Was ik, dromenvangertje, sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:11 schreef Meloewa het volgende:
Wie is de gene die filmpje opneemt en roept ''ro-ald ga dansen!''
Angstaanjagende stem
Kan jij me aub vertellen waarvan dat ook alweer was?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Strak strak in m'n trainingspak pak
Laat die kinderen plezier hebben, hater.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Godverdomme hey.Wat is dat voor een sneu kinderfeestje met die slungelige puber die geen raad weet met z'n ledematen?
_!
Dat mogen ze van mij gerust hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Laat die kinderen plezier hebben, hater.
Kudos voor de gummiman
Zeik dan niet zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij gerust hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Waarom niet? Ik geef gewoon m'n mening. Of is het de bedoeling dat we allemaal enthousiaste jubel-posts gaan plaatsen?quote:
Dus je laat die kinderen toch niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik geef gewoon m'n mening. Of is het de bedoeling dat we allemaal enthousiaste jubel-posts gaan plaatsen?
Als je de moeite neemt om dit te filmen, op youtube te zetten en vervolgens er op FOK! een topic over gaat openen .... dan weet je dat je ook minder positieve reacties kunt verwachten.
Zeker met zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |