En toch lopen ze sneller "op water en brood" dan de tot de naad toe gedopeerde Ben Johnson ...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat zou ten koste gaan van de populariteit van de sport. Dat zijn de sterren van de atletiek.
alsof testing 100%quote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch lopen ze sneller "op water en brood" dan de tot de naad toe gedopeerde Ben Johnson ...
Blake onbelangrijk noemenquote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn vooral de "onbelangrijke" Jamaicanen die ze pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie nog in staat om mensen die zulke dingen roepen te negeren? Ik raak er echt zo gruwelijk gefrustreerd en chagrijnig van, dat mensen zo ongelooflijk achterlijk kunnen zijn![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Mijn hemel wat een hoop domheid, waar komt dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie nog in staat om mensen die zulke dingen roepen te negeren? Ik raak er echt zo gruwelijk gefrustreerd en chagrijnig van, dat mensen zo ongelooflijk achterlijk kunnen zijnReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik erger me er kapot aan. Omdat er gewoon zoveel onzin in staat. En toch hoor ik dit echt zo vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie nog in staat om mensen die zulke dingen roepen te negeren? Ik raak er echt zo gruwelijk gefrustreerd en chagrijnig van, dat mensen zo ongelooflijk achterlijk kunnen zijn![]()
Nujijquote:Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een hoop domheid, waar komt dat vandaan?
Toen niet, waarschijnlijk zouden ze tegenwoordig allemaal met het bloedpaspoort twee jaar geschorst worden. Dekker gebruikte gewoon EPO, net als ieder andere topper.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:11 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)er_onder_vuur__.html
Haha.
Juridisch correct was dat we epo-gebruik niet konden aantonen.
Maar als dat de conclusie is, kan dat bij elk hematocrietje van meer dan 50 zijn. Want geen enkele 50+er is in principe een bewijs van EPO.
quote:UCI gunt dopingzondaar Alex Rasmussen geen comeback
Wielrenner Alex Rasmussen is kort voor de start van de eerste etappe in de Omloop van de Sarthe uit koers gezet. De Deen van Garmin-Sharp zou er zijn comeback maken na een dopingschorsing van achttien maanden.
‘ Ben net door de slechte en machtige UCI uit La Sarthe gehaald. Blijkbaar heeft de UCI een levenslange schorsing in werking gezet', twittert hij.
De 28-jarige Rasmussen werd in juli 2012 door het Internationaal Sporttribunaal TAS met terugwerkende kracht (vanaf oktober 2011) voor achttien maanden geschorst wegens het missen van drie dopingcontroles.
Het was ook maar een grapje. Natuurlijk heeft Dekker EPO gebruikt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Toen niet, waarschijnlijk zouden ze tegenwoordig allemaal met het bloedpaspoort twee jaar geschorst worden. Dekker gebruikte gewoon EPO, net als ieder andere topper.
Het opheffen van de schorsing was door de paasdagen administratief nog niet verwerkt.quote:
Okquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Natuurlijk heeft Dekker EPO gebruikt.
schone renner=science fictionquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
OkIk zag op de prikpagina weer mensen in uitgebreide betogen Dekker verdedigen als enige schone renner ooit, dat irriteerde me nogal (en dan wel klagen dat de Belgen hun eigen renners zo weinig aanpakken).
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je leest behoorlijk wat over doping en je onthoudt het nodige maar je komt in dit topic niet verder dan je standaard zinnetje, er is nauwelijks discussie en je weet zogenaamd alles al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |