Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
Met pesten maakt het niet uit of je een vroegbloeier of een laatbloeier bent. Je mag dan gewoon bepaalde dingen niet. Tegenwoordig zijn de meesten of bezet of te jong.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.
Ik denk dat de standvastigheid van firefly over hoe het daten zou moeten gaan en hoe iedereen moet zijn meer over hem zegt dan jou. Het zegt namelijk dat die over dingen te makkelijk een oordeel klaar heeft en het niet begrijpt.
Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.
Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.
HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?
Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.
De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen.
En met jij doel ik niet perse op jou, MK.
Worked for me. Better than expected.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigens
Waar ligt dat aan, denk jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op papier klinkt het heel erg leuk, in de praktijk ligt dat zover uit elkaar..
Anders de mijne welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS!
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.
De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen.
Oh zeker weten is dat vervelendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.
True...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zeker weten is dat vervelend. Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
Inderdaad, dan had ik nu een rijtjeshuis gehad, 2 kinderen, een jack russel en zat ik elke avond gezellig met mijn vrouw naar sterren op het ijs te kijken terwijl ik liever met vrienden in de kroeg zou zitten om darten te kijken, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steen en beitel gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef FAUSTI het volgende:
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!
Wat nu?!?!?!
Ok, ik ga toch een poging wagen om het uit te leggen, het komt er op neer dat ik simpelweg niet de ervaring heb (niet voldoende in elk geval) over hoe je een relatie onderhoudt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mooie zelf blijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders de mijne wel. Maar dat gaat wel echt offtopic.
Ik weet ook wel dat het makkelijk praten is, maar zo 'simpel' is het wel.quote:
Maar niemand zegt toch dat je bij moet blijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |