ze doen wel hun best.......quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:42 schreef TheArt het volgende:
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:35:51Lance Armstrong lived near Barcelona for years, surrounded by his mostly Spanish doctors. Spanish authorities are said to be currently... reageer retweet
Spanjetwitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:36:04... looking in to opening a federal investigation into Lance's time in Spain. reageer retweet
Wat een grap is dat land.
Ik plakte helemaal de verkeerde tweetsquote:
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:32:40Luis Garcia del Moral, Lance Armstrong's frmr doctor and doper-in-chief, was given a life ban, but ARD report del Moral... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:32:49.. is still working in Valencia for one of the largest sports medicines institutes in Spain. reageer retweet
wat verwacht je van een land, waar de politie tijdens de lunch gewoon een karaf wijn zuipt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Om buitenlanders te pakken ja. Als ze nu eens achter hun landgenoten aangingen...
Porte als Bilharzia Froome weer eens ziek wordt van een kuurtje maar de schuld geeft aan vervuild water in Afrika.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:49 schreef THEFXR het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie dit jaar de TDF mag winnen, Wiggo of Vroem?
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:30:49PRP blood spinning, used by doctor Bryan English in his time at Chelsea under Jose Mourinho, was on the WADA banned usage list when... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:30:56... Mourinho talked of it's use on Arjen Robben in 2005. reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:34:00PRP blood-spinning, criticized as a treatment by the likes of Arsene Wenger, but encouraged by Andre Villas Boas and Jose Mourinho, has... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:34:47..been off the WADA banned list since 2011. However, in 2010, Jose Mourinho on a Petr Cech injury before game with Inter: "Dr Needles... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:34:52.. (Bryan English) will do his magic" reageer retweet
Ongelooflijkquote:
Z'n naam staat linksonderin. Maar als je dat niet kan lezen zou het ook een boel van je andere posts verklaren.quote:
Ze laten hun helden daar niet vallen. Daar is het zondigen en vergeven, hier is het opknopen en afhakken.quote:
het was een sarcastische opmerking omdat hij toch niet meer meedoetquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Z'n naam staat linksonderin. Maar als je dat niet kan lezen zou het ook een boel van je andere posts verklaren.
Ik vind hem ook 'merkwaardig'..quote:
Zo'n baard krijg je natuurlijk nooit zonder doping.quote:
volgens mij is het een kroegtijger, rollend het cafe uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem ook 'merkwaardig'..
Precies! Die ogen... verdacht.. hij snoept!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij is het een kroegtijger, rollend het cafe uit
Eigenlijk wel grappig als je bedenkt dat een notoire zelfmoord plegende junk werd vereerd (Brood) en een notoire zuiplap (Hazes) nog steeds een soort van heldenstatus heeft. Als je als sporter echter een keer wat misstappen begaat ben je gelijk een soort van crimineel. Met dank aan de media, dezelfde media die junkentuig dan wel weer al te graag vereerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze laten hun helden daar niet vallen. Daar is het zondigen en vergeven, hier is het opknopen en afhakken.
Een gulden middenweg zou misschien wel iets zijn. En daarnaast duikt hij natuurlijk daar nog volop op in spelshows en weet ik het allemaal wat en is het een media-persoonlijkheid geworden. Dus zoveel geks zie ik hier niet in.
Festina heeft door het hele gebeuren trouwens nooit een klokje minder verkocht.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig als je bedenkt dat een notoire zelfmoord plegende junk werd vereerd (Brood) en een notoire zuiplap (Hazes) nog steeds een soort van heldenstatus heeft. Als je als sporter echter een keer wat misstappen begaat ben je gelijk een soort van crimineel. Met dank aan de media, dezelfde media die junkentuig dan wel weer al te graag vereerd.
Je vergelijking gaat mank, Brood en Hazes gebruikten niet om beter te presteren, maar om überhaupt iets te kunnen presterenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig als je bedenkt dat een notoire zelfmoord plegende junk werd vereerd (Brood) en een notoire zuiplap (Hazes) nog steeds een soort van heldenstatus heeft. Als je als sporter echter een keer wat misstappen begaat ben je gelijk een soort van crimineel. Met dank aan de media, dezelfde media die junkentuig dan wel weer al te graag vereerd.
quote:Verontwaardiging over dopingcontroles Sotsji
Sven Kramer en Ireen Wüst zijn verontwaardigd over de afwezigheid van bloedcontroles bij de WK afstanden van vorige week in Sotsji. Ook de Nederlandse ploegarts en de bondscoach stellen vragen.
Foto: ANP
Kramer kon er een paar dagen na terugkomst in Nederland niet over uit. Hij had twee gouden en een zilveren medaille op zak, maar geen enkele keer was zijn bloed gecontroleerd. Niet voor het begin van het toernooi en niet na de races. "En dat is nog nooit gebeurd", zegt Kramer met opwinding in zijn stem tegen NUsport.
Ook Wüst (drie keer goud, twee keer zilver) laat per sms weten dat het 'inderdaad eigenlijk wel raar' is dat er geen bloedcontrole is geweest na de races. Helemaal, erkent ze, omdat er ook voorafgaande aan de WK afstanden - ook beschouwd als een olympisch testevenement - geen controle is geweest. "Wellicht wel vreemd", laat Wüst weten.
Ik heb meer respect voor de heren van de Guardia dan onze jongens van het Nationale, A-merk, Korps.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat verwacht je van een land, waar de politie tijdens de lunch gewoon een karaf wijn zuipt.
Hier de volledige tekst: http://www.nu.nl/sport/33(...)ontroles-sotsji.htmlquote:[:[/b]
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:01 schreef nabroer het volgende:
[..]
Dit kostte Ireen waarschijnlijk een vierde gouden plak.
hebben ze alles gedaan om al het spul te verbloemen en worden ze niet gecontroleerd, ik zou ook boos zijnquote:
Hadden ze maar geweten dat er geen controle zou zijnquote:Ook Gé van Enst, de dienstdoende bondsarts van de KNSB, en Arie Koops, de bondscoach, stellen vraagtekens bij de afwezigheid van zo'n bloedanalysemachine. "We verwachtten wel een seintje te krijgen dat we op woensdag of zo zouden moeten opdraven voor zo'n controle", zegt Van Enst. "Maar nee." Van Enst bevestigt de lezing van Kramer. "Ik was daarbij toen hij het vroeg", zegt Van Enst.
Ook Koops had controle vooraf verwacht, inclusief de bloedtest. "Het was goed geweest als die testen er wel waren geweest", zegt Koops. "Het had moeten plaatsvinden, ze hadden het daar voor elkaar moeten hebben."
Van Enst: "Er ontstaat ruimte om vals te spelen als je wel zou weten dat er geen controle zou plaatsvinden. Wij wisten niet dat er geen controle was."
Is dat zo? De commentator bij de NOS is toch een dopeur? Nationale wielerheld Joop? Frank de Boer? Allemaal opgeknoopt en afgehakt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze laten hun helden daar niet vallen. Daar is het zondigen en vergeven, hier is het opknopen en afhakken.
Om dat te vergelijken moet je kijken naar de eerste maanden na de bekentenis van Virenque, en deze periode met Boogerd. Of Boogerd over een aantal jaar met deze Virenque. Ik vermoed dat Virenque destijds behoorlijk wat over zich heen heeft gekregen, en ik vermoed dat Boogerd over een aantal jaar hier weinig last meer van zal hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je kunt toch wel stellen dat een Boogerd meer kritiek heeft gekregen dan een Virenque.
En Frank de Boer is een voetballer dus dat telt niet.
En van Joop weet vrijwel niemand het.
http://www.roadcycling.co(...)-postal#.UVP9F13ozHo
Leuk stukje voor op kantoor.
Uiteraard ben ik van mening dat doping bestreden moet worden, maar het is nu wel een gek verhaal aan het worden dat soms inderdaad niet echt helemaal meer uit te leggen is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
agree, lekker vechten in Spanje en je krijgt met de gummiknuppel, gratis!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:55 schreef nabroer het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor de heren van de Guardia dan onze jongens van het Nationale, A-merk, Korps.
Hihihi hahahaha lololol..quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik van mening dat doping bestreden moet worden, maar het is nu wel een gek verhaal aan het worden dat soms inderdaad niet echt helemaal meer uit te leggen is.
Als je vals aan het spelen bent geweest in een sport krijg je tegenwoordig ook een hardere trap na qua status dan als je iemand half-dood hebt staat trappen in de Arena. Wat dat betreft is de verhouding ook wel een beetje zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |