abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124482299
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Even een toevoeging, door de manier van de slachting spuit het bloed er ook met een hoge druk uit. Dit zorgt ervoor dat in het vlees minder bloed zit. En misschien omdat het beest geen stress heeft is het vlees minder taai?
Het is niet in allerlei landen verboden, omdat de dieren op zo'n diervriendelijke manier geslacht worden. ;) (voor zover je slachten diervriendelijk kunt noemen)
pi_124482796
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Het is niet in allerlei landen verboden, omdat de dieren op zo'n diervriendelijke manier geslacht worden. ;) (voor zover je slachten diervriendelijk kunt noemen)
Het is in zoveel landen verboden omdat mensen hypokriete wezens zijn die zo hun schuldgevoel willen afkopen.. we geven het een kutleven, we vreten het op, maar ey, het is "vriendelijk" geslacht, dat vind ik een ontzettend belachelijke hersenkronkel.
Vroeger bij mijn oom zochten we gewoon een kip uit de ren en die werd echt niet "vriendelijk" geslacht.. je eigen kip thuis slachten mag ook niet meer. (niet dat mensen zich daar massaal wat van aantrekken, gelukkig.)
Ik eet geen plofkip, maar er zelf eentje die goed gegeten en geleefd heeft de nek omdraaien kan ik prima mee leven
pi_124482841
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik koop mijn vlees bij de schlager halal en soms bij de supermarkt. Maar ik wist dat nog niet over het verschil tussen bio- en normaal vlees.
:? welk verschil?
pi_124482870
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het is in zoveel landen verboden omdat mensen hypokriete wezens zijn die zo hun schuldgevoel willen afkopen.. we geven het een kutleven, we vreten het op, maar ey, het is "vriendelijk" geslacht, dat vind ik een ontzettend belachelijke hersenkronkel.
Vroeger bij mijn oom zochten we gewoon een kip uit de ren en die werd echt niet "vriendelijk" geslacht.. je eigen kip thuis slachten mag ook niet meer. (niet dat mensen zich daar massaal wat van aantrekken, gelukkig.)
Ik eet geen plofkip, maar er zelf eentje die goed gegeten en geleefd heeft de nek omdraaien kan ik prima mee leven
Dit.
pi_124482924
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef Diabox het volgende:

[..]

Gewoon cutten voordat je op vakantie gaat!
Laxeermiddel voor de weging, weigth gainer erna ^O^
pi_124483310
quote:
Deze beste meneer drinkt 4x die hoeveelheid in een paar minuutjes :P Altijd baas boven baas zullen we maar zeggen...

The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
  maandag 25 maart 2013 @ 14:27:59 #262
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124483372
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Broempoe het volgende:

[..]

Deze beste meneer drinkt 4x die hoeveelheid in een paar minuutjes :P Altijd baas boven baas zullen we maar zeggen...

ja die kende ik ook al.
Hij is opgenomen in het ziekenhuis achteraf :N
die gast spoort echt niet.
pi_124483446
olijf olie drinken... duw dan gewoon meteen a la patty brard een tuinslang in je reet als je leeg wilt lopen...
pi_124483606
net 5 km gelopen en nu begint de spierpijn al in mijn bevallige bibs.. die ga ik morgen wel ff merken.
pi_124484242
Net een heerlijke training achter de rug. Het was echt bizar rustig en kon gewoon lekker m'n ding doen zonder dat ik op iemand moest wachten of mensen je zaten te rushen. ^O^

Er was wel een of andere klas die ging fitnessen ofzo. Lui van 18-20 gok ik, waarvan een aantal behoorlijk goed fysiek hadden maar de grootste moeite hadden met gewichten die de gemiddelde huisvrouw nog met twee vingers in d'r neus kan tillen.. Zo oneerlijk ;(
pi_124484406
Zo zie ik bij de sportschool vaak een gast die zieke gewichten tilt, maar een vrij normaal fysiek heeft. Vind ik stoerder dan lijven die er leuk op foto uitzien maar weinig kunnen tillen :)
pi_124484506
Ik ben nu gehandicapt geraakt door het squatten.

2 weken geleden squatte ik met gemak 152,5kg en werd het lastig bij 155kg. Heb 2 weken rust genomen ivm schouderblessure.

Ik bouw dus vandaag rustig op naar de 140kg. En zodra ik naar beneden ga krijg ik steken in allebij mijn schenen en ben ik gelijk gestopt met squatten, kon ook niet meer deadliften. Naar huis fietsen was een hel elke keer als mijn knieeen buigde deed het zeer. Zijn dit nou Shin Splits?

Moet gewoon met de gehandicaptenlift naar mijn collegezaal omdat ik nauwelijks trap kan lopen :')

Ik weet echt niet wat ik fout gedaan heb. 2 weken rust dan zouden mijn benen toch niet zo erg achteruit zijn gegaan dat ze geen 140kg meer aankunnen? Heb in die tijd wel veel gefietst.

Zit nu te twijfelen of ik beter over kan gaan op split zonder leg day of full body zonder squat en deadlift waardoor het eigelijk weinig nog overblijft
  maandag 25 maart 2013 @ 14:57:00 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124484628
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef MarMar het volgende:
Zo zie ik bij de sportschool vaak een gast die zieke gewichten tilt, maar een vrij normaal fysiek heeft. Vind ik stoerder dan lijven die er leuk op foto uitzien maar weinig kunnen tillen :)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 25 maart 2013 @ 15:00:18 #269
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124484759
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Broempoe het volgende:

[..]

is nep denk ik \\kijk hoe klein die kan is met olijfolie en dan hoeveel er uit komt in de beker
pi_124485215
quote:
Damn hij heeft de ademhaling van iemand met zwaar overgewicht.

Is het nou echt zo dat die pro bodybuilders geen cardio conditie hebben en niet eens een rondje om een veld heen kunnen rennen bijvoorbeeld
  maandag 25 maart 2013 @ 15:12:12 #271
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124485292
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:

[..]

Damn hij heeft de ademhaling van iemand met zwaar overgewicht.

Is het nou echt zo dat die pro bodybuilders geen cardio conditie hebben en niet eens een rondje om een veld heen kunnen rennen bijvoorbeeld
wat maakt het uit

hij pullt pussy bij het leven met dat lichaam
pi_124485819
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

wat maakt het uit

Dat zou best eens tegen kunnen vallen.
Besides, wel een hoodie over je kop trekken maar geen broek aandoen.. dat is niet sexay.
pi_124485921
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

wat maakt het uit

Hij pullt grapefruits bij het leven.
If not now, then when.
pi_124486138
Die Jeff Seid heeft wel een ziek fysiek, alleen hij lijkt nog jonger dan ik.

Hoeveel % is dit? En zo'n 'look' (qua droogheid en hardheid) krijg je toch niet zonder medicijnen? Hij is 19. :')
  maandag 25 maart 2013 @ 15:34:05 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124486162
Da's zeker wel sub 10% :)
Confidence through competence
pi_124486198
Da's al een stuk appetijtelijker. :) keep posting :D
pi_124486228
Ik vind het prachtig. Zou hier ook wel voor willen kuren. (srs)
pi_124487131
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoeveel % is dit? En zo'n 'look' (qua droogheid en hardheid) krijg je toch niet zonder medicijnen? Hij is 19. :')
De droogte en hardheid kan nog wel.
Maar dan met deze massa erbij op 19 jarige leeftijd....neeh daar zit flink wat juice in.
Ik zet hem weg op 6-8% vet
pi_124487288
Denk ook niet dat Kai Greene trained voor de dames... Verder zegt die dat hij die hoodie draagt voor het overtollige zweet zodat die niet alles achterlaat als een zwembad. Heb hem ook herhaaldelijk cardio zien doen in filmpjes verder.

Net fucking lekker getrained trouwens, kreeg ineens bijna twee keer zoveel chin-ups voor elkaar als vorige week, gaat lekker. Heb nu trouwens op allebei de biceps een ader lol:P.

Maar moet hij dat nou zeggen i.v.m. sponsors?

[ Bericht 15% gewijzigd door esv7 op 25-03-2013 16:06:41 ]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_124487488
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef Zaran het volgende:

2 weken geleden squatte ik met gemak 152,5kg en werd het lastig bij 155kg. Heb 2 weken rust genomen ivm schouderblessure.

Ik bouw dus vandaag rustig op naar de 140kg. En zodra ik naar beneden ga krijg ik steken in allebij mijn schenen en ben ik gelijk gestopt met squatten, kon ook niet meer deadliften. Naar huis fietsen was een hel elke keer als mijn knieeen buigde deed het zeer. Zijn dit nou Shin Splits?

Moet gewoon met de gehandicaptenlift naar mijn collegezaal omdat ik nauwelijks trap kan lopen :')

Ik weet echt niet wat ik fout gedaan heb. 2 weken rust dan zouden mijn benen toch niet zo erg achteruit zijn gegaan dat ze geen 140kg meer aankunnen? Heb in die tijd wel veel gefietst.

Zit nu te twijfelen of ik beter over kan gaan op split zonder leg day of full body zonder squat en deadlift waardoor het eigelijk weinig nog overblijft
Heb je wel een goede warming up gedaan? Eerst ff een sessie met weinig gewicht om de spieren weer te laten wennen bijvoorbeeld? Nee he?
pi_124487563
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:01 schreef esv7 het volgende:
Denk ook niet dat Kai Greene trained voor de dames... Verder zegt die dat hij die hoodie draagt voor het overtollige zweet zodat die niet alles achterlaat als een zwembad. Heb hem ook herhaaldelijk cardio zien doen in filmpjes verder.

Net fucking lekker getrained trouwens, kreeg ineens bijna twee keer zoveel chin-ups voor elkaar als vorige week, gaat lekker. Heb nu trouwens op allebei de biceps een ader lol:P.

[ afbeelding ]
Dat roepen ze echt allemaal.. zelfs een dame die een mannenkop krijgt en wiens stem 2 octaven lager schiet heb ik het horen roepen :')
pi_124487813
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef Zaran het volgende:

Een filmpje van je form?
pi_124487829
Ohey trouwens, feestje! Die 110 legpress heb ik vandaag voor het eerst weer gehaald sinds een jaartje of 13, da's altijd mijn PR geweest en daar ga ik dus de komende weken/maanden gewoon keihard overheen *O*
pi_124487991
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:01 schreef esv7 het volgende:

[ afbeelding ]
Moet van de sponsor inderdaad. Logisch ook. :)
If not now, then when.
pi_124488013
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat roepen ze echt allemaal.. zelfs een dame die een mannenkop krijgt en wiens stem 2 octaven lager schiet heb ik het horen roepen :')

Ik zou bij veel mensen echt niet kunnen zien of ze naturel zijn of niet.(Ronnie Coleman natuurlijk wel)

Verder hebben ze zo te lezen niet zo'n hoge pet op van Jeff Seid op bb lol.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_124488204
quote:
As a result the prudent conclusion is that while one shouldn’t avoid fat in pre- and post-workout nutrition when it is already present (mixed meal or the use of milk or eggs in shakes), but that there is certainly no rationale for adding any particular fats or having a higher fat content in these meals. If anything, total fat content should be minimal.

http://muscleandsportssci(...)t-workout-nutrition/
Toch maar boterhammen met kaas ipv pindakaas post-workout dan? Brood met pindakaas zit vrij hoog qua vetten lijkt me, dat valt geen 'mixed meal' meer te noemen.
pi_124488527
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef esv7 het volgende:

[..]

Verder hebben ze zo te lezen niet zo'n hoge pet op van Jeff Seid op bb lol.
Kijk maar eens een willekeurig filmpje van hem waar hij praat, echt een walgelijke kwal is het ook. :') Zyzz was tenminste gewoon tof. Vind zo'n lichaam zonder die tattoo's wel een stuk beter tot zijn recht komen.

Maar een vergelijkbaar fysiek zeg ik geen nee tegen, zeker als 19-jarige ben je gewoon een sickkunt als je daarmee rondloopt. _O_

en dit had hij natuurlijk ook al toen hij 18 was, 17 al volgens mij. natty yeah right :')

Trouwens, hij heeft ook al een poging gedaan om een IFBB Pro Card te krijgen. Is niet gelukt.

quote:
Haha yeah they said I hadn't earned my dues yet. Cause other guys have done a bunch of national shows. Buuuull ****.. I played it cool and was smiley and all. But wtf. When I post the video you guys are going to be like are u fuking kidding me? I'm doing the Northern American Championships and gonna get my fuking pro card there. It's like international. Canada and Mexico Compete also. Sept 1st. 34 days out. The guy who won and won the overall his wife is high up in the fitness industry and friends with the judges.. hmm.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146890083
pi_124489222
Sporten met jury's lijken mij echt frustrerend in het algemeen. Heb veel liever dat je kunt meten wie er beter is.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:00:04 #290
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_124489470
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die komt echt not door de drukstest
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_124495660
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Fijn artikel ^O^
:7
pi_124495733
Weten jullie nog cardio oefeningen voor binnenshuis, ik hoef morgen niet perse de deur uit en blijf dan liever binnen met dit weer :')
  maandag 25 maart 2013 @ 19:47:13 #293
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124495969
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef no1uknow het volgende:
Weten jullie nog cardio oefeningen voor binnenshuis, ik hoef morgen niet perse de deur uit en blijf dan liever binnen met dit weer :')
Touwtje springen *O*
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_124496023
quote:
Fapfapfap.
pi_124496433
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:47 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Touwtje springen *O*
Goeie wel! Nu nog even een touw zien te vinden.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:04:06 #296
342620 VliegendeSchoen
Schoen met vleugels
pi_124496953
quote:
Trap lopen
Learn, share and learn some more.
pi_124497112
quote:
Jumping jacks, squats, mountain climbers en burpees
  maandag 25 maart 2013 @ 20:13:52 #298
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_124497564
quote:
Hup gewoon naar buiten watje
pi_124498489
quote:
Chips eten. Het is ook wel erg koud, he? :')
  maandag 25 maart 2013 @ 20:38:36 #300
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_124499082
quote:
Zoek op Plyometrics op Youtube, kan je vast wel iets leuks vinden
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_124500564
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Chips eten. Het is ook wel erg koud, he? :')
De rit op m'n fietsie naar de sportschool vanmorgen was geen pretje. Cardio'en buiten doe ik eigenlijk alleen in de vorm van fietsen, hardlopen kan ik (nu) niet want ik heb platvoeten maat 46 en geen goede hardloopschoenen. Verder haat ik hardlopen, dat is pure zelfkastijding, dus zou ik het met goede schoenen nog niet doen.

Fietsen zou wel kunnen maar met zulke tegenwind als vandaag ook niet leuk meer. En om nou een uur op de crosstrainer of op de fiets in de sportschool te gaan zitten is ook :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')