Vriendinlief is hier niet gelukkig, hoewel ze al wel wat van me gewend is. Ik slaap vanavond alleen met m'n knuffel.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef banaliteit het volgende:
[..]
klinkt niet goed bro, dan moet je geen dates inplannen. samenslapen brengt risico's met zich mee
maar als je een scheet laat, dan doe je dat toch wel buiten de deken toch? want ze mag dan wel wat van je gewend zijn, dat zou wel pure horror zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vriendinlief is hier niet gelukkig, hoewel ze al wel wat van me gewend is. Ik slaap vanavond alleen met m'n knuffel.
Je moet ze soms laten merken wie de baas is toch..quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef banaliteit het volgende:
[..]
maar als je een scheet laat, dan doe je dat toch wel buiten de deken toch? want ze mag dan wel wat van je gewend zijn, dat zou wel pure horror zijn.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef seto het volgende:
gewoon scheten op je vriendin laten
alpha as fuck
Bekend met de 'Dutch oven' ?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vriendinlief is hier niet gelukkig, hoewel ze al wel wat van me gewend is. Ik slaap vanavond alleen met m'n knuffel.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef MarMar het volgende:
Daarom maak ik bijna alles zelfscheelt een hoop rotzooi in je lijf.
Ditquote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Juist.
Ik merk degelijk verschil tussen het wel en niet nemen van die e-nummers.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag:
15 min wandelen
10 minuten roeien (2000 meter)
10 minuten hardlopen
Legpress
3x15x40kg
Calf raises
3x15x40 (op legpress machine)
Stiffed leg deadlift
3x15x30 ( benen naar buiten gedraaid)
3x15x30 ( benen naar binnen/naast elkaar)
Squat (noodgedwongen in de smith)
3x10x30
Eindelijk de guts gekregen om iemand te vragen te spotten.
Ik weet niet hoeveel ik precies weeg zal wel rond de 75 zijn en wat mijn BF echt geen idee, ik ben ~1,70.Lekker bezig FantaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag:
15 min wandelen
10 minuten hardlopen
Legpress
3x15x40kg
Calf raises
Stiffed leg deadlift
3x10x30
Ik weet niet hoeveel ik precies weeg zal wel rond de 75 zijn en wat mijn BF echt geen idee, ik ben ~1,70.would rest head on bellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag m'n eigen oosters voer gemaakt. 400g varkensfiletlapjes met 100 gram rijst en de kruiden/sausmix voor babi ketjap. Geen idee waarom er altijd op die verpakking staat dat het voor 2-3 personen is, het is net genoeg voor 1 persoonquote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond chinees gegeten, hoeveel kcal zal dat wel niet zijn? Kipsate met satesaus, babi pangang en bami. 500? 600? De macro's wil ik niet eens weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen groenten jongen? Wat zou uw moedertje daarvan zegge als ze't wist?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
Vandaag m'n eigen oosters voer gemaakt. 400g varkensfiletlapjes met 100 gram rijst en de kruiden/sausmix voor babi ketjap. Geen idee waarom er altijd op die verpakking staat dat het voor 2-3 personen is, het is net genoeg voor 1 persoon.
Vandaag:
15 min wandelen
10 minuten hardlopen
Legpress
3x15x40kg
Calf raises
Stiffed leg deadlift
3x10x30
Ik weet niet hoeveel ik precies weeg zal wel rond de 75 zijn en wat mijn BF echt geen idee, ik ben ~1,70.ziet er goed uit, niks meer aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, natuurlijk wel met 200 gram prei erbij ( had niks anders in huis). Kwam laat thuis en geen zin om een heel gerecht op handen te zetten, dan is zoiets wel makkelijk en smaakt het nog redelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:03 schreef tarantism het volgende:
[..]
geen groenten jongen? Wat zou uw moedertje daarvan zegge als ze't wist?
tevens:
voedsel maken na recept van de knorr pakjes jongen? Wa zou ow oma daarvan zeggen als ze't wist?
6x per dag eten is achterhaald. Eetfrequentie heeft geen effect op afvallen, tenzij het ervoor zorgt dat je minder honger hebt en daardoor minder eet, Bij mij heeft het het tegenovergestelde effect (ik eet dus alleen 's avonds), maar dat is persoonlijk. Koffie zorgt er ook voor dat je minder honger hebt, en een paar koppen per dag is zeker niet slecht. Als je het lekker vind dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Schema gemaakt voor iemand die wilt afvallen. Als er goofs zijn gaarne doorgeven aan mij..
Voedingstips
• Eet 6 kleine maaltijden verdeeld over de dag laat er maximaal 3 uur tussen zitten.
• Drink alleen water en ( groene)thee heel de dag door , vruchtensappen bevatten veel suikers en weinig vezels, eet bijvoorbeeld 1 sinaasappel i.p.v 1 glas sap.
• Geef de voorkeur aan biologisch, aan niet-biologisch voedsel zijn vaak allerlei dingen toegevoegd.
• Bij afvallen verlaag je je koolhydraatinname en verhoog je je eiwit inname.
• Minimaal 2 gram per kilo lichaamsgewicht eiwit nuttigen per dag.
• Om af te vallen houdt een verhouding aan van 33% vet/33% eiwit/33% koolhydraten
Ik vind zelf brood een van de meest overgewaardeerde producten om te eten. Het is wel heel praktisch.quote:• Koolhydraten
Eet alleen complexe koolhydraten. Deze koolhydraten hebben een hoge Glycemische index, dat wil zeggen dat ze langzaam en geleidelijk glucose afgeven in je bloed. Dit zorgt er voor dat je genoeg energie hebt de dag door en minder snel honger zal krijgen.
Voorbeelden van complexe koolhydraten zijn bulgur, quinoa, volkorencrackers, zilvervliesrijst etc. Niet-complexe koolhydraten zijn wit brood, witte rijst, aardappelen etc. Ik ben nogal sceptisch over brood ( heb bij een bakkersafdeling gewerkt), vaak gooien ze kleurstoffen door wit brood en noemen het dan volkoren. Eet dan liever crackers als broodvervanger.
Ik ben het er niet mee eens dat verzadigde vetten slecht zijn, al weet ik niet wat de algemene mening hierover is in deze thread. Ik hou er (behalve transvetten dan) zelf zeker geen rekening mee bij het eten.quote:• Vetten
Eet vooral onverzadigde vetzuren ( olie ) i.p.v verzadigde vetzuren ( roomboter etc).
Voor je eventuele cheatday kan je natuurlijk wat meer vet eten maar vermijdt transvetten deze zitten vooral in fastfood en koekjes en chocola.
Bij het maken van een voedingsschema zou je eigenlijk (maar dat is mijn mening) calorieen moeten gaan tellen, dan kun je goed inschatten wat het effect ervan is. Noten zijn heel goed om te nemen, maar "een handje noten" is bijvoorbeeld gevaarlijk, omdat dat al snel 400 calorieen is. Zeg liever "50g noten".quote:Voorbeeld eetschema
Er van uitgaande een werkdag/stagedag/schooldag te hebben van 9:00-17:00, op te staan rond 7:00 uur en om 23:00 te gaan slapen, later slapen kan ook maar hou er dan rekening mee dat je maaltijden goed verdeeld over de dag. Tevens rekening gehouden met het niet willen gebruiken van eiwit-shakes.
In de avond nog een handje ongezoute, rauwe noten.
Ten eerste: je bedoelt lagere glycemische index.quote:• Koolhydraten
Eet alleen complexe koolhydraten. Deze koolhydraten hebben een hoge Glycemische index, dat wil zeggen dat ze langzaam en geleidelijk glucose afgeven in je bloed. Dit zorgt er voor dat je genoeg energie hebt de dag door en minder snel honger zal krijgen.
Voorbeelden van complexe koolhydraten zijn bulgur, quinoa, volkorencrackers, zilvervliesrijst etc. Niet-complexe koolhydraten zijn wit brood, witte rijst, aardappelen etc. Ik ben nogal sceptisch over brood ( heb bij een bakkersafdeling gewerkt), vaak gooien ze kleurstoffen door wit brood en noemen het dan volkoren. Eet dan liever crackers als broodvervanger.
Maar... zes keer per dag eten... gains van je leven...quote:Op maandag 25 maart 2013 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta is zo lang afwezig geweest dat ze nog in de bro-science era is blijven hangen terwijl hier in die periode over van alles gediscussieerd is, waardoor een hoop bullshit van tafel geveegd is.
Haha. Kijk deze eens, ga je wel leuk vinden.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar... zes keer per dag eten... gains van je leven...
Eetfrequentie moet je gewoon de juiste balans voor jezelf bij zien te vinden. Ik eet 2x per dag 2 grote maaltijden en zit dan helemaal vol gedurende de dag terwijl ik met 3~5 maaltijden op een dag toch altijd weer honger bleef hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar... zes keer per dag eten... gains van je leven...
Wat is er toegevoegd aan mijn niet-biologische banaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
• Geef de voorkeur aan biologisch, aan niet-biologisch voedsel zijn vaak allerlei dingen toegevoegd.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Schema gemaakt voor iemand die wilt afvallen. Als er goofs zijn gaarne doorgeven aan mij..
KusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:33 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik mij aan dat voedingsschema houdt, dan kom ik volgens mij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik ben dan ook nog niet zo zwaar etc.
Wat betreft meerdere keren per dag eten, ik doe het zelf wel, en ik merk gewoon dat het voor mij als persoon werkt. Het is wel super onhandig met werk, ze zien me altijd eten.
Dit weekend werd ik spontaan wakker van de honger!!! kleine overwinning aangezien ik mondjesmaats meer ben gaan eten zodat ik steeds een grotere trek en behoefte aan meer eten heb (niet vaker, maar meer)![]()
Heel wat anders, dan een jaar of 2 a 3 terug, toen ik leefde van hooguit 4 boterhammen op een dag, 6 glazen cola en avondeten.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Geel eigeel eten is ook zonde van de goede vetjes (mits je ze zachtgekookt houdt)
Ik eet bijna elke dag 2 gekookte eitjes en ik val wel afzalm eet ik ook vaak, lekker de max!
Gewoon afwegen, macro's in de gaten houden, kcal tellen, klaar.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef seto het volgende:
alpha as fuckquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef seto het volgende:
alpha as fuckje moet toch wat als je in niets meer superieur aan haar bent
![]()
![]()
Er waren in het verleden ook wel vrouwen hier, Frautie en Webkim, bv. En daarvoor SHE.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef SunTzu het volgende:
Echt heel tof dat er nu ook vrouwen meeposten hier, in mijn eigen gym zijn de vrouwen ook steeds vaker in het krachthonk te vinden.![]()
I have a dream in which everybody is doing squats.
* Opa vertelt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:11 schreef MarMar het volgende:
Zal ik maar sportief meedoen dan?Ik zie toch wel verschil, hoor: zit meer vorm in. En mooie tattoo's. Ik ben geen tattoo fan, maar dit vind ik ik wel mooi (beter dan dat vlakke standaardspul).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scheelt nu wel weer iets, vooral een stukje droger, maar nog niet zoveel dat het spectaculair genoeg is voor nog een foto.![]()
Even copy-paste uit het ONZ topic:quote:Op maandag 25 maart 2013 09:02 schreef CarbonC het volgende:
OK, mensen: er moet weer even gestemd worden voor de beste film van 1977:
TV / [Tournament] Beste Film van 1977 - Voorronde![]()
Het voordeel van biologisch eten is volgens mij enkel dat er geen bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt (al boeit dat voor bananen niet). Bij vlees misschien dat de dieren beter eten hebben gehad, en niet volgestopt zijn met antibiotica.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is er toegevoegd aan mijn niet-biologische banaan?![]()
50.000 IU shots zijn veel handiger. Kun je alleen maar aan komen via de huisarts met recept though.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:37 schreef RaymondK het volgende:
ik kon als cadeau zowaar voor 2 maanden vit D 5000IU van B&F bij m'n bestelling kiezen.![]()
Weer eens wat anders dan de 8e of de 9e shaker
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Gewoon een pilletje per dag nemen klinkt dan handiger.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kun je alleen maar aan komen via de huisarts met recept though.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Gewoon een pilletje per dag nemen klinkt dan handiger.
If not now, then when.![]()
SHEquote:Op maandag 25 maart 2013 09:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er waren in het verleden ook wel vrouwen hier, Frautie en Webkim, bv. En daarvoor SHE.
* Opa vertelt.
dat was wel een snerpend hertje![]()
![]()
Hey Fanta-stick, mooie benen!Vet!quote:Op maandag 25 maart 2013 07:37 schreef RaymondK het volgende:
ik kon als cadeau zowaar voor 2 maanden vit D 5000IU van B&F bij m'n bestelling kiezen.![]()
Weer eens wat anders dan de 8e of de 9e shaker
Pumping Ironquote:![]()
![]()
Idd, maar kennelijk worden "wij" BB-ers als uitgekotst halalvlees behandeld, zie:quote:Op maandag 25 maart 2013 09:59 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Fanta-stick, mooie benen!
[..]
Pumping Iron
TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR![]()
vandaag zal weer een mooie trainingsdag worden
kekke maandag trouwens, wel een stuk warmer vandaag ./dagboekChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Gelieve daar je beklag te doen over de ongeoorloofde handelswijze van het verwijderen van serieuze posts.![]()
Beklag gedaan, wat een kinderachtig gedoe zeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idd, maar kennelijk worden "wij" BB-ers als uitgekotst halalvlees behandeld, zie:
TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR![]()
![]()
"Ectokoorts"quote:Op maandag 25 maart 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beklag gedaan, wat een kinderachtig gedoe zeg.![]()
![]()
Godver. Ik net lopen opscheppen over mijn 3x140kg deadlift, komt mijn vriendin met een pot pastasaus aanzetten.
Vergeet het maar, dat ding ging dus niet openSmall hands much
Maargoed, ik kon me verschuilen achter het feit dat mijn bovenarmen nog moe waren van het wrist curlen. Ofzo
[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 25-03-2013 11:10:56 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
lol.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Ik net lopen opscheppen over mijn 3x140kg deadlift, komt mijn vriendin met een pot pastasaus aanzetten.
Vergeet het maar, dat ding ging dus niet openSmall hands much
ff een mespunt in de deksel rammen.
[ Bericht 24% gewijzigd door RaymondK op 25-03-2013 10:59:07 ]![]()
Of een klap op de achterkant geven, dan druk je de lucht naar voren.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ff een mespunt in de deksel rammen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik haal vlees meest bij de slager, vind bio vlees een beetje te duur. Supermarktvlees vermijd ik zoveel mogelijk. Verder eet ik ook gewoon volop roomboter en olijfolie. Ik heb niet het idee dat het slecht is om roomboter te eten. Integendeel. Ik heb zelf amper een draad vet aan mijn lijf.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het voordeel van biologisch eten is volgens mij enkel dat er geen bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt (al boeit dat voor bananen niet). Bij vlees misschien dat de dieren beter eten hebben gehad, en niet volgestopt zijn met antibiotica.![]()
Thxquote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie toch wel verschil, hoor: zit meer vorm in. En mooie tattoo's. Ik ben geen tattoo fan, maar dit vind ik ik wel mooi (beter dan dat vlakke standaardspul).ik merk het verschil vooral gewoon goed met dagelijks leven; gewrichten gaan niet meer zeuren en ik ben een stuk sterker. Me likes!
De benchpress van gister mag 7,5 kg bij op voor de stangen de skul 7 kg.
Vandaag dit gedaan:
Deadlift: 4x12 x 37,5 kg
Squat: 12x 40, 45, 50, 50 kg
legpress: 12x 100, 100, 110 kg
leg curl 3x12 x 35 kg
calf raises: 12x 40, 45, 50 kg 10x 55 kg
Als warming up loopband gepakt, want met auto en niet met fiets, straks na de lunch nog 5 km buiten lopen. (en met lopen bedoel ik ook altijd lopen, niet rennen, rennen suckt)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: