Was t een fokster?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja d'r was een meet in rotterdam in een park, wat een beetje besloten was, maar wel op het forum besproken.
was een hecht groepje aanwezig die elkaar al kenden enzo, myraela, monopoly, arachide, snuf, huppelmuts, charmed_angel, intronic, ik en vast nog wel een paar
en toen kwam er ineens een kleine negerin opdagen met fel roze haar en vage kleding en ze begon meteen over dat ze sneed en dood wou
nog geen halfuur later had ze een fles vodka en een joint gekocht
ze zoop zichzelf helemaal naar de tering en had zichzelf niet meer onder controle, begon tegen ons te schreeuwen en krabben enzo, uit te schelden.
toen ze in slaap is gevallen tegen 03;00 hebben we haar achter gelaten in een parkje
dus? altijd plaats voor een derde (of een vierde)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ga toch voor het andere geslacht
jij ging al bangen in het washok met pizza
zeker, ik ben bij heel veel meets geweest het afgelopen jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was jij ook op die meet dan?
Ik ben niet van die kant. behalve in een paar situatiesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je gaat bukken ramt pizza hem er wel ff voor je in
en daarna ging ze vet flippen en schreeuwen in het topicquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, weet d'r naam niet meer
dudequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet van die kant. behalve in een paar situaties
dm eens danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb nog heel veelfilmpjes ook
haha jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en daarna ging ze vet flippen en schreeuwen in het topic![]()
systemoverload ofzo tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, weet d'r naam niet meer
en ik heb je nog nooit gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeker, ik ben bij heel veel meets geweest het afgelopen jaar
kom op jij zou twollie best doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet van die kant. behalve in een paar situaties
ze beweerde ook nog dat ze bestolen was en al haar spullen wegwaren ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ja
god hoe heet ze ook al weer, haar afkortingen waren s_c ofzo
doe eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meot ik ze eerst uploaden enzoduuuuuurt lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |