Die tweede is echt koning. en dan als laatst: ohhh sorrrryyquote:
Begin jij maar eerst aan jouw Nederlands.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
engels valt best te leren toch?
Ik ken de woorden wel hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
engels valt best te leren toch?
Ik sta hier niet van te kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik soms
Als ik met vrienden een discussie heb over de knapste zangeres![]()
Of de beste
oow zo ja das bij mij ook baggerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken de woorden wel hoor
Maar de uitspraak blijft best lastig
faccccking vet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik had een mooie dag, 3 joints gerookt 2 glazen alcohol met 1 van 12,5% en 1 van 33%
bij me oma geweest en mattie
awhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sta je eerst 40 minuten in de kou, pak je de bus naar de stad. komt je vriend 20 minuten te laat met de scooter. belt zijn pa boos op dat hij naar huis moet. achterop de scooter terug in die kut kou, eenmaal bij zijn huis flipt zijn pa, en uiteindelijk weer op die kut scooter naar mijn huis. hele avond vergald
Waarom was zijn vader zo boosquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sta je eerst 40 minuten in de kou, pak je de bus naar de stad. komt je vriend 20 minuten te laat met de scooter. belt zijn pa boos op dat hij naar huis moet. achterop de scooter terug in die kut kou, eenmaal bij zijn huis flipt zijn pa, en uiteindelijk weer op die kut scooter naar mijn huis. hele avond vergald
koop eigen scooter heb je dat gezeik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Hoe weet jij nou wat wij denken? Prima toch dat je hier wel je 'ei' kwijt kunt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja ik praat niet zoveel over Beyonce als jullie denken hoor
omdat hij geen goede afspraak had gemaakt ofzoquote:
ik was toch met de bus heen sjimmiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
koop eigen scooter heb je dat gezeik niet
Dus eigenlijk is je vriend een lamzakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat hij geen goede afspraak had gemaakt ofzo
hoezo niet op je scooter danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik was toch met de bus heen sjimmie
Poor youquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat wij denken? Prima toch dat je hier wel je 'ei' kwijt kunt?
1 ik heb geen scooter en 2 het is te koud op een scooter momenteelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo niet op je scooter dan
Vertel het haar op Twitterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben een beetje boos op Beyonce want ze heeft dr album nog steeds niet uitgebracht, ik ben overgestapt naar Rihanna omdat zij elk jaar een album uitpoept
wil je 1 kopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
1 ik heb geen scooter en 2 het is te koud op een scooter momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |