Dit doen complete volksstammen. Eieren koken en meenemen om later op te eten. Ja, het kan. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Als je 's morgens eitjes kookt en deze alvast pelt en tussen een paar boterhammen douwt, blijft dat dan goed en smakelijk tot een uurtje of 1? Soms komt het niet goed uit om eieren rond dat tijdstip te gaan zitten pellen enzo.
Gewoon volhouden en geduld hebben!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dankjewel, lijkt me ook leuk om straks mijn progressie te zien.
Kan prima. Smeer ook in de ochtend m'n brood, eitje op je boterham, in een boterhamzakje, en dat is om 13 uur prima te eten. Eventuele saus die je er tussen doet zou ik er wel pas op doen als je het gaat eten.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Als je 's morgens eitjes kookt en deze alvast pelt en tussen een paar boterhammen douwt, blijft dat dan goed en smakelijk tot een uurtje of 1? Soms komt het niet goed uit om eieren rond dat tijdstip te gaan zitten pellen enzo.
roids doen toch niets met je vel?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:09 schreef THEFXR het volgende:
met de hulp van roids?, haar vel zit nl echt strak
http://www.dailymail.co.u(...)-just-ONE-POUND.html
Goed bezig en idd, goede benen! Gewoon stug doorgaan, komt helemaal goedquote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lees ff mijn schema daarboven, dat noem ik iets aan mijn zwemband doen. Jij mag wel eens wat aan je ogen doen.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed bezig en idd, goede benen! Gewoon stug doorgaan, komt helemaal goed
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed bezig en idd, goede benen! Gewoon stug doorgaan, komt helemaal goed
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast hou je smoel man... work in progress misschien?
[..]
Goed bezig fanta-stick!
Helaas zitten er wel een paar mafketels tussen die vrouwen afschrikken. Is ook vaak zo in de sportschool.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef SunTzu het volgende:
Echt heel tof dat er nu ook vrouwen meeposten hier, in mijn eigen gym zijn de vrouwen ook steeds vaker in het krachthonk te vinden.![]()
I have a dream in which everybody is doing squats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scheelt nu wel weer iets, vooral een stukje droger, maar nog niet zoveel dat het spectaculair genoeg is voor nog een foto.
Sjah achquote:Op zondag 24 maart 2013 18:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas zitten er wel een paar mafketels tussen die vrouwen afschrikken. Is ook vaak zo in de sportschool.
Leuk om zoiets zo even op internet te zeggen, maar welke nare gevolgen kan je in godsnaam hebben aan een borst die iets meer ontwikkeld is dan een rug?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:06 schreef banaliteit het volgende:
Een vriendin van me zei laatst dat veel mannen op de sportschool een te grote borstspier hebben ten opzichte van hun rug. Dit kan nare gevolgen hebben op lange termijn voor je gezondheid. Naar aanleiding van deze opmerking stel ik de volgende vraag.
Ik vraag me af wat het effect is van programma's, zoals SS, Texas Method en 531 op de spierverhoudingen van het lichaam qua esthetisch aspect, maar ook qua anatomisch aspect.
Ik ben van plan om de programma's in deze volgorde te volgen. Moet ik rekening houden met spierverhoudingen bij het customizen van de programma's (voor zover dat kan natuurlijk)?
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat je je lijf dan krom trekt? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing.. lijkt me eerder van toepassing bij lage rugspieren versus buikspieren.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Leuk om zoiets zo even op internet te zeggen, maar welke nare gevolgen kan je in godsnaam hebben aan een borst die iets meer ontwikkeld is dan een rug?
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:11 schreef MarMar het volgende:
Zal ik maar sportief meedoen dan?Mooie vooruitgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scheelt nu wel weer iets, vooral een stukje droger, maar nog niet zoveel dat het spectaculair genoeg is voor nog een foto..
Ik zal het proberenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sjah achhiervoor gaat de volgende filosofie prima op: "als je niet mét mensen kan lachen, kan je wel óm ze lachen" pas maar eens toe, werkt gegarandeerd
.
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je bekken naar achteren kan kantelen als je je buikspieren in verhouding tot je onderrug te veel traint. Heb daar zo 123 geen onderbouwing voor, dus ik lees geinteresseerd mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat je je lijf dan krom trekt? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing.. lijkt me eerder van toepassing bij lage rugspieren versus buikspieren.
Ik denk dat dat reuze meevalt. Ze zouden zich eerder druk moeten maken om obese mensen dan over een in verhouding iets te grote borstspier.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat je je lijf dan krom trekt? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing.. lijkt me eerder van toepassing bij lage rugspieren versus buikspieren.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:11 schreef MarMar het volgende:
Zal ik maar sportief meedoen dan?Tattoos zien er goed uit op 1e foto, heb je nog foto's van die op je arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scheelt nu wel weer iets, vooral een stukje droger, maar nog niet zoveel dat het spectaculair genoeg is voor nog een foto."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Denk ik ook, vooral omdat er dan nog een complete ribbenkast tussenzit.. vandaar dat ik denk dat dat bij de onderrug versus buik veel relevanter is.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat reuze meevalt. Ze zouden zich eerder druk moeten maken om obese mensen dan over een in verhouding iets te grote borstspier.
staat wel ergens in mijn fobo.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Tattoos zien er goed uit op 1e foto, heb je nog foto's van die op je arm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |