Was ik, dromenvangertje, sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:11 schreef Meloewa het volgende:
Wie is de gene die filmpje opneemt en roept ''ro-ald ga dansen!''
Angstaanjagende stem
Kan jij me aub vertellen waarvan dat ook alweer was?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Strak strak in m'n trainingspak pak
Laat die kinderen plezier hebben, hater.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Godverdomme hey.Wat is dat voor een sneu kinderfeestje met die slungelige puber die geen raad weet met z'n ledematen?
_!
Dat mogen ze van mij gerust hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Laat die kinderen plezier hebben, hater.
Kudos voor de gummiman
Zeik dan niet zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij gerust hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Waarom niet? Ik geef gewoon m'n mening. Of is het de bedoeling dat we allemaal enthousiaste jubel-posts gaan plaatsen?quote:
Dus je laat die kinderen toch niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik geef gewoon m'n mening. Of is het de bedoeling dat we allemaal enthousiaste jubel-posts gaan plaatsen?
Als je de moeite neemt om dit te filmen, op youtube te zetten en vervolgens er op FOK! een topic over gaat openen .... dan weet je dat je ook minder positieve reacties kunt verwachten.
Zeker met zoiets
Tuurlijk wel. Of heb ik soms de macht om ze tegen te houden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus je laat die kinderen toch niet.
Je snapt wat de uitspraak betekent? Of ben ik zo onduidelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of heb ik soms de macht om ze tegen te houden?
Heel leuk, echt. Dat meen ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je snapt wat de uitspraak betekent? Of ben ik zo onduidelijk.
Ik vind het gewoon altijd erg triest als er dan een filmpje met FOK!kers is dat ze internethelden weer moeten schreeuwen wat een autisten er op een filmpje te zien zijn (of kleuters).
Is gewoon jammer.
Ze ondernemen iets irl wat uit FOK! ontstaan is, dat is toch leuk.
Volgens mij waren alle internethelden op de meet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je snapt wat de uitspraak betekent? Of ben ik zo onduidelijk.
Ik vind het gewoon altijd erg triest als er dan een filmpje met FOK!kers is dat ze internethelden weer moeten schreeuwen wat een autisten er op een filmpje te zien zijn (of kleuters).
Is gewoon jammer.
Ze ondernemen iets irl wat uit FOK! ontstaan is, dat is toch leuk.
Vandaag tot morgen, ergens in brabant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef JennaSometimes het volgende:
Welke nachtgabgger meeting, wanneer vond dit plaats? En waar.
Datis ber, want ik ben een Belg en ik woon in België.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vandaag tot morgen, ergens in brabant.
Belgen verboten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Datis ber, want ik ben een Belg en ik woon in België.
Zelden heb ik zo veel bazen gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://tinychat.com/YOLO
Kijk mee.
Hakkuhbar supergabberquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:56 schreef Prissor het volgende:
[..]
Kan jij me aub vertellen waarvan dat ook alweer was?
Dat was die bij Mono ook niet. Maar 't was rete gezellig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets voor de oudere FOK!ker zo'n meet, dat zie ik al.
Dat geloof ik ook wel. Sowieso komt het met bier en dergelijke altijd wel los.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was die bij Mono ook niet. Maar 't was rete gezellig.
Het kan natuurlijk ook anders.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef igottagun het volgende:
is dit een meet? ziet er nogal stijfjes uit
toen wel nu is het lolquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef igottagun het volgende:
is dit een meet? ziet er nogal stijfjes uit
Dit is correct, begeleiders aanwezig!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Is dit filmpje gemaakt op woonwagenkamp "het groene topje"?
Je moet hem dan wel geen coke meer gevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is correct, begeleiders aanwezig!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef leeell het volgende:
coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken
Wiet is voor een spacecake bakken. en XTC is voor het hakkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef leeell het volgende:
coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken
welke videoquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Deze video is ge�pload vanaf een Android-telefoon.
in de opquote:
wat dan?!quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Faaluser heeft een snee in zijn hoofd
ja was zeker gezellig, ben als iks toned ben wel rustiger en meligerquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
Klinkt fout![]()
Maar nes was gezellig dat je er was man
Ja hij stootte zijn hoofd en redelijk diepe snee + verdund bloed door alcohol. Even eerste hulp dus.quote:
Je moet ook niet gaan zwaardvechten op zo'n meet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hij stootte zijn hoofd en redelijk diepe snee + verdund bloed door alcohol. Even eerste hulp dus.
Wie is het dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hij stootte zijn hoofd en redelijk diepe snee + verdund bloed door alcohol. Even eerste hulp dus.
Dat is ook geen hakken hoor, gewoon spastisch armen naar voren schieten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hosselen en hakken. Dat is zijn stijl jwt.
Ik had gewoon Royal Club tonic, als één baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zie Bitter Lemon op de tafel staan.
Ik ben trots op jullie.
Helaas, u bent niet door naar de volgende ronde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had gewoon Royal Club tonic, als één baas
Bitterlemon is voor poesies!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Helaas, u bent niet door naar de volgende ronde.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:41 schreef hommo parkied het volgende:
Ik heb net bitterlemon met jonge jenever was nietvoor pussieshork moet zijn snavel houden
quote:
Niet aan het Kasteelbier zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb net bitterlemon met jonge jenever was nietvoor pussieshork moet zijn snavel houden
Niet aan een Bitter Lemon-infuus liggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Niet aan het Kasteelbier zitten
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:44 schreef dikken hommo parkied die nied kan soelleb het volgende:
Ik moet niet op FOK! zitten
ben helemaal naar de kenser
Noh. yolopoly is al naar bedquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog geen politie aan de deur gehad daar bij die meet?
Nee, twee verstandige jongeman.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Één verstandige jongeman is hij geworden!
Nu al? Jeetje, wat een oude man is dat zeg.quote:
trouwens nog bedankt voor de ritquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Niet aan het Kasteelbier zitten
denk het niet hij zou morgen ook niet naar school gaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
Gaat P_z nog stoppen met drinken vandaag?
Ik heb lekker vrijquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
denk het niet hij zou morgen ook niet naar school gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |