lol.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Ik net lopen opscheppen over mijn 3x140kg deadlift, komt mijn vriendin met een pot pastasaus aanzetten.
Vergeet het maar, dat ding ging dus niet openSmall hands much
Of een klap op de achterkant geven, dan druk je de lucht naar voren.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ff een mespunt in de deksel rammen.
Ik haal vlees meest bij de slager, vind bio vlees een beetje te duur. Supermarktvlees vermijd ik zoveel mogelijk. Verder eet ik ook gewoon volop roomboter en olijfolie. Ik heb niet het idee dat het slecht is om roomboter te eten. Integendeel. Ik heb zelf amper een draad vet aan mijn lijf.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het voordeel van biologisch eten is volgens mij enkel dat er geen bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt (al boeit dat voor bananen niet). Bij vlees misschien dat de dieren beter eten hebben gehad, en niet volgestopt zijn met antibiotica.
Thxquote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie toch wel verschil, hoor: zit meer vorm in. En mooie tattoo's. Ik ben geen tattoo fan, maar dit vind ik ik wel mooi (beter dan dat vlakke standaardspul).
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Zaran het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Bodybuilder
quote:Ronnie Coleman has reached his goal to look like a misshapen turd.
samequote:Op maandag 25 maart 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beklag gedaan, wat een kinderachtig gedoe zeg.
Dat komt omdat roomboter eten niet slecht is, en beter dan halvarine/margarine.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het slecht is om roomboter te eten.
quote:• Tell them that the squat is bad for the knees.
• Tell them that you don't train legs, because you play football / soccer / any other sport that preferentially does not involve any weight training.
voor in de bulk dan he..quote:Op maandag 25 maart 2013 11:28 schreef Boydie12 het volgende:
Eet iemand hier weleens noodles, zitten veel kcal in (100gr 361kcal), en je eet dat spul zo weg..![]()
Yum Yum noodlesoep is hier goed ingeburgerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:28 schreef Boydie12 het volgende:
Eet iemand hier weleens noodles, zitten veel kcal in (100gr 361kcal), en je eet dat spul zo weg..![]()
Nee, ik squat om harder te fietsen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:33 schreef Weissman het volgende:
''fiets trainingen'' is het nieuwe excuus om niet te squatten ?
Voor de calorieen die je inneemt krijg je er weinig nuttigs voor terug. Bevat het ook niet erg veel zout?quote:
Haha, als je het zo bekijkt is rijst ook kant en klare meuk, in principe is het toch gewoon dezelfde bereidingswijze?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef MarMar het volgende:
Van die kant en klare meuk waar je kokend water bij gooit?
Nee, bah.
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1223quote:Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor de calorieen die je inneemt krijg je er weinig nuttigs voor terug. Bevat het ook niet erg veel zout?
Sinds wanneer wordt rijst in een fabriek gemaakt ?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Haha, als je het zo bekijkt is rijst ook kant en klare meuk, in principe is het toch gewoon dezelfde bereidingswijze?
Ik dacht dat je zoiets bedoeld: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=1117quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1223
Je hebt ook wel gelijkt maar, er zitten goed veel koolhydraten en kcals in, wat is er dan slecht aan ?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt rijst in een fabriek gemaakt ?
En sinds wanneer wordt het gaar door er alleen kokend water bij te gooien?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt rijst in een fabriek gemaakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |