kijk even naar jezelf, wat jij doet in het topic, naast andere posters afkraken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je leest behoorlijk wat over doping en je onthoudt het nodige maar je komt in dit topic niet verder dan je standaard zinnetje, er is nauwelijks discussie en je weet zogenaamd alles al.
Ik bedoel, dat is toch verdomde zonde van jouw tijd en als je wilt, neem ik jouw "iedereen gebruikt postings" met alle liefde over, uit respect uiteraard
Cancellara attacked on the last climb, the Paterberg, dropped Sagan and went on to win solo.[48] Sagan caused some controversy on the podium by pinching the backside of a podium girl,[49] but apologized the next dayquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkerdude heeft ook doping gebruikt. Het knijpen in de billen van rondemissen is natuurlijk een van de bijwerkingen van stimulerende hormoonbehandelingen
Goh, niets van mee gekregen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cancellara attacked on the last climb, the Paterberg, dropped Sagan and went on to win solo.[48] Sagan caused some controversy on the podium by pinching the backside of a podium girl,[49] but apologized the next day
Ik heb nu twee keer gejankt en dat was beide keren om jou, niet om anderen. En je gedrag is fascinerend en mijn vraag is serieusquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk even naar jezelf, wat jij doet in het topic, naast andere posters afkraken.
verder heb ik heel veel meer gepost dan zinnetjes, alleen dat vergeet je dan maar voor het gemak.
praat niet over respect, want je hebt het niet.
Heeft te maken met het niet aankunnen van de waarheid dat hun held ook gebruikt, iedereen heeft schijnbaar zijn held nodig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben hier juist gekomen om Fikkie, to the point, elke debiel die kans wil hebben grijpt naar dope, maar het zogenaamde 'niet gebruiken' staat in een doping topic hoger aangeschreven. Koop je roze bril eens bij een betere leverancier, als je mee wilt doen om de prijzen heb je dope nodig, anders kansloos, wat is daar zo moeilijk aan? Iedereen doet het!![]()
Laat ze hier dan voortaan weg wezen ipv tegen jou aan te trappen.. lost .. game overquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heeft te maken met het niet aankunnen van de waarheid dat hun held ook gebruikt, iedereen heeft schijnbaar zijn held nodig.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
The Fixr heeft hier nimmer ongelijk gehad.. Hoeveel gasten hebben hier geen handen meer omdat ze die voor Lance of Boogard in het vuur wisten te steken?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
The Fixr heeft hier nimmer ongelijk gehad.. Hoeveel gasten hebben hier geen handen meer omdat ze die voor Lance of Boogard in het vuur wisten te steken?
Dat ze nog kunnen typen is mij een raadsel..quote:
Wie in welke zin? Mijn naam staat er.quote:
0 denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Schaf dat denken van je maar af.. Even wat topics teruglezen en het gros heeft geen handen meer om te postenquote:
Leuken troll, maar ga nu maar weer weg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schaf dat denken van je maar af.. Even wat topics teruglezen en het gros heeft geen handen meer om te posten
hup quotesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schaf dat denken van je maar af.. Even wat topics teruglezen en het gros heeft geen handen meer om te posten
Troll? Het staat je niet aan dus troll? Neem zelf even de moeite om topics terug te lezen.. Hilarisch!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuken troll, maar ga nu maar weer weg.
tel ik nu maar voor 1?, wat een disrespectquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Wow, twee gekkies aanwezig, wordt steeds mooier hier.
Ja leuk maar ik lees dit topic al jaren en ik ben nog bijna niemand tegengekomen die in Armstrong/Boogerd geloofde. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Troll? Het staat je niet aan dus troll? Neem zelf even de moeite om topics terug te lezen.. Hilarisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |