ze doen wel hun best.......quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:42 schreef TheArt het volgende:
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:35:51Lance Armstrong lived near Barcelona for years, surrounded by his mostly Spanish doctors. Spanish authorities are said to be currently... reageer retweet
Spanjetwitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:36:04... looking in to opening a federal investigation into Lance's time in Spain. reageer retweet
Wat een grap is dat land.
Ik plakte helemaal de verkeerde tweetsquote:
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:32:40Luis Garcia del Moral, Lance Armstrong's frmr doctor and doper-in-chief, was given a life ban, but ARD report del Moral... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:32:49.. is still working in Valencia for one of the largest sports medicines institutes in Spain. reageer retweet
wat verwacht je van een land, waar de politie tijdens de lunch gewoon een karaf wijn zuipt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Om buitenlanders te pakken ja. Als ze nu eens achter hun landgenoten aangingen...
Porte als Bilharzia Froome weer eens ziek wordt van een kuurtje maar de schuld geeft aan vervuild water in Afrika.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:49 schreef THEFXR het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie dit jaar de TDF mag winnen, Wiggo of Vroem?
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:30:49PRP blood spinning, used by doctor Bryan English in his time at Chelsea under Jose Mourinho, was on the WADA banned usage list when... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:30:56... Mourinho talked of it's use on Arjen Robben in 2005. reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:34:00PRP blood-spinning, criticized as a treatment by the likes of Arsene Wenger, but encouraged by Andre Villas Boas and Jose Mourinho, has... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:34:47..been off the WADA banned list since 2011. However, in 2010, Jose Mourinho on a Petr Cech injury before game with Inter: "Dr Needles... reageer retweet
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:34:52.. (Bryan English) will do his magic" reageer retweet
Ongelooflijkquote:
Z'n naam staat linksonderin. Maar als je dat niet kan lezen zou het ook een boel van je andere posts verklaren.quote:
Ze laten hun helden daar niet vallen. Daar is het zondigen en vergeven, hier is het opknopen en afhakken.quote:
het was een sarcastische opmerking omdat hij toch niet meer meedoetquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Z'n naam staat linksonderin. Maar als je dat niet kan lezen zou het ook een boel van je andere posts verklaren.
Ik vind hem ook 'merkwaardig'..quote:
Zo'n baard krijg je natuurlijk nooit zonder doping.quote:
volgens mij is het een kroegtijger, rollend het cafe uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem ook 'merkwaardig'..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |