De storm m.b.t. Boogerd heeft maar kort geduurd en is inmiddels ook weer overgewaaid.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je kunt toch wel stellen dat een Boogerd meer kritiek heeft gekregen dan een Virenque.
En Frank de Boer is een voetballer dus dat telt niet.
En van Joop weet vrijwel niemand het.
http://www.roadcycling.co(...)-postal#.UVP9F13ozHo
Leuk stukje voor op kantoor.
Ik zit een paar weken terug Badr te kijken die terugkomt van zijn kooigevecht en er staat een journalistiek pluimage klaar dat ik echt geen enkele kritische vraag stellen verder.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hihihi hahahaha lololol..Badr Hari wordt net zo hard uitgelachen om zijn papa Mike gebruik.. Wat is er zo moeilijk aan om bij je eigen standpunten te blijven ipv naar de bontkragen mening van anderen?
Kom op, wees een vent! ( zonder doping uiteraard)
quote:Schumacher: 'Vanaf mijn 20ste aan doping'
De Duitse wielrenner Stefan Schumacher heeft vanaf zijn 20ste verboden middelen gebruikt. De oud-coureur van onder meer Shimano zegt dit vrijdag in een interview met het Duitse magazine Der Spiegel.
© epa. 'Ik heb epo genomen, groeihormonen en cortisonen. Vanaf mijn 20ste ben ik er al mee begonnen om mezelf te injecteren', bekent de nu 31-jarige Schumacher. 'Ik heb meegedaan aan het systeem dat er was, al ben ik daar niet trots op. Doping was van alle dag, zoals een bord pasta na de training.'
Schumacher werd in de Tour van 2008 betrapt op cera, de nieuwe variant van epo. In 2009 werd bekend dat dit ook was gebeurd bij de Olympische Spelen in Peking.
quote:Belgische renner Brian Ligneel kocht EPO
donderdag 28 maart 2013
Bij de Belgische 23-jarige renner Brian Ligneel, rijdend voor de Franse DN1 club CC De Villeneuve St-Germain , werden vorig jaar zes spuiten epo aangetroffen in de koelkast, meldt Het Nieuwsblad. Gisteren moest hij zich op de Kortrijkse rechtbank verantwoorden.
‘Ik heb een domme beslissing genomen', vertelde Brian Ligneel aan de rechter. ‘Ik heb nooit epo gebruikt, maar ik had het ook nooit in huis mogen halen.'
Ligneel, die gisteren ook nog een koers reed in Brugge en daar tweede werd, bekende dat hij epo kocht in Frankrijk en eerder ook via het internet en op naam van zijn moeder epo kocht in Hongkong. ‘Mijn cliënt kocht het product voor het geval dat hij het nodig zou hebben, maar hij heeft het nooit gebruikt', zegt advocaat Frank Scheerlinck, die voor zijn cliënt opschorting van straf vraagt. ‘Hij wil een echte Flandrien worden, maar hij krijgt de ene tegenslag na de andere te verwerken.'
Ook de ouders van de wielrenner staan terecht. ‘Ze hebben toegelaten dat hun zoon zijn epo in de koelkast bewaarde en dat hij het product zou gebruiken. Ze willen koste wat het kost dat hun zoon doorbreekt als wielrenner', aldus de openbare aanklager, die aan de rechter vroeg een sterk maatschappelijk signaal te sturen. De drie riskeren een geldboete van 3.000 euro.
Door een eerdere veroordeling riskeert vader en ex-wielrenner Gino ook een celstraf van zes maanden. Gino Ligneel, oud-prof en in 1984 24e in de Amstel Gold Race, zal al eerder een celstraf uit vanwege een dopingzaak in 1997. In Mei 1997 veroordeelde de correctionele rechtbank van Kortrijk zeven gewezen profs in een zaak van verdovende middelen en amfetamines rond dierenarts José Landuyt, die zelf nooit veroordeeld werd. Gino Ligneel kreeg een effectieve gevangenisstraf van drie jaar.
Het vonnis in de zaak rond Brian Ligneel volgt op 24 april.
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 11:45:31Schumacher confesses doping; that's another victory for me: Bayern Rundfahrt 2008 TT. Keep filling my palmares boys?! Let's move on people! reageer retweet
De grote grap hierin is dat hij nog gewoon wedstrijden rijdt en gisteren nog 3e werd en eergisteren 2e.quote:
aan zijn kapsel ligt het in elk geval nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef Mani89 het volgende:
En Stef Clement rijdt al jaren als een natte krant. Kan me wel voorstellen dat hij wil dat we niet meer terugkijken.
met zijn kale kopquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef Mani89 het volgende:
En Stef Clement rijdt al jaren als een natte krant. Kan me wel voorstellen dat hij wil dat we niet meer terugkijken.
Stefan Schumacher ook alquote:
En Gesink is ook al een beetje kalend! En Mollema heeft haar, net zoals o.a. Thomas Dekker! Zeer verdacht allemaal.quote:
omg nee, ik dacht dat hij gewoon pech had dat hij die ene keer dat hij gebruikte gepakt wasquote:
niet iedereen is gevoelig voor DHTquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Gesink is ook al een beetje kalend! En Mollema heeft haar, net zoals o.a. Thomas Dekker! Zeer verdacht allemaal.
nah, als ze gepakt worden, hebben ze gewoon een keer pechquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg nee, ik dacht dat hij gewoon pech had dat hij die ene keer dat hij gebruikte gepakt was
Idd. Je verwacht dit gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg nee, ik dacht dat hij gewoon pech had dat hij die ene keer dat hij gebruikte gepakt was
gek genoeg is het onder de sporters 80%quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:18 schreef KilgoreTrout het volgende:
Ok goed ik weet dat het echt geen enkele zin heeft om op je te reageren TheFXR maa ik ga het toch doen, gewoon omdat ik licht masochistisch ben.
http://www.statisticbrain.com/hair-loss-statistics/
dat haal ik niet uit die statistiekenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gek genoeg is het onder de sporters 80%
Dat zijn pruiken denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Gesink is ook al een beetje kalend! En Mollema heeft haar, net zoals o.a. Thomas Dekker! Zeer verdacht allemaal.
Van de volgende 5 sporters zijn er 4 kaal of kalend:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat haal ik niet uit die statistieken
4 van de 5 zijn ook betrapt of hebben dat achteraf verklaart.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Van de volgende 5 sporters zijn er 4 kaal of kalend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een percentage van 80% klopt dus.
Bettini en Freire waren schoon.quote:1 Stefan Schumacher (GER) Gerolsteiner 6h 11' 49" 40
2 Davide Rebellin (ITA) Gerolsteiner + 21" 30
3 Danilo Di Luca (ITA) Liquigas + 22" 25
4 Matthias Kessler (GER) Astana + 23" 20
5 Michael Boogerd (NED) Rabobank + 24" 15
6 Paolo Bettini (ITA) Quick Step-Innergetic + 27" 11
7 Alejandro Valverde (ESP) Caisse d'Epargne + 27" 7
8 Óscar Freire (ESP) Rabobank + 1' 07" 5
9 Riccardo Riccò (ITA) Saunier Duval-Prodir + 1' 07" 3
10 Fränk Schleck (LUX) Team CSC + 1' 07" 1
twitter:Giggs_Boson twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 20:35:37Diego Maradona, 2011, about an Argentina WCQ v Australia in 1993 "The coffee was a bit mixed, so that we can run faster." reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 20:36:32Maradona said that FIFA vice-president, Julio Grondona, knew about the doping, but permitted it... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 20:36:49...Maradona: "Because otherwise Argentina would not make the World Cup qualifiers. This is fraud, and Grondona knew about it," reageer retweet
haha, FIFA corruptie at his finestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef marcodej het volgende:
twitter:Giggs_Boson twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 20:35:37Diego Maradona, 2011, about an Argentina WCQ v Australia in 1993 "The coffee was a bit mixed, so that we can run faster." reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 20:36:32Maradona said that FIFA vice-president, Julio Grondona, knew about the doping, but permitted it... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 20:36:49...Maradona: "Because otherwise Argentina would not make the World Cup qualifiers. This is fraud, and Grondona knew about it," reageer retweet
En zo heerlijk schaamteloos altijd.quote:
en de sponsering van de gemeente als er weer een club failliet dreigt te gaan, volk en blessure sport NR 1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef OProg het volgende:
Toch wel opvallend dat er bij wielrennen een grote groep is die boos is dat het niet eerlijk gaat, terwijl als het over doping, matchfixing en andere zooi gaat in het voetbal ze het niet boeit en even enthousiast door blijven klappen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:58 schreef Tommeke het volgende:
En het bloedt altijd weer dood in de media.
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef OProg het volgende:
Toch wel opvallend dat er bij wielrennen een grote groep is die boos is dat het niet eerlijk gaat, terwijl als het over doping, matchfixing en andere zooi gaat in het voetbal ze het niet boeit en even enthousiast door blijven klappen.
nee dat zou ten koste gaan van de populariteit van de sport. Dat zijn de sterren van de atletiek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef Felagund het volgende:
Toch worden in de atletiek regelmatig sporters betrapt op doping. Maar dan vaak de lopers op langere afstanden of op krachtonderdelen als kogelstoten, bijna nooit de sprinters heb ik het idee.
Volgens mij is bijna iedere Jamaïcaanse sprinter al een keer betrapt op doping. Bijna die volledige trainingsgroep van Bolt (behalve Bolt natuurlijk). Doofpotje erbij pakken en een tijdje later mochten ze weer lopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef Felagund het volgende:
Toch worden in de atletiek regelmatig sporters betrapt op doping. Maar dan vaak de lopers op langere afstanden of op krachtonderdelen als kogelstoten, bijna nooit de sprinters heb ik het idee.
Misschien worden wielrenners eerder als helden gezien die grootse prestaties neerzetten en is 't daar een grotere teleurstelling als 't niet helemaal echt was.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef OProg het volgende:
Balco-zaak en daarmee samenhangend de groep rond Trevor Graham zijn natuurlijk wel veel sprinters gepakt. Maar het heeft niet kunnen tegenhouden dat de progressie op de 100m en 200m op zijn minst opvallend te noemen is. 200m misschien nog wel opvallender. Eerst jaren lang een hoogterecord van Mennea, dan 1 uitschieter van Johnson en dan opeens in 5 a 6 jaar een hele reeks lopers die sub 19.72 lopen. Een benchmark die niet voor niets 17 jaar lang heeft gestaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef Felagund het volgende:
Olympische finale 100 meter van 1988?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef Felagund het volgende:
dat was een framequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Olympische finale 100 meter van 1988?
Zijn vooral de "onbelangrijke" Jamaicanen die ze pakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:16 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Volgens mij is bijna iedere Jamaïcaanse sprinter al een keer betrapt op doping. Bijna die volledige trainingsgroep van Bolt (behalve Bolt natuurlijk). Doofpotje erbij pakken en een tijdje later mochten ze weer lopen.
En toch lopen ze sneller "op water en brood" dan de tot de naad toe gedopeerde Ben Johnson ...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat zou ten koste gaan van de populariteit van de sport. Dat zijn de sterren van de atletiek.
alsof testing 100%quote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch lopen ze sneller "op water en brood" dan de tot de naad toe gedopeerde Ben Johnson ...
Blake onbelangrijk noemenquote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn vooral de "onbelangrijke" Jamaicanen die ze pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie nog in staat om mensen die zulke dingen roepen te negeren? Ik raak er echt zo gruwelijk gefrustreerd en chagrijnig van, dat mensen zo ongelooflijk achterlijk kunnen zijn![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Mijn hemel wat een hoop domheid, waar komt dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie nog in staat om mensen die zulke dingen roepen te negeren? Ik raak er echt zo gruwelijk gefrustreerd en chagrijnig van, dat mensen zo ongelooflijk achterlijk kunnen zijnReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik erger me er kapot aan. Omdat er gewoon zoveel onzin in staat. En toch hoor ik dit echt zo vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie nog in staat om mensen die zulke dingen roepen te negeren? Ik raak er echt zo gruwelijk gefrustreerd en chagrijnig van, dat mensen zo ongelooflijk achterlijk kunnen zijn![]()
Nujijquote:Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een hoop domheid, waar komt dat vandaan?
Toen niet, waarschijnlijk zouden ze tegenwoordig allemaal met het bloedpaspoort twee jaar geschorst worden. Dekker gebruikte gewoon EPO, net als ieder andere topper.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:11 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)er_onder_vuur__.html
Haha.
Juridisch correct was dat we epo-gebruik niet konden aantonen.
Maar als dat de conclusie is, kan dat bij elk hematocrietje van meer dan 50 zijn. Want geen enkele 50+er is in principe een bewijs van EPO.
quote:UCI gunt dopingzondaar Alex Rasmussen geen comeback
Wielrenner Alex Rasmussen is kort voor de start van de eerste etappe in de Omloop van de Sarthe uit koers gezet. De Deen van Garmin-Sharp zou er zijn comeback maken na een dopingschorsing van achttien maanden.
‘ Ben net door de slechte en machtige UCI uit La Sarthe gehaald. Blijkbaar heeft de UCI een levenslange schorsing in werking gezet', twittert hij.
De 28-jarige Rasmussen werd in juli 2012 door het Internationaal Sporttribunaal TAS met terugwerkende kracht (vanaf oktober 2011) voor achttien maanden geschorst wegens het missen van drie dopingcontroles.
Het was ook maar een grapje. Natuurlijk heeft Dekker EPO gebruikt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Toen niet, waarschijnlijk zouden ze tegenwoordig allemaal met het bloedpaspoort twee jaar geschorst worden. Dekker gebruikte gewoon EPO, net als ieder andere topper.
Het opheffen van de schorsing was door de paasdagen administratief nog niet verwerkt.quote:
Okquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Natuurlijk heeft Dekker EPO gebruikt.
schone renner=science fictionquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
OkIk zag op de prikpagina weer mensen in uitgebreide betogen Dekker verdedigen als enige schone renner ooit, dat irriteerde me nogal (en dan wel klagen dat de Belgen hun eigen renners zo weinig aanpakken).
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je leest behoorlijk wat over doping en je onthoudt het nodige maar je komt in dit topic niet verder dan je standaard zinnetje, er is nauwelijks discussie en je weet zogenaamd alles al.quote:
kijk even naar jezelf, wat jij doet in het topic, naast andere posters afkraken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je leest behoorlijk wat over doping en je onthoudt het nodige maar je komt in dit topic niet verder dan je standaard zinnetje, er is nauwelijks discussie en je weet zogenaamd alles al.
Ik bedoel, dat is toch verdomde zonde van jouw tijd en als je wilt, neem ik jouw "iedereen gebruikt postings" met alle liefde over, uit respect uiteraard
Cancellara attacked on the last climb, the Paterberg, dropped Sagan and went on to win solo.[48] Sagan caused some controversy on the podium by pinching the backside of a podium girl,[49] but apologized the next dayquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkerdude heeft ook doping gebruikt. Het knijpen in de billen van rondemissen is natuurlijk een van de bijwerkingen van stimulerende hormoonbehandelingen
Goh, niets van mee gekregen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cancellara attacked on the last climb, the Paterberg, dropped Sagan and went on to win solo.[48] Sagan caused some controversy on the podium by pinching the backside of a podium girl,[49] but apologized the next day
Ik heb nu twee keer gejankt en dat was beide keren om jou, niet om anderen. En je gedrag is fascinerend en mijn vraag is serieusquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk even naar jezelf, wat jij doet in het topic, naast andere posters afkraken.
verder heb ik heel veel meer gepost dan zinnetjes, alleen dat vergeet je dan maar voor het gemak.
praat niet over respect, want je hebt het niet.
Heeft te maken met het niet aankunnen van de waarheid dat hun held ook gebruikt, iedereen heeft schijnbaar zijn held nodig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben hier juist gekomen om Fikkie, to the point, elke debiel die kans wil hebben grijpt naar dope, maar het zogenaamde 'niet gebruiken' staat in een doping topic hoger aangeschreven. Koop je roze bril eens bij een betere leverancier, als je mee wilt doen om de prijzen heb je dope nodig, anders kansloos, wat is daar zo moeilijk aan? Iedereen doet het!![]()
Laat ze hier dan voortaan weg wezen ipv tegen jou aan te trappen.. lost .. game overquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heeft te maken met het niet aankunnen van de waarheid dat hun held ook gebruikt, iedereen heeft schijnbaar zijn held nodig.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
The Fixr heeft hier nimmer ongelijk gehad.. Hoeveel gasten hebben hier geen handen meer omdat ze die voor Lance of Boogard in het vuur wisten te steken?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
The Fixr heeft hier nimmer ongelijk gehad.. Hoeveel gasten hebben hier geen handen meer omdat ze die voor Lance of Boogard in het vuur wisten te steken?
Dat ze nog kunnen typen is mij een raadsel..quote:
Wie in welke zin? Mijn naam staat er.quote:
0 denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Schaf dat denken van je maar af.. Even wat topics teruglezen en het gros heeft geen handen meer om te postenquote:
Leuken troll, maar ga nu maar weer weg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schaf dat denken van je maar af.. Even wat topics teruglezen en het gros heeft geen handen meer om te posten
hup quotesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schaf dat denken van je maar af.. Even wat topics teruglezen en het gros heeft geen handen meer om te posten
Troll? Het staat je niet aan dus troll? Neem zelf even de moeite om topics terug te lezen.. Hilarisch!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuken troll, maar ga nu maar weer weg.
tel ik nu maar voor 1?, wat een disrespectquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Wow, twee gekkies aanwezig, wordt steeds mooier hier.
Ja leuk maar ik lees dit topic al jaren en ik ben nog bijna niemand tegengekomen die in Armstrong/Boogerd geloofde. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Troll? Het staat je niet aan dus troll? Neem zelf even de moeite om topics terug te lezen.. Hilarisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |