En dan denken ze blijkbaar dat ik een van hen benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef dawg het volgende:
[..]
bij onzekere muurbloempjes wellicht wel. ogenschijnlijke zelfverzekerdheid.
weet ik niet. zie je er als een muurbloempje uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En dan denken ze blijkbaar dat ik een van hen ben
Jep, heb ik ook een keer gehad. Stiekem vond ik haar leuk, maar door m'n grote bek werd het niks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En dan denken ze blijkbaar dat ik een van hen ben
Ik vind zelf van niet :p. Gewoon een spontaan, open iemand die niet bang is om te zeggen wat ze denkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:26 schreef dawg het volgende:
[..]
weet ik niet. zie je er als een muurbloempje uit?
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jep, heb ik ook een keer gehad. Stiekem vond ik haar leuk, maar door m'n grote bek werd het niks.
ohmygawd serious? Iew meid wat kom jij voor types tegen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.
En dan denken ze dat je niet geinteresseerd bentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Dan bij deze de wijze raad van een dame: je kunt je beter wat 'verlegen' opstellen. Het is leuk om te zien dat iemand moeite voor je doet. En dan inderdaad niet door te roepen hoe lang je lans is.
en een dame ook nog, zie ik! nou, dat moet goed komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet :p. Gewoon een spontaan, open iemand die niet bang is om te zeggen wat ze denkt.
Oh, the mental image on thát one...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:
De eerste vent die mij dat vraagt om te seksen tijdens den eerste afspraak hak ik zijn worst er vanaf en zal deze voor zijn ogen consumeren, gebakken met uitjes uiteraard.
En ketchup?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:
De eerste vent die mij dat vraagt om te seksen tijdens den eerste afspraak hak ik zijn worst er vanaf en zal deze voor zijn ogen consumeren, gebakken met uitjes uiteraard.
De verkeerde blijkbaar :pquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
ohmygawd serious? Iew meid wat kom jij voor types tegen?
Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan denken ze dat je niet geinteresseerd bent
Wat is er trouwens mis met sex op een 1e date? Als het toevallig zo loopt.
(Snap uiteraard dat dat soort figuren waar je het over hebt inderdaad vrij kansloos zijn)
Is daar een excuus voor nodig?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
had ik toch bijna een excuus om je mee uit eten te vragen.
Denk dat dat ook niet echt een vraag is maar dat het gewoon gebeurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
had ik toch bijna een excuus om je mee uit eten te vragen.
Helemaal correct!quote:
Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te sprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
quote:
Jammer dat je mij nog niet bent tegengekomen ben een echte heer en heb sterke normen en waarden betreft de behandeling van mijn medemens.quote:
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te spreken
Haar wéér aanspreken? Slechte eerdere ervaring gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al wat verlegen, maar destijds was het meer een grote bek om zelfverzekerd over te komen, terwijl ik onzeker was. Onzekerheid is nu wel grotendeels weg gelukkig. Nu alleen nog de moed vinden om haar weer aan te spreken
Het is dan weer sterk dat er in dezelfde post een lifesize mes staatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar model aan de broeksriem hangen. Hakkie takkie zijn jongeheer er vanaf en daarna de rest in stukken hakken en dan doen de varkens de rest wel. Vervoersmiddel al brandend het kanaal in en je kleding inclusief gereedschap geef je af bij de kringloop uiteraard schoon gewassen.
Hopelijk zat je net te eten
[..]
Jammer dat je mij nog niet bent tegengekomen ben een echte heer en heb sterke normen en waarden betreft de behandeling van mijn medemens.
Ik hou van je!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar model aan de broeksriem hangen. Hakkie takkie zijn jongeheer er vanaf en daarna de rest in stukken hakken en dan doen de varkens de rest wel. Vervoersmiddel al brandend het kanaal in en je kleding inclusief gereedschap geef je af bij de kringloop uiteraard schoon gewassen.
Hopelijk zat je net te eten
Helaas geld dat ook weer niet voor alle vrouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffel
Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zittenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Verlegen en onzeker is helemaal niet erg! Liever dat dan een vent met een grote waffel
Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te sprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haar wéér aanspreken? Slechte eerdere ervaring gehad?
haha, ik moet vaak zo lachen om jouw berichtjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, vond deze knul vroeger wel leuk hij zal vast weleens een deuntje voor je kunnen spelenquote:
True, dat zal ook zeker meespelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik uit het gesprek denk te merken dat het oprecht een leuke vent is dan heb ik daar geen problemen mee. Maar aan de andere kant denk ik dat een vent die je serieus leuk vindt je niet zal vragen om meteen seks met hem te hebben.
Met dat coochie coochie gedoe bereik je vaak alleen zo weinig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En weet je ook of ze vrijgezel is of niet? Als dat zo is dan zou ik haar gewoon aanspreken, je kansen inschatten en er voor gaan!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zitten
[..]
Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te spreken
Je kent haar wel verder?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Met Serious Request was ze met een aantal gozers mee en raakten we heel even aan de praat toen we naar en andere kroeg liepen. Was wel leuk, maar om de een of andere reden durf ik haar nu niet meer aan te spreken
Nee, dat klopt denk ik wel... Daar kan ik helaas niks aan doen, sorry!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas geld dat ook weer niet voor alle vrouwen.
Mwoah, aan een half bezopen gast vinden de meeste vrouwen ook niet veelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef ArnosL het volgende:
Verlegenheid speelt me momenteel nog parten helaas. Dan moet er eerst flink wat drank in zitten
Dank je, soms ben ik fucking hilarisch. Het is een gavequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, ik moet vaak zo lachen om jouw berichtjes.
Ik neem je vaak serieus!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Nee, vond deze knul vroeger wel leuk hij zal vast weleens een deuntje voor je kunnen spelen![]()
Gelukkig neemt niemand mij op dit forum serieus dus brabbel ik lekker verder. Lucht wel op en ik dank u daarvoor
Dat klopt, maar ik zie ook nog een tussenweg. Dat zal bij alle vrouwen weer anders liggen, maar ik word bijvoorbeeld omver geblazen door een vent met een bizar gevoel voor humor, sarcasme en cynismequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True, dat zal ook zeker meespelen.
[..]
Met dat coochie coochie gedoe bereik je vaak alleen zo weinig.
Ik jou ook heel graag serieus willen nemen. Nee grapje, ben gewoon een bommetje zo nu en dan en daar met je toch wel als relatie materiaal mee om kunnen gaan.quote:
Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:00 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En weet je ook of ze vrijgezel is of niet? Als dat zo is dan zou ik haar gewoon aanspreken, je kansen inschatten en er voor gaan!
Jep en ook haar zus wel.quote:
Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toen ik haar leerde kennen zat ik al bijna twaalf uur lang aan de drank die dag en was ik half bezopen. Was weinig van te merken volgens die gozersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, aan een half bezopen gast vinden de meeste vrouwen ook niet veel![]()
Word je niet vanzelf wat zelfverzekerder na een aantal dates?
Oeh, goed teken!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.
[..]
Jep en ook haar zus wel.
[..]
Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toe
Dat lijkt me ook sterk, want ik heb geen piemel. Gelukkig maar, ik weet nu wat je daarmee doetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik jou ook heel graag serieus willen nemen. Nee grapje, ben gewoon een bommetje zo nu en dan en daar met je toch wel als relatie materiaal mee om kunnen gaan.
Ik ga het proberen als ik haar zie, dank voor de tipsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:08 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oeh, goed teken!
Spreek haar gewoon aan, stel allemaal OPEN vragen, toon je interesse in haar en haar bezigheden, vraag door en je hebt beet.
Dan ben je één van de weinige kerels die geen last heeft van de uitwerking van alcohol, congrats!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef ArnosL het volgende:
Geen idee, nog nooit een echte date gehad. Toen ik haar leerde kennen zat ik al bijna twaalf uur lang aan de drank die dag en was ik half bezopen. Was weinig van te merken volgens die gozers![]()
Nouja, aan foto's van stevige stapavonden te zien is het wel anders. M'n oogleden zakken altijd weg waardoor ik er echt kacheltje lam uit zie terwijl het soms nog niet eens zo isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinige kerels die geen last heeft van de uitwerking van alcohol, congrats!!![]()
En gewoon aanspreken, wat Kitlerr zegt
Good luckquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ga het proberen als ik haar zie, dank voor de tips
Zo doen ze dat eerst je teennagels eruit rukken en als je dan nog niet luistert word je gecastreerd. Zelfde met vreemde mensen welke mij aanraken in de zin van kussen of klef doen een waarschuwing en naders duik ik er bovenop. Dat is wel handig om even te weten als je mensen aan mij voorstelt welke weleens plakkerig konden zijn. Kinderen mogen wel plakken overigens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook sterk, want ik heb geen piemel. Gelukkig maar, ik weet nu wat je daarmee doet
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:12 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Good luck![]()
Ik verwacht een verslag.
Ai, dan zou ik er toch voor kiezen om rustig aan te doen met drankquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:11 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nouja, aan foto's van stevige stapavonden te zien is het wel anders. M'n oogleden zakken altijd weg waardoor ik er echt kacheltje lam uit zie terwijl het soms nog niet eens zo is
Ik word niet bang van jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zo doen ze dat eerst je teennagels eruit rukken en als je dan nog niet luistert word je gecastreerd. Zelfde met vreemde mensen welke mij aanraken in de zin van kussen of klef doen een waarschuwing en naders duik ik er bovenop. Dat is wel handig om even te weten als je mensen aan mij voorstelt welke weleens plakkerig konden zijn. Kinderen mogen wel plakken overigens.
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie ook nog een tussenweg. Dat zal bij alle vrouwen weer anders liggen, maar ik word bijvoorbeeld omver geblazen door een vent met een bizar gevoel voor humor, sarcasme en cynisme![]()
Weinig coochiecoochie, maar ook niet een klootzak.
Dat scheelt, gewoon vragen of ze een keer wat wil drinken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ze is nog vrijgezel. Kansen zijn wel goed voor zover ik het inschat, ze bloost iedere keer als we elkaar aankijken en slaat dan haar ogen neer. Eigenlijk had ik haar afgelopen zaterdag willen aanspreken, maar toen heb ik haar misgelopen. Hopen dat ik haar zondag zie.
[..]
Jep en ook haar zus wel.
Heb nog wel frikandellen in de vriezer als je honger hebt worst wilquote:
Ja, dat herken ik wel ja... Helaas maken ook wij weleens een verkeerde keuze. Of meerdere. Of alleen maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
Helaas wel ja
Hoewel vrouwen toch sneller voor een foute man gaan krijg ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |