abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:02:06 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124680788
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
Dit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124680950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.
Ik denk dat de standvastigheid van firefly over hoe het daten zou moeten gaan en hoe iedereen moet zijn meer over hem zegt dan jou. Het zegt namelijk dat die over dingen te makkelijk een oordeel klaar heeft en het niet begrijpt.
Met pesten maakt het niet uit of je een vroegbloeier of een laatbloeier bent. Je mag dan gewoon bepaalde dingen niet. Tegenwoordig zijn de meesten of bezet of te jong.
Laatst kwam ik een meid tegen die vroeger me uit de weg ging en nu deed alsof we elkaar al jaren kenden. De onbetrouwbaarheid spat ervan af.
Vorig jaar ben ik er achter gekomen dat mensen wel normaal met me willen praten, maar toen was ik natuurlijk ook al achterin de 20. Wel zogenaamd doen dat je volwassen bent, maar verder absoluut niets aangeven. (niet persoonlijk bedoeld)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124681038
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.
Dat de maatschappij het niet accepteert is gewoon onzin.
Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14 :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124681105
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet geheel onzin, maar Comp_Lex heeft wel een punt hoor. Simpel gezegd, als je al met een achterstand begint, zoals bijvoorbeeld gepest worden, dan is het moeilijker om vooruit te komen. Let wel, moeilijker. Niet onmogelijk. Maar het is zeker een factor die invloed heeft. Anders had ik ook niet gefaald op punt 13 en 14 :P
Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Heel erg vermoeiend kan dat zijn.
pi_124681181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je met een achterstand begint, dan moet je continu 2x zo snel zwemmen als je leeftijdsgenoten om alleen maar bij te blijven heb ik het gevoel.
Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:16:32 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681210
quote:

[..]

Waar komt het vandaan dat leeftijdgenoten bijgehouden moeten worden?

Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.

De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen :).

En met jij doel ik niet perse op jou, MK :*.
pi_124681241
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daarom, bij proberen te blijven is onzin. Maak de regels van je eigen spel. De mensen die mee willen spelen zul je vast en zeker ook nog eens interessanter vinden.
Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigens :)
pi_124681248
Op papier klinkt het heel erg leuk, in de praktijk ligt dat zover uit elkaar..
pi_124681249
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd en had ik twee kinderen. Je kunt gewoon je eigen pad bepalen en niks is beter of slechter als jij je goed voelt bij dat pad.

De maatschappij legt in dat geval geen druk, maar jijzelf omdat jij wilt voldoen aan een beeld waarvan jij denkt dat je eraan moet voldoen :).

HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS! :'(
pi_124681279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk een reactie tikken, maar ik kom niet goed uit mijn woorden!
Ben het in grote lijnen wel met je eens overigens :)
Worked for me. Better than expected.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:18:40 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op papier klinkt het heel erg leuk, in de praktijk ligt dat zover uit elkaar..
Waar ligt dat aan, denk je :)?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:19:02 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681295
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

HUUUUUU, Samzz getrouwd en kinderen, my eyes, IT BURNS! :'(
Anders de mijne wel _O-. Maar dat gaat wel echt offtopic.
pi_124681298
quote:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.
pi_124681315
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!

Wat nu?!?!?!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:20:04 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681334
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar het is gewoon een feit dat je door de meeste mensen raar wordt aangekeken als je op je 25e nog nooit gezoend hebt. Of je daar nu zelf problemen mee hebt of niet. Liefde en seks is ook vaak onderwerp van gesprek en als je daar niet over mee kunt praten kan ik me voorstellen dat dit vervelend is.
Oh zeker weten is dat vervelend :). Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
pi_124681337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh zeker weten is dat vervelend :). Maar het is nog steeds aan jouzelf om te bepalen hoeveel invloed je zoiets laat hebben op jouw leven en het geluk dat daarmee samenhangt.
True...
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:20:39 #292
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124681349
quote:

[..]

Inderdaad, dan had ik nu een rijtjeshuis gehad, 2 kinderen, een jack russel en zat ik elke avond gezellig met mijn vrouw naar sterren op het ijs te kijken terwijl ik liever met vrienden in de kroeg zou zitten om darten te kijken, maar dat mag dan weer niet.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:20:41 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681352
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef FAUSTI het volgende:
Ik wilde een liefdesbrief schrijven op mijn typemachine blijk ik het na een aantal jaar toch verleerd te zijn!

Wat nu?!?!?!
Steen en beitel gebruiken.
pi_124681366
quote:

[..]

Ok, ik ga toch een poging wagen om het uit te leggen, het komt er op neer dat ik simpelweg niet de ervaring heb (niet voldoende in elk geval) over hoe je een relatie onderhoudt.
Nou zal mijn autisme daarin ook nog een hele grote rol spelen, ik kan bijvoorbeeld niet goed aanvoelen wat m'n partner van me verlangt.
Een simpele vraag zoals "wanneer heb je seks" is voor mij een grote puzzel, ik blijf daar maar mee aankloten. Ik kan het gewoon niet goed aanvoelen en het ergste is nog dat ik wel degelijk bang ben om fouten daarin te maken. Dat heeft denk ik weer te maken met de manier waarop ik opgevoed ben.

Zoiets, maar zoals ik al zei, ik kan dit heel moeilijk verwoorden.
pi_124681369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar ligt dat aan, denk je :)?
Aan de invloed die ik het laat hebben, terwijl dat niet nodig is..
pi_124681370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Anders de mijne wel _O-. Maar dat gaat wel echt offtopic.
Jij moet gewoon je mooie zelf blijven O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:21:28 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124681377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

True...
Ik weet ook wel dat het makkelijk praten is, maar zo 'simpel' is het wel.
pi_124681385
Ik denk eerder dat het dan ook de ontevredenheid is die jezelf aan ook aanpraat, de een is er vlugger bij dan de ander. Ik denk uiteindelijk dat je eigen tempo altijd moet bepalen en je eigen leven moet leven zoals jij wil, kritiek zal er altijd wel zijn dat hoort er schijnbaar gewoon maar wat een ander denkt maakt niet uit zolang jij er maar te vreden mee bent.
pi_124681390
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Steen en beitel gebruiken.
Heb ik niet, en ook geen printer kutzooi ;(
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:21:59 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124681394
quote:

[..]

Maar niemand zegt toch dat je bij moet blijven.
Leef je eigen leven, kies voor je eigen geluk.
Schijt aan wat de maatschappij of je omgeving er van zegt.
Don't let them put you down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')