quote:Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Zaran het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Bodybuilder
quote:Ronnie Coleman has reached his goal to look like a misshapen turd.
samequote:Op maandag 25 maart 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beklag gedaan, wat een kinderachtig gedoe zeg.
Dat komt omdat roomboter eten niet slecht is, en beter dan halvarine/margarine.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het slecht is om roomboter te eten.
quote:• Tell them that the squat is bad for the knees.
• Tell them that you don't train legs, because you play football / soccer / any other sport that preferentially does not involve any weight training.
voor in de bulk dan he..quote:Op maandag 25 maart 2013 11:28 schreef Boydie12 het volgende:
Eet iemand hier weleens noodles, zitten veel kcal in (100gr 361kcal), en je eet dat spul zo weg..![]()
Yum Yum noodlesoep is hier goed ingeburgerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:28 schreef Boydie12 het volgende:
Eet iemand hier weleens noodles, zitten veel kcal in (100gr 361kcal), en je eet dat spul zo weg..![]()
Nee, ik squat om harder te fietsen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:33 schreef Weissman het volgende:
''fiets trainingen'' is het nieuwe excuus om niet te squatten ?
Voor de calorieen die je inneemt krijg je er weinig nuttigs voor terug. Bevat het ook niet erg veel zout?quote:
Haha, als je het zo bekijkt is rijst ook kant en klare meuk, in principe is het toch gewoon dezelfde bereidingswijze?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef MarMar het volgende:
Van die kant en klare meuk waar je kokend water bij gooit?
Nee, bah.
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1223quote:Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor de calorieen die je inneemt krijg je er weinig nuttigs voor terug. Bevat het ook niet erg veel zout?
Sinds wanneer wordt rijst in een fabriek gemaakt ?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Haha, als je het zo bekijkt is rijst ook kant en klare meuk, in principe is het toch gewoon dezelfde bereidingswijze?
Ik dacht dat je zoiets bedoeld: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=1117quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1223
Je hebt ook wel gelijkt maar, er zitten goed veel koolhydraten en kcals in, wat is er dan slecht aan ?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt rijst in een fabriek gemaakt ?
En sinds wanneer wordt het gaar door er alleen kokend water bij te gooien?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt rijst in een fabriek gemaakt ?
Er zitten ook veel koolhydraten en kcals in een pak suiker, wat is er dan slecht aan?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:38 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijkt maar, er zitten goed veel koolhydraten en kcals in, wat is er dan slecht aan ?
Ja ik wil je best geloven maar, watvoor slechte kcals zijn het dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Er zitten ook veel koolhydraten en kcals in een pak suiker, wat is er dan slecht aan?
Eerder beperkt dan slecht. Overigens zijn normale noodles maar iets van 140 kcal per 100 gram.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:40 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Ja ik wil je best geloven maar, watvoor slechte kcals zijn het dan als ik vragen mag?
Dat en de dieren hebben vaak een meer gewenst vetprofiel. Grasrunderen die rondbanjeren in de whey wei, maken veel en veel meer omega-3 aan dan hun graan-etende stalmaatjes. Het is zelfs zo erg dat runderen die eerst gras aten, als je die graan laat vreten dat hun omega-3 gehalte als een baksteen in elkaar stort.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het voordeel van biologisch eten is volgens mij enkel dat er geen bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt (al boeit dat voor bananen niet). Bij vlees misschien dat de dieren beter eten hebben gehad, en niet volgestopt zijn met antibiotica.
Afgezien van voordelen direct voor jezelf omdat het eten "beter" is (die voordelen schijnen vaak beperkt te zijn) is er een voordeel in de zin van dat de wereld minder vervuild raakt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het voordeel van biologisch eten is volgens mij enkel dat er geen bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt (al boeit dat voor bananen niet). Bij vlees misschien dat de dieren beter eten hebben gehad, en niet volgestopt zijn met antibiotica.
Gaan we dan ook net als in de UFC, en met andere vechtsporten, zo dicht mogelijk tegen de grens aan proberen te zitten dmv cutten of bulken?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:20 schreef CarbonC het volgende:
Nog meer nadelen voor bodybuilders:
http://www.telegraaf.nl/r(...)_van_gewicht___.html
Gewoon cutten voordat je op vakantie gaat!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:20 schreef CarbonC het volgende:
Nog meer nadelen voor bodybuilders:
http://www.telegraaf.nl/r(...)_van_gewicht___.html
Zonnebloemolie. Litertje kost nog geen euro. 9000kcals per Liter.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
Bapao's, kost echt niets (twee voor 60 cent ofzo) en 300 easy kcal per stuk.
gewoon uit het vuistjequote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zonnebloemolie. Litertje kost nog geen euro. 9000kcals per Liter.
Daar gaan mijn summerbulking ambities!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Gewoon cutten voordat je op vakantie gaat!
Niet te zuipen maadje.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zonnebloemolie. Litertje kost nog geen euro. 9000kcals per Liter.
Waarom in godesnaamquote:
lol. check z'n account maar es waarom en wat nog meerquote:
elke dag een pilletje slikke of eens in de 2 weken een milliliter drinken. Dat 2e is echt een stuk makkelijkerquote:Op maandag 25 maart 2013 09:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Gewoon een pilletje per dag nemen klinkt dan handiger.
http://muscleandsportssci(...)t-workout-nutrition/quote:Op maandag 25 maart 2013 13:10 schreef no1uknow het volgende:
De voedingsdeskundige waar ik vanochtend m'n BF en VVM e.d. op liet meten vertelde in het gesprekje wat we hadden over voeding dat het echt wel aan te raden was om binnen een half uur na een workout een eiwit shake te nemen.
In hoeverre is dit nou waar of broscience?
Ik zeg niet dat ik alles biologisch koop, kwark enzo dat maakt voor mij niet uit. Maar met brood en honing enzo kijk ik wel uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat en de dieren hebben vaak een meer gewenst vetprofiel. Grasrunderen die rondbanjeren in de whey wei, maken veel en veel meer omega-3 aan dan hun graan-etende stalmaatjes. Het is zelfs zo erg dat runderen die eerst gras aten, als je die graan laat vreten dat hun omega-3 gehalte als een baksteen in elkaar stort.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16500874
Ik koop mijn vlees bij de schlager halal en soms bij de supermarkt. Maar ik wist dat nog niet over het verschil tussen bio- en normaal vlees.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
Juist vette dierlijke producten koop ik biologisch.
Volgens mij is het alleen kop naar 't Oosten en dan langzaam doorzagen met een bot mes maar zal 't eens vragen bij de slager hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Even voor mijn eigen kennis: halal vlees wordt verder niet anders gevoed en verzorgd dan normale beesten toch? Alleen anders geslacht?
Even van wikipedia ( kan trouwens niet door iedereen aangepast worden, door een team van experts, dus seems legit)quote:Op maandag 25 maart 2013 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Even voor mijn eigen kennis: halal vlees wordt verder niet anders gevoed en verzorgd dan normale beesten toch? Alleen anders geslacht?
Taai of niet heeft niks met stress te maken, maar vooral met het afhangen (besterven). Het meeste vlees wordt veel te kort afgehangen, vandaar dat het ook vaak zo knalrood is.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Even een toevoeging, door de manier van de slachting spuit het bloed er ook met een hoge druk uit. Dit zorgt ervoor dat in het vlees minder bloed zit. En misschien omdat het beest geen stress heeft is het vlees minder taai?
haha bijna.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen kop naar 't Oosten en dan langzaam doorzagen met een bot mes maar zal 't eens vragen bij de slager hier.
In de supermarkt wel ja, bij de turk 2x zo goedkoop.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
Halalvlees is ook niet 2x zo duur integendeel dus ik denk dat je daar wel gelijk in hebt Stereo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |