Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel ja... Helaas maken ook wij weleens een verkeerde keuze. Of meerdere. Of alleen maar.
*kras*
Klopt! Maar goed, ook van op je bek gaan leer je veel. Ik weet nu exact wat ik niet wilquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijd
Kop op, jong!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
Zo dat was me het dagje weer wel.
Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.
Beeeeh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
Zo dat was me het dagje weer wel.
Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.
Alweer behoud ik mij van enig commentaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:29 schreef Hamast het volgende:
Jezus christus ik ben echt compleet gesloopt. Hahaa
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:30 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Alweer behoud ik mij van enig commentaar.
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.quote:
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.quote:
Het komt goed schatjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.
[verliefde puber modus]
Ze is zo ontzettend leukik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden denk ik
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.
[..]
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.
Ik weet het. Het komt goed!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.
[verliefde puber modus]
Ze is zo ontzettend leukik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden denk ik
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.
[..]
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.
Je weet dat ik 36 ben?!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zitHoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
DM'etje? Gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zitHoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheidquote:
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheid
Wil je ook een leuk kattenplaatje?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef Kitlerrr het volgende:
Zolang mijn liefdesleven kut is ga ik maar genieten van die van anderen :p
Wait whut?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.
Inderdaad, niet teveel dm-en, gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja joh, moedig hem nog even aan!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik zat even te mekkeren in "Hoe voel je je nu?"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:57 schreef FAUSTI het volgende:
Kaarsjes aan, braadschotel in de oven. Flesje wijn ploep daar ging de kurk... Minthy waar ben je?
Bijna vergeten,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja. Past leuk bij mijn toekomst als kattenvrouwtje.
quote:
Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.quote:
Kattige doch zo lieve Minthy mijn hartje zegt neen! maar mijn lijfje zegt slaap doch gij lummelaar, zo slapen zal ik vanaf heden als een roosje zo mooi en zacht als de zon in jou sprankelende oogjes valt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat even te mekkeren in "Hoe voel je je nu?"
Je stelt je niet aan, ik denk dat de meeste mensen zo zouden reageren. Meet je ajb niet teveel aan dat PUA-volk dat hier meepost, dan doe je jezelf tekort.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.
Oh, you dramaqueen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kattige doch zo lieve Minthy mijn hartje zegt neen! maar mijn lijfje zegt slaap doch gij lummelaar, zo slapen zal ik vanaf heden als een roosje zo mooi en zacht als de zon in jou sprankelende oogjes valt.
Mijn mooiste schat, hopende op jou wederzien.
Een kus, een groet,
Fausti Faustino
Dat komt niet door hun, van dat PUA-volk heb ik me nog nooit wat aangetrokken joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je stelt je niet aan, ik denk dat de meeste mensen zo zouden reageren. Meet je ajb niet teveel aan dat PUA-volk dat hier meepost, dan doe je jezelf tekort.
Je voelt je even kut, dat mag, hoort erbij
Dan is dit dus eigenlijk een giant bitchslap terugquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat komt niet door hun, van dat PUA-volk heb ik me nog nooit wat aangetrokken joh.
Ik ben nogal cynisch als het op "liefde" heel cynisch eigenlijk dus mensen met liefdesperikelen lach ik meestal uit. Maar eens in de zoveel tijd ontdooit het ijskonijn in mij en slaat diezelfde liefde me keihard in mijn gezicht.
Hij brandt in de wang.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dit dus eigenlijk een giant bitchslap terug![]()
Joh, je bent nog een jonkie, het komt goed. Heus!
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dit dus eigenlijk een giant bitchslap terug![]()
Joh, je bent nog een jonkie, het komt goed. Heus!
Het hoeft voor mij maar op een vlak goed te komen, carrière als dat lukt komt echt alles goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....
Nee joh!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....
Dank je wel voor deze eerlijke reactie. En ja, ik snap je punt, het hoeft er ook niet aan te liggen.. Dat ben ik volkomen met je eens.. Om de juiste mensen eruit te filteren, geef ik van te voren al aan dat ik iets aan mijn been heb, als de persoon dan al afhaakt, prima, niets aan gemist.. Willen ze wel afspreken, leuk, en dan zien we wel waar we uitkomen. Daarnaast als iemand alleen maar naar het uiterlijk kijkt, dan mogen ze lekker verder kijken, er is zoveel meer dan alleen dat..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik ben nu ook met iemand die heeft het aan zijn been, steunkous, dat is al een aantal jaar en heel eerlijk het maakt mij niet zoveel uit. Ik ken hem en weet hoe hij is en vind het niet zo'n heel groot probleem, vind het eerder lastig voor hemzelf dat die het heeft dan dat ik zoiets heb van oh dat is afzichtelijk daarom zou ik niet met je willen daten.
En pas ook op dat je dat soort dingen niet gaat inbeelden dat mensen je er niet door willen want je maakt er dan een soort zelfprofetie van . Een leuk meisje kijkt heus wel verder dan alleen je been.
\quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
nog zo een?
man, fuck even op. dit is een topic voor mensen met moeite met versieren, niet om bullshit cijfers over hoeveel je wel niet neukt te zeuren.
daar is het pua-topic voor. en nou opgerot met die zooi, daar heeft hier echt niemand wat aan.
Nee, je stelt je niet aan. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voelt alsof je wereld instort. Net als een relatie die uit gaat. Maar ook dan gaat het leven verder en je komt vanzelf wel weer iemand tegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Het vervelende aan dit soort situaties is dat ik weet dat ik me aanstel maar alsnog voelt het alsof de wereld instort.
En dat isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:06 schreef Kitlerrr het volgende:
Kom je een leuke vent tegen in de trein,blijkt hij 37 te zijn...
Oh nee hoor! Ik ben 36 en heb er nog steeds alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor! Ik ben 36 en heb er nog steeds alle vertrouwen in
Ow, okeequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Omdat ik 21 ben en dat verschil te groot vind
Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef firefly3 het volgende:
In principe heeft iedereen het. De bescherming van zijn zelfbeeld. Daardoor doe je periodes precies hetzelfde met hetzelfde resultaat. Wat iemand ook zei, het komt niet vanzelf. Je moet echt wat anders zijn om ander resultaat te krijgen/ veranderen. Als je een jaar eerder had besloten bijv om jezelf openlijker te maken met wat je voelt, had je haar nu misschien:)
Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". Veel jongens van 18 hebben heus wel vriendinnetjes enzo. Het begint al vaak rond de 16e.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.
Fijn om dat bevestigd te krijgen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is.
Maar jij bent dan ook baasch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.
When I get sad , I stop being sad and be awesome instead.quote:
Ja, krampachtig een relatie proberen te krijgen is niet de bedoeling idd, en vooral stoppen met verdrietig zijn. Maarja, mensen die ouder worden en heel hun leven niets met "versieren" gehad hebben, zullen het extra zwaar krijgen om eruit te breken. Heel hun leven lang hebben ze zich geworteld aan een identiteit van een persoon die geen vrouwen heeft of verdient.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
When I get sad , I stop being sad and be awesome instead.
True story.
Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
Je bent te geforceerd bezig.
Wat je verteld is "ach het komt wel goed jongetje, jouw tijd komt nog wel". Daar sta ik dus recht tegenover. Heeft weinig met guru praat te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Firefly heel eerlijk ik vind je een beetje obsessief over daten en hoe het zou moeten gaan. En heel eerlijk juist omdat je zo obsessief er mee bezig ben en steeds meer hoor , des te meer ik overtuigd raak dat je er zelf geen bal van snapt. Ik snap ook niet waarom je hier steeds met allerlei vaag guru praat hierheen komt en daarbij denk ik dat je ulp ook niet echt altijd hulp is want ik denk eerder dat sommige door jou blik en kijk op dingen eerder een minderwaardigheid komplex krijgen dan echt zelfverzekerder worden met daten .
Wat jij wil en verwacht is niet altijd hoe iedereen is en mensen hebben hun eigen tijd en tempo en als iemand een laatbloeier ok dan is dat zo dan is het niet alsof dat iets heel verschrikkelijks is.
Kijk met die instelling heb ik veel meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True story.
Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True story.
Waarheid deze lijst.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". niet geaccepteerd worden door de maatschappij.
Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.quote:
Ik faal op punt 13 en 14quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarheid deze lijst.
Vooral punt 7 natuurlijk.
Suit up.
Niemand is perfect he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik faal op punt 13 en 14Niet op punt 7 en 39
De rest komt enigszins in de buurt hoop ik
Ah, blaming the victim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.
quote:
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.quote:
Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.quote:
Ik probeer me hier menselijker af te schilderen ja!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
Met pesten maakt het niet uit of je een vroegbloeier of een laatbloeier bent. Je mag dan gewoon bepaalde dingen niet. Tegenwoordig zijn de meesten of bezet of te jong.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.
Ik denk dat de standvastigheid van firefly over hoe het daten zou moeten gaan en hoe iedereen moet zijn meer over hem zegt dan jou. Het zegt namelijk dat die over dingen te makkelijk een oordeel klaar heeft en het niet begrijpt.
Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.
Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.
HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?
Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.
De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen.
En met jij doel ik niet perse op jou, MK.
Worked for me. Better than expected.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigens
Waar ligt dat aan, denk jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op papier klinkt het heel erg leuk, in de praktijk ligt dat zover uit elkaar..
Anders de mijne welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS!
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.
De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen.
Oh zeker weten is dat vervelendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.
True...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zeker weten is dat vervelend. Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
Inderdaad, dan had ik nu een rijtjeshuis gehad, 2 kinderen, een jack russel en zat ik elke avond gezellig met mijn vrouw naar sterren op het ijs te kijken terwijl ik liever met vrienden in de kroeg zou zitten om darten te kijken, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steen en beitel gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef FAUSTI het volgende:
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!
Wat nu?!?!?!
Ok, ik ga toch een poging wagen om het uit te leggen, het komt er op neer dat ik simpelweg niet de ervaring heb (niet voldoende in elk geval) over hoe je een relatie onderhoudt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mooie zelf blijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders de mijne wel. Maar dat gaat wel echt offtopic.
Ik weet ook wel dat het makkelijk praten is, maar zo 'simpel' is het wel.quote:
Maar niemand zegt toch dat je bij moet blijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |