WIj toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij gaan coke doen toch? of speedballen?
ik geef je wel een paar teugen van mijn amnesia en dan gaan we ballen in het washokquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij gaan coke doen toch? of speedballen?
ik zat aan de bacardi van heatseekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja wtf, rag gaf me skunk lel gaf me vodka
Lekker warm buiten ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Mijn vriend is een klootzak zegt opeens dat hij een halfuurtje later is terwijl ik al halfuur bij de bbushalte sta
hsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zat aan de bacardi van heatseekerhad m ook wel aardig zitten
Ik ga samen met Heppie autistisch in een hoekje zitten, lachend om onze dieptrieste humor waarschijnlijk. Wil je meedoen?quote:
Trio met DV?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik geef je wel een paar teugen van mijn amnesia en dan gaan we ballen in het washok
Oh die heatseekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zat aan de bacardi van heatseekerhad m ook wel aardig zitten
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Trollscience het volgende:
Wie gaat er dan ook zuipen op een meetJe moet gewoon weten wanneer je moet stoppen, zeker met een stel sociaal-gehandicapte autisten.
Ik doe wel mee, gezellig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga samen met Heppie autistisch in een hoekje zitten, lachend om onze dieptrieste humor waarschijnlijk. Wil je meedoen?
welke halte?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Mijn vriend is een klootzak zegt opeens dat hij een halfuurtje later is terwijl ik al halfuur bij de bbushalte sta
Dat verhaal heb ik nog meegekregenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit ja.
Diegene die al een tijdje op fok zitten hebben het verhaal van die negerin in het park van rotterdam ook meegekregen. Die we hadden achter gelaten hadden omdat ze niet meer aanspreekbaar was en agressief deed.
hierna heel drama gehad met tante yvon en fok over verantwoordelijkheid
oh waar die foto's opstaan? echt? heb ik dat gedaan of is de site gewoon offlinequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh die heatseeker![]()
jammer dat dat album offline is
Waarom was ik daar niet bij?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit ja.
Diegene die al een tijdje op fok zitten hebben het verhaal van die negerin in het park van rotterdam ook meegekregen. Die we hadden achter gelaten hadden omdat ze niet meer aanspreekbaar was en agressief deed.
hierna heel drama gehad met tante yvon en fok over verantwoordelijkheid
Ik zou graag wat meer over die negerin te horen willen krijgenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik nog meegekregen
Nja ik ben niet zo ontzettend vervelend wnr dronken denkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Trollscience het volgende:
Wie gaat er dan ook zuipen op een meetJe moet gewoon weten wanneer je moet stoppen, zeker met een stel sociaal-gehandicapte autisten.
Is goed, maar niet klef doen, want dan zie ik er echt uit als een lonerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga samen met Heppie autistisch in een hoekje zitten, lachend om onze dieptrieste humor waarschijnlijk. Wil je meedoen?
oh wat was dat mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik nog meegekregen
dat album was offline oppeens, wacht ik ga even mijn PM's checkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh waar die foto's opstaan? echt? heb ik dat gedaan of is de site gewoon offline
lonerismquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, maar niet klef doen, want dan zie ik er echt uit als een loner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |