constructief: ga werken. Werken tot je er bijna bij neervalt. Dan heb je genoeg centjes om de mooiste vrouwtjes naar je toe te trekken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie vertellen me anders ook niet constructief en rationeel hoe ik het moet gaan doen.
Rationeel: Stop eens met zo obsessief over relaties te denken. Ga je eens bezig houden met je werk en maak geld, zo trek je de mooiste vrouwtjes naar je toe.
Want ja, de rest is al gezegd.
:{![]()
Jullie stellen wel eisen aan mij (wees hier wat rationeler en constructiever). Andersom mag dat niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je nou eisen stellen aan ons?
Wij posten hier ook maar een beetje, als je advies wilt horen dan is dat nog altijd een gunst.
Ik wil gewoon een oplossing.![]()
Dat weet ik FJB, en ergens houd het ook een keer op helaas.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dit al tegen hem gezegd is maar dat ziet hij niet als advies![]()
Zielig voor je hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef benzin het volgende:
Ik voel me rot. Ik heb zoveel behoefte aan een vriendinnetje. Ik ben alleen en wil dat niet meer zijn. Pff
Maar maak eerst je leven maar leuk zonder vriendinnetje en kom daarna maar weer terug.![]()
Je hebt niks te eisen jongen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie stellen wel eisen aan mij (wees hier wat rationeler en constructiever). Andersom mag dat niet?
Ik wil gewoon een oplossing.Rustig aan.![]()
Nogmaals zoek hulp bij je huisarts niet op een forum.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie stellen wel eisen aan mij (wees hier wat rationeler en constructiever). Andersom mag dat niet?
Ik wil gewoon een oplossing.
Als ik wat kon eisen dan eiste ik nu dat KT bij mij op de bank zat. Terwijl ik bezig ben mijn Fotocamera's aan het onderhouden ben.![]()
Je zin klopt niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Nogmaals zoek hulp bij je huisarts niet op een forum.
Als ik wat kon eisen dan eiste ik nu dat KT bij mij op de bank zat. Terwijl ik bezig ben mijn Fotocamera's aan het onderhouden ben.
Maar dankjewel.
Rustig aan.![]()
Jullie begrijpen kennelijk gewoon niet hoe ik me voel en hoe de situatie in elkaar hangt. Het is jammer dat deze reeks deze kant op is afgegleden.![]()
Dit topic heet toch niet ''hoe voelt benzin zich''quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:49 schreef benzin het volgende:
Jullie begrijpen kennelijk gewoon niet hoe ik me voel en hoe de situatie in elkaar hangt. Het is jammer dat deze reeks deze kant op is afgegleden.Rustig aan.![]()
Ben dan ook bezig met meer zaken dan alleen dit forumquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zin klopt niet helemaal.
Maar dankjewel.
Dat jij je niet prettig voelt in hoe je leven zich nu afspeelt snappen wij, echter in en hoekje blijven zitten en enkel huilen heeft geen nut. Wil jij je situatie veranderen begin dan bij jezelf. Wij zijn je ouders die jou de wijde wereld in moeten leiden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:49 schreef benzin het volgende:
Jullie begrijpen kennelijk gewoon niet hoe ik me voel en hoe de situatie in elkaar hangt. Het is jammer dat deze reeks deze kant op is afgegleden.
Anders heten ik wel Meneer Ooi. Evaar.![]()
![]()
Wat loste je vorige vriendinnetje precies op dan? Je hebt nog steeds geen leuk leven namelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:49 schreef benzin het volgende:
Jullie begrijpen kennelijk gewoon niet hoe ik me voel en hoe de situatie in elkaar hangt. Het is jammer dat deze reeks deze kant op is afgegleden.![]()
Het heet "Als versieren niet zo makkelijk gaat" en daarvoor "Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic". Kennelijk is voor mij versieren niet zo makkelijk; tegenwoordig wordt er hier vooral gepraat door users voor wie het wel makkelijk is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit topic heet toch niet ''hoe voelt benzin zich''![]()
En stop met de schuld iedere maal naar andere gebruikers van dit forum te schuiven. Jou leven niet den onze.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Het heet "Als versieren niet zo makkelijk gaat" en daarvoor "Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic". Kennelijk is voor mij versieren niet zo makkelijk; tegenwoordig wordt er hier vooral gepraat door users voor wie het wel makkelijk is.![]()
Oh nou bedankt voor het verspreiden van jouw visie over deze zaak.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Het heet "Als versieren niet zo makkelijk gaat" en daarvoor "Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic". Kennelijk is voor mij versieren niet zo makkelijk; tegenwoordig wordt er hier vooral gepraat door users voor wie het wel makkelijk is.
En nu?Rustig aan.![]()
Ik heb me toen eventjes verschrikkelijk goed gevoeld. Misschien zelfs gelukkig. Wat mij betreft de beste tijd uit mijn leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat loste je vorige vriendinnetje precies op dan? Je hebt nog steeds geen leuk leven namelijk.
Ze heeft niets opgelost omdat het niet werkte. Voordat het echt wat werd liep het stuk en inmiddels heeft ze me ingeruild voor een leuker exemplaar.![]()
Misschien moet je dan je best doen een beter exemplaar te worden. Heb je ideeen hoe je dat kunt bereiken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb me toen eventjes verschrikkelijk goed gevoeld. Misschien zelfs gelukkig. Wat mij betreft de beste tijd uit mijn leven.
Ze heeft niets opgelost omdat het niet werkte. Voordat het echt wat werd liep het stuk en inmiddels heeft ze me ingeruild voor een leuker exemplaar.![]()
En daar lieg je , er zitten hier zat die nog steeds moeilijk vinden, maar ik denk meer dat je er niet tegen komt dat het niet meer alleen om jou draait en er ook andere mensen zijn.
Jammer voor je dat je je kut voelt en er van baalt dat je geen vriendinnetje hebt maar alles wat wij tegen je zeggen helpt gewoon niet dus waarom zouden we het blijven doen.
Wij zijn geen bodemloze putten waar je jaren lang hetzelfde tegen kan zeggen , je zal zelf voor de verandering moeten zorgen en niet wij.![]()
Fuasti & Faustino sluiten zich aan bij deze reactie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
En daar lieg je , er zitten hier zat die nog steeds moeilijk vinden, maar ik denk meer dat je er niet tegen komt dat het niet meer alleen om jou draait en er ook andere mensen zijn.
Jammer voor je dat je je kut voelt en er van baalt dat je geen vriendinnetje hebt maar alles wat wij tegen je zeggen helpt gewoon niet dus waarom zouden we het blijven doen.
Wij zijn geen bodemloze putten waar je jaren lang hetzelfde tegen kan zeggen , je zal zelf voor de verandering moeten zorgen en niet wij.![]()
Ik weet het niet. Ik zou heel veel potentie hebben, maar ze doen gewoon allemaal geen moeite om het goede te zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je best doen een beter exemplaar te worden. Heb je ideeen hoe je dat kunt bereiken?![]()
... Ja je bent heel zielig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zou heel veel potentie hebben, maar ze doen gewoon allemaal geen moeite om het goede te zien.Rustig aan.![]()
Wat voor potentie vind je dat je hebt? Wat heb jij dat een meisje wil?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zou heel veel potentie hebben, maar ze doen gewoon allemaal geen moeite om het goede te zien.![]()
Jij ook maar jij bent tenminste knuffelbaarquote:![]()
Nee maar serieus, Benzin je weet iedere maal het topic naar je hand te zetten. Iedere maal word er weer even aandacht gegeven. Ik denk dat je daar eens mee moet stoppen want wees eerlijk Benzin je geniet er stiekem wel een beetje van al die aandacht toch?![]()
Ik ben lief, slim, romantisch. Ik denk dat ik een klassieke auto ben; wat roestig, niet iedereen heeft interesse, maar veel potentie. Er moet alleen wat moeite en geduld worden ingestoken en dat wil schijnbaar niemand.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor potentie vind je dat je hebt? Wat heb jij dat een meisje wil?![]()
Als ze datzelfde kunnen krijgen in iemand die daarnaast ook een eigen leven heeft en wat zelfverzekerdheid, waarom zouden ze dan kiezen voor jou?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben lief, slim, romantisch. Ik denk dat ik een klassieke auto ben; wat roestig, niet iedereen heeft interesse, maar veel potentie. Er moet alleen wat moeite en geduld worden ingestoken en dat wil schijnbaar niemand.![]()
Nee. Ik wil vooral de gevoelens van frustratie kwijt, ik wil mezelf begrepen voelen en ik wil een oplossing. En dat is waar ik keer op keer voor terug kom. Maar die laatste twee dingen krijg ik hier duidelijk gewoon niet (ondanks dat ik erop hoop) en het uiten van mijn gevoel en frustraties wordt ook steeds meer door het hier ontstane kliekje de kop ingedrukt. Ik kan er niet meer van genieten, maar ik hoop dat de oude tijd weer terugkomt en ik hoop dat er misschien iemand komt met oplossingen. En daarom blijf ik proberen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Jij ook maar jij bent tenminste knuffelbaar![]()
Nee maar serieus, Benzin je weet iedere maal het topic naar je hand te zetten. Iedere maal word er weer even aandacht gegeven. Ik denk dat je daar eens mee moet stoppen want wees eerlijk Benzin je geniet er stiekem wel een beetje van al die aandacht toch?![]()
http://www.cracked.com/bl(...)ou-better-person_p2/quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben lief, slim, romantisch. Ik denk dat ik een klassieke auto ben; wat roestig, niet iedereen heeft interesse, maar veel potentie. Er moet alleen wat moeite en geduld worden ingestoken en dat wil schijnbaar niemand.Rustig aan.![]()
Dat is een oneerlijke vergelijking natuurlijk. Als ze kunnen kiezen voor hetzelfde als ik, maar 1000 keer fysiek aantrekkelijker zouden ze daar ook voor gaan. Als ik bij de bakker een brood kan kopen dat hetzelfde is als ander brood, maar beter dan koop ik het ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze datzelfde kunnen krijgen in iemand die daarnaast ook een eigen leven heeft en wat zelfverzekerdheid, waarom zouden ze dan kiezen voor jou?
Ik denk dat ik met wat moeite een hele goede deal zou kunnen zijn.![]()
Ik zou geen vriend willen hebben met geen greintje zelfvertrouwen en een hele grote berg zelfmedelijden hoor. Dat is gewoon een dealbreaker. En ik denk niet dat ik alleen ben daarin.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een oneerlijke vergelijking natuurlijk. Als ze kunnen kiezen voor hetzelfde als ik, maar 1000 keer fysiek aantrekkelijker zouden ze daar ook voor gaan. Als ik bij de bakker een brood kan kopen dat hetzelfde is als ander brood, maar beter dan koop ik het ook.
Ik denk dat ik met wat moeite een hele goede deal zou kunnen zijn.![]()
Nee jij vind her nogmaals! geen oplossing. Het is bij jou een vicieuze cirkel iedere keer weer je zoekt aandacht op de verkeerde plaats. Ga nu toch eens echt aan jezelf werken en ga echt nu eens naar een specialist, ik ben niet de persoon ervoor maar vermoed toch zoals ik jou zie schrijven een vorm van autisme.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vooral de gevoelens van frustratie kwijt, ik wil mezelf begrepen voelen en ik wil een oplossing. En dat is waar ik keer op keer voor terug kom. Maar die laatste twee dingen krijg ik hier duidelijk gewoon niet (ondanks dat ik erop hoop) en het uiten van mijn gevoel en frustraties wordt ook steeds meer door het hier ontstane kliekje de kop ingedrukt. Ik kan er niet meer van genieten, maar ik hoop dat de oude tijd weer terugkomt en ik hoop dat er misschien iemand komt met oplossingen. En daarom blijf ik proberen.
Dat is geen vies woord maar het word echt eens tijd dat daar eens goed naar gekeken word want gelukkig word je op deze manier nimmer. En iedere keer hetzelfde verhaal moeten aanhoren en dezelfde reacties daarop worden na een aantal maal gewoonweg meer dan vervelend. Die oude tijd komt niet terug omdat men er gewoon genoeg van heeft. Daarom mijd ik normaliter ook dit topic. En daar ben jij niet alleen de oorzaak van dat zijn er nog wel een aantal meer.![]()
Als ik wat te wensen had, dan had ik vanavond een leuke avond met haar gehad, eindigend in goeie sex. Helaas is dat niet zo en zit ik vanavond alleen thuis op de bank samen met m'n ouders.
Zou het trouwens slim zijn om aan m'n vrienden te vertellen dat ik een crush op haar heb? M'n tweelingbroer is ook onderdeel van m'n vriendengroel, maar hij weet het ook nog niet. Alleen m'n moeder weet het.
Klinkt misschien gek, maar ik heb haar in een bezopen bui over haar verteld en een foto laten zien. Meteen goed gekeurd ook![]()
![]()
das ook niet zo moeilijk op deze manierquote:[b]Op vrijdag 29 maart 2013 22:54 schreef benzin het volgende inmiddels heeft ze me ingeruild voor een leuker exemplaar.
![]()
Ik wacht gewoon op die leuke glommo welke misschien wel moeite heeft met versieren, dat is de reden van mijn bezoeken in dit topic.![]()
Heequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
das ook niet zo moeilijk op deze manier![]()
![]()
Gewoon doen wat let jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:20 schreef ArnosL het volgende:
Als ik wat te wensen had, dan had ik vanavond een leuke avond met haar gehad, eindigend in goeie sex. Helaas is dat niet zo en zit ik vanavond alleen thuis op de bank samen met m'n ouders.
Zou het trouwens slim zijn om aan m'n vrienden te vertellen dat ik een crush op haar heb? M'n tweelingbroer is ook onderdeel van m'n vriendengroel, maar hij weet het ook nog niet. Alleen m'n moeder weet het.
Klinkt misschien gek, maar ik heb haar in een bezopen bui over haar verteld en een foto laten zien. Meteen goed gekeurd ook![]()
Doe wat aan je stoornissen (vooral aan je ontwijkende persoonlijkheidsstoornis).quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Een poosje terug had ik je gelijk gegeven op het kliekje maar er is hier weinig van een kliekje over en we proberen er wel een versiertopic van te maken . Je weet maar al te goed dat je vroeger de topics overheerste en daar krijg je minder de kans en dat heb je niet aan een kliekje te danken maar door elke keer weer met de dezelfde vragen en hetzelfde riedeltje, dat houd ook een keer op en dan gaat mijn energie liever naar mensen die wel willen leren en degelijk pogingen doen om te veranderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vooral de gevoelens van frustratie kwijt, ik wil mezelf begrepen voelen en ik wil een oplossing. En dat is waar ik keer op keer voor terug kom. Maar die laatste twee dingen krijg ik hier duidelijk gewoon niet (ondanks dat ik erop hoop) en het uiten van mijn gevoel en frustraties wordt ook steeds meer door het hier ontstane kliekje de kop ingedrukt. Ik kan er niet meer van genieten, maar ik hoop dat de oude tijd weer terugkomt en ik hoop dat er misschien iemand komt met oplossingen. En daarom blijf ik proberen.![]()
Nogmaals: dat is iets waar je ZELF aan moet werken. Een echte vent zit niet constant te janken over hoe erg z'n leven wel niet is, maar doet er iets aan of accepteert het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vooral de gevoelens van frustratie kwijt, ik wil mezelf begrepen voelen en ik wil een oplossing. En dat is waar ik keer op keer voor terug kom. Maar die laatste twee dingen krijg ik hier duidelijk gewoon niet (ondanks dat ik erop hoop) en het uiten van mijn gevoel en frustraties wordt ook steeds meer door het hier ontstane kliekje de kop ingedrukt. Ik kan er niet meer van genieten, maar ik hoop dat de oude tijd weer terugkomt en ik hoop dat er misschien iemand komt met oplossingen. En daarom blijf ik proberen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ook echt steeds hetzelfde vragen/zeggen.Of troll of zwaar autistisch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Autisme behoeft verder geen spot mee bedreven te worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
![]()
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Autisme behoeft verder geen spot mee bedreven te worden.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Er komt gewoon niemand met een oplossing voor me. Ik heb rust nodig, ik heb een oplossing nodig. Ik hoop dat uiteindelijk iemand me wel hoort.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
![]()
DIE OPLOSSING LIGT BIJ JE HUISARTS WELKE JE KAN DOORVERWIJZEN NAAR EEN SPECIALIST. Ik raad je daarnaast aan om eens naar de opticien te gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er komt gewoon niemand met een oplossing voor me. Ik heb rust nodig, ik heb een oplossing nodig. Ik hoop dat uiteindelijk iemand me wel hoort.![]()
Kan me nog een topic van je herinneren waarin iemand z'n problemen vertelde waarna jij helemaal opgelucht was dat iemand je begreep. Toen zei je zelfs dat je toch maar naar de psych zou gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er komt gewoon niemand met een oplossing voor me. Ik heb rust nodig, ik heb een oplossing nodig. Ik hoop dat uiteindelijk iemand me wel hoort.
Ben je nou al geweest?:{![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
DIE OPLOSSING LIGT BIJ JE HUISARTS WELKE JE KAN DOORVERWIJZEN NAAR EEN SPECIALIST. Ik raad je daarnaast aan om eens naar de opticien te gaan.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Heb dat zelf dus totaal niet, maar ben wel een van de weinigen volgens mij. Meeste kerels zijn idd eigenlijk op seks uit merk ik uit gesprekken enzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Hee medefokkers,
Of ben ik ineens ontzettend preuts?Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
En daar lieg je ook er zijn een boel mensen met je bezig geweest hebben je aangehoord en je proberen te helpen, jij kiest er voor steeds in het riedeltje ik ben zielig niemand helpt me , guess what je bent geslaagd je bent zielig en niemand helpt je en dat is niet omdat wij gemeen zijn maar door je eigen houding. Zelfs als iemand met een kantklare oplossing voor je neus zou staan zou je het nog niet zien omdat je gewoon in de slachtoffer houding zit en er ook niets aan wil doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er komt gewoon niemand met een oplossing voor me. Ik heb rust nodig, ik heb een oplossing nodig. Ik hoop dat uiteindelijk iemand me wel hoort.![]()
Dat is geen optie. Ik wil een normale oplossing.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
DIE OPLOSSING LIGT BIJ JE HUISARTS WELKE JE KAN DOORVERWIJZEN NAAR EEN SPECIALIST. Ik raad je daarnaast aan om eens naar de opticien te gaan.
Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.![]()
Geen optie vanwege je ouders als ik het me goed herinner. Grow up en doe je eigen ding.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is geen optie. Ik wil een normale oplossing.
Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.:{![]()
Er is geen andere oplossing dan dat. Je kunt wel door blijven gaan op deze manier echter ga jij het nog heel moeilijk krijgen in je leven. Overigens al zou je een bril nodig hebben zou je niet eens gaan. Wanneer jij een gebroken voet heb ga je dan wel naar de huisarts of hoeft dat dan ook niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.![]()
Een normale oplossing: Dan maak je daar maar een optie van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dude, iedereen heeft potentieel. Zolang ze het zelf maar inzien. Ik durf te wedden dat ik van verder gekomen bent dan jij zat. Ik was vroeger de weirdo waar iedereen op neerkeek. Heb er lang over gedaan en veel aan moeten doen om te komen waar ik nu ben, dat kost werk. Zo simpel is het. Als ik het kan, kan jij het ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.
Het is gewoon action ondernemen. Mensen vragen wat ze van je vinden, wat je kan verbeteren en daar keihard aan werken. Na een tijdje bouw je je sociale skills op en dan krijgen er vanzelf meiden interesse in je. Dat is bij mij ook toegenomen, echter was de interesse niet wederzijds. Dan kan je nog verder gaan, wat ik dus doe, om echt een geweldige chick te vinden en die uiteindelijk als vriendin te kunnen krijgen ofzo. Dat is mijn doel, ik weet niet of jouw eisen net zo hoog zijn als de mijne (niet positief in mijn geval) en wat je exacte doel is maar wat ik wel weet is dat je het kan behalen.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Bang zijn dingen te doen die je ouders niet willen terwijl je 20+ bentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk._____
Vind je het gek dat vrouwen je niet willen.![]()
In Benzin zijn zaak ligt er wel meer ter grondslag dan enkel wat probleempjes dit valt niet op te lossen via een forum evenmin zijn mijn eigen problemen. Benzin de bal ligt voor je voeten echter doe je er niets mee.![]()
Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef FAUSTI het volgende:
Wanneer jij een gebroken voet heb ga je dan wel naar de huisarts of hoeft dat dan ook niet?![]()
Benzin, neem eens een FOK! Pauze, in elk geval reeksen als deze. Weer gaat alle aandacht onterecht en onnodig en op de verkeerde manier naar jou. Dit werkt niet.Ja doei.![]()
Geen idee eigenlijk. Er is nooit echt een goed moment of zo. Misschien maar gewoon eens met de deur in huis vallenquote:![]()
![]()
Je wilt het niet eens oplossen, anders was je al jaren geleden naar een deskundige gegaan in de hoop dat die je zou kunnen helpen. Je wilt dat het wordt opgelost, zolang je er zelf maar geen moeite voor hoeft te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.![]()
Ja als je niet probeert kom je ook niet verderquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er is nooit echt een goed moment of zo. Misschien maar gewoon eens met de deur in huis vallen![]()
Jou gedachtegang en manier van denken zijn helaas ook niet juist dat valt ook recht te breien of jou hulpstukken te geven om daar beter mee om te gaan. Wij kunnen jou geen oplossing bieden, wel tips echter zul je daar voor eerst toch echt een bepaald traject moeten volgen die taak kan niet bij de gewone burger voor de voeten gegooid worden iets wat jij wel probeert iedere maal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.![]()
Gewoon langsgaan, omdat het kan en leuk is, je hebt geen reden of goed moment nodigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er is nooit echt een goed moment of zo. Misschien maar gewoon eens met de deur in huis vallen![]()
![]()
Bij jou is het ook op te lossen kerel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.
Maar wij kunnen je niet vertellen hoe, en jij gaat er zelf ook niet uitkomen.
Ik weet dat het niet makkelijk is maar je zult echt de stap moeten gaan zetten.
Anders blijf je tegen muren aanlopen en met jezelf in de knoop zitten.![]()
Als je ouders boos worden als je met geestelijke problemen naar de dokter gaat, waarom zou je die mensen nog als ouders willen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.
Ik wist het wel als ik jou was."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
M'n tweelingbroer woont ook hier in huis, nog makkelijker. Straks als hij weer is van z'n date maar eens over hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan, omdat het kan en leuk is, je hebt geen reden of goed moment nodig![]()
![]()
nee, je bent niet preuts. die ventjes willen stoer doen omdat hun matties ook stoer proberen te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Hee medefokkers,
Of ben ik ineens ontzettend preuts?
geduld, niet toegeven, en geen jongetjes zoeken.![]()
![]()
niet om benzin te beledigen, maar ein-de-lijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Benzin, neem eens een FOK! Pauze, in elk geval reeksen als deze. Weer gaat alle aandacht onterecht en onnodig en op de verkeerde manier naar jou. Dit werkt niet.![]()
![]()
Dankjewel. Dat geeft hoop :pquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je bent niet preuts. die ventjes willen stoer doen omdat hun matties ook stoer proberen te doen.
geduld, niet toegeven, en geen jongetjes zoeken.![]()
Misschien is dat geen slecht idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Benzin, neem eens een FOK! Pauze, in elk geval reeksen als deze. Weer gaat alle aandacht onterecht en onnodig en op de verkeerde manier naar jou. Dit werkt niet.
Ik heb gewoon niets/iemand waar ik naartoe kan met hoe ik me voel. Ik blijf in dezelfde ellende zitten dus ik zoek een oplossing. Ik wil niemand tot last zijn, maar ik heb gewoon een plek nodig.
Maar de laatste tijd doet niemand hier meer de moeite om echt te luisteren naar hoe ik me voel; niemand doet moeite om me te troosten of gerust te stellen. Niemand denkt echt meer voor me mee. Zodra mensen mijn username zien wordt er direct gereageerd op de manier die hierboven veelvuldig is te zien.
Ik zou het jammer vinden om weg te gaan omdat dit ooit het laatste plekje was dat ik had. Maar ik zie ook dat het kennelijk niet meer gaat en mij niets meer oplevert dan ellende en negatieve aandacht.![]()
bovendien durf ik te wedden dat het in de meeste gevallen ook nog eens grootspraak is. dus niet te serieus nemen, dat iedereen op een eerste date ook meteen alle hoeken van de kamer bezoeken.quote:![]()
![]()
Ja inderdaad grote mond, klein hartje en een nog kleiner pikkie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
bovendien durf ik te wedden dat het in de meeste gevallen ook nog eens grootspraak is. dus niet te serieus nemen, dat iedereen op een eerste date ook meteen alle hoeken van de kamer bezoeken.
Maar toch, je scoort er niet echt mee denk ik.![]()
Als die oplossing niet te vinden is doordat je steeds op hetzelfde punt komt zal je iets stappen moeten nemen om die vicieuze cirkel te doorbreken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien is dat geen slecht idee.
Ik heb gewoon niets/iemand waar ik naartoe kan met hoe ik me voel. Ik blijf in dezelfde ellende zitten dus ik zoek een oplossing. Ik wil niemand tot last zijn, maar ik heb gewoon een plek nodig.
Maar de laatste tijd doet niemand hier meer de moeite om echt te luisteren naar hoe ik me voel; niemand doet moeite om me te troosten of gerust te stellen. Niemand denkt echt meer voor me mee. Zodra mensen mijn username zien wordt er direct gereageerd op de manier die hierboven veelvuldig is te zien.
Ik zou het jammer vinden om weg te gaan omdat dit ooit het laatste plekje was dat ik had. Maar ik zie ook dat het kennelijk niet meer gaat en mij niets meer oplevert dan ellende en negatieve aandacht.
Weet ook verder niet hoe en wat er aan de hand is maar trek het je als persoon niet aan, denk dat het meer is omdat een bepaald onderwerp al zo vaak is aangehaald dat mensen het daarom zat worden.![]()
Heel eerlijk ik ben nu ook met iemand die heeft het aan zijn been, steunkous, dat is al een aantal jaar en heel eerlijk het maakt mij niet zoveel uit. Ik ken hem en weet hoe hij is en vind het niet zo'n heel groot probleem, vind het eerder lastig voor hemzelf dat die het heeft dan dat ik zoiets heb van oh dat is afzichtelijk daarom zou ik niet met je willen daten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..
En pas ook op dat je dat soort dingen niet gaat inbeelden dat mensen je er niet door willen want je maakt er dan een soort zelfprofetie van . Een leuk meisje kijkt heus wel verder dan alleen je been.![]()
Probeer eens in het echte leven iemand tot last te zijn. Begin met je ouders.quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ga naar een psycholoog. Hier kan je niet geholpen worden namelijk. Niet alleen vanwege het nooit wat doen met aangeboden hulp, maar ook omdat er wat is met je persoonlijkheid. Bedoel ik niet negatief of lomp, maar er is denk ik iets in je wat je tegenhoudt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien is dat geen slecht idee.
Ik zou het jammer vinden om weg te gaan omdat dit ooit het laatste plekje was dat ik had. Maar ik zie ook dat het kennelijk niet meer gaat en mij niets meer oplevert dan ellende en negatieve aandacht.
Oftewel, ga naar een professional en probeer het daar eens. Dan kun je hier over een paar maanden de vooruitgang posten![]()
![]()
bij onzekere muurbloempjes wellicht wel. ogenschijnlijke zelfverzekerdheid.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja inderdaad grote mond, klein hartje en een nog kleiner pikkie.
Maar toch, je scoort er niet echt mee denk ik.![]()
En dan denken ze blijkbaar dat ik een van hen benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef dawg het volgende:
[..]
bij onzekere muurbloempjes wellicht wel. ogenschijnlijke zelfverzekerdheid.![]()
![]()
weet ik niet. zie je er als een muurbloempje uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En dan denken ze blijkbaar dat ik een van hen ben![]()
![]()
Jep, heb ik ook een keer gehad. Stiekem vond ik haar leuk, maar door m'n grote bek werd het niks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En dan denken ze blijkbaar dat ik een van hen ben![]()
Ik vind zelf van niet :p. Gewoon een spontaan, open iemand die niet bang is om te zeggen wat ze denkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:26 schreef dawg het volgende:
[..]
weet ik niet. zie je er als een muurbloempje uit?![]()
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jep, heb ik ook een keer gehad. Stiekem vond ik haar leuk, maar door m'n grote bek werd het niks.![]()
ohmygawd serious? Iew meid wat kom jij voor types tegen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.![]()
![]()
En dan denken ze dat je niet geinteresseerd bentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.
Wat is er trouwens mis met sex op een 1e date? Als het toevallig zo loopt.
(Snap uiteraard dat dat soort figuren waar je het over hebt inderdaad vrij kansloos zijn)![]()
De eerste vent die mij dat vraagt om te seksen tijdens den eerste afspraak hak ik zijn worst er vanaf en zal deze voor zijn ogen consumeren, gebakken met uitjes uiteraard.![]()
en een dame ook nog, zie ik! nou, dat moet goed komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet :p. Gewoon een spontaan, open iemand die niet bang is om te zeggen wat ze denkt.![]()
![]()
Oh, the mental image on thát one...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:
De eerste vent die mij dat vraagt om te seksen tijdens den eerste afspraak hak ik zijn worst er vanaf en zal deze voor zijn ogen consumeren, gebakken met uitjes uiteraard.
Tante minthy!! O+
En ketchup?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:
De eerste vent die mij dat vraagt om te seksen tijdens den eerste afspraak hak ik zijn worst er vanaf en zal deze voor zijn ogen consumeren, gebakken met uitjes uiteraard.![]()
De verkeerde blijkbaar :pquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
ohmygawd serious? Iew meid wat kom jij voor types tegen?![]()
Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan denken ze dat je niet geinteresseerd bent
Wat is er trouwens mis met sex op een 1e date? Als het toevallig zo loopt.
(Snap uiteraard dat dat soort figuren waar je het over hebt inderdaad vrij kansloos zijn)![]()
Is daar een excuus voor nodig?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
had ik toch bijna een excuus om je mee uit eten te vragen.![]()
![]()
Denk dat dat ook niet echt een vraag is maar dat het gewoon gebeurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
had ik toch bijna een excuus om je mee uit eten te vragen.
Helemaal correct!quote:Tante minthy!! O+
Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te sprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.![]()
![]()
quote:
Vergelijkbaar model aan de broeksriem hangen. Hakkie takkie zijn jongeheer er vanaf en daarna de rest in stukken hakken en dan doen de varkens de rest wel. Vervoersmiddel al brandend het kanaal in en je kleding inclusief gereedschap geef je af bij de kringloop uiteraard schoon gewassen.
Hopelijk zat je net te eten
Jammer dat je mij nog niet bent tegengekomen ben een echte heer en heb sterke normen en waarden betreft de behandeling van mijn medemens.quote:![]()
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te spreken
Tante minthy!! O+
Haar wéér aanspreken? Slechte eerdere ervaring gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te spreken![]()
Het is dan weer sterk dat er in dezelfde post een lifesize mes staatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar model aan de broeksriem hangen. Hakkie takkie zijn jongeheer er vanaf en daarna de rest in stukken hakken en dan doen de varkens de rest wel. Vervoersmiddel al brandend het kanaal in en je kleding inclusief gereedschap geef je af bij de kringloop uiteraard schoon gewassen.
Hopelijk zat je net te eten
[..]
Jammer dat je mij nog niet bent tegengekomen ben een echte heer en heb sterke normen en waarden betreft de behandeling van mijn medemens.![]()
![]()
Ik hou van je!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk zat je net te eten![]()
Treed je ook op?Tante minthy!! O+
Helaas geld dat ook weer niet voor alle vrouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffel![]()
Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zittenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffel
Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te sprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haar wéér aanspreken? Slechte eerdere ervaring gehad?![]()
![]()
haha, ik moet vaak zo lachen om jouw berichtjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffel![]()
![]()
Nee, vond deze knul vroeger wel leuk hij zal vast weleens een deuntje voor je kunnen spelenquote:![]()
Gelukkig neemt niemand mij op dit forum serieus dus brabbel ik lekker verder. Lucht wel op en ik dank u daarvoor![]()
![]()
True, dat zal ook zeker meespelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.Met dat coochie coochie gedoe bereik je vaak alleen zo weinig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En weet je ook of ze vrijgezel is of niet? Als dat zo is dan zou ik haar gewoon aanspreken, je kansen inschatten en er voor gaan!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zitten
[..]
Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te spreken![]()
Je kent haar wel verder?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te spreken![]()
Nee, dat klopt denk ik wel... Daar kan ik helaas niks aan doen, sorry!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas geld dat ook weer niet voor alle vrouwen.
Mwoah, aan een half bezopen gast vinden de meeste vrouwen ook niet veelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef ArnosL het volgende:
Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zitten![]()
Word je niet vanzelf wat zelfverzekerder na een aantal dates?Dank je, soms ben ik fucking hilarisch. Het is een gavequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, ik moet vaak zo lachen om jouw berichtjes.
Ik neem je vaak serieus!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Nee, vond deze knul vroeger wel leuk hij zal vast weleens een deuntje voor je kunnen spelen![]()
Gelukkig neemt niemand mij op dit forum serieus dus brabbel ik lekker verder. Lucht wel op en ik dank u daarvoor
Dat klopt, maar ik zie ook nog een tussenweg. Dat zal bij alle vrouwen weer anders liggen, maar ik word bijvoorbeeld omver geblazen door een vent met een bizar gevoel voor humor, sarcasme en cynismequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True, dat zal ook zeker meespelen.
[..]
Met dat coochie coochie gedoe bereik je vaak alleen zo weinig.![]()
Weinig coochiecoochie, maar ook niet een klootzak.Tante minthy!! O+
Ik jou ook heel graag serieus willen nemen. Nee grapje, ben gewoon een bommetje zo nu en dan en daar met je toch wel als relatie materiaal mee om kunnen gaan.quote:![]()
Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:00 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En weet je ook of ze vrijgezel is of niet? Als dat zo is dan zou ik haar gewoon aanspreken, je kansen inschatten en er voor gaan!Jep en ook haar zus wel.quote:Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toen ik haar leerde kennen zat ik al bijna twaalf uur lang aan de drank die dag en was ik half bezopen. Was weinig van te merken volgens die gozersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, aan een half bezopen gast vinden de meeste vrouwen ook niet veel![]()
Word je niet vanzelf wat zelfverzekerder na een aantal dates?![]()
![]()
Oeh, goed teken!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.
[..]
Jep en ook haar zus wel.
[..]
Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toe
Spreek haar gewoon aan, stel allemaal OPEN vragen, toon je interesse in haar en haar bezigheden, vraag door en je hebt beet.![]()
Dat lijkt me ook sterk, want ik heb geen piemel. Gelukkig maar, ik weet nu wat je daarmee doetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik jou ook heel graag serieus willen nemen. Nee grapje, ben gewoon een bommetje zo nu en dan en daar met je toch wel als relatie materiaal mee om kunnen gaan.
Tante minthy!! O+
Ik ga het proberen als ik haar zie, dank voor de tipsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:08 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oeh, goed teken!
Spreek haar gewoon aan, stel allemaal OPEN vragen, toon je interesse in haar en haar bezigheden, vraag door en je hebt beet.![]()
![]()
Dan ben je één van de weinige kerels die geen last heeft van de uitwerking van alcohol, congrats!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef ArnosL het volgende:
Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toen ik haar leerde kennen zat ik al bijna twaalf uur lang aan de drank die dag en was ik half bezopen. Was weinig van te merken volgens die gozers![]()
![]()
En gewoon aanspreken, wat Kitlerr zegt
Tante minthy!! O+
Nouja, aan foto's van stevige stapavonden te zien is het wel anders. M'n oogleden zakken altijd weg waardoor ik er echt kacheltje lam uit zie terwijl het soms nog niet eens zo isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinige kerels die geen last heeft van de uitwerking van alcohol, congrats!!![]()
En gewoon aanspreken, wat Kitlerr zegt![]()
![]()
Good luckquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ga het proberen als ik haar zie, dank voor de tips![]()
Ik verwacht een verslag.![]()
Zo doen ze dat eerst je teennagels eruit rukken en als je dan nog niet luistert word je gecastreerd. Zelfde met vreemde mensen welke mij aanraken in de zin van kussen of klef doen een waarschuwing en naders duik ik er bovenop. Dat is wel handig om even te weten als je mensen aan mij voorstelt welke weleens plakkerig konden zijn. Kinderen mogen wel plakken overigens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook sterk, want ik heb geen piemel. Gelukkig maar, ik weet nu wat je daarmee doet![]()
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:12 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Good luck![]()
Ik verwacht een verslag.![]()
![]()
Ai, dan zou ik er toch voor kiezen om rustig aan te doen met drankquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:11 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nouja, aan foto's van stevige stapavonden te zien is het wel anders. M'n oogleden zakken altijd weg waardoor ik er echt kacheltje lam uit zie terwijl het soms nog niet eens zo is
Tante minthy!! O+
Ik word niet bang van jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zo doen ze dat eerst je teennagels eruit rukken en als je dan nog niet luistert word je gecastreerd. Zelfde met vreemde mensen welke mij aanraken in de zin van kussen of klef doen een waarschuwing en naders duik ik er bovenop. Dat is wel handig om even te weten als je mensen aan mij voorstelt welke weleens plakkerig konden zijn. Kinderen mogen wel plakken overigens.
Tante minthy!! O+
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie ook nog een tussenweg. Dat zal bij alle vrouwen weer anders liggen, maar ik word bijvoorbeeld omver geblazen door een vent met een bizar gevoel voor humor, sarcasme en cynisme![]()
Weinig coochiecoochie, maar ook niet een klootzak.
Hoewel vrouwen toch sneller voor een foute man gaan krijg ik het idee.Dat scheelt, gewoon vragen of ze een keer wat wil drinken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.
[..]
Jep en ook haar zus wel.
Wellicht als je dr zus meer spreekt kan je daar ook een beetje peilen
En niet teveel drinken inderdaad.Heb nog wel frikandellen in de vriezer als je honger hebt worst wilquote:![]()
![]()
Ja, dat herken ik wel ja... Helaas maken ook wij weleens een verkeerde keuze. Of meerdere. Of alleen maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
Helaas wel ja
Hoewel vrouwen toch sneller voor een foute man gaan krijg ik het idee.
*kras*Tante minthy!! O+
Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel ja... Helaas maken ook wij weleens een verkeerde keuze. Of meerdere. Of alleen maar.
*kras*![]()
![]()
Klopt! Maar goed, ook van op je bek gaan leer je veel. Ik weet nu exact wat ik niet wilquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijd
Tante minthy!! O+
Zo dat was me het dagje weer wel.
Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Daar zit ik dan mee, vind een iemand op de hele aardkloot wel leuk. Zit dat figuur ergens in Zuid-Amerika bepaalde werk te doen waar 1/3 of zwaar gewond bij raakt of dood blijft. En iedere keer ja bij de volgende verlening van het contract stop ik ermee![]()
Lul dat het is![]()
![]()
Kop op, jong!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.
Tante minthy!! O+
Beeeeh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.![]()
Alweer behoud ik mij van enig commentaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:29 schreef Hamast het volgende:
Jezus christus ik ben echt compleet gesloopt. Hahaa![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:30 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Alweer behoud ik mij van enig commentaar.![]()
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.quote:
[verliefde puber modus]
Ze is zo ontzettend leukik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden denk ik
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.quote:C'est la vie
Het komt goed schatjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.
[verliefde puber modus]
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.
[..]
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.![]()
![]()
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zitHoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
![]()
Ik weet het. Het komt goed!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.
[verliefde puber modus]
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.
[..]
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.
Tante minthy!! O+
Je weet dat ik 36 ben?!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zitHoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
Tante minthy!! O+
DM'etje? Gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
![]()
Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheidquote:
Tante minthy!! O+
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheid![]()
Wil je ook een leuk kattenplaatje?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef Kitlerrr het volgende:
Zolang mijn liefdesleven kut is ga ik maar genieten van die van anderen :p![]()
Wait whut?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.![]()
![]()
Inderdaad, niet teveel dm-en, gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.![]()
![]()
Ja joh, moedig hem nog even aan!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.
Tante minthy!! O+
Ik zat even te mekkeren in "Hoe voel je je nu?"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:57 schreef FAUSTI het volgende:
Kaarsjes aan, braadschotel in de oven. Flesje wijn ploep daar ging de kurk... Minthy waar ben je?
Tante minthy!! O+
Bijna vergeten,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja. Past leuk bij mijn toekomst als kattenvrouwtje.![]()
![]()
quote:Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.quote:C'est la vie
Kattige doch zo lieve Minthy mijn hartje zegt neen! maar mijn lijfje zegt slaap doch gij lummelaar, zo slapen zal ik vanaf heden als een roosje zo mooi en zacht als de zon in jou sprankelende oogjes valt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat even te mekkeren in "Hoe voel je je nu?"
Mijn mooiste schat, hopende op jou wederzien.
Een kus, een groet,
Fausti Faustino![]()
Je stelt je niet aan, ik denk dat de meeste mensen zo zouden reageren. Meet je ajb niet teveel aan dat PUA-volk dat hier meepost, dan doe je jezelf tekort.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.
Je voelt je even kut, dat mag, hoort erbij
Tante minthy!! O+
Oh, you dramaqueen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kattige doch zo lieve Minthy mijn hartje zegt neen! maar mijn lijfje zegt slaap doch gij lummelaar, zo slapen zal ik vanaf heden als een roosje zo mooi en zacht als de zon in jou sprankelende oogjes valt.
Mijn mooiste schat, hopende op jou wederzien.
Een kus, een groet,
Fausti Faustino![]()
Mogen je dromen gevuld zijn met waanzinnig knappe, kortharige Oostblokengelen met een piemel
Tante minthy!! O+
Dat komt niet door hun, van dat PUA-volk heb ik me nog nooit wat aangetrokken joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je stelt je niet aan, ik denk dat de meeste mensen zo zouden reageren. Meet je ajb niet teveel aan dat PUA-volk dat hier meepost, dan doe je jezelf tekort.
Je voelt je even kut, dat mag, hoort erbij
Ik ben nogal cynisch als het op "liefde" heel cynisch eigenlijk dus mensen met liefdesperikelen lach ik meestal uit. Maar eens in de zoveel tijd ontdooit het ijskonijn in mij en slaat diezelfde liefde me keihard in mijn gezicht.
C'est la vie
Dan is dit dus eigenlijk een giant bitchslap terugquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat komt niet door hun, van dat PUA-volk heb ik me nog nooit wat aangetrokken joh.
Ik ben nogal cynisch als het op "liefde" heel cynisch eigenlijk dus mensen met liefdesperikelen lach ik meestal uit. Maar eens in de zoveel tijd ontdooit het ijskonijn in mij en slaat diezelfde liefde me keihard in mijn gezicht.![]()
Joh, je bent nog een jonkie, het komt goed. Heus!
Tante minthy!! O+
Hij brandt in de wang.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dit dus eigenlijk een giant bitchslap terug![]()
Joh, je bent nog een jonkie, het komt goed. Heus!C'est la vie
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dit dus eigenlijk een giant bitchslap terug![]()
Joh, je bent nog een jonkie, het komt goed. Heus!![]()
![]()
Het hoeft voor mij maar op een vlak goed te komen, carrière als dat lukt komt echt alles goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....
En anders word ik buschauffeur.C'est la vie
Nee joh!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dank je wel voor deze eerlijke reactie. En ja, ik snap je punt, het hoeft er ook niet aan te liggen.. Dat ben ik volkomen met je eens.. Om de juiste mensen eruit te filteren, geef ik van te voren al aan dat ik iets aan mijn been heb, als de persoon dan al afhaakt, prima, niets aan gemist.. Willen ze wel afspreken, leuk, en dan zien we wel waar we uitkomen. Daarnaast als iemand alleen maar naar het uiterlijk kijkt, dan mogen ze lekker verder kijken, er is zoveel meer dan alleen dat..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik ben nu ook met iemand die heeft het aan zijn been, steunkous, dat is al een aantal jaar en heel eerlijk het maakt mij niet zoveel uit. Ik ken hem en weet hoe hij is en vind het niet zo'n heel groot probleem, vind het eerder lastig voor hemzelf dat die het heeft dan dat ik zoiets heb van oh dat is afzichtelijk daarom zou ik niet met je willen daten.
En pas ook op dat je dat soort dingen niet gaat inbeelden dat mensen je er niet door willen want je maakt er dan een soort zelfprofetie van . Een leuk meisje kijkt heus wel verder dan alleen je been.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 10:46:43 ]![]()
\quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
nog zo een?
man, fuck even op. dit is een topic voor mensen met moeite met versieren, niet om bullshit cijfers over hoeveel je wel niet neukt te zeuren.
daar is het pua-topic voor. en nou opgerot met die zooi, daar heeft hier echt niemand wat aan.
NEE DOMBO ...DITIS EEN TOPIC HOE JE ZO SNEL MOGELIJK KUNT NEUKEN
Ajax is mijn leven!![]()
Nee, je stelt je niet aan. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voelt alsof je wereld instort. Net als een relatie die uit gaat. Maar ook dan gaat het leven verder en je komt vanzelf wel weer iemand tegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.![]()
En dat isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:06 schreef Kitlerrr het volgende:
Kom je een leuke vent tegen in de trein,blijkt hij 37 te zijn...omdat?
Oh nee hoor! Ik ben 36 en heb er nog steeds alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tante minthy!! O+
Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor! Ik ben 36 en heb er nog steeds alle vertrouwen in
Ow, okeequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Omdat ik 21 ben en dat verschil te groot vind
Het is zonde om een leuke meid te laten gaan, puur voor bescherming van je zelf image en het blijven in je comfort zone. Heloef, heb je wel contact info van haar gekregen?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
In principe heeft iedereen het. De bescherming van zijn zelfbeeld. Daardoor doe je periodes precies hetzelfde met hetzelfde resultaat. Wat iemand ook zei, het komt niet vanzelf. Je moet echt wat anders zijn om ander resultaat te krijgen/ veranderen. Als je een jaar eerder had besloten bijv om jezelf openlijker te maken met wat je voelt, had je haar nu misschien:)Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef firefly3 het volgende:
In principe heeft iedereen het. De bescherming van zijn zelfbeeld. Daardoor doe je periodes precies hetzelfde met hetzelfde resultaat. Wat iemand ook zei, het komt niet vanzelf. Je moet echt wat anders zijn om ander resultaat te krijgen/ veranderen. Als je een jaar eerder had besloten bijv om jezelf openlijker te maken met wat je voelt, had je haar nu misschien:)![]()
Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....![]()
Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". Veel jongens van 18 hebben heus wel vriendinnetjes enzo. Het begint al vaak rond de 16e.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Fijn om dat bevestigd te krijgen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is.
Tante minthy!! O+
Maar jij bent dan ook baasch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.Aut viam inveniam, aut faciam
When I get sad , I stop being sad and be awesome instead.quote:
True story.
Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
Je bent te geforceerd bezig.![]()
Ja, krampachtig een relatie proberen te krijgen is niet de bedoeling idd, en vooral stoppen met verdrietig zijn. Maarja, mensen die ouder worden en heel hun leven niets met "versieren" gehad hebben, zullen het extra zwaar krijgen om eruit te breken. Heel hun leven lang hebben ze zich geworteld aan een identiteit van een persoon die geen vrouwen heeft of verdient.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
When I get sad , I stop being sad and be awesome instead.
True story.
Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
Je bent te geforceerd bezig.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Firefly heel eerlijk ik vind je een beetje obsessief over daten en hoe het zou moeten gaan. En heel eerlijk juist omdat je zo obsessief er mee bezig ben en steeds meer hoor , des te meer ik overtuigd raak dat je er zelf geen bal van snapt. Ik snap ook niet waarom je hier steeds met allerlei vaag guru praat hierheen komt en daarbij denk ik dat je ulp ook niet echt altijd hulp is want ik denk eerder dat sommige door jou blik en kijk op dingen eerder een minderwaardigheid komplex krijgen dan echt zelfverzekerder worden met daten .
Wat jij wil en verwacht is niet altijd hoe iedereen is en mensen hebben hun eigen tijd en tempo en als iemand een laatbloeier ok dan is dat zo dan is het niet alsof dat iets heel verschrikkelijks is.![]()
Wat je verteld is "ach het komt wel goed jongetje, jouw tijd komt nog wel". Daar sta ik dus recht tegenover. Heeft weinig met guru praat te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Firefly heel eerlijk ik vind je een beetje obsessief over daten en hoe het zou moeten gaan. En heel eerlijk juist omdat je zo obsessief er mee bezig ben en steeds meer hoor , des te meer ik overtuigd raak dat je er zelf geen bal van snapt. Ik snap ook niet waarom je hier steeds met allerlei vaag guru praat hierheen komt en daarbij denk ik dat je ulp ook niet echt altijd hulp is want ik denk eerder dat sommige door jou blik en kijk op dingen eerder een minderwaardigheid komplex krijgen dan echt zelfverzekerder worden met daten .
Wat jij wil en verwacht is niet altijd hoe iedereen is en mensen hebben hun eigen tijd en tempo en als iemand een laatbloeier ok dan is dat zo dan is het niet alsof dat iets heel verschrikkelijks is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Kijk met die instelling heb ik veel meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True story.
Je bent te geforceerd bezig.
Royco doet niet alsof een relatie hebben het ultieme is en weet ook dat er meer is dan alleen relaties.
Hoe Firefly die alleen maar aan daten denkt en daarbij niet stil staat dat er ook een leven is naast daten want dat merk ik al aan hoe weinig begrip heeft voor echte zaken die niets met meisjes te maken hebben zou ik ook meer moeite hebben om advies van aan te nemen want het lijkt meer alsof het om het scoren gaat en verder niets.![]()
We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True story.
Je bent te geforceerd bezig.
Waarheid deze lijst.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:
[ afbeelding ]
Vooral punt 7 natuurlijk.
Suit up.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". niet geaccepteerd worden door de maatschappij."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik faal op punt 13 en 14quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarheid deze lijst.
Vooral punt 7 natuurlijk.
Suit up.Niet op punt 7 en 39
De rest komt enigszins in de buurt hoop ik
Niemand is perfect he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik faal op punt 13 en 14Niet op punt 7 en 39
De rest komt enigszins in de buurt hoop ik
![]()
Ah, blaming the victim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.
You lose!"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.quote:
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.![]()
Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.quote:
Ik denk dat de standvastigheid van firefly over hoe het daten zou moeten gaan en hoe iedereen moet zijn meer over hem zegt dan jou. Het zegt namelijk dat die over dingen te makkelijk een oordeel klaar heeft en het niet begrijpt.![]()
Ik probeer me hier menselijker af te schilderen ja!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met pesten maakt het niet uit of je een vroegbloeier of een laatbloeier bent. Je mag dan gewoon bepaalde dingen niet. Tegenwoordig zijn de meesten of bezet of te jong.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.
Ik denk dat de standvastigheid van firefly over hoe het daten zou moeten gaan en hoe iedereen moet zijn meer over hem zegt dan jou. Het zegt namelijk dat die over dingen te makkelijk een oordeel klaar heeft en het niet begrijpt.
Laatst kwam ik een meid tegen die vroeger me uit de weg ging en nu deed alsof we elkaar al jaren kenden. De onbetrouwbaarheid spat ervan af.
Vorig jaar ben ik er achter gekomen dat mensen wel normaal met me willen praten, maar toen was ik natuurlijk ook al achterin de 20. Wel zogenaamd doen dat je volwassen bent, maar verder absoluut niets aangeven. (niet persoonlijk bedoeld)"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.![]()
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.Aut viam inveniam, aut faciam
Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.
Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.
De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen.
En met jij doel ik niet perse op jou, MK.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigens![]()
![]()
HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?
Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.
De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen.
Worked for me. Better than expected.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigensAut viam inveniam, aut faciam
Waar ligt dat aan, denk jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op papier klinkt het heel erg leuk, in de praktijk ligt dat zover uit elkaar..?
Anders de mijne welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS!. Maar dat gaat wel echt offtopic.
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!
Wat nu?!?!?!![]()
Oh zeker weten is dat vervelendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.. Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
True...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zeker weten is dat vervelend. Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
![]()
Inderdaad, dan had ik nu een rijtjeshuis gehad, 2 kinderen, een jack russel en zat ik elke avond gezellig met mijn vrouw naar sterren op het ijs te kijken terwijl ik liever met vrienden in de kroeg zou zitten om darten te kijken, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Steen en beitel gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef FAUSTI het volgende:
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!
Wat nu?!?!?!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ok, ik ga toch een poging wagen om het uit te leggen, het komt er op neer dat ik simpelweg niet de ervaring heb (niet voldoende in elk geval) over hoe je een relatie onderhoudt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou zal mijn autisme daarin ook nog een hele grote rol spelen, ik kan bijvoorbeeld niet goed aanvoelen wat m'n partner van me verlangt.
Een simpele vraag zoals "wanneer heb je seks" is voor mij een grote puzzel, ik blijf daar maar mee aankloten. Ik kan het gewoon niet goed aanvoelen en het ergste is nog dat ik wel degelijk bang ben om fouten daarin te maken. Dat heeft denk ik weer te maken met de manier waarop ik opgevoed ben.
Zoiets, maar zoals ik al zei, ik kan dit heel moeilijk verwoorden.![]()
Jij moet gewoon je mooie zelf blijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders de mijne wel. Maar dat gaat wel echt offtopic.
Ik weet ook wel dat het makkelijk praten is, maar zo 'simpel' is het wel.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk eerder dat het dan ook de ontevredenheid is die jezelf aan ook aanpraat, de een is er vlugger bij dan de ander. Ik denk uiteindelijk dat je eigen tempo altijd moet bepalen en je eigen leven moet leven zoals jij wil, kritiek zal er altijd wel zijn dat hoort er schijnbaar gewoon maar wat een ander denkt maakt niet uit zolang jij er maar te vreden mee bent.![]()
Maar niemand zegt toch dat je bij moet blijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.
Leef je eigen leven, kies voor je eigen geluk.
Schijt aan wat de maatschappij of je omgeving er van zegt.
Don't let them put you down.![]()
En ongelukkig dat je zou zijn op dat soort momenten.... Maar ja, je bent in ieder geval geen maagd meer, dat bewijzen die 2 poepende en krijsende kledders wel weer. SCORE, DUDE!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan had ik nu een rijtjeshuis gehad, 2 kinderen, een jack russel en zat ik elke avond gezellig met mijn vrouw naar sterren op het ijs te kijken terwijl ik liever met vrienden in de kroeg zou zitten om darten te kijken, maar dat mag dan weer niet.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |