Ja hij stootte zijn hoofd en redelijk diepe snee + verdund bloed door alcohol. Even eerste hulp dus.quote:
Je moet ook niet gaan zwaardvechten op zo'n meet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hij stootte zijn hoofd en redelijk diepe snee + verdund bloed door alcohol. Even eerste hulp dus.
Wie is het dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hij stootte zijn hoofd en redelijk diepe snee + verdund bloed door alcohol. Even eerste hulp dus.
Dat is ook geen hakken hoor, gewoon spastisch armen naar voren schieten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hosselen en hakken. Dat is zijn stijl jwt.
Ik had gewoon Royal Club tonic, als één baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zie Bitter Lemon op de tafel staan.
Ik ben trots op jullie.
Helaas, u bent niet door naar de volgende ronde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had gewoon Royal Club tonic, als één baas
Bitterlemon is voor poesies!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Helaas, u bent niet door naar de volgende ronde.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:41 schreef hommo parkied het volgende:
Ik heb net bitterlemon met jonge jenever was nietvoor pussieshork moet zijn snavel houden
quote:
Niet aan het Kasteelbier zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb net bitterlemon met jonge jenever was nietvoor pussieshork moet zijn snavel houden
Niet aan een Bitter Lemon-infuus liggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Niet aan het Kasteelbier zitten
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:44 schreef dikken hommo parkied die nied kan soelleb het volgende:
Ik moet niet op FOK! zitten
ben helemaal naar de kenser
Noh. yolopoly is al naar bedquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog geen politie aan de deur gehad daar bij die meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |