Was t een fokster?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja d'r was een meet in rotterdam in een park, wat een beetje besloten was, maar wel op het forum besproken.
was een hecht groepje aanwezig die elkaar al kenden enzo, myraela, monopoly, arachide, snuf, huppelmuts, charmed_angel, intronic, ik en vast nog wel een paar
en toen kwam er ineens een kleine negerin opdagen met fel roze haar en vage kleding en ze begon meteen over dat ze sneed en dood wou
nog geen halfuur later had ze een fles vodka en een joint gekocht
ze zoop zichzelf helemaal naar de tering en had zichzelf niet meer onder controle, begon tegen ons te schreeuwen en krabben enzo, uit te schelden.
toen ze in slaap is gevallen tegen 03;00 hebben we haar achter gelaten in een parkje
dus? altijd plaats voor een derde (of een vierde)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ga toch voor het andere geslacht
jij ging al bangen in het washok met pizza
zeker, ik ben bij heel veel meets geweest het afgelopen jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was jij ook op die meet dan?
Ik ben niet van die kant. behalve in een paar situatiesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je gaat bukken ramt pizza hem er wel ff voor je in
en daarna ging ze vet flippen en schreeuwen in het topicquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, weet d'r naam niet meer
dudequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet van die kant. behalve in een paar situaties
dm eens danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb nog heel veelfilmpjes ook
haha jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en daarna ging ze vet flippen en schreeuwen in het topic![]()
systemoverload ofzo tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, weet d'r naam niet meer
en ik heb je nog nooit gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeker, ik ben bij heel veel meets geweest het afgelopen jaar
kom op jij zou twollie best doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet van die kant. behalve in een paar situaties
ze beweerde ook nog dat ze bestolen was en al haar spullen wegwaren ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ja
god hoe heet ze ook al weer, haar afkortingen waren s_c ofzo
doe eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meot ik ze eerst uploaden enzoduuuuuurt lang
nee is mn laptop te traag voor, dan loopt alles vast enzoquote:
Nou, ook in sommige situaties zou ik dat niet doen hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo dudedat hebben de meeste mensen
vast welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ook in sommige situaties zou ik dat niet doen hoor
gwn op de jng meet komen togquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee is mn laptop te traag voor, dan loopt alles vast enzo
ik heb nog heel veel foto's van allerlei meets, wie weet laat ik je ze wel allemaal ooit zien, heb er namelijk hele mooie verhalen bij
Lijkt me wel tof jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb nog heel veel foto's van allerlei meets, wie weet laat ik je ze wel allemaal ooit zien, heb er namelijk hele mooie verhalen bij
Dacht het nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pep snuiven?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HEB NOG WEL EEN FILMPJE VAN PZ OP YOUTUBE_O_ herinner ik me ineens
maar die kennen jullie al waarschijnlijk
Ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Echt gestoordquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee?quote:
pz woont in rotterdam, nee dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik niet
IK WEET WIE PZ ISHIJ WOONT VLAKBIJ MIJ
![]()
kijk zequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga nog ff tv kijken
fijne avond nog allen
O wacht, ik denk aan gaygay, laat maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pz woont in rotterdam, nee dus
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
toen werd je nog uitgescholden voor autist omdat je hem bij zijn FOK!naam noemde![]()
verdommequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat coke filmpje staat ook op mijn kanaal
jouw stemquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat coke filmpje staat ook op mijn kanaal
2010 belde, ze wilden hun Trollscience terugquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een filmpje op youtube.
heeft mono ook pep gesnoven????quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja ik was een beetje te enthousiast, kan gebeuren
ik denk nog wel meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heeft mono ook pep gesnoven????
quote:
Dit toenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moet niet op FOK! zitten
ben helemaal naar de kenser
haha nee die deed dat voor de grap, dat rietje komt ook niet in de buurt van zijn neusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heeft mono ook pep gesnoven????
jawelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hou opppp, mijn stem is normaal niet zo
op skype toen met ov en dimmiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
okéquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij weetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op skype toen met ov en dimmie
gemengde gevoelens muchquote:
cool story broquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn vader ging bananenkwark voor me pakken en moest heel hard lachen toen hij weg was.
okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
ik verveel me en ben net bij mijn buurmeisje en haar vriend geweest biertje drinken, wil teruggaan maar ik ben bang dat ze dan nu liggen te neuqen ofzo.
whyquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn vader ging bananenkwark voor me pakken en moest heel hard lachen toen hij weg was.
Gewoon meedoenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
ik verveel me en ben net bij mijn buurmeisje en haar vriend geweest biertje drinken, wil teruggaan maar ik ben bang dat ze dan nu liggen te neuqen ofzo.
wheheequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
quote:
He youquote:
mwaquote:
is mwah beter of slechter?quote:
wel beterquote:
Stewiequote:
Mooi mooiquote:
Ah wat raar jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat iemand ging mij ineens om 23:00 bellen terwijl ik tv zat te kijken.
Hoi gerecht wat ik 5 uur geleden heb verorberdquote:
Was een leuk gesprekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik nam zelf op, wel een leuke persoon dusja.
jij ook alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi gerecht wat ik 5 uur geleden heb verorberd
quote:
Oh dan maakt het niet uit. Jij hebt ook een leuke stemquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik nam zelf op, wel een leuke persoon dusja.
Hoe weet jij of ik een leuke stem hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dan maakt het niet uit. Jij hebt ook een leuke stem
heb ik gehoordquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik een leuke stem heb
quote:
Jaquote:
Je hebt haar ook serenades gestuurd toen je dronken was zeker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik een leuke stem heb
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
En typisch genoeg was het 2 uur later, toen ik weer thuis was, gestopt met sneeuwen
Nee jij bent de enigequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt haar ook serenades gestuurd toen je dronken was zeker.
Ik kan heel goed tegen mij verlies, ik speel tenminste niet vals op wordfeudquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet tegen jouw verlies hommo
LB had ook een keer van mij gewonnen.
Ja, precies dat jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HerkenbaarHele dag zonnetje en als je dan naar buiten gaat, kutweer
Hij staat op mijn iPhonequote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
nergens zin in blabla
dus ik ga vragen of ik nog een biertje mag
doei brb
He stu hoe was acting class. Of was je daar niet heen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Zeg maar dat het van mij mag
ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
typisch hoe apple gebruikers altijd zeggen 'hij staat op mijn iphone' ipv 'hij staat op mijn mobiel'
ik zeg toch ook niet 'hij staat op mijn samsung galaxy ace'
#Bekentquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
typisch hoe apple gebruikers altijd zeggen 'hij staat op mijn iphone' ipv 'hij staat op mijn mobiel'
Hij staat op mijn iPodquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet snappen dat een iPhone geen mobiel is en dat een MacBook geen laptop isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zeg soms iphone en soms mobielquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja die lachjes zijn zo grappigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben nu terug aan het luisteren, die lachjes
Het is versierde poep.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet snappen dat een iPhone geen mobiel is en dat een MacBook geen laptop is
Nee, ga pas medio april weer. Heb er geen zin in gehad namelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
He stu hoe was acting class. Of was je daar niet heen?
Is goed, kom je hierheen ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal ik eens staan op jouw ipod
met welk liedje?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal ik eens staan op jouw ipod
Wat het is is het, ze doen het nog altijd goed als bedrijfquote:
Stuurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zing lithium trouwens helemaal verkeerd
Oh wat deed je danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ga pas medio april weer. Heb er geen zin in gehad namelijk![]()
quote:
Nee ik heb alleen Ed Sheeran geloof ikquote:
Niets arme sloeberquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee.
arme sloeber die geen apple kan betalen![]()
niks tegen mensen als jij hoor dat niet![]()
The A-teamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen Ed Sheeran geloof ik
nu welquote:
Ik vind Drunk wel leuk eigenlijkquote:
Ja je hoort gewoon dat je drunk like hell bentquote:
van die band is Sex On Fire leukerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you
ik hoor mensen ook wel eens maklemoor zeggenquote:
Heujj JRRY ga je eindelijk goeie muziek herkennen?quote:
FOKIT SEND ME HET IK BEN HET KWIJTquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hoort gewoon dat je drunk like hell bent
Hoerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
hoe zeggen jullie rihanna?
> riënna, ri-han-a
joahquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
FOKIT SEND ME HET IK BEN HET KWIJT
HAHAHAHHAHAHAAquote:
Nee joh, ik roep ook gewoon iets onzinnigsquote:
Op de BEquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
Hoe zeggen jullie Beyonce?
Waar leggen jullie de nadruk op?
BE-yonce
BeyOnce
BeyoncE
?
Biejonsequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
BE-yonce
BeyOnce / Beyáncé
BeyoncE
?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd per ongeluk naar men broertje gestuurdSorry Pizza
BeypnCEquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
BE-yonce
BeyOnce / Beyáncé
BeyoncE
?
Vindt hij het mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd per ongeluk naar men broertje gestuurdSorry Pizza
Ik zeg haar namelijk eigenlijk nooitquote:
Hij is niet onlinequote:
Wat is er ventjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
godverdomme tyfus tering hoeren kut avond
Ik somsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg haar namelijk eigenlijk nooit
p=oquote:
Die tweede is echt koning. en dan als laatst: ohhh sorrrryyquote:
Begin jij maar eerst aan jouw Nederlands.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
engels valt best te leren toch?
Ik ken de woorden wel hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
engels valt best te leren toch?
Ik sta hier niet van te kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik soms
Als ik met vrienden een discussie heb over de knapste zangeres![]()
Of de beste
oow zo ja das bij mij ook baggerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken de woorden wel hoor
Maar de uitspraak blijft best lastig
faccccking vet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik had een mooie dag, 3 joints gerookt 2 glazen alcohol met 1 van 12,5% en 1 van 33%
bij me oma geweest en mattie
awhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sta je eerst 40 minuten in de kou, pak je de bus naar de stad. komt je vriend 20 minuten te laat met de scooter. belt zijn pa boos op dat hij naar huis moet. achterop de scooter terug in die kut kou, eenmaal bij zijn huis flipt zijn pa, en uiteindelijk weer op die kut scooter naar mijn huis. hele avond vergald
Waarom was zijn vader zo boosquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sta je eerst 40 minuten in de kou, pak je de bus naar de stad. komt je vriend 20 minuten te laat met de scooter. belt zijn pa boos op dat hij naar huis moet. achterop de scooter terug in die kut kou, eenmaal bij zijn huis flipt zijn pa, en uiteindelijk weer op die kut scooter naar mijn huis. hele avond vergald
koop eigen scooter heb je dat gezeik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Hoe weet jij nou wat wij denken? Prima toch dat je hier wel je 'ei' kwijt kunt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja ik praat niet zoveel over Beyonce als jullie denken hoor
omdat hij geen goede afspraak had gemaakt ofzoquote:
ik was toch met de bus heen sjimmiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
koop eigen scooter heb je dat gezeik niet
Dus eigenlijk is je vriend een lamzakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat hij geen goede afspraak had gemaakt ofzo
hoezo niet op je scooter danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik was toch met de bus heen sjimmie
Poor youquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat wij denken? Prima toch dat je hier wel je 'ei' kwijt kunt?
1 ik heb geen scooter en 2 het is te koud op een scooter momenteelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo niet op je scooter dan
Vertel het haar op Twitterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben een beetje boos op Beyonce want ze heeft dr album nog steeds niet uitgebracht, ik ben overgestapt naar Rihanna omdat zij elk jaar een album uitpoept
wil je 1 kopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
1 ik heb geen scooter en 2 het is te koud op een scooter momenteel
Gewoon haar FOK! laten aanmaken tochquote:
yamaha aeroxquote:
zou wel toph zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon haar FOK! laten aanmaken toch
Die is wel swek ja.quote:
nananananananaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tweede is echt koning. en dan als laatst: ohhh sorrrryy
ja tog gquote:
Dat schiet dus ook niet op. Wat een lui wijf eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dude ze heeft 4x een Tweet getweet en ik heb geen Twitter (meer)
Ja, dat is ook nog een ideequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon haar FOK! laten aanmaken toch
ja hoe moet ik het verzenden danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
`je moet het ophalen in schiedam''
Moet nog wel
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
das mijn marktplaats advertentie
Als je dat eronder zet komt het nogal dwingend over, moet je niet doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja hoe moet ik het verzenden dan
Nee ik ben echt moequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee blijf gewoon over halfuur kom je toch weer terug
volgens mij sta het ook in de verkeerde rubriek maar waar val da onderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat eronder zet komt het nogal dwingend over, moet je niet doen.
ze instagramt wel heel veelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet dus ook niet op. Wat een lui wijf eigenlijk
Je moet het gewoon veranderen in:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
volgens mij sta het ook in de verkeerde rubriek maar waar val da onder
thuis blijvenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zal ik nu alsnog terug naar arnhem of thuis blijven
Trustenquote:
Misschien komt het dit jaar toch nog goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze instagramt wel heel veel
ja heel lui waarom niet even een album uitpoepen zo moeilijk moet dat niet zijn. ze is al sinds maart 2012 bezig terwijl mijn favoriete album van haar in 2 weken opgenomen is.
nou dan doe ik dat wel evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het gewoon veranderen in:
Af te halen in Schiedam.
thuis blijven en lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zal ik nu alsnog terug naar arnhem of thuis blijven
Welke meet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw wie gaan er allemaal naar de meet
dit jaar sws maar wtf heeft ze aan een tour zonder album, ff serieusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien komt het dit jaar toch nog goed
Snap niet wat iemand met zo`n bord wil maar okequote:
ik ga neet naar de meetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw wie gaan er allemaal naar de meet
ja ik ook niet maar ik moet het toch echt verkopnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap niet wat iemand met zo`n bord wil maar oke
Snap wel dat fans daar teleurgesteld over zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
dit jaar sws maar wtf heeft ze aan een tour zonder album, ff serieus
over 20 dagen ofzo begint die tour en dan nog niet eens een single heeft ze uitgebracht, alleen twee snippets van rare songs die niet eens op het album staan hopelijk.
Daar kom ik waarschijnlijk niet langs met de treinquote:
Ik ben ook niet zo van de meets, vandaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kom ik waarschijnlijk niet langs met de trein
ja moet je maar eens op die rare autistishce forums kijken, echt gigantisch erg hoe ze daar zijn ik ben er een zandkorrel bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap wel dat fans daar teleurgesteld over zijn
Ligt er meestal aan wie er komen hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de meets, vandaar
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik vind het wel grappig zo meet allemaal die fok nerds lol tog
ik denk niet dat de ergste nerds naar de meets komen of wel (no experience xd)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jij ook tog lol xdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik denk niet dat de ergste nerds naar de meets komen of wel (no experience xd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |