abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:53:46 #126
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124670194
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is geen optie. Ik wil een normale oplossing.

Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.
Een normale oplossing: Dan maak je daar maar een optie van.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124670257
quote:

[..]

Ik heb ook al meerdere keren geschreven dat dat geen optie is, dus kennelijk krijgt de opticien het binnenkort druk.
Dude, iedereen heeft potentieel. Zolang ze het zelf maar inzien. Ik durf te wedden dat ik van verder gekomen bent dan jij zat. Ik was vroeger de weirdo waar iedereen op neerkeek. Heb er lang over gedaan en veel aan moeten doen om te komen waar ik nu ben, dat kost werk. Zo simpel is het. Als ik het kan, kan jij het ook.

Het is gewoon action ondernemen. Mensen vragen wat ze van je vinden, wat je kan verbeteren en daar keihard aan werken. Na een tijdje bouw je je sociale skills op en dan krijgen er vanzelf meiden interesse in je. Dat is bij mij ook toegenomen, echter was de interesse niet wederzijds. Dan kan je nog verder gaan, wat ik dus doe, om echt een geweldige chick te vinden en die uiteindelijk als vriendin te kunnen krijgen ofzo. Dat is mijn doel, ik weet niet of jouw eisen net zo hoog zijn als de mijne (niet positief in mijn geval) en wat je exacte doel is maar wat ik wel weet is dat je het kan behalen.
pi_124670286
quote:

[..]

Bang zijn dingen te doen die je ouders niet willen terwijl je 20+ bent :')_____
Vind je het gek dat vrouwen je niet willen.
pi_124670342
In Benzin zijn zaak ligt er wel meer ter grondslag dan enkel wat probleempjes dit valt niet op te lossen via een forum evenmin zijn mijn eigen problemen. Benzin de bal ligt voor je voeten echter doe je er niets mee.
pi_124670371
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef FAUSTI het volgende:

Wanneer jij een gebroken voet heb ga je dan wel naar de huisarts of hoeft dat dan ook niet?
Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.
pi_124670404
Benzin, neem eens een FOK! Pauze, in elk geval reeksen als deze. Weer gaat alle aandacht onterecht en onnodig en op de verkeerde manier naar jou. Dit werkt niet.
Ja doei.
pi_124670439
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Gewoon doen wat let je
Geen idee eigenlijk. Er is nooit echt een goed moment of zo. Misschien maar gewoon eens met de deur in huis vallen :)
pi_124670492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Als er echt een op te lossen probleem is, zoals een gebroken voet, dan zal je wel naar een arts moeten, want dat kan je zelf niet oplossen. Maar daar zitten geen rare waardeoordelen of ingewikkelde dingen aan vast.
Je wilt het niet eens oplossen, anders was je al jaren geleden naar een deskundige gegaan in de hoop dat die je zou kunnen helpen. Je wilt dat het wordt opgelost, zolang je er zelf maar geen moeite voor hoeft te doen.
pi_124670515
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Er is nooit echt een goed moment of zo. Misschien maar gewoon eens met de deur in huis vallen :)
Ja als je niet probeert kom je ook niet verder
pi_124670518
quote:

[..]

Jou gedachtegang en manier van denken zijn helaas ook niet juist dat valt ook recht te breien of jou hulpstukken te geven om daar beter mee om te gaan. Wij kunnen jou geen oplossing bieden, wel tips echter zul je daar voor eerst toch echt een bepaald traject moeten volgen die taak kan niet bij de gewone burger voor de voeten gegooid worden iets wat jij wel probeert iedere maal.
pi_124670523
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Gewoon langsgaan, omdat het kan en leuk is, je hebt geen reden of goed moment nodig ^O^
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:01:46 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124670586
quote:

[..]

Bij jou is het ook op te lossen kerel.
Maar wij kunnen je niet vertellen hoe, en jij gaat er zelf ook niet uitkomen.
Ik weet dat het niet makkelijk is maar je zult echt de stap moeten gaan zetten.
Anders blijf je tegen muren aanlopen en met jezelf in de knoop zitten.
pi_124670679
quote:

[..]

Als je ouders boos worden als je met geestelijke problemen naar de dokter gaat, waarom zou je die mensen nog als ouders willen?
Ik wist het wel als ik jou was.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124670680
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gewoon langsgaan, omdat het kan en leuk is, je hebt geen reden of goed moment nodig ^O^
M'n tweelingbroer woont ook hier in huis, nog makkelijker. Straks als hij weer is van z'n date maar eens over hebben ^O^
pi_124670750
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Hee medefokkers,

ik lees al een tijdje stilletjes mee maar nu heb ik zelf een vraag.
Sinds 2 maanden ben ik single en sinds kort kijk ik weer wat om me heen naar leuke mannen.
Als ik er dan eentje tegen kom en we raken aan de praat dan komt het er altijd op uit dat ze gewoon seks willen.
Ik ben 21 en volgens mij straal ik niet uit dat ik een op zoek ben naar een neukertje en hoe ik ook mijn best doe om het gesprek een andere kant op te sturen, het komt er toch altijd weer op uit.
Is het tegenwoordig normaal dat mannen gewoon willen neuken of op zich wel willen daten zolang er maar geneukt wordt op de eerste ontmoeting?
Of ben ik ineens ontzettend preuts?
nee, je bent niet preuts. die ventjes willen stoer doen omdat hun matties ook stoer proberen te doen. :7

geduld, niet toegeven, en geen jongetjes zoeken. ~:)
pi_124670817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Benzin, neem eens een FOK! Pauze, in elk geval reeksen als deze. Weer gaat alle aandacht onterecht en onnodig en op de verkeerde manier naar jou. Dit werkt niet.
niet om benzin te beledigen, maar ein-de-lijk. ~:)
pi_124671140
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, je bent niet preuts. die ventjes willen stoer doen omdat hun matties ook stoer proberen te doen. :7

geduld, niet toegeven, en geen jongetjes zoeken. ~:)
Dankjewel. Dat geeft hoop :p
pi_124671170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien is dat geen slecht idee.

Ik heb gewoon niets/iemand waar ik naartoe kan met hoe ik me voel. Ik blijf in dezelfde ellende zitten dus ik zoek een oplossing. Ik wil niemand tot last zijn, maar ik heb gewoon een plek nodig.

Maar de laatste tijd doet niemand hier meer de moeite om echt te luisteren naar hoe ik me voel; niemand doet moeite om me te troosten of gerust te stellen. Niemand denkt echt meer voor me mee. Zodra mensen mijn username zien wordt er direct gereageerd op de manier die hierboven veelvuldig is te zien.

Ik zou het jammer vinden om weg te gaan omdat dit ooit het laatste plekje was dat ik had. Maar ik zie ook dat het kennelijk niet meer gaat en mij niets meer oplevert dan ellende en negatieve aandacht.
pi_124671299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Dankjewel. Dat geeft hoop :p
bovendien durf ik te wedden dat het in de meeste gevallen ook nog eens grootspraak is. dus niet te serieus nemen, dat iedereen op een eerste date ook meteen alle hoeken van de kamer bezoeken. :z
pi_124671368
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef dawg het volgende:

[..]

bovendien durf ik te wedden dat het in de meeste gevallen ook nog eens grootspraak is. dus niet te serieus nemen, dat iedereen op een eerste date ook meteen alle hoeken van de kamer bezoeken. :z
Ja inderdaad grote mond, klein hartje en een nog kleiner pikkie.
Maar toch, je scoort er niet echt mee denk ik.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:20:36 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124671389
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niets/iemand waar ik naartoe kan met hoe ik me voel. Ik blijf in dezelfde ellende zitten dus ik zoek een oplossing. Ik wil niemand tot last zijn, maar ik heb gewoon een plek nodig.

Maar de laatste tijd doet niemand hier meer de moeite om echt te luisteren naar hoe ik me voel; niemand doet moeite om me te troosten of gerust te stellen. Niemand denkt echt meer voor me mee. Zodra mensen mijn username zien wordt er direct gereageerd op de manier die hierboven veelvuldig is te zien.

Ik zou het jammer vinden om weg te gaan omdat dit ooit het laatste plekje was dat ik had. Maar ik zie ook dat het kennelijk niet meer gaat en mij niets meer oplevert dan ellende en negatieve aandacht.
Als die oplossing niet te vinden is doordat je steeds op hetzelfde punt komt zal je iets stappen moeten nemen om die vicieuze cirkel te doorbreken.

Weet ook verder niet hoe en wat er aan de hand is maar trek het je als persoon niet aan, denk dat het meer is omdat een bepaald onderwerp al zo vaak is aangehaald dat mensen het daarom zat worden.
pi_124671411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Laat ik mij hier ook maar melden.. Helaas ervaringsdeskundige is.. Hier en daar een verdwaalde relatie gehad, dates mislukken vaak.. Als in, meestal blijft het maar bij 1 date.. En dan is de pap op.. Laatst wel 3 dates gehad, heel gezellig, en ineens *pats over..

En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..
Heel eerlijk ik ben nu ook met iemand die heeft het aan zijn been, steunkous, dat is al een aantal jaar en heel eerlijk het maakt mij niet zoveel uit. Ik ken hem en weet hoe hij is en vind het niet zo'n heel groot probleem, vind het eerder lastig voor hemzelf dat die het heeft dan dat ik zoiets heb van oh dat is afzichtelijk daarom zou ik niet met je willen daten.

En pas ook op dat je dat soort dingen niet gaat inbeelden dat mensen je er niet door willen want je maakt er dan een soort zelfprofetie van . Een leuk meisje kijkt heus wel verder dan alleen je been.
pi_124671470
quote:

[..]

Ik wil niemand tot last zijn, ...
Probeer eens in het echte leven iemand tot last te zijn. Begin met je ouders.
pi_124671474
quote:

[..]

Ga naar een psycholoog. Hier kan je niet geholpen worden namelijk. Niet alleen vanwege het nooit wat doen met aangeboden hulp, maar ook omdat er wat is met je persoonlijkheid. Bedoel ik niet negatief of lomp, maar er is denk ik iets in je wat je tegenhoudt.

Oftewel, ga naar een professional en probeer het daar eens. Dan kun je hier over een paar maanden de vooruitgang posten ^O^
pi_124671481
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ja inderdaad grote mond, klein hartje en een nog kleiner pikkie.
Maar toch, je scoort er niet echt mee denk ik.
bij onzekere muurbloempjes wellicht wel. ogenschijnlijke zelfverzekerdheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')