Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor! Ik ben 36 en heb er nog steeds alle vertrouwen in
Ow, okeequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Omdat ik 21 ben en dat verschil te groot vind
Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef firefly3 het volgende:
In principe heeft iedereen het. De bescherming van zijn zelfbeeld. Daardoor doe je periodes precies hetzelfde met hetzelfde resultaat. Wat iemand ook zei, het komt niet vanzelf. Je moet echt wat anders zijn om ander resultaat te krijgen/ veranderen. Als je een jaar eerder had besloten bijv om jezelf openlijker te maken met wat je voelt, had je haar nu misschien:)
Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra de 30 in zicht komt ga je toch wel twijfelen aan dat 'komt wel goed' verhaaltje....
Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". Veel jongens van 18 hebben heus wel vriendinnetjes enzo. Het begint al vaak rond de 16e.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh , ik denk dat het bij Heloef heus wel komt hoor en het gebeurd vaak wanneer je er aan toe bent, ik denk dat Heloef er nog niet aan toe is en daarom ook even juist onbereikbare liefdes heeft. Hij is nog jong heeft nog alle tijd. Ik denk meer dat Heloef eerst bezig is met zijn carriere opbouwen en dan komt de rest wel.
Fijn om dat bevestigd te krijgen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen gerechtvaardigd is.
Maar jij bent dan ook baasch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben bijna 30 en ik ben er van overtuigd dat alles goed komt.
When I get sad , I stop being sad and be awesome instead.quote:
Ja, krampachtig een relatie proberen te krijgen is niet de bedoeling idd, en vooral stoppen met verdrietig zijn. Maarja, mensen die ouder worden en heel hun leven niets met "versieren" gehad hebben, zullen het extra zwaar krijgen om eruit te breken. Heel hun leven lang hebben ze zich geworteld aan een identiteit van een persoon die geen vrouwen heeft of verdient.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
When I get sad , I stop being sad and be awesome instead.
True story.
Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
Je bent te geforceerd bezig.
Wat je verteld is "ach het komt wel goed jongetje, jouw tijd komt nog wel". Daar sta ik dus recht tegenover. Heeft weinig met guru praat te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Firefly heel eerlijk ik vind je een beetje obsessief over daten en hoe het zou moeten gaan. En heel eerlijk juist omdat je zo obsessief er mee bezig ben en steeds meer hoor , des te meer ik overtuigd raak dat je er zelf geen bal van snapt. Ik snap ook niet waarom je hier steeds met allerlei vaag guru praat hierheen komt en daarbij denk ik dat je ulp ook niet echt altijd hulp is want ik denk eerder dat sommige door jou blik en kijk op dingen eerder een minderwaardigheid komplex krijgen dan echt zelfverzekerder worden met daten .
Wat jij wil en verwacht is niet altijd hoe iedereen is en mensen hebben hun eigen tijd en tempo en als iemand een laatbloeier ok dan is dat zo dan is het niet alsof dat iets heel verschrikkelijks is.
Kijk met die instelling heb ik veel meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True story.
Maar zonde dollen, ik denk dat dat al voor een groot gedeelte bepaalt of het goed gaat komen.
Heb er vertrouwen in, zie de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Ook zonder relatie.
Als je krampachtig gaat proberen een relatie te krijgen omdat je ouder word en het toch maar eens moet gaan lukken dan gaat het niet lukken.
We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True story.
Waarheid deze lijst.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We posten hem gewoon schaamteloos nog een keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel op het forum zijn rond de 25-30 en nog steeds maagd of amper ervaring, puur omdat ze zo laat begonnen zijn met het leren "versieren". niet geaccepteerd worden door de maatschappij.
Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.quote:
Ik faal op punt 13 en 14quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarheid deze lijst.
Vooral punt 7 natuurlijk.
Suit up.
Niemand is perfect he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik faal op punt 13 en 14Niet op punt 7 en 39
De rest komt enigszins in de buurt hoop ik
Ah, blaming the victim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jammer dat sommigen de maatschappij de schuld geven, terwijl het toch echt hun eigen schuld is.
quote:
Ik ben het niet vaak met Firefly eens maar in deze moet ik hem toch gelijk geven.quote:
Joh het word gerust geaccepteerd door de maatschappij. Er zijn zat laatbloeiers en er is ook niets mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |