whut?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit ja.
Diegene die al een tijdje op fok zitten hebben het verhaal van die negerin in het park van rotterdam ook meegekregen. Die we hadden achter gelaten hadden omdat ze niet meer aanspreekbaar was en agressief deed.
hierna heel drama gehad met tante yvon en fok over verantwoordelijkheid
ja het stond op mijn account, ik kijk wel evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat album was offline oppeens, wacht ik ga even mijn PM's checken
Ik ga gewoon met de auto, en neem slaapspullen enzo meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg dan gewoon tegen mijn pa dat ik naar mijn zus in eindhoven toega en verder bunk ik me wel ergens neer x3
Ik ben te autistisch om klef te doen in het openbaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, maar niet klef doen, want dan zie ik er echt uit als een loner
Jullie kunnen natuurlijk ook met zn 3en klef doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen maar je hebt er niks aanquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om klef te doen in het openbaar.
Tuurlijk wel. Ik neem best vaak lijn 300quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen maar je hebt er niks aan
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heirweg zit nu in 300quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik neem best vaak lijn 300
Of ik jou dat kan ookquote:
dan woon je vlak bij een vriendin van mequote:
ja d'r was een meet in rotterdam in een park, wat een beetje besloten was, maar wel op het forum besproken.quote:
Als je gaat bukken ramt pizza hem er wel ff voor je inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |