SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag:
15 min wandelen
10 minuten roeien (2000 meter)
10 minuten hardlopen
Legpress
3x15x40kg
Calf raises
3x15x40 (op legpress machine)
Stiffed leg deadlift
3x15x30 ( benen naar buiten gedraaid)
3x15x30 ( benen naar binnen/naast elkaar)
Squat (noodgedwongen in de smith)
3x10x30
Eindelijk de guts gekregen om iemand te vragen te spotten.
Ik weet niet hoeveel ik precies weeg zal wel rond de 75 zijn en wat mijn BF echt geen idee, ik ben ~1,70.Goede benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast hou je smoel man... work in progress misschien?quote:
Vandaag:
15 min wandelen
10 minuten hardlopen
Legpress
3x15x40kg
Calf raises
Stiffed leg deadlift
3x10x30
Ik weet niet hoeveel ik precies weeg zal wel rond de 75 zijn en wat mijn BF echt geen idee, ik ben ~1,70.Goed bezig fanta-stick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Lees ff mijn schema daarboven, dat noem ik iets aan mijn zwemband doen. Jij mag wel eens wat aan je ogen doen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast hou je smoel man... work in progress misschien?
[..]
Goed bezig fanta-stick!
Bedanktquote:
Gewoon met schaal en al opetenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Als je 's morgens eitjes kookt en deze alvast pelt en tussen een paar boterhammen douwt, blijft dat dan goed en smakelijk tot een uurtje of 1? Soms komt het niet goed uit om eieren rond dat tijdstip te gaan zitten pellen enzo.
Vandaag:
15 min wandelen
10 minuten hardlopen
Legpress
3x15x40kg
Calf raises
Stiffed leg deadlift
3x10x30
Ik weet niet hoeveel ik precies weeg zal wel rond de 75 zijn en wat mijn BF echt geen idee, ik ben ~1,70.Goede benen van de zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Je kan ze in een glazen pot op zuur basis lang bewarenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Als je 's morgens eitjes kookt en deze alvast pelt en tussen een paar boterhammen douwt, blijft dat dan goed en smakelijk tot een uurtje of 1? Soms komt het niet goed uit om eieren rond dat tijdstip te gaan zitten pellen enzo.
Vandaag:
15 min wandelen
10 minuten hardlopen
Legpress
3x15x40kg
Calf raises
Stiffed leg deadlift
3x10x30
Ik weet niet hoeveel ik precies weeg zal wel rond de 75 zijn en wat mijn BF echt geen idee, ik ben ~1,70.Nice legs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Dankjewel, lijkt me ook leuk om straks mijn progressie te zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel tof dat je gewoon pics post trouwens.
Dit ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel tof dat je gewoon pics post trouwens.
Dit doen complete volksstammen. Eieren koken en meenemen om later op te eten. Ja, het kan. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Gewoon volhouden en geduld hebben!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dankjewel, lijkt me ook leuk om straks mijn progressie te zien.
Kan prima. Smeer ook in de ochtend m'n brood, eitje op je boterham, in een boterhamzakje, en dat is om 13 uur prima te eten. Eventuele saus die je er tussen doet zou ik er wel pas op doen als je het gaat eten.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
roids doen toch niets met je vel?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:09 schreef THEFXR het volgende:
met de hulp van roids?, haar vel zit nl echt strak
http://www.dailymail.co.u(...)-just-ONE-POUND.html
Goed bezig en idd, goede benen! Gewoon stug doorgaan, komt helemaal goedquote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lees ff mijn schema daarboven, dat noem ik iets aan mijn zwemband doen. Jij mag wel eens wat aan je ogen doen.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed bezig en idd, goede benen! Gewoon stug doorgaan, komt helemaal goed
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed bezig en idd, goede benen! Gewoon stug doorgaan, komt helemaal goed
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast hou je smoel man... work in progress misschien?
[..]
Goed bezig fanta-stick!
Helaas zitten er wel een paar mafketels tussen die vrouwen afschrikken. Is ook vaak zo in de sportschool.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef SunTzu het volgende:
Echt heel tof dat er nu ook vrouwen meeposten hier, in mijn eigen gym zijn de vrouwen ook steeds vaker in het krachthonk te vinden.![]()
I have a dream in which everybody is doing squats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |