Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel ja... Helaas maken ook wij weleens een verkeerde keuze. Of meerdere. Of alleen maar.
*kras*
Klopt! Maar goed, ook van op je bek gaan leer je veel. Ik weet nu exact wat ik niet wilquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomme vrouwen die zo moeilijk doen altijd
Kop op, jong!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
Zo dat was me het dagje weer wel.
Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.
Beeeeh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
Zo dat was me het dagje weer wel.
Ik heb vandaag het meisje waar ik verliefd op ben voor het laatst gezien. Het was haar laatste werkdag en ze verhuist nu van uit Amsterdam terug naar een dorp in Friesland. Het is me wat.
Alweer behoud ik mij van enig commentaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:29 schreef Hamast het volgende:
Jezus christus ik ben echt compleet gesloopt. Hahaa
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:30 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Alweer behoud ik mij van enig commentaar.
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.quote:
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.quote:
Het komt goed schatjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.
[verliefde puber modus]
Ze is zo ontzettend leukik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden denk ik
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.
[..]
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.
Ik weet het. Het komt goed!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt me zwaarder dan ik had gedacht.
[verliefde puber modus]
Ze is zo ontzettend leukik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden denk ik
[/verliefde puber modus]
Maar ik overleef het wel.
[..]
Dat verwoord mijn emoties wel op dit moment.
Je weet dat ik 36 ben?!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zitHoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
DM'etje? Gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:46 schreef FAUSTI het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op een meisje wat ook op FOK! zitHoe kan ik haar zover krijgen dat ze met mij op een date gaat?
Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheidquote:
Haha, nou in dat geval moet hij geen dm doen maar moet hij jou gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij spamt m'n fobo al vol met schattigheid
Wil je ook een leuk kattenplaatje?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef Kitlerrr het volgende:
Zolang mijn liefdesleven kut is ga ik maar genieten van die van anderen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |