abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124613076

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_124613190
Zelf voor het eerst sinds 3 jaar weer eens een oogje op een leuke meid :P Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ze mij ook wel ziet zitten, alleen is de situatie nogal kut :')

Ik heb een vriend ( nu meer een soort kennis geworden) , waar ik tussen mijn 15-20e best veel mee omging. Hij kreeg een vriendin, en na anderhalf jaar maakte hij het uit met haar. Na een paar maandjes kreeg hij een nieuwe vriendin. Ik kreeg weer een paar maandjes later, met zijn ex die hij had gedumpt..

Inmiddels zijn allebei die relaties over, die van hem een half jaar en die van mij met zijn ex al drie jaar ofzo. En je raadt het al: Meisje waar ik nu een oogje op heb is zijn tweede ex, echt puur toeval..

Kom haar vaak tegen op de sportclub en op de universiteit, maar vind het toch een beetje awkward om 2 keer met de ex van dezelfde persoon ervandoor te gaan niet?
pi_124613354
aangezien het nu een kennis is ipv een goede vriend, en ze zijn ex is, zie ik het probleem niet zo eigenlijk.
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:26:45 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124614154
De vraag is hoe erg vind jij t als hij hierdoor geen contact meer met je zou willen hebben.. mocht dat gebeuren.
of ruzie or whatever
pi_124614277
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is hoe erg vind jij t als hij hierdoor geen contact meer met je zou willen hebben.. mocht dat gebeuren.
of ruzie or whatever
Eigenlijk is de grootste vraag vooral of hij er uberhaupt een neuk om geeft.
Zo ja, dan dat.
Rustig aan.
pi_124614438
Zucht.. In de bus zijn er ook nooit leuke jongens.. :(
pi_124615477
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Kimberliedje het volgende:
alle leuke jongens zitten op fok! :P
pi_124616043
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Jawel, ik zit regelmatig in de bus.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 28 maart 2013 @ 18:48:01 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124616576
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:13 schreef dawg het volgende:

[..]

alle leuke jongens zitten op fok! :P
En die durven niet met de bus ;(
pi_124616590
Laat ik mij hier ook maar melden.. Helaas ervaringsdeskundige is.. Hier en daar een verdwaalde relatie gehad, dates mislukken vaak.. Als in, meestal blijft het maar bij 1 date.. En dan is de pap op.. Laatst wel 3 dates gehad, heel gezellig, en ineens *pats over..

En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..
pi_124616723
Je komt zelf geen vrouwen tegen? Waarom perse haar:o
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124616756
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O-
Ik moet lachen.
Rustig aan.
pi_124617007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Laat ik mij hier ook maar melden.. Helaas ervaringsdeskundige is.. Hier en daar een verdwaalde relatie gehad, dates mislukken vaak.. Als in, meestal blijft het maar bij 1 date.. En dan is de pap op.. Laatst wel 3 dates gehad, heel gezellig, en ineens *pats over..

En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..
Heb je seks gehad met die meid waarmee je 3x gedate had?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124617053
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je seks gehad met die meid waarmee je 3x gedate had?
Nee, want ik wilde het rustig aan doen namelijk.. (en dat heb ik haar NIET verteld, of dat nu wel of geen goede keuze is geweest.. Blijft gokwerk ;-)).
pi_124617233
quote:

[..]

the perks of being a zolderautist. ;(
pi_124617640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, want ik wilde het rustig aan doen namelijk.. (en dat heb ik haar NIET verteld, of dat nu wel of geen goede keuze is geweest.. Blijft gokwerk ;-)).
Dat was de slechte keuze;/ Door het zelf zo lang mogelijk bewust(let op:bewust) uit te stellen, had je je kansen enorm verkleind. Dit komt vanwege :1) minder leiderschap 2)minder wrijving / spanning 3) minder op een lijn met je eigen gevoel op het moment. 4)teveel investeren in de toekomst en niet genieten van het moment zelf/al een grote waarde hangen. Kort samengevat, je was wss te onzeker waardoor je het ging uit stellen. Zij voelt heus wel aan wat je van plan was, x doen om haar te bemachtigen. Ik bedoel het niet gemeen, wil je graag helpen om het voor altijd gefixt te hebben.:)
pi_124617706
quote:

[..]

Hahahaha _O-
pi_124617966
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat was de slechte keuze;/ Door het zelf zo lang mogelijk bewust(let op:bewust) uit te stellen, had je je kansen enorm verkleind. Dit komt vanwege :1) minder leiderschap 2)minder wrijving / spanning 3) minder op een lijn met je eigen gevoel op het moment. 4)teveel investeren in de toekomst en niet genieten van het moment zelf/al een grote waarde hangen. Kort samengevat, je was wss te onzeker waardoor je het ging uit stellen. Zij voelt heus wel aan wat je van plan was, x doen om haar te bemachtigen. Ik bedoel het niet gemeen, wil je graag helpen om het voor altijd gefixt te hebben.:)
Er zat meer achter, ze vertelde dat ze in vorige relaties behoorlijk "klem" heeft gezeten, daarop heb ik besloten om ruimte te geven en te kijken hoe het loopt.. Ze vertelde nota bene op de 3de date dat ze de avond ervoor bij iemand geweest was die alleen maar in haar broekje wilde komen en daar stak ze een stok voor (nee, niet die van hem :o), toen had ik zoiets van, daar zit ze niet op te wachten.. en had ik het idee dat ik op de goede weg was.. Ik begrijp ook wel dat je het niet gemeen bedoeld, dank voor de snelle reacties.

Het lijkt alleen dat ik "altijd" de verkeerde keuze maak, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf zielig vind (zie OP :P), het valt mij wel op, dat dan weer wel ;).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 19:26:48 ]
pi_124618232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Er zat meer achter, ze vertelde dat ze in vorige relaties behoorlijk "klem" heeft gezeten, daarop heb ik besloten om ruimte te geven en te kijken hoe het loopt.. Ze vertelde nota bene op de 3de date dat ze de avond ervoor bij iemand geweest was die alleen maar in haar broekje wilde komen en daar stak ze een stok voor (nee, niet die van hem :o), toen had ik zoiets van, daar zit ze niet op te wachten.. en had ik het idee dat ik op de goede weg was.. Ik begrijp ook wel dat je het niet gemeen bedoeld, dank voor de snelle reacties.

Het lijkt alleen dat ik "altijd" de verkeerde keuze maak, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf zielig vind (zie OP :P), het valt mij wel op, dat dan weer wel ;).
firefly3 weet het toch beter: jij was en bent onzeker en als je in je game was geweest en in lijn met je fucking gevoel had ze je heus wel geneukt dit dat. ~:)

volgende keer niet zo onzeker meer doen en gewoon haar hand vastpakken! en toen wist ik het niet meer, heb het pua-handboek hier niet liggen.
pi_124618387
Dat was een bitchtest:p ik zelf let amper op wat ze zegt ivm inhoud, maar meer hoe ze is en hoe ze zich voelt op het moment. Beetje voor beetje haar opwarmen en aanvoelen hoe ze emotioneel gezien zich voelt. Je kunt altijd vaart meerderen of minderen, maar wat ze zegt staat soms geheel los van haar gevoel. Dat leer je vanzelf steeds meer. Maar altijd voorwaards gaan.
pi_124618443
zei re laatst trouwens niet dat je hier weg moest blijven ff3?
pi_124618465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het imo. allemaal wel vrij simpel man : Als een chick je echt leuk vindt, dan wil ze ook met je neuken, no bullshit. Zelf heb ik nog nooit een date gehad die niet uitliep op zoenen of seks eerlijk gezegd. Als zo'n meisje begint over dat ze wil wachten, zit daar denk ik vaak gewoon iets anders achter, tenzij je nog 16 bent ofzo..

Persoonlijk steek ik alleen maar moeite in meiden die zelf ook initiatief tonen, spontaan zijn, en niet de hele tijd moeilijk lopen te doen of de boot proberen af te houden. Helaas zijn er te veel lulletjes die dan alsnog achter zo'n meisje blijven aanlopen.. Genoeg andere vissen in de vijver man..
pi_124618561
nog zo een?

man, fuck even op. dit is een topic voor mensen met moeite met versieren, niet om bullshit cijfers over hoeveel je wel niet neukt te zeuren.

daar is het pua-topic voor. en nou opgerot met die zooi, daar heeft hier echt niemand wat aan. :r
pi_124618642
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef dawg het volgende:

[..]

firefly3 weet het toch beter: jij was en bent onzeker en als je in je game was geweest en in lijn met je fucking gevoel had ze je heus wel geneukt dit dat. ~:)

volgende keer niet zo onzeker meer doen en gewoon haar hand vastpakken! en toen wist ik het niet meer, heb het pua-handboek hier niet liggen.
Ok, fair enough, ik ben onzeker op sommige momenten, daar kom ik eerlijk voor uit.. Teveel rekening houdend met.. Op dat vlak ben ik nog een slappe zak.. I agree. Ik ben geen klootzak die alleen maar wil neuken en meer niet.. Ik wil veel meer dan dat!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het imo. allemaal wel vrij simpel man : Als een chick je echt leuk vindt, dan wil ze ook met je neuken, no bullshit. Zelf heb ik nog nooit een date gehad die niet uitliep op zoenen of seks eerlijk gezegd. Als zo'n meisje begint over dat ze wil wachten, zit daar denk ik vaak gewoon iets anders achter, tenzij je nog 16 bent ofzo..

Persoonlijk steek ik alleen maar moeite in meiden die zelf ook initiatief tonen, spontaan zijn, en niet de hele tijd moeilijk lopen te doen of de boot proberen af te houden. Helaas zijn er te veel lulletjes die dan alsnog achter zo'n meisje blijven aanlopen.. Genoeg andere vissen in de vijver man..
Daar heb je volkomen gelijk in...
pi_124618719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef dawg het volgende:
zei re laatst trouwens niet dat je hier weg moest blijven ff3?
je zou geblokt moeten worden met je geslowchat altijd en het stoken/drama. Ik heb me flink ingehouden en gaf heel rustig wat tips. Jij verpest het topic met dat gechat en drama.
pi_124618762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ok, fair enough, ik ben onzeker op sommige momenten, daar kom ik eerlijk voor uit.. Teveel rekening houdend met.. Op dat vlak ben ik nog een slappe zak.. I agree. Ik ben geen klootzak die alleen maar wil neuken en meer niet.. Ik wil veel meer dan dat!

niks mis mee. met anderen rekening houden en naar ze luisteren is niks mis. integendeel.
pi_124618777
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

je zou geblokt moeten worden met je geslowchat altijd en het stoken/drama. Ik heb me flink ingehouden en gaf heel rustig wat tips. Jij verpest het topic met dat gechat en drama.
rot op.
pi_124619011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:35 schreef firefly3 het volgende:
Dat was een bitchtest:p ik zelf let amper op wat ze zegt ivm inhoud, maar meer hoe ze is en hoe ze zich voelt op het moment. Beetje voor beetje haar opwarmen en aanvoelen hoe ze emotioneel gezien zich voelt. Je kunt altijd vaart meerderen of minderen, maar wat ze zegt staat soms geheel los van haar gevoel. Dat leer je vanzelf steeds meer. Maar altijd voorwaards gaan.
dit bijvoorbeeld.

met weinig respect in dit geval, excuse me.

maar niet naar iemand luisteren maar in plaats daarvan kijken naar hoe ze zich voelt. iemand die je net kent. ten eerste laat niemand meteen het achterste van zijn tong zien, daarnaast heeft een onzeker iemand daar niks aan. die is veel meer op zichzelf gefocussed, juist vanwege die onzekerheid. eerst leren te ontspannen in publieke situaties dus. zijn verschillende manieren voor, assertiviteitscursussen tot ademhalingsoefeningen.

"opwarmen", wtf? voor wat? hoe? waarom? emotioneel voelen, zie mijn statement hierboven.

altijd voorwaarts gaan, etc. hoe is dat een tip? dit is vaag en niet concreet gezever waar je gewoon niks mee kunt.

dit heb ik jou al vaak onderbouwd uit proberen te leggen maar je blijft dezelfde zooi hier uitbraken. :{
pi_124619494
Ik vind je leuk echter je bowie mag je niet meer omdoen... :') Al die moeite weer voor niks want dat ga ga nie bowie blijft mooi waar die hangt ;(
pi_124619653
Als iemand iets niet snapt kan diegene het zelf ook aan me vragen. Er is geen concreet stappenplan. Je moet zelf leren aanvoelen en uitproberen. Enige wat ik mee wilde geven is niet dingen zelf uitstellen.
pi_124619746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Als iemand iets niet snapt kan diegene het zelf ook aan me vragen. Er is geen concreet stappenplan. Je moet zelf leren aanvoelen en uitproberen. Enige wat ik mee wilde geven is niet dingen zelf uitstellen.
Ik ben ook niet opzoek naar een stappenplan.. Ik heb eerder mijn neus gestoten door te direct te zijn en teveel te willen.. Nu wilde ik het rustig aan doen, zeker na de verhalen van de dame in kwestie.. Wilde niet "pushen".. Nu bracht mij dat nog niets, buiten een leermoment..
pi_124620146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ben ook niet opzoek naar een stappenplan.. Ik heb eerder mijn neus gestoten door te direct te zijn en teveel te willen.. Nu wilde ik het rustig aan doen, zeker na de verhalen van de dame in kwestie.. Wilde niet "pushen".. Nu bracht mij dat nog niets, buiten een leermoment..
(het eerste gedeelte was overigens tegen dawg)

Herkenbaar :) Het is allemaal het evenwicht tussen wel ervoor gaan en tegelijk zou het resultaat je niets mogen uit maken. Is het uit balans gaat het idd mis, en dat is bij mij ook zo als 1 teveel is.
pi_124620231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef firefly3 het volgende:
snap ik. ik zeg alleen dat je dat vage gelul eens wat zou moeten concretiseren.
pi_124621155
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef dawg het volgende:

[..]

snap ik. ik zeg alleen dat je dat vage gelul eens wat zou moeten concretiseren.
Ok zal het proberen, alleen niet iedereen is hetzelfde. In principe maakt het ook niet uit hoe je de interactie voorwaarts brengt. Je gaat knuffelen, haar hand vast pakken en met elkaar wandelen, zoenen, etc. Het is allemaal goed, als het maar niet saai wordt en stagneert.

Deze dingen doe je vanzelf wel als je heel erg goed je eigen gevoel kunt volgen. En dan komen we weer terug over "in het moment leven", "niet nadenken en niet resultaat gericht", "gelukkig en genieten van het moment" enzo.
pi_124627817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok zal het proberen, alleen niet iedereen is hetzelfde. In principe maakt het ook niet uit hoe je de interactie voorwaarts brengt. Je gaat knuffelen, haar hand vast pakken en met elkaar wandelen, zoenen, etc. Het is allemaal goed, als het maar niet saai wordt en stagneert.

Deze dingen doe je vanzelf wel als je heel erg goed je eigen gevoel kunt volgen. En dan komen we weer terug over "in het moment leven", "niet nadenken en niet resultaat gericht", "gelukkig en genieten van het moment" enzo.
En dat is hoe aanranding begint ............
pi_124630713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat is hoe aanranding begint ............
En met aanranding begint verkrachting en daarmee begint moord;) beetje erg overdreven hoor
pi_124630796
Nou heel duidelijk als een meisje nee , zegt bedoelt ze niet anders hoor. Dat was namelijk een ander stukje eerder wat dus gezegd word , ik ben zelf een vrouw , ik weet van mijzelf heel duidelijk dat een nee geen ja word en ik vind dus ook dat je een beetje rare ideeen qua versieren erop nahoud.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:50:16 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124631270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vreemd dat je dit zegt. Jij doet niks anders namelijk, als ik je verhalen moet geloven. Jij wilt namelijk meer en meer vrouwen versieren. Daar onderneem je bepaalde stappen voor en gaat elke keer stapje de goede kant op volgens je eigen uitleg. Beter en beter worden, met als resultaat waar dan ook vrouwen versieren en nummers regelen.

Heel erg resultaat gericht bezig zijn dus ;)

En wat Dwag bedoeld is dat mensen simpele tips willen hebben, beginners tips. Jij stap in bij stap 20 als zij nog bij stap 5 zijn. En dat doe je met omschrijvingen wat voor velen abra cadabra klint. Tevens lijkt het zo te zijn dat vrouwen alles moeten doen wat jij wilt. Hand vastpakken, direct zoenen. Waar is de wil can de vrouw indeze? Er zijn genoeg vrouwen die hier totaal niet can gediend zijn namelijk. Maar dat vergeet je voor het gemak in je verhalen.

Laatste puntje, sls iemand iets niet doet wat jij wel doet, respecteer dat dan ipv onzeker bestempelen.

Door bovenstaande wek jij veel onbegrip en irritaties op bij velen. Lees het eens door en doe je voordeel er mee.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124632618
ja, wat ookgek zegt dus. ~:)
pi_124633394
Vandaag eerste echte dayapproach gehad, alles wat fout kon gaan ging fout. _O-

Maar nice, vanaf nu gaat het alleen nog maar beter.
pi_124634511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nou heel duidelijk als een meisje nee , zegt bedoelt ze niet anders hoor. Dat was namelijk een ander stukje eerder wat dus gezegd word , ik ben zelf een vrouw , ik weet van mijzelf heel duidelijk dat een nee geen ja word en ik vind dus ook dat je een beetje rare ideeen qua versieren erop nahoud.
zoals ik zei, je moet een meid leren aanvoelen. Je denkt veel te zwart wit.
pi_124634521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 01:23 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag eerste echte dayapproach gehad, alles wat fout kon gaan ging fout. _O-

Maar nice, vanaf nu gaat het alleen nog maar beter.
Goed bezig:)
pi_124634776
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vreemd dat je dit zegt. Jij doet niks anders namelijk, als ik je verhalen moet geloven. Jij wilt namelijk meer en meer vrouwen versieren. Daar onderneem je bepaalde stappen voor en gaat elke keer stapje de goede kant op volgens je eigen uitleg. Beter en beter worden, met als resultaat waar dan ook vrouwen versieren en nummers regelen.

En wat Dwag bedoeld is dat mensen simpele tips willen hebben, beginners tips. Jij stap in bij stap 20 als zij nog bij stap 5 zijn. En dat doe je met omschrijvingen wat voor velen abra cadabra klint. Tevens lijkt het zo te zijn dat vrouwen alles moeten doen wat jij wilt. Hand vastpakken, direct zoenen. Waar is de wil can de vrouw indeze? Er zijn genoeg vrouwen die hier totaal niet can gediend zijn namelijk. Maar dat vergeet je voor het gemak in je verhalen.

Laatste puntje, sls iemand iets niet doet wat jij wel doet, respecteer dat dan ipv onzeker bestempelen.

Door bovenstaande wek jij veel onbegrip en irritaties op bij velen. Lees het eens door en doe je voordeel er mee.
De tip was voor iemand hier die drie dates gehad had met iemand. Waar die halve aanrand verhalen vandaan komen weet ik niet.
pi_124636246
Ik wil er geen apart topic voor openen, maar wat is het toch eigenlijk zonde ; Al die jonge mensen die in een of andere suffe relatie terecht komen, en daardoor het leven krijgen van een gepensioneerde..

Hier ook weer een meisje op facebook ; 22 jaar, leuke kop, maar al sinds anderhalf jaar in een suffe relatie met een vriend van 10 jaar ouder

'' Straks even met mama naar de stad om zomerkleding te halen, dan even gezellig met het hondje wandelen, nog een uurtje oppassen op mijn lieve nichtje en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn schatje''..

Jezus christ, moet je niet tussen je leeftijdsgenoten zitten, overdag werken of naar school gaan..
  vrijdag 29 maart 2013 @ 09:34:38 #45
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_124636427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef TommyVercetti het volgende:
Ik wil er geen apart topic voor openen, maar wat is het toch eigenlijk zonde ; Al die jonge mensen die in een of andere suffe relatie terecht komen, en daardoor het leven krijgen van een gepensioneerde..

Hier ook weer een meisje op facebook ; 22 jaar, leuke kop, maar al sinds anderhalf jaar in een suffe relatie met een vriend van 10 jaar ouder

'' Straks even met mama naar de stad om zomerkleding te halen, dan even gezellig met het hondje wandelen, nog een uurtje oppassen op mijn lieve nichtje en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn schatje''..

Jezus christ, moet je niet tussen je leeftijdsgenoten zitten, overdag werken of naar school gaan..
Of dat suf is dat bepaald zij waarschijnlijk zelf, jij bekijkt het ook maar vanuit jou perspectief van wat een vervullend leven zou moeten zijn.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_124636469
quote:

Zie niet in wat er mis mee is hoor.
pi_124636931
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:36 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Zie niet in wat er mis mee is hoor.
Wat er mis mee is, is dat je je hele leven baseert op 1 persoon, en jezelf daar helemaal afhankelijk van maakt. Als die relatie over gaat, krijg je hier straks een topic over dat ze zo eenzaam is en dat haar vriendinnen haar in de steek hebben gelaten.
pi_124636965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Of dat suf is dat bepaald zij waarschijnlijk zelf, jij bekijkt het ook maar vanuit jou perspectief van wat een vervullend leven zou moeten zijn.
Nogal logisch toch dat ik redeneer vanuit mijn eigen perspectief, of moet ik dat er nog bij gaan zetten ?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:03:18 #49
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_124638658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:59 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Nogal logisch toch dat ik redeneer vanuit mijn eigen perspectief, of moet ik dat er nog bij gaan zetten ?
Nee hoor, zoals je ziet was dat wel duidelijk. Alleen heeft die mening naar mijn idee weinig waarde (voor haar) omdat ik denk dat dat heel persoonlijk is of dat een goede keuze is. (Aan de andere kant weet jij natuurlijk wie je voor ogen hebt.)

De één settled zich eerder en heeft al vroeg een blij huisje, boompje, beestje leven en de ander heeft wat meer afwisseling en vult zijn leven anders in.

En dan heb je inderdaad uitschieters, die ongelukkig zijn, maar die heb je verder over het gehele spectrum.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:04:13 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124638683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:57 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat je je hele leven baseert op 1 persoon, en jezelf daar helemaal afhankelijk van maakt. Als die relatie over gaat, krijg je hier straks een topic over dat ze zo eenzaam is en dat haar vriendinnen haar in de steek hebben gelaten.
' Straks even met mama naar de stad om zomerkleding te halen, dan even gezellig met het hondje wandelen, nog een uurtje oppassen op mijn lieve nichtje en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn schatje''..
Ik zie hier een moeder, een hond, nichtje (dus familie) en haar vriend.. Dat is toch echt meer dan 1 persoon ;)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 12:34:33 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124641248
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 07:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De tip was voor iemand hier die drie dates gehad had met iemand. Waar die halve aanrand verhalen vandaan komen weet ik niet.
Dat komt omdat je in je verhalen geen rekening houd met wat een vrouw mogelijk wel of niet op prijs stelt. Hand pakken, aanraken enz. Er zijn vrouwen die dat niet op prijs stellen. Maar jij hebt het altijd over, je [b]moet[/[b] aanraken en hand vastpakken.

Ja aanrad opmerking is inderdaad overdreven, maar zo zwart wit als dat jij het hier verteld is het dus niet. Dat kan een heel stuk genuanceerder.

quote:

Op bovenstaande reageeer je verwacht dan weer niet trouwens. Het staat namelijk lijn recht op je advies om niet resultaat gericht te moeten zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124647398
quote:

en wie ben jij om dat te bepalen? een bad-ass uit een game? :')

laat iedereen lekker in zijn of haar waarde zeg.
pi_124647509
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef dawg het volgende:

Dat! O+

En verder een kutdiscussie, doe een tr als iets je niet aanstaat *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:18:09 #54
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124647789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:57 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dat doet?
pi_124647887
quote:

Ik proef hier heel veel jaloezie tussen . Dat ze toch voor een ouder iemand kiest
pi_124648726
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat komt omdat je in je verhalen geen rekening houd met wat een vrouw mogelijk wel of niet op prijs stelt. Hand pakken, aanraken enz. Er zijn vrouwen die dat niet op prijs stellen. Maar jij hebt het altijd over, je [b]moet[/[b] aanraken en hand vastpakken.

Ja aanrad opmerking is inderdaad overdreven, maar zo zwart wit als dat jij het hier verteld is het dus niet. Dat kan een heel stuk genuanceerder.

[..]

Op bovenstaande reageeer je verwacht dan weer niet trouwens. Het staat namelijk lijn recht op je advies om niet resultaat gericht te moeten zijn.
Het gaat erom dat je in de flow zit jonguh, geen vrouw die je dan kan weerstaan! Als was in je handen, nat als oktober!

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124652529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef formerjellybean het volgende:

Ik heb gewoon een vriendin hoor dus weet niet waar ik jaloers op moet zijn...
pi_124653159
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef dawg het volgende:

[..]

en wie ben jij om dat te bepalen? een bad-ass uit een game? :')

Hij laat haar toch gewoon in haar waarde hij zegt het toch niet tegen haar? Ben het er wel deels mee eens hoor. Ken genoeg mensen die per se een relatie moeten hebben omdat ze daarbuiten gewoon niemand hebben om op terug te vallen..

En als ze single zijn, zijn ze een wandelende depressiviteit omdat het opbouwen van een kennissenkring te ingewikkeld is, en dan maar weer volgas op zoek naar een relatie en blijven plakken aan de eerste de beste die maar een vinger uitsteekt. Wil niet zeggen dat dit altijd zo is, maar er lopen genoeg van dat soort figuren rond..
pi_124653236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

je zegt zelf al waar het waarschijnlijk aan ligt...
pi_124654687
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Waar vertel ik iets zwart wit? Ik ben vrouwen verslaafd, maar tegelijk boeit het me niets als ik afgewezen wordt. Lijkt een contradictie maar hoeft niet. Ik denk dat teveel concrete tips zelfs in de weg kunnen staan. Het is allemaal teveel onnodige informatie. Enige wat echt belangrijk is is wilskracht en motivatie.
pi_124663220
Ik voel me rot. Ik heb zoveel behoefte aan een vriendinnetje. Ik ben alleen en wil dat niet meer zijn. Pff
pi_124664528
al iets ondernomen? wat dan ook?
pi_124664869
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef benzin het volgende:
Ik voel me rot. Ik heb zoveel behoefte aan een vriendinnetje. Ik ben alleen en wil dat niet meer zijn. Pff
Laten we het emotionele aspect hiervan verplaatsen naar ''hoe voel je je nu'' en wees hier wat rationeler en constructiever.
Rustig aan.
pi_124665617
Hee medefokkers,

ik lees al een tijdje stilletjes mee maar nu heb ik zelf een vraag.
Sinds 2 maanden ben ik single en sinds kort kijk ik weer wat om me heen naar leuke mannen.
Als ik er dan eentje tegen kom en we raken aan de praat dan komt het er altijd op uit dat ze gewoon seks willen.
Ik ben 21 en volgens mij straal ik niet uit dat ik een op zoek ben naar een neukertje en hoe ik ook mijn best doe om het gesprek een andere kant op te sturen, het komt er toch altijd weer op uit.
Is het tegenwoordig normaal dat mannen gewoon willen neuken of op zich wel willen daten zolang er maar geneukt wordt op de eerste ontmoeting?
Of ben ik ineens ontzettend preuts?
pi_124666180
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Hee medefokkers,

Sinds 2 maanden ben ik single en sinds kort kijk ik weer wat om me heen naar leuke mannen.
Als ik er dan eentje tegen kom en we raken aan de praat dan komt het er altijd op uit dat ze gewoon seks willen.
Ik ben 21 en volgens mij straal ik niet uit dat ik een op zoek ben naar een neukertje en hoe ik ook mijn best doe om het gesprek een andere kant op te sturen, het komt er toch altijd weer op uit.
Is het tegenwoordig normaal dat mannen gewoon willen neuken of op zich wel willen daten zolang er maar geneukt wordt op de eerste ontmoeting?
Nee hoor, je bent niet preuts. Het kan altijd erger trouwens. Er zijn mensen hier die nooit neuken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124666360
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent niet preuts. Het kan altijd erger trouwens. Er zijn mensen hier die nooit neuken.
Haha, ik heb ook zeker mijn behoeften. Alleen niet met de eerste de beste op de eerste de beste date :p
pi_124666690
Mannen willen altijd eerst het vlees keuren eer zij de koe kopen.
pi_124666942
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Laten we het emotionele aspect hiervan verplaatsen naar ''hoe voel je je nu'' en wees hier wat rationeler en constructiever.
Jullie vertellen me anders ook niet constructief en rationeel hoe ik het moet gaan doen.
pi_124666997
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie vertellen me anders ook niet constructief en rationeel hoe ik het moet gaan doen.
Ga je nou eisen stellen aan ons?
Wij posten hier ook maar een beetje, als je advies wilt horen dan is dat nog altijd een gunst.
Rustig aan.
pi_124667143
quote:

[..]

Dan bij deze, zoek een psychiater op voor meer hulp,
pi_124667187
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dan bij deze, zoek een psychiater op voor meer hulp,
Je wil niet weten hoe vaak dit al tegen hem gezegd is maar dat ziet hij niet als advies
pi_124667215
quote:

[..]

Constructief: ga werken. Werken tot je er bijna bij neervalt. Dan heb je genoeg centjes om de mooiste vrouwtjes naar je toe te trekken.

Rationeel: Stop eens met zo obsessief over relaties te denken. Ga je eens bezig houden met je werk en maak geld, zo trek je de mooiste vrouwtjes naar je toe.

Want ja, de rest is al gezegd. :P
:{
pi_124667218
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga je nou eisen stellen aan ons?
Wij posten hier ook maar een beetje, als je advies wilt horen dan is dat nog altijd een gunst.
Jullie stellen wel eisen aan mij (wees hier wat rationeler en constructiever). Andersom mag dat niet?

Ik wil gewoon een oplossing.
pi_124667231
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe vaak dit al tegen hem gezegd is maar dat ziet hij niet als advies
Dat weet ik FJB, en ergens houd het ook een keer op helaas.
pi_124667280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef benzin het volgende:
Zielig voor je hoor.
Maar maak eerst je leven maar leuk zonder vriendinnetje en kom daarna maar weer terug.
pi_124667285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie stellen wel eisen aan mij (wees hier wat rationeler en constructiever). Andersom mag dat niet?

Je hebt niks te eisen jongen.
Rustig aan.
pi_124667322
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Nogmaals zoek hulp bij je huisarts niet op een forum.

Als ik wat kon eisen dan eiste ik nu dat KT bij mij op de bank zat. Terwijl ik bezig ben mijn Fotocamera's aan het onderhouden ben.
pi_124667399
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Nogmaals zoek hulp bij je huisarts niet op een forum.

Als ik wat kon eisen dan eiste ik nu dat KT bij mij op de bank zat. Terwijl ik bezig ben mijn Fotocamera's aan het onderhouden ben.
Je zin klopt niet helemaal.

Maar dankjewel. :@
Rustig aan.
pi_124667425
Jullie begrijpen kennelijk gewoon niet hoe ik me voel en hoe de situatie in elkaar hangt. Het is jammer dat deze reeks deze kant op is afgegleden.
pi_124667458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:49 schreef benzin het volgende:
Jullie begrijpen kennelijk gewoon niet hoe ik me voel en hoe de situatie in elkaar hangt. Het is jammer dat deze reeks deze kant op is afgegleden.
Dit topic heet toch niet ''hoe voelt benzin zich''
Rustig aan.
pi_124667549
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zin klopt niet helemaal.

Maar dankjewel. :@
Ben dan ook bezig met meer zaken dan alleen dit forum :P

quote:
Dat jij je niet prettig voelt in hoe je leven zich nu afspeelt snappen wij, echter in en hoekje blijven zitten en enkel huilen heeft geen nut. Wil jij je situatie veranderen begin dan bij jezelf. Wij zijn je ouders die jou de wijde wereld in moeten leiden.

Anders heten ik wel Meneer Ooi. Evaar. :)
pi_124667551
quote:
Wat loste je vorige vriendinnetje precies op dan? Je hebt nog steeds geen leuk leven namelijk.
pi_124667562
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit topic heet toch niet ''hoe voelt benzin zich''
Het heet "Als versieren niet zo makkelijk gaat" en daarvoor "Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic". Kennelijk is voor mij versieren niet zo makkelijk; tegenwoordig wordt er hier vooral gepraat door users voor wie het wel makkelijk is.
pi_124667596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Het heet "Als versieren niet zo makkelijk gaat" en daarvoor "Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic". Kennelijk is voor mij versieren niet zo makkelijk; tegenwoordig wordt er hier vooral gepraat door users voor wie het wel makkelijk is.
En stop met de schuld iedere maal naar andere gebruikers van dit forum te schuiven. Jou leven niet den onze.
pi_124667598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Oh nou bedankt voor het verspreiden van jouw visie over deze zaak.

En nu?
Rustig aan.
pi_124667628
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat loste je vorige vriendinnetje precies op dan? Je hebt nog steeds geen leuk leven namelijk.
Ik heb me toen eventjes verschrikkelijk goed gevoeld. Misschien zelfs gelukkig. Wat mij betreft de beste tijd uit mijn leven.

Ze heeft niets opgelost omdat het niet werkte. Voordat het echt wat werd liep het stuk en inmiddels heeft ze me ingeruild voor een leuker exemplaar.
pi_124667667
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb me toen eventjes verschrikkelijk goed gevoeld. Misschien zelfs gelukkig. Wat mij betreft de beste tijd uit mijn leven.

Ze heeft niets opgelost omdat het niet werkte. Voordat het echt wat werd liep het stuk en inmiddels heeft ze me ingeruild voor een leuker exemplaar.
Misschien moet je dan je best doen een beter exemplaar te worden. Heb je ideeen hoe je dat kunt bereiken?
pi_124667683
En daar lieg je , er zitten hier zat die nog steeds moeilijk vinden, maar ik denk meer dat je er niet tegen komt dat het niet meer alleen om jou draait en er ook andere mensen zijn.
Jammer voor je dat je je kut voelt en er van baalt dat je geen vriendinnetje hebt maar alles wat wij tegen je zeggen helpt gewoon niet dus waarom zouden we het blijven doen.
Wij zijn geen bodemloze putten waar je jaren lang hetzelfde tegen kan zeggen , je zal zelf voor de verandering moeten zorgen en niet wij.
pi_124667749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
En daar lieg je , er zitten hier zat die nog steeds moeilijk vinden, maar ik denk meer dat je er niet tegen komt dat het niet meer alleen om jou draait en er ook andere mensen zijn.
Jammer voor je dat je je kut voelt en er van baalt dat je geen vriendinnetje hebt maar alles wat wij tegen je zeggen helpt gewoon niet dus waarom zouden we het blijven doen.
Wij zijn geen bodemloze putten waar je jaren lang hetzelfde tegen kan zeggen , je zal zelf voor de verandering moeten zorgen en niet wij.
Fuasti & Faustino sluiten zich aan bij deze reactie.
pi_124668001
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien moet je dan je best doen een beter exemplaar te worden. Heb je ideeen hoe je dat kunt bereiken?
Ik weet het niet. Ik zou heel veel potentie hebben, maar ze doen gewoon allemaal geen moeite om het goede te zien.
pi_124668079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik zou heel veel potentie hebben, maar ze doen gewoon allemaal geen moeite om het goede te zien.
... Ja je bent heel zielig.
Rustig aan.
pi_124668090
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat voor potentie vind je dat je hebt? Wat heb jij dat een meisje wil?
pi_124668205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

... Ja je bent heel zielig.
Jij ook maar jij bent tenminste knuffelbaar *;

Nee maar serieus, Benzin je weet iedere maal het topic naar je hand te zetten. Iedere maal word er weer even aandacht gegeven. Ik denk dat je daar eens mee moet stoppen want wees eerlijk Benzin je geniet er stiekem wel een beetje van al die aandacht toch?
pi_124668207
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat voor potentie vind je dat je hebt? Wat heb jij dat een meisje wil?
Ik ben lief, slim, romantisch. Ik denk dat ik een klassieke auto ben; wat roestig, niet iedereen heeft interesse, maar veel potentie. Er moet alleen wat moeite en geduld worden ingestoken en dat wil schijnbaar niemand.
pi_124668263
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben lief, slim, romantisch. Ik denk dat ik een klassieke auto ben; wat roestig, niet iedereen heeft interesse, maar veel potentie. Er moet alleen wat moeite en geduld worden ingestoken en dat wil schijnbaar niemand.
Als ze datzelfde kunnen krijgen in iemand die daarnaast ook een eigen leven heeft en wat zelfverzekerdheid, waarom zouden ze dan kiezen voor jou?
pi_124668267
:') :|W
pi_124668317
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Jij ook maar jij bent tenminste knuffelbaar *;

Nee maar serieus, Benzin je weet iedere maal het topic naar je hand te zetten. Iedere maal word er weer even aandacht gegeven. Ik denk dat je daar eens mee moet stoppen want wees eerlijk Benzin je geniet er stiekem wel een beetje van al die aandacht toch?
Nee. Ik wil vooral de gevoelens van frustratie kwijt, ik wil mezelf begrepen voelen en ik wil een oplossing. En dat is waar ik keer op keer voor terug kom. Maar die laatste twee dingen krijg ik hier duidelijk gewoon niet (ondanks dat ik erop hoop) en het uiten van mijn gevoel en frustraties wordt ook steeds meer door het hier ontstane kliekje de kop ingedrukt. Ik kan er niet meer van genieten, maar ik hoop dat de oude tijd weer terugkomt en ik hoop dat er misschien iemand komt met oplossingen. En daarom blijf ik proberen.
pi_124668327
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef benzin het volgende:

[..]

http://www.cracked.com/bl(...)ou-better-person_p2/
Rustig aan.
pi_124668452
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ze datzelfde kunnen krijgen in iemand die daarnaast ook een eigen leven heeft en wat zelfverzekerdheid, waarom zouden ze dan kiezen voor jou?
Dat is een oneerlijke vergelijking natuurlijk. Als ze kunnen kiezen voor hetzelfde als ik, maar 1000 keer fysiek aantrekkelijker zouden ze daar ook voor gaan. Als ik bij de bakker een brood kan kopen dat hetzelfde is als ander brood, maar beter dan koop ik het ook.

Ik denk dat ik met wat moeite een hele goede deal zou kunnen zijn.
pi_124668578
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is een oneerlijke vergelijking natuurlijk. Als ze kunnen kiezen voor hetzelfde als ik, maar 1000 keer fysiek aantrekkelijker zouden ze daar ook voor gaan. Als ik bij de bakker een brood kan kopen dat hetzelfde is als ander brood, maar beter dan koop ik het ook.

Ik denk dat ik met wat moeite een hele goede deal zou kunnen zijn.
Ik zou geen vriend willen hebben met geen greintje zelfvertrouwen en een hele grote berg zelfmedelijden hoor. Dat is gewoon een dealbreaker. En ik denk niet dat ik alleen ben daarin.
pi_124668589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Ik wil vooral de gevoelens van frustratie kwijt, ik wil mezelf begrepen voelen en ik wil een oplossing. En dat is waar ik keer op keer voor terug kom. Maar die laatste twee dingen krijg ik hier duidelijk gewoon niet (ondanks dat ik erop hoop) en het uiten van mijn gevoel en frustraties wordt ook steeds meer door het hier ontstane kliekje de kop ingedrukt. Ik kan er niet meer van genieten, maar ik hoop dat de oude tijd weer terugkomt en ik hoop dat er misschien iemand komt met oplossingen. En daarom blijf ik proberen.
Nee jij vind her nogmaals! geen oplossing. Het is bij jou een vicieuze cirkel iedere keer weer je zoekt aandacht op de verkeerde plaats. Ga nu toch eens echt aan jezelf werken en ga echt nu eens naar een specialist, ik ben niet de persoon ervoor maar vermoed toch zoals ik jou zie schrijven een vorm van autisme.

Dat is geen vies woord maar het word echt eens tijd dat daar eens goed naar gekeken word want gelukkig word je op deze manier nimmer. En iedere keer hetzelfde verhaal moeten aanhoren en dezelfde reacties daarop worden na een aantal maal gewoonweg meer dan vervelend. Die oude tijd komt niet terug omdat men er gewoon genoeg van heeft. Daarom mijd ik normaliter ook dit topic. En daar ben jij niet alleen de oorzaak van dat zijn er nog wel een aantal meer.
pi_124668668
En godnodjedu nu is mijne soep koud :(
pi_124668672
Als ik wat te wensen had, dan had ik vanavond een leuke avond met haar gehad, eindigend in goeie sex. Helaas is dat niet zo en zit ik vanavond alleen thuis op de bank samen met m'n ouders.

Zou het trouwens slim zijn om aan m'n vrienden te vertellen dat ik een crush op haar heb? M'n tweelingbroer is ook onderdeel van m'n vriendengroel, maar hij weet het ook nog niet. Alleen m'n moeder weet het.

Klinkt misschien gek, maar ik heb haar in een bezopen bui over haar verteld en een foto laten zien. Meteen goed gekeurd ook :P
pi_124668751
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 29 maart 2013 22:54 schreef benzin het volgende inmiddels heeft ze me ingeruild voor een leuker exemplaar.
das ook niet zo moeilijk op deze manier
pi_124668959
Ik wacht gewoon op die leuke glommo welke misschien wel moeite heeft met versieren, dat is de reden van mijn bezoeken in dit topic.
pi_124669044
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

das ook niet zo moeilijk op deze manier
Hee :(
pi_124669053
Hallo alles goed hier?
pi_124669075
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:20 schreef ArnosL het volgende:
Als ik wat te wensen had, dan had ik vanavond een leuke avond met haar gehad, eindigend in goeie sex. Helaas is dat niet zo en zit ik vanavond alleen thuis op de bank samen met m'n ouders.

Zou het trouwens slim zijn om aan m'n vrienden te vertellen dat ik een crush op haar heb? M'n tweelingbroer is ook onderdeel van m'n vriendengroel, maar hij weet het ook nog niet. Alleen m'n moeder weet het.

Klinkt misschien gek, maar ik heb haar in een bezopen bui over haar verteld en een foto laten zien. Meteen goed gekeurd ook :P
Gewoon doen wat let je
pi_124669093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef Hamast het volgende:
Hallo alles goed hier?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:33:06 #110
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124669189
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Hee :(
Doe wat aan je stoornissen (vooral aan je ontwijkende persoonlijkheidsstoornis).
pi_124669239
quote:

[..]

Een poosje terug had ik je gelijk gegeven op het kliekje maar er is hier weinig van een kliekje over en we proberen er wel een versiertopic van te maken . Je weet maar al te goed dat je vroeger de topics overheerste en daar krijg je minder de kans en dat heb je niet aan een kliekje te danken maar door elke keer weer met de dezelfde vragen en hetzelfde riedeltje, dat houd ook een keer op en dan gaat mijn energie liever naar mensen die wel willen leren en degelijk pogingen doen om te veranderen.
pi_124669534
quote:

[..]

Nogmaals: dat is iets waar je ZELF aan moet werken. Een echte vent zit niet constant te janken over hoe erg z'n leven wel niet is, maar doet er iets aan of accepteert het.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124669584
Ook echt steeds hetzelfde vragen/zeggen. :') Of troll of zwaar autistisch. :')
pi_124669620
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Autisme behoeft verder geen spot mee bedreven te worden.
pi_124669699
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Autisme behoeft verder geen spot mee bedreven te worden.
Ik ben serieus.
pi_124669770
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben serieus.
Prima dan liggen onze gedachtes op een lijn. Vermoed overigens hetzelfde daar niet van.
pi_124669776
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Er komt gewoon niemand met een oplossing voor me. Ik heb rust nodig, ik heb een oplossing nodig. Ik hoop dat uiteindelijk iemand me wel hoort.
pi_124669852
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Er komt gewoon niemand met een oplossing voor me. Ik heb rust nodig, ik heb een oplossing nodig. Ik hoop dat uiteindelijk iemand me wel hoort.
DIE OPLOSSING LIGT BIJ JE HUISARTS WELKE JE KAN DOORVERWIJZEN NAAR EEN SPECIALIST. Ik raad je daarnaast aan om eens naar de opticien te gaan.
pi_124669920
quote:

[..]

Kan me nog een topic van je herinneren waarin iemand z'n problemen vertelde waarna jij helemaal opgelucht was dat iemand je begreep. Toen zei je zelfs dat je toch maar naar de psych zou gaan.

Ben je nou al geweest?
pi_124669923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

DIE OPLOSSING LIGT BIJ JE HUISARTS WELKE JE KAN DOORVERWIJZEN NAAR EEN SPECIALIST. Ik raad je daarnaast aan om eens naar de opticien te gaan.
_O-!
pi_124669926
quote:
Hee medefokkers,

Heb dat zelf dus totaal niet, maar ben wel een van de weinigen volgens mij. Meeste kerels zijn idd eigenlijk op seks uit merk ik uit gesprekken enzo.
pi_124669973
quote:

[..]

En daar lieg je ook er zijn een boel mensen met je bezig geweest hebben je aangehoord en je proberen te helpen, jij kiest er voor steeds in het riedeltje ik ben zielig niemand helpt me , guess what je bent geslaagd je bent zielig en niemand helpt je en dat is niet omdat wij gemeen zijn maar door je eigen houding. Zelfs als iemand met een kantklare oplossing voor je neus zou staan zou je het nog niet zien omdat je gewoon in de slachtoffer houding zit en er ook niets aan wil doen.
pi_124670036
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat is geen optie. Ik wil een normale oplossing.

Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.
pi_124670097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.
Geen optie vanwege je ouders als ik het me goed herinner. Grow up en doe je eigen ding.
pi_124670190
quote:

[..]

Er is geen andere oplossing dan dat. Je kunt wel door blijven gaan op deze manier echter ga jij het nog heel moeilijk krijgen in je leven. Overigens al zou je een bril nodig hebben zou je niet eens gaan. Wanneer jij een gebroken voet heb ga je dan wel naar de huisarts of hoeft dat dan ook niet?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:53:46 #126
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124670194
quote:

[..]

Een normale oplossing: Dan maak je daar maar een optie van.
pi_124670257
quote:

[..]

Dude, iedereen heeft potentieel. Zolang ze het zelf maar inzien. Ik durf te wedden dat ik van verder gekomen bent dan jij zat. Ik was vroeger de weirdo waar iedereen op neerkeek. Heb er lang over gedaan en veel aan moeten doen om te komen waar ik nu ben, dat kost werk. Zo simpel is het. Als ik het kan, kan jij het ook.

Het is gewoon action ondernemen. Mensen vragen wat ze van je vinden, wat je kan verbeteren en daar keihard aan werken. Na een tijdje bouw je je sociale skills op en dan krijgen er vanzelf meiden interesse in je. Dat is bij mij ook toegenomen, echter was de interesse niet wederzijds. Dan kan je nog verder gaan, wat ik dus doe, om echt een geweldige chick te vinden en die uiteindelijk als vriendin te kunnen krijgen ofzo. Dat is mijn doel, ik weet niet of jouw eisen net zo hoog zijn als de mijne (niet positief in mijn geval) en wat je exacte doel is maar wat ik wel weet is dat je het kan behalen.
pi_124670286
quote:

[..]

Bang zijn dingen te doen die je ouders niet willen terwijl je 20+ bent :')_____
Vind je het gek dat vrouwen je niet willen.
pi_124670342
In Benzin zijn zaak ligt er wel meer ter grondslag dan enkel wat probleempjes dit valt niet op te lossen via een forum evenmin zijn mijn eigen problemen. Benzin de bal ligt voor je voeten echter doe je er niets mee.
pi_124670371
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef FAUSTI het volgende:

Wanneer jij een gebroken voet heb ga je dan wel naar de huisarts of hoeft dat dan ook niet?
Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.
pi_124670404
Benzin, neem eens een FOK! Pauze, in elk geval reeksen als deze. Weer gaat alle aandacht onterecht en onnodig en op de verkeerde manier naar jou. Dit werkt niet.
Ja doei.
pi_124670439
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Gewoon doen wat let je
Geen idee eigenlijk. Er is nooit echt een goed moment of zo. Misschien maar gewoon eens met de deur in huis vallen :)
pi_124670492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.
Je wilt het niet eens oplossen, anders was je al jaren geleden naar een deskundige gegaan in de hoop dat die je zou kunnen helpen. Je wilt dat het wordt opgelost, zolang je er zelf maar geen moeite voor hoeft te doen.
pi_124670515
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Er is nooit echt een goed moment of zo. Misschien maar gewoon eens met de deur in huis vallen :)
Ja als je niet probeert kom je ook niet verder
pi_124670518
quote:

[..]

Jou gedachtegang en manier van denken zijn helaas ook niet juist dat valt ook recht te breien of jou hulpstukken te geven om daar beter mee om te gaan. Wij kunnen jou geen oplossing bieden, wel tips echter zul je daar voor eerst toch echt een bepaald traject moeten volgen die taak kan niet bij de gewone burger voor de voeten gegooid worden iets wat jij wel probeert iedere maal.
pi_124670523
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Gewoon langsgaan, omdat het kan en leuk is, je hebt geen reden of goed moment nodig ^O^
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:01:46 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124670586
quote:

[..]

Bij jou is het ook op te lossen kerel.
Maar wij kunnen je niet vertellen hoe, en jij gaat er zelf ook niet uitkomen.
Ik weet dat het niet makkelijk is maar je zult echt de stap moeten gaan zetten.
Anders blijf je tegen muren aanlopen en met jezelf in de knoop zitten.
pi_124670679
quote:

[..]

Als je ouders boos worden als je met geestelijke problemen naar de dokter gaat, waarom zou je die mensen nog als ouders willen?
Ik wist het wel als ik jou was.
pi_124670680
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gewoon langsgaan, omdat het kan en leuk is, je hebt geen reden of goed moment nodig ^O^
M'n tweelingbroer woont ook hier in huis, nog makkelijker. Straks als hij weer is van z'n date maar eens over hebben ^O^
pi_124670750
quote:
Hee medefokkers,

nee, je bent niet preuts. die ventjes willen stoer doen omdat hun matties ook stoer proberen te doen. :7

geduld, niet toegeven, en geen jongetjes zoeken. ~:)
pi_124670817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Benzin, neem eens een FOK! Pauze, in elk geval reeksen als deze. Weer gaat alle aandacht onterecht en onnodig en op de verkeerde manier naar jou. Dit werkt niet.
niet om benzin te beledigen, maar ein-de-lijk. ~:)
pi_124671140
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, je bent niet preuts. die ventjes willen stoer doen omdat hun matties ook stoer proberen te doen. :7

geduld, niet toegeven, en geen jongetjes zoeken. ~:)
Dankjewel. Dat geeft hoop :p
pi_124671170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien is dat geen slecht idee.

Ik heb gewoon niets/iemand waar ik naartoe kan met hoe ik me voel. Ik blijf in dezelfde ellende zitten dus ik zoek een oplossing. Ik wil niemand tot last zijn, maar ik heb gewoon een plek nodig.

Maar de laatste tijd doet niemand hier meer de moeite om echt te luisteren naar hoe ik me voel; niemand doet moeite om me te troosten of gerust te stellen. Niemand denkt echt meer voor me mee. Zodra mensen mijn username zien wordt er direct gereageerd op de manier die hierboven veelvuldig is te zien.

Ik zou het jammer vinden om weg te gaan omdat dit ooit het laatste plekje was dat ik had. Maar ik zie ook dat het kennelijk niet meer gaat en mij niets meer oplevert dan ellende en negatieve aandacht.
pi_124671299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Dankjewel. Dat geeft hoop :p
bovendien durf ik te wedden dat het in de meeste gevallen ook nog eens grootspraak is. dus niet te serieus nemen, dat iedereen op een eerste date ook meteen alle hoeken van de kamer bezoeken. :z
pi_124671368
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef dawg het volgende:

[..]

bovendien durf ik te wedden dat het in de meeste gevallen ook nog eens grootspraak is. dus niet te serieus nemen, dat iedereen op een eerste date ook meteen alle hoeken van de kamer bezoeken. :z
Ja inderdaad grote mond, klein hartje en een nog kleiner pikkie.
Maar toch, je scoort er niet echt mee denk ik.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:20:36 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124671389
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niets/iemand waar ik naartoe kan met hoe ik me voel. Ik blijf in dezelfde ellende zitten dus ik zoek een oplossing. Ik wil niemand tot last zijn, maar ik heb gewoon een plek nodig.

Maar de laatste tijd doet niemand hier meer de moeite om echt te luisteren naar hoe ik me voel; niemand doet moeite om me te troosten of gerust te stellen. Niemand denkt echt meer voor me mee. Zodra mensen mijn username zien wordt er direct gereageerd op de manier die hierboven veelvuldig is te zien.

Ik zou het jammer vinden om weg te gaan omdat dit ooit het laatste plekje was dat ik had. Maar ik zie ook dat het kennelijk niet meer gaat en mij niets meer oplevert dan ellende en negatieve aandacht.
Als die oplossing niet te vinden is doordat je steeds op hetzelfde punt komt zal je iets stappen moeten nemen om die vicieuze cirkel te doorbreken.

Weet ook verder niet hoe en wat er aan de hand is maar trek het je als persoon niet aan, denk dat het meer is omdat een bepaald onderwerp al zo vaak is aangehaald dat mensen het daarom zat worden.
pi_124671411
quote:

Heel eerlijk ik ben nu ook met iemand die heeft het aan zijn been, steunkous, dat is al een aantal jaar en heel eerlijk het maakt mij niet zoveel uit. Ik ken hem en weet hoe hij is en vind het niet zo'n heel groot probleem, vind het eerder lastig voor hemzelf dat die het heeft dan dat ik zoiets heb van oh dat is afzichtelijk daarom zou ik niet met je willen daten.

En pas ook op dat je dat soort dingen niet gaat inbeelden dat mensen je er niet door willen want je maakt er dan een soort zelfprofetie van . Een leuk meisje kijkt heus wel verder dan alleen je been.
pi_124671470
quote:

[..]

Ik wil niemand tot last zijn, ...
Probeer eens in het echte leven iemand tot last te zijn. Begin met je ouders.
pi_124671474
quote:

[..]

Ga naar een psycholoog. Hier kan je niet geholpen worden namelijk. Niet alleen vanwege het nooit wat doen met aangeboden hulp, maar ook omdat er wat is met je persoonlijkheid. Bedoel ik niet negatief of lomp, maar er is denk ik iets in je wat je tegenhoudt.

Oftewel, ga naar een professional en probeer het daar eens. Dan kun je hier over een paar maanden de vooruitgang posten ^O^
pi_124671481
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ja inderdaad grote mond, klein hartje en een nog kleiner pikkie.
Maar toch, je scoort er niet echt mee denk ik.
bij onzekere muurbloempjes wellicht wel. ogenschijnlijke zelfverzekerdheid.
pi_124671589
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef dawg het volgende:

[..]

bij onzekere muurbloempjes wellicht wel. ogenschijnlijke zelfverzekerdheid.
En dan denken ze blijkbaar dat ik een van hen ben :')
pi_124671649
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

weet ik niet. zie je er als een muurbloempje uit? :7
pi_124671682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Jep, heb ik ook een keer gehad. Stiekem vond ik haar leuk, maar door m'n grote bek werd het niks.
pi_124671963
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:26 schreef dawg het volgende:

[..]

weet ik niet. zie je er als een muurbloempje uit? :7
Ik vind zelf van niet :p. Gewoon een spontaan, open iemand die niet bang is om te zeggen wat ze denkt.
pi_124672015
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Jep, heb ik ook een keer gehad. Stiekem vond ik haar leuk, maar door m'n grote bek werd het niks.
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.
pi_124672159
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.
ohmygawd serious? Iew meid wat kom jij voor types tegen? :o
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:40:56 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124672162
quote:

[..]

En dan denken ze dat je niet geinteresseerd bent :P

Wat is er trouwens mis met sex op een 1e date? Als het toevallig zo loopt.
(Snap uiteraard dat dat soort figuren waar je het over hebt inderdaad vrij kansloos zijn)
pi_124672373
De eerste vent die mij dat vraagt om te seksen tijdens den eerste afspraak hak ik zijn worst er vanaf en zal deze voor zijn ogen consumeren, gebakken met uitjes uiteraard.
pi_124672383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik vind zelf van niet :p. Gewoon een spontaan, open iemand die niet bang is om te zeggen wat ze denkt.
en een dame ook nog, zie ik! nou, dat moet goed komen. :Y)
pi_124672424
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:
De eerste vent die mij dat vraagt om te seksen tijdens den eerste afspraak hak ik zijn worst er vanaf en zal deze voor zijn ogen consumeren, gebakken met uitjes uiteraard.
Oh, the mental image on thát one... :X
Tante minthy!! O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:48:50 #161
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124672474
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:
En ketchup?
pi_124672522
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:47 schreef minthy het volgende:

[..]

je hebt honger? :9
pi_124672542
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

ohmygawd serious? Iew meid wat kom jij voor types tegen? :o
De verkeerde blijkbaar :p
pi_124672545
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:50 schreef dawg het volgende:

[..]

je hebt honger? :9
Ik hap wel, maar nee. Niet echt :D
Tante minthy!! O+
pi_124672566
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik hap wel, maar nee. Niet echt :D
had ik toch bijna een excuus om je mee uit eten te vragen. :(
pi_124672585
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En dan denken ze dat je niet geinteresseerd bent :P

Wat is er trouwens mis met sex op een 1e date? Als het toevallig zo loopt.
(Snap uiteraard dat dat soort figuren waar je het over hebt inderdaad vrij kansloos zijn)
Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:52:03 #167
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124672591
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef dawg het volgende:

[..]

Is daar een excuus voor nodig? :+
pi_124672607
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Is daar een excuus voor nodig? :+
bij minthy wel. :7
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:53:01 #169
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124672623
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.
Denk dat dat ook niet echt een vraag is maar dat het gewoon gebeurt.
pi_124672644
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef dawg het volgende:

[..]

_O-

quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:52 schreef dawg het volgende:

[..]

bij minthy wel. :7
Helemaal correct!
Tante minthy!! O+
pi_124672649
quote:

[..]

Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te spreken :)
pi_124672663
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Vergelijkbaar model aan de broeksriem hangen. Hakkie takkie zijn jongeheer er vanaf en daarna de rest in stukken hakken en dan doen de varkens de rest wel. Vervoersmiddel al brandend het kanaal in en je kleding inclusief gereedschap geef je af bij de kringloop uiteraard schoon gewassen.

Hopelijk zat je net te eten :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:50 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

De verkeerde blijkbaar :p
Jammer dat je mij nog niet bent tegengekomen ben een echte heer en heb sterke normen en waarden betreft de behandeling van mijn medemens.
pi_124672672
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:53 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te spreken :)
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffel ;)
Tante minthy!! O+
pi_124672680
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:53 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Haar wéér aanspreken? Slechte eerdere ervaring gehad?
pi_124672710
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vergelijkbaar model aan de broeksriem hangen. Hakkie takkie zijn jongeheer er vanaf en daarna de rest in stukken hakken en dan doen de varkens de rest wel. Vervoersmiddel al brandend het kanaal in en je kleding inclusief gereedschap geef je af bij de kringloop uiteraard schoon gewassen.

[..]

Jammer dat je mij nog niet bent tegengekomen ben een echte heer en heb sterke normen en waarden betreft de behandeling van mijn medemens.
Het is dan weer sterk dat er in dezelfde post een lifesize mes staat ;)
pi_124672719
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik hou van je! O+

Treed je ook op?
Tante minthy!! O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:57:29 #177
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124672773
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:

[..]

Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffel ;)
Helaas geld dat ook weer niet voor alle vrouwen.
pi_124672786
quote:

[..]

Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zitten :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Haar wéér aanspreken? Slechte eerdere ervaring gehad?
Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te spreken :')
pi_124672789
quote:

[..]

haha, ik moet vaak zo lachen om jouw berichtjes. :D
pi_124672820
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik hou van je! O+

Treed je ook op?
Nee, vond deze knul vroeger wel leuk hij zal vast weleens een deuntje voor je kunnen spelen O+

Gelukkig neemt niemand mij op dit forum serieus dus brabbel ik lekker verder. Lucht wel op en ik dank u daarvoor :@
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:59:04 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124672826
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

True, dat zal ook zeker meespelen.

quote:

[..]

Met dat coochie coochie gedoe bereik je vaak alleen zo weinig.
pi_124672882
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zitten :')

[..]

Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te spreken :')
En weet je ook of ze vrijgezel is of niet? Als dat zo is dan zou ik haar gewoon aanspreken, je kansen inschatten en er voor gaan!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 01:02:20 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124672924
quote:

[..]

Je kent haar wel verder?
pi_124672985
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Helaas geld dat ook weer niet voor alle vrouwen.
Nee, dat klopt denk ik wel... Daar kan ik helaas niks aan doen, sorry!! ;(
quote:

Mwoah, aan een half bezopen gast vinden de meeste vrouwen ook niet veel :D
Word je niet vanzelf wat zelfverzekerder na een aantal dates?
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef dawg het volgende:

[..]

haha, ik moet vaak zo lachen om jouw berichtjes. :D
Dank je, soms ben ik fucking hilarisch. Het is een gave :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Nee, vond deze knul vroeger wel leuk hij zal vast weleens een deuntje voor je kunnen spelen O+

Gelukkig neemt niemand mij op dit forum serieus dus brabbel ik lekker verder. Lucht wel op en ik dank u daarvoor :@
Ik neem je vaak serieus! :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

True, dat zal ook zeker meespelen.

[..]

Met dat coochie coochie gedoe bereik je vaak alleen zo weinig.
Dat klopt, maar ik zie ook nog een tussenweg. Dat zal bij alle vrouwen weer anders liggen, maar ik word bijvoorbeeld omver geblazen door een vent met een bizar gevoel voor humor, sarcasme en cynisme O+
Weinig coochiecoochie, maar ook niet een klootzak.
Tante minthy!! O+
pi_124673050
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:04 schreef minthy het volgende:

Ik neem je vaak serieus! :P

Ik jou ook heel graag serieus willen nemen. Nee grapje, ben gewoon een bommetje zo nu en dan en daar met je toch wel als relatie materiaal mee om kunnen gaan.
pi_124673052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:00 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

En weet je ook of ze vrijgezel is of niet? Als dat zo is dan zou ik haar gewoon aanspreken, je kansen inschatten en er voor gaan!
Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kent haar wel verder?
Jep en ook haar zus wel.

quote:

[..]

Mwoah, aan een half bezopen gast vinden de meeste vrouwen ook niet veel :D
Word je niet vanzelf wat zelfverzekerder na een aantal dates?
Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toen ik haar leerde kennen zat ik al bijna twaalf uur lang aan de drank die dag en was ik half bezopen. Was weinig van te merken volgens die gozers :)
pi_124673113
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.

[..]

Jep en ook haar zus wel.

[..]

Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toe
Oeh, goed teken!
Spreek haar gewoon aan, stel allemaal OPEN vragen, toon je interesse in haar en haar bezigheden, vraag door en je hebt beet.
pi_124673135
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ik jou ook heel graag serieus willen nemen. Nee grapje, ben gewoon een bommetje zo nu en dan en daar met je toch wel als relatie materiaal mee om kunnen gaan.
Dat lijkt me ook sterk, want ik heb geen piemel. Gelukkig maar, ik weet nu wat je daarmee doet :X
Tante minthy!! O+
pi_124673194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:08 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Oeh, goed teken!
Spreek haar gewoon aan, stel allemaal OPEN vragen, toon je interesse in haar en haar bezigheden, vraag door en je hebt beet.
Ik ga het proberen als ik haar zie, dank voor de tips :)
pi_124673199
quote:

Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toen ik haar leerde kennen zat ik al bijna twaalf uur lang aan de drank die dag en was ik half bezopen. Was weinig van te merken volgens die gozers :)
Dan ben je één van de weinige kerels die geen last heeft van de uitwerking van alcohol, congrats!! :D
En gewoon aanspreken, wat Kitlerr zegt ^O^
Tante minthy!! O+
pi_124673245
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef minthy het volgende:

[..]

Dan ben je één van de weinige kerels die geen last heeft van de uitwerking van alcohol, congrats!! :D
En gewoon aanspreken, wat Kitlerr zegt ^O^
Nouja, aan foto's van stevige stapavonden te zien is het wel anders. M'n oogleden zakken altijd weg waardoor ik er echt kacheltje lam uit zie terwijl het soms nog niet eens zo is :P
pi_124673250
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ik ga het proberen als ik haar zie, dank voor de tips :)
Good luck ;)
Ik verwacht een verslag.
pi_124673281
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook sterk, want ik heb geen piemel. Gelukkig maar, ik weet nu wat je daarmee doet :X
Zo doen ze dat eerst je teennagels eruit rukken en als je dan nog niet luistert word je gecastreerd. Zelfde met vreemde mensen welke mij aanraken in de zin van kussen of klef doen een waarschuwing en naders duik ik er bovenop. Dat is wel handig om even te weten als je mensen aan mij voorstelt welke weleens plakkerig konden zijn. Kinderen mogen wel plakken overigens.
pi_124673304
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:12 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Good luck ;)
Ik verwacht een verslag.
Komt voor elkaar :)
pi_124673320
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:11 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Nouja, aan foto's van stevige stapavonden te zien is het wel anders. M'n oogleden zakken altijd weg waardoor ik er echt kacheltje lam uit zie terwijl het soms nog niet eens zo is :P
Ai, dan zou ik er toch voor kiezen om rustig aan te doen met drank :')
Tante minthy!! O+
pi_124673331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:13 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Zo doen ze dat eerst je teennagels eruit rukken en als je dan nog niet luistert word je gecastreerd. Zelfde met vreemde mensen welke mij aanraken in de zin van kussen of klef doen een waarschuwing en naders duik ik er bovenop. Dat is wel handig om even te weten als je mensen aan mij voorstelt welke weleens plakkerig konden zijn. Kinderen mogen wel plakken overigens.
Ik word niet bang van je :7
Tante minthy!! O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 01:14:53 #197
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124673332
quote:

[..]

Dat klopt, maar ik zie ook nog een tussenweg. Dat zal bij alle vrouwen weer anders liggen, maar ik word bijvoorbeeld omver geblazen door een vent met een bizar gevoel voor humor, sarcasme en cynisme O+
Weinig coochiecoochie, maar ook niet een klootzak.
Helaas wel ja :P
Hoewel vrouwen toch sneller voor een foute man gaan krijg ik het idee.

quote:

[..]

[..]

Jep en ook haar zus wel.
Dat scheelt, gewoon vragen of ze een keer wat wil drinken.
Wellicht als je dr zus meer spreekt kan je daar ook een beetje peilen ;)

En niet teveel drinken inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:13 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Heb nog wel frikandellen in de vriezer als je honger hebt worst wil :P
pi_124673355
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik word niet bang van je :7
Nou trouwen dan maar ;(
pi_124673376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:14 schreef S95Sedan het volgende:

Helaas wel ja :P
Hoewel vrouwen toch sneller voor een foute man gaan krijg ik het idee.

Ja, dat herken ik wel ja... Helaas maken ook wij weleens een verkeerde keuze. Of meerdere. Of alleen maar.

*kras*
Tante minthy!! O+
pi_124673381
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:15 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Nou trouwen dan maar ;(
Nja, neuken zal er niet inzitten...
Tante minthy!! O+
pi_124673448
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:16 schreef minthy het volgende:

[..]

Nja, neuken zal er niet inzitten...
Ik behoud mij even van commentaar.
pi_124673459
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:19 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ik behoud mij even van commentaar.
Heel goed, dank je!! *O*
Tante minthy!! O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 01:20:45 #203
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124673479
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:16 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel ja... Helaas maken ook wij weleens een verkeerde keuze. Of meerdere. Of alleen maar.

*kras*
Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijd ;(
pi_124673518
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Heel goed, dank je!! *O*
Hihi, doen we even buiten het topic :*
pi_124673530
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijd ;(
Klopt! Maar goed, ook van op je bek gaan leer je veel. Ik weet nu exact wat ik niet wil :P
Tante minthy!! O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 01:25:59 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124673607
Zo dat was me het dagje weer wel.

Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_124673629
Daar zit ik dan mee, vind een iemand op de hele aardkloot wel leuk. Zit dat figuur ergens in Zuid-Amerika bepaalde werk te doen waar 1/3 of zwaar gewond bij raakt of dood blijft. En iedere keer ja bij de volgende verlening van het contract stop ik ermee :')

Lul dat het is :r
pi_124673639
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:

Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.
Kop op, jong! *;
Tante minthy!! O+
pi_124673668
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:

Beeeeh.
pi_124673695
Jezus christus ik ben echt compleet gesloopt. Hahaa
pi_124673728
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:29 schreef Hamast het volgende:
Jezus christus ik ben echt compleet gesloopt. Hahaa
Alweer behoud ik mij van enig commentaar.
pi_124673766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:30 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Alweer behoud ik mij van enig commentaar.
Hoezo?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 01:37:53 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124673916
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:26 schreef minthy het volgende:

[..]

Kop op, jong! *;
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.
[verliefde puber modus]
Ze is zo ontzettend leuk O+ ik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden denk ik
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:27 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Beeeeh.
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.
C'est la vie
pi_124674024
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:

[..]

[verliefde puber modus]
[/verliefde puber modus]

[..]

Het komt goed schatje ;)
pi_124674088
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zit :@ Hoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
pi_124674106
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:

[..]

[verliefde puber modus]
[/verliefde puber modus]

[..]

Ik weet het. Het komt goed! O+
Tante minthy!! O+
pi_124674119
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zit :@ Hoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
Je weet dat ik 36 ben?!
Tante minthy!! O+
pi_124674134
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
DM'etje? Gewoon doen.
pi_124674136
quote:
8s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Je weet dat ik 36 ben?!
Leeftijd is maar een getal.
pi_124674144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:49 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

DM'etje? Gewoon doen.
Ga ik doen best wel spannend :@
pi_124674153
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:49 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ga ik doen best wel spannend :@
Ook van jou wil ik een verslag!
pi_124674160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:49 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

DM'etje? Gewoon doen.
Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheid O+
Tante minthy!! O+
pi_124674174
Zolang mijn liefdesleven kut is ga ik maar genieten van die van anderen :p
pi_124674197
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheid O+
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.
pi_124674200
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef Kitlerrr het volgende:
Zolang mijn liefdesleven kut is ga ik maar genieten van die van anderen :p
Wil je ook een leuk kattenplaatje?
pi_124674209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Wait whut? :o
pi_124674216
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Wil je ook een leuk kattenplaatje?
Ja. Past leuk bij mijn toekomst als kattenvrouwtje.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 01:51:58 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124674220
quote:

[..]

Inderdaad, niet teveel dm-en, gewoon doen. :+
pi_124674229
quote:

[..]

Ja joh, moedig hem nog even aan! _O-
Tante minthy!! O+
pi_124674375

Kaarsjes aan, braadschotel in de oven. Flesje wijn ploep daar ging de kurk... Minthy waar ben je?

:@
pi_124674513
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:57 schreef FAUSTI het volgende:

Kaarsjes aan, braadschotel in de oven. Flesje wijn ploep daar ging de kurk... Minthy waar ben je?

:@
Ik zat even te mekkeren in "Hoe voel je je nu?" :@
Tante minthy!! O+
pi_124674546
quote:

[..]

Ja. Past leuk bij mijn toekomst als kattenvrouwtje.
Bijna vergeten,

zaterdag 30 maart 2013 @ 02:05:11 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124674573
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:43 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Het komt goed schatje ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik weet het. Het komt goed! O+
Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.
C'est la vie
pi_124674645
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:02 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zat even te mekkeren in "Hoe voel je je nu?" :@
Kattige doch zo lieve Minthy mijn hartje zegt neen! maar mijn lijfje zegt slaap doch gij lummelaar, zo slapen zal ik vanaf heden als een roosje zo mooi en zacht als de zon in jou sprankelende oogjes valt.

Mijn mooiste schat, hopende op jou wederzien.

Een kus, een groet,

Fausti Faustino
pi_124674665
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.
Je stelt je niet aan, ik denk dat de meeste mensen zo zouden reageren. Meet je ajb niet teveel aan dat PUA-volk dat hier meepost, dan doe je jezelf tekort.

Je voelt je even kut, dat mag, hoort erbij ;)
Tante minthy!! O+
pi_124674715
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Kattige doch zo lieve Minthy mijn hartje zegt neen! maar mijn lijfje zegt slaap doch gij lummelaar, zo slapen zal ik vanaf heden als een roosje zo mooi en zacht als de zon in jou sprankelende oogjes valt.

Mijn mooiste schat, hopende op jou wederzien.

Een kus, een groet,

Fausti Faustino
Oh, you dramaqueen! O+
Mogen je dromen gevuld zijn met waanzinnig knappe, kortharige Oostblokengelen met een piemel _O_
Tante minthy!! O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 02:14:30 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124674765
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Je stelt je niet aan, ik denk dat de meeste mensen zo zouden reageren. Meet je ajb niet teveel aan dat PUA-volk dat hier meepost, dan doe je jezelf tekort.

Je voelt je even kut, dat mag, hoort erbij ;)
Dat komt niet door hun, van dat PUA-volk heb ik me nog nooit wat aangetrokken joh.
Ik ben nogal cynisch als het op "liefde" heel cynisch eigenlijk dus mensen met liefdesperikelen lach ik meestal uit. Maar eens in de zoveel tijd ontdooit het ijskonijn in mij en slaat diezelfde liefde me keihard in mijn gezicht. :')
C'est la vie
pi_124674850
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat komt niet door hun, van dat PUA-volk heb ik me nog nooit wat aangetrokken joh.
Ik ben nogal cynisch als het op "liefde" heel cynisch eigenlijk dus mensen met liefdesperikelen lach ik meestal uit. Maar eens in de zoveel tijd ontdooit het ijskonijn in mij en slaat diezelfde liefde me keihard in mijn gezicht. :')
Dan is dit dus eigenlijk een giant bitchslap terug :D

Joh, je bent nog een jonkie, het komt goed. Heus! O+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 02:22:27 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124674882
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Hij brandt in de wang.
C'est la vie
pi_124675083
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje.... :')
  zaterdag 30 maart 2013 @ 02:53:28 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124675220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje.... :')
Het hoeft voor mij maar op een vlak goed te komen, carrière als dat lukt komt echt alles goed.
En anders word ik buschauffeur.
C'est la vie
pi_124677017
Heloef je bent veel te jong om cynisch over de liefde te zijn :6
pi_124677352
quote:

[..]

Nee joh! :D
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124677713
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heel eerlijk ik ben nu ook met iemand die heeft het aan zijn been, steunkous, dat is al een aantal jaar en heel eerlijk het maakt mij niet zoveel uit. Ik ken hem en weet hoe hij is en vind het niet zo'n heel groot probleem, vind het eerder lastig voor hemzelf dat die het heeft dan dat ik zoiets heb van oh dat is afzichtelijk daarom zou ik niet met je willen daten.

En pas ook op dat je dat soort dingen niet gaat inbeelden dat mensen je er niet door willen want je maakt er dan een soort zelfprofetie van . Een leuk meisje kijkt heus wel verder dan alleen je been.
Dank je wel voor deze eerlijke reactie. En ja, ik snap je punt, het hoeft er ook niet aan te liggen.. Dat ben ik volkomen met je eens.. Om de juiste mensen eruit te filteren, geef ik van te voren al aan dat ik iets aan mijn been heb, als de persoon dan al afhaakt, prima, niets aan gemist.. Willen ze wel afspreken, leuk, en dan zien we wel waar we uitkomen. Daarnaast als iemand alleen maar naar het uiterlijk kijkt, dan mogen ze lekker verder kijken, er is zoveel meer dan alleen dat..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 10:46:43 ]
pi_124677743
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
nog zo een?

man, fuck even op. dit is een topic voor mensen met moeite met versieren, niet om bullshit cijfers over hoeveel je wel niet neukt te zeuren.

daar is het pua-topic voor. en nou opgerot met die zooi, daar heeft hier echt niemand wat aan. :r
\

NEE DOMBO ...DITIS EEN TOPIC HOE JE ZO SNEL MOGELIJK KUNT NEUKEN :'(
Ajax is mijn leven!
pi_124677750
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Nee, je stelt je niet aan. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voelt alsof je wereld instort. Net als een relatie die uit gaat. Maar ook dan gaat het leven verder en je komt vanzelf wel weer iemand tegen.
pi_124678105
Kom je een leuke vent tegen in de trein,blijkt hij 37 te zijn... ;(
pi_124678136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:06 schreef Kitlerrr het volgende:
Kom je een leuke vent tegen in de trein,blijkt hij 37 te zijn... ;(
En dat is ;( omdat?
pi_124678149
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat is ;( omdat?
Omdat ik 21 ben en dat verschil te groot vind ;)
pi_124678244
quote:

[..]

Oh nee hoor! Ik ben 36 en heb er nog steeds alle vertrouwen in *O*
Tante minthy!! O+
pi_124678333
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh nee hoor! Ik ben 36 en heb er nog steeds alle vertrouwen in *O*
Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is. :P
pi_124678341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Omdat ik 21 ben en dat verschil te groot vind ;)
Ow, okee :P
pi_124678783
Het is zonde om een leuke meid te laten gaan, puur voor bescherming van je zelf image en het blijven in je comfort zone. Heloef, heb je wel contact info van haar gekregen?
pi_124679125
In principe heeft iedereen het. De bescherming van zijn zelfbeeld. Daardoor doe je periodes precies hetzelfde met hetzelfde resultaat. Wat iemand ook zei, het komt niet vanzelf. Je moet echt wat anders zijn om ander resultaat te krijgen/ veranderen. Als je een jaar eerder had besloten bijv om jezelf openlijker te maken met wat je voelt, had je haar nu misschien:)
pi_124679875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef firefly3 het volgende:
In principe heeft iedereen het. De bescherming van zijn zelfbeeld. Daardoor doe je periodes precies hetzelfde met hetzelfde resultaat. Wat iemand ook zei, het komt niet vanzelf. Je moet echt wat anders zijn om ander resultaat te krijgen/ veranderen. Als je een jaar eerder had besloten bijv om jezelf openlijker te maken met wat je voelt, had je haar nu misschien:)
Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:28:44 #256
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124679940
quote:

[..]

Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.
pi_124679946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.
Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". Veel jongens van 18 hebben heus wel vriendinnetjes enzo. Het begint al vaak rond de 16e.
pi_124679963
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is. :P
Fijn om dat bevestigd te krijgen! O+
Tante minthy!! O+
pi_124680023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.
Maar jij bent dan ook baasch.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:36:28 #260
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124680123
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook baasch.
When I get sad , I stop being sad and be awesome instead.
True story.

Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
Je bent te geforceerd bezig.
pi_124680178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

True story.

Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
Ja, krampachtig een relatie proberen te krijgen is niet de bedoeling idd, en vooral stoppen met verdrietig zijn. Maarja, mensen die ouder worden en heel hun leven niets met "versieren" gehad hebben, zullen het extra zwaar krijgen om eruit te breken. Heel hun leven lang hebben ze zich geworteld aan een identiteit van een persoon die geen vrouwen heeft of verdient.
pi_124680219
Firefly heel eerlijk ik vind je een beetje obsessief over daten en hoe het zou moeten gaan. En heel eerlijk juist omdat je zo obsessief er mee bezig ben en steeds meer hoor , des te meer ik overtuigd raak dat je er zelf geen bal van snapt. Ik snap ook niet waarom je hier steeds met allerlei vaag guru praat hierheen komt en daarbij denk ik dat je ulp ook niet echt altijd hulp is want ik denk eerder dat sommige door jou blik en kijk op dingen eerder een minderwaardigheid komplex krijgen dan echt zelfverzekerder worden met daten .
Wat jij wil en verwacht is niet altijd hoe iedereen is en mensen hebben hun eigen tijd en tempo en als iemand een laatbloeier ok dan is dat zo dan is het niet alsof dat iets heel verschrikkelijks is.
pi_124680273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Firefly heel eerlijk ik vind je een beetje obsessief over daten en hoe het zou moeten gaan. En heel eerlijk juist omdat je zo obsessief er mee bezig ben en steeds meer hoor , des te meer ik overtuigd raak dat je er zelf geen bal van snapt. Ik snap ook niet waarom je hier steeds met allerlei vaag guru praat hierheen komt en daarbij denk ik dat je ulp ook niet echt altijd hulp is want ik denk eerder dat sommige door jou blik en kijk op dingen eerder een minderwaardigheid komplex krijgen dan echt zelfverzekerder worden met daten .
Wat jij wil en verwacht is niet altijd hoe iedereen is en mensen hebben hun eigen tijd en tempo en als iemand een laatbloeier ok dan is dat zo dan is het niet alsof dat iets heel verschrikkelijks is.
Wat je verteld is "ach het komt wel goed jongetje, jouw tijd komt nog wel". Daar sta ik dus recht tegenover. Heeft weinig met guru praat te maken.
pi_124680335
quote:

[..]

True story.

Kijk met die instelling heb ik veel meer.
Royco doet niet alsof een relatie hebben het ultieme is en weet ook dat er meer is dan alleen relaties.
Hoe Firefly die alleen maar aan daten denkt en daarbij niet stil staat dat er ook een leven is naast daten want dat merk ik al aan hoe weinig begrip heeft voor echte zaken die niets met meisjes te maken hebben zou ik ook meer moeite hebben om advies van aan te nemen want het lijkt meer alsof het om het scoren gaat en verder niets.
pi_124680342
quote:

[..]

True story.

We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:

zaterdag 30 maart 2013 @ 12:46:00 #266
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124680379
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:

[ afbeelding ]
Waarheid deze lijst.
Vooral punt 7 natuurlijk.
Suit up.
pi_124680436
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". niet geaccepteerd worden door de maatschappij.
pi_124680520
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.
pi_124680536
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarheid deze lijst.
Vooral punt 7 natuurlijk.
Suit up.
Ik faal op punt 13 en 14 :@ Niet op punt 7 en 39 8-) De rest komt enigszins in de buurt hoop ik :@
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:53:00 #270
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124680558
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik faal op punt 13 en 14 :@ Niet op punt 7 en 39 8-) De rest komt enigszins in de buurt hoop ik :@
Niemand is perfect he.
pi_124680570
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.
Ah, blaming the victim.
You lose!
pi_124680595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah, blaming the victim.
You lose!
:D
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:55:01 #273
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124680606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah, blaming the victim.
You lose!
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
pi_124680625
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.
Ik denk dat de standvastigheid van firefly over hoe het daten zou moeten gaan en hoe iedereen moet zijn meer over hem zegt dan jou. Het zegt namelijk dat die over dingen te makkelijk een oordeel klaar heeft en het niet begrijpt.
pi_124680710
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niemand is perfect he.
Ik probeer me hier menselijker af te schilderen ja!

:')
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:02:06 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124680788
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124680950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.
Ik denk dat de standvastigheid van firefly over hoe het daten zou moeten gaan en hoe iedereen moet zijn meer over hem zegt dan jou. Het zegt namelijk dat die over dingen te makkelijk een oordeel klaar heeft en het niet begrijpt.
Met pesten maakt het niet uit of je een vroegbloeier of een laatbloeier bent. Je mag dan gewoon bepaalde dingen niet. Tegenwoordig zijn de meesten of bezet of te jong.
Laatst kwam ik een meid tegen die vroeger me uit de weg ging en nu deed alsof we elkaar al jaren kenden. De onbetrouwbaarheid spat ervan af.
Vorig jaar ben ik er achter gekomen dat mensen wel normaal met me willen praten, maar toen was ik natuurlijk ook al achterin de 20. Wel zogenaamd doen dat je volwassen bent, maar verder absoluut niets aangeven. (niet persoonlijk bedoeld)
pi_124681038
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14 :P
pi_124681105
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14 :P
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.
pi_124681181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:16:32 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681210
quote:

[..]

Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?

Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.

De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen :).

En met jij doel ik niet perse op jou, MK :*.
pi_124681241
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigens :)
pi_124681248
Op papier klinkt het heel erg leuk, in de praktijk ligt dat zover uit elkaar..
pi_124681249
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.

De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen :).

HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS! :'(
pi_124681279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigens :)
Worked for me. Better than expected.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:18:40 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op papier klinkt het heel erg leuk, in de praktijk ligt dat zover uit elkaar..
Waar ligt dat aan, denk je :)?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:19:02 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681295
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS! :'(
Anders de mijne wel _O-. Maar dat gaat wel echt offtopic.
pi_124681298
quote:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.
pi_124681315
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!

Wat nu?!?!?!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:20:04 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681334
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.
Oh zeker weten is dat vervelend :). Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
pi_124681337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh zeker weten is dat vervelend :). Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
True...
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:20:39 #292
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124681349
quote:

[..]

Inderdaad, dan had ik nu een rijtjeshuis gehad, 2 kinderen, een jack russel en zat ik elke avond gezellig met mijn vrouw naar sterren op het ijs te kijken terwijl ik liever met vrienden in de kroeg zou zitten om darten te kijken, maar dat mag dan weer niet.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:20:41 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681352
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef FAUSTI het volgende:
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!

Wat nu?!?!?!
Steen en beitel gebruiken.
pi_124681366
quote:

[..]

Ok, ik ga toch een poging wagen om het uit te leggen, het komt er op neer dat ik simpelweg niet de ervaring heb (niet voldoende in elk geval) over hoe je een relatie onderhoudt.
Nou zal mijn autisme daarin ook nog een hele grote rol spelen, ik kan bijvoorbeeld niet goed aanvoelen wat m'n partner van me verlangt.
Een simpele vraag zoals "wanneer heb je seks" is voor mij een grote puzzel, ik blijf daar maar mee aankloten. Ik kan het gewoon niet goed aanvoelen en het ergste is nog dat ik wel degelijk bang ben om fouten daarin te maken. Dat heeft denk ik weer te maken met de manier waarop ik opgevoed ben.

Zoiets, maar zoals ik al zei, ik kan dit heel moeilijk verwoorden.
pi_124681369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar ligt dat aan, denk je :)?
Aan de invloed die ik het laat hebben, terwijl dat niet nodig is..
pi_124681370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Anders de mijne wel _O-. Maar dat gaat wel echt offtopic.
Jij moet gewoon je mooie zelf blijven O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:21:28 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

True...
Ik weet ook wel dat het makkelijk praten is, maar zo 'simpel' is het wel.
pi_124681385
Ik denk eerder dat het dan ook de ontevredenheid is die jezelf aan ook aanpraat, de een is er vlugger bij dan de ander. Ik denk uiteindelijk dat je eigen tempo altijd moet bepalen en je eigen leven moet leven zoals jij wil, kritiek zal er altijd wel zijn dat hoort er schijnbaar gewoon maar wat een ander denkt maakt niet uit zolang jij er maar te vreden mee bent.
pi_124681390
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Steen en beitel gebruiken.
Heb ik niet, en ook geen printer kutzooi ;(
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:21:59 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124681394
quote:

[..]

Maar niemand zegt toch dat je bij moet blijven.
Leef je eigen leven, kies voor je eigen geluk.
Schijt aan wat de maatschappij of je omgeving er van zegt.
Don't let them put you down.
pi_124681441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Inderdaad, dan had ik nu een rijtjeshuis gehad, 2 kinderen, een jack russel en zat ik elke avond gezellig met mijn vrouw naar sterren op het ijs te kijken terwijl ik liever met vrienden in de kroeg zou zitten om darten te kijken, maar dat mag dan weer niet.
En ongelukkig dat je zou zijn op dat soort momenten.... Maar ja, je bent in ieder geval geen maagd meer, dat bewijzen die 2 poepende en krijsende kledders wel weer. SCORE, DUDE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')