Taai of niet heeft niks met stress te maken, maar vooral met het afhangen (besterven). Het meeste vlees wordt veel te kort afgehangen, vandaar dat het ook vaak zo knalrood is.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Even een toevoeging, door de manier van de slachting spuit het bloed er ook met een hoge druk uit. Dit zorgt ervoor dat in het vlees minder bloed zit. En misschien omdat het beest geen stress heeft is het vlees minder taai?
haha bijna.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen kop naar 't Oosten en dan langzaam doorzagen met een bot mes maar zal 't eens vragen bij de slager hier.
In de supermarkt wel ja, bij de turk 2x zo goedkoop.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
Halalvlees is ook niet 2x zo duur integendeel dus ik denk dat je daar wel gelijk in hebt Stereo.
Het is niet in allerlei landen verboden, omdat de dieren op zo'n diervriendelijke manier geslacht worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Even een toevoeging, door de manier van de slachting spuit het bloed er ook met een hoge druk uit. Dit zorgt ervoor dat in het vlees minder bloed zit. En misschien omdat het beest geen stress heeft is het vlees minder taai?
Het is in zoveel landen verboden omdat mensen hypokriete wezens zijn die zo hun schuldgevoel willen afkopen.. we geven het een kutleven, we vreten het op, maar ey, het is "vriendelijk" geslacht, dat vind ik een ontzettend belachelijke hersenkronkel.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is niet in allerlei landen verboden, omdat de dieren op zo'n diervriendelijke manier geslacht worden.(voor zover je slachten diervriendelijk kunt noemen)
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik koop mijn vlees bij de schlager halal en soms bij de supermarkt. Maar ik wist dat nog niet over het verschil tussen bio- en normaal vlees.
Dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is in zoveel landen verboden omdat mensen hypokriete wezens zijn die zo hun schuldgevoel willen afkopen.. we geven het een kutleven, we vreten het op, maar ey, het is "vriendelijk" geslacht, dat vind ik een ontzettend belachelijke hersenkronkel.
Vroeger bij mijn oom zochten we gewoon een kip uit de ren en die werd echt niet "vriendelijk" geslacht.. je eigen kip thuis slachten mag ook niet meer. (niet dat mensen zich daar massaal wat van aantrekken, gelukkig.)
Ik eet geen plofkip, maar er zelf eentje die goed gegeten en geleefd heeft de nek omdraaien kan ik prima mee leven
Laxeermiddel voor de weging, weigth gainer ernaquote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Gewoon cutten voordat je op vakantie gaat!
Deze beste meneer drinkt 4x die hoeveelheid in een paar minuutjesquote:
ja die kende ik ook al.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Deze beste meneer drinkt 4x die hoeveelheid in een paar minuutjesAltijd baas boven baas zullen we maar zeggen...
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef MarMar het volgende:
Zo zie ik bij de sportschool vaak een gast die zieke gewichten tilt, maar een vrij normaal fysiek heeft. Vind ik stoerder dan lijven die er leuk op foto uitzien maar weinig kunnen tillen
is nep denk ik \\kijk hoe klein die kan is met olijfolie en dan hoeveel er uit komt in de bekerquote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Deze beste meneer drinkt 4x die hoeveelheid in een paar minuutjesAltijd baas boven baas zullen we maar zeggen...
Damn hij heeft de ademhaling van iemand met zwaar overgewicht.quote:
wat maakt het uitquote:Op maandag 25 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
[..]
Damn hij heeft de ademhaling van iemand met zwaar overgewicht.
Is het nou echt zo dat die pro bodybuilders geen cardio conditie hebben en niet eens een rondje om een veld heen kunnen rennen bijvoorbeeld
Dat zou best eens tegen kunnen vallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat maakt het uit
hij pullt pussy bij het leven met dat lichaam
Hij pullt grapefruits bij het leven.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat maakt het uit
hij pullt pussy bij het leven met dat lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |