denken dat ik vrienden hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
je hoeft niet per se met iemand van fok
hé wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
je hoeft niet per se met iemand van fok
Nee want je kan mij dan niet rakenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook, met mijn voorwaardelijk
heel zeker van jezelf zie ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want je kan mij dan niet raken
ohquote:
DrNick?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan ga je met die jongen die jou leuk vindt haha
Ja, daarom wil ik ook niet vechtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heel zeker van jezelf zie ik
liever nietquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook niet vechten
quote:
ja da duurt evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs, mijn wallet zit nog steeds te synchroniseren met het netwerk?
zelfs ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ok
ik zou met je gaan als ik niet bang was om fokkers te ontmoeten dus tja
jordijquote:
okequote:
lach je me nou uit?quote:
awh kusjequote:
quote:
PICSquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb vandaag een kleine Tax look a like gezien prom![]()
![]()
was tijdens werkquote:
het leven is geen pannenkoekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was vandaag lullig, kom ik op mijn werk. zegt mijn baas je bent vandaag vrij, alleen ik kon niet naar huis want ik zat achterop de scooter bij een collega en mijn fiets stond bij hem
Waarom ben jij niet uit?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was vandaag lullig, kom ik op mijn werk. zegt mijn baas je bent vandaag vrij, alleen ik kon niet naar huis want ik zat achterop de scooter bij een collega en mijn fiets stond bij hem
ik ga over 10 minuten, mijn vriend ging eerst even langs zijn vriendin dus moest ff wachtenquote:
Pizzaquote:
niks.quote:
kwark+ cashewnotenquote:
jawelquote:
fuck jouquote:
Ik heb geen kwarkquote:
dit is nog wel een goedequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is een maaltijd voor vrouwen in de overgang
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is een maaltijd voor vrouwen in de overgang
quote:
Nee is gewoon lekker, net zoals yoghurt en vlaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kwark dat vol zit met eiwitten zeker?
ik weet zeker dat jij dat lust jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee is gewoon lekker, net zoals yoghurt en vla
is wel het beste savonds vol met langzame caseine eiwittenquote:
uit een buis getrokken zeker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
is wel het beste savonds vol met langzame caseine eiwitten
Wtf manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jij dat lust ja
noten en eiwitten, huh?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Kwark en noten voor de eiwitten
Neuqen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:04 schreef ChesterPerry het volgende:
De sexgrapcliches zijn er alweer na een minuut online te zijn geweest
sorryquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je lijkt net een oversekst puber van 14
damnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorryik ben al vanaf 1 uur aan het zuipen, dus ik ben redelijk aangeschoten
klaar met tentamens hequote:
hoiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je lijkt net een oversekst puber van 14
Alcoholistquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorryik ben al vanaf 1 uur aan het zuipen, dus ik ben redelijk aangeschoten
meer dat je nu dit achter je pc zit te verkondigenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klaar met tentamens heBij de lunch begonnen we met een vaasje bier, en toen ging dat door en naar cuba libres en meer bier en tequila
ik heb 3 weken geen alcohol meer gehad, nu moet het evenquote:
wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
meer dat je nu dit achter je pc zit te verkondigen
Eigenlijk ben ik gewoon jaloersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 3 weken geen alcohol meer gehad, nu moet het even
link?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef timmmmm het volgende:
In de meivakantie BBQen bij mij thuis jongens, zie het meettopic
In de meivakantie kan ik niet, wat is ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef timmmmm het volgende:
waar woon je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef timmmmm het volgende:
uh watquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Kan ik eindelijk littlebrownie versieren
Ik stuur een foto in mijn bikini, als jij een topic maakt in onz met jouw piem0l in de OPquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga ook drinken dan. Vervolgens naaktfoto's sturen.
mij negerenquote:
en anders kom je sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
leuk wel![]()
Als ik Heppie meekrijg kom ik ook
neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik stuur een foto in mijn bikini, als jij een topic maakt in onz met jouw piem0l in de OP
Alsof hij jou kan beschermen van mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
leuk wel![]()
Je mag wel wat zeggen hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
VrouwenSorry ja, ik probeer mijn leven een beetje weer op te bouwen, want ik heb kanker gehad. Dan niet huilen als ik het een beetje druk heb mmkay
Ik heb sowieso helemaal geen tijd meer voor FOK!
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Kan ik eindelijk littlebrownie versieren
Lame. Je moet sowieso komen. Ik ken niemand, en ik nodig jullie allemaal bij mij thuis uit, dan ga je niet huilen alleen omdat er niemand is om je handje vast te houden jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
leuk wel![]()
Je bent 15 cm kleiner. Wat wil je doen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof hij jou kan beschermen van mij
O wacht in het eerste weekend kan wel, dus voor 29 aprilquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben eigenlijk voor aan andere datum dan in de meivakantie.
hommo kom ook gvd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben eigenlijk voor aan andere datum dan in de meivakantie.
wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
who needs love when you got silicones and strap ons
Jou plat knuffelen tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent 15 cm kleiner. Wat wil je doen dan?
quote:
Ja , maar ik kom ook hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kom als pizza komt anders heb ik er niks te zoeken
.....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
VrouwenSorry ja, ik probeer mijn leven een beetje weer op te bouwen, want ik heb kanker gehad. Dan niet huilen als ik het een beetje druk heb mmkay
Als ik kan(en mag), dan kom ik. (logica alles)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ik kom als joey prom en aj komen denk ik
quote:
lezenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zullen we even mediteren? Of heb je liever yoga?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Jij en iets mogenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik kan(en mag), dan kom ik. (logica alles)
ik voorspel seksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
is goed tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga wel een stuk vlees knuffelen. Tfoe
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke dat neem ik terug
ik kom als pizza én trollscience komen want ik wil die ecto's allebei zien
Kanker is wel vervelend ja, bij mijn stiefvader hadden ze eind mei darmkanker geconstateerd en is geopereerd enzo en hij is nog steeds moe van die operatiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
seks met jezelf telt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Seks met mij is iets hemels.
date?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh en VA natuurlijkmaar hem zie ik binnenkort al
Weet je waarom ecto's zo heten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke dat neem ik terug
Je hebt nooit klachten gehad van je rechterhand?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Seks met mij is iets hemels.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke dat neem ik terug
Nope, ook niet van anderen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt nooit klachten gehad van je rechterhand?
poehpoehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je waarom ecto's zo heten?
Komt van 'echte bazen' -> 'eckte bazen' -> 'ecto bazen' -> 'ecto'
En ik kan 65x achter elkaar opdrukken
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dat ben ik bij die meet ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar jij bent op dit moment onder invloed
Dat kan je omdat je niks weegt nee srs wat weeg jequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je waarom ecto's zo heten?
Komt van 'echte bazen' -> 'eckte bazen' -> 'ecto bazen' -> 'ecto'
59.2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dat kan je omdat je niks weegt nee srs wat weeg je
waaaaat.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben strontvervelend onder invloed
ik niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben vet gezellig als ik onder invloed ben
Dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je die 65x keer doet met mij op je schouders krijg je wel een kusje
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben vet gezellig als ik onder invloed ben
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]jij komt zeker met de trein?
echt omg. Ik dacht al waarom zegt ie niksquote:
nee je hart zit vol van een afrukkende pizzaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja mn hart zit vol met afrukken man ja wtf
JNG / JNG meet!quote:
lolwutquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij past anderhalf keer in mij
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver, ik kan dit beamen
Jij weegt 110/quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij past anderhalf keer in mij
Ik zeg QFTquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je hart zit vol van een afrukkende pizza;););)
plakkerig toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hangerig worden van alcohol jeej
ik heb mezelf erop betrapt dat ik weer gedronken heb en ik mag al deze hersencellen niet missen, daarom nooit meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaan ze dan hangen jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb mezelf erop betrapt dat ik weer gedronken heb en ik mag al deze hersencellen niet missen, daarom nooit meer
dan rook ik liever een joint maar dat is dan weer zo grafduurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebt
Normaal dirnk ik elke dagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahjoh ik drink ieder weekend een paar glazen wijn, ookal ben ik alleen. Heerlijk als je net die waas te pakken hebt
Qft, bier ipv wijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fles wijn is ook 5 euro hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan rook ik liever een joint maar dat is dan weer zo grafduur
Zal ik doen :$$quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet als jij ze omhoog houdt XD
jij zuipt een hele fles wijn op?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fles wijn is ook 5 euro hoor
sowieso, nu stoere praat, maar op de meet een timide verlegen menneke zijnquote:
is 14%, als je net die waas wil hebben kan een fles er wel in jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij zuipt een hele fles wijn op?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso, nu stoere praat, maar op de meet een timide verlegen menneke zijn
Nee ik praat best makkelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik praat best makkelijk eigenlijk
Dat is trouwens wel het beeld dat ik nu van jou hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zijn alle fokkers behalve hamerhaai en ik want wij zijn de echtequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echte wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zijn alle fokkers behalve hamerhaai en ik want wij zijn de echte
op de mono meet had jij moeilijk veel op en was je niet meer verstaanbaar van wat ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
DV kan ik duidelijk articuleren wanneer onder invloed??
Altijd toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarschijnlijk ben ik een echte autist op de meet. Serieus
ah moppiequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel het beeld dat ik nu van jou heb
eckte wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zijn alle fokkers behalve hamerhaai en ik want wij zijn de echte
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarschijnlijk ben ik een echte autist op de meet. Serieus
je bedoelt dat je half overal tegenopbonkt en dingen nog half meekrijgt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is 14%, als je net die waas wil hebben kan een fles er wel in ja
Ja wtf, rag gaf me skunk lel gaf me vodkaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op de mono meet had jij moeilijk veel op en was je niet meer verstaanbaar van wat ik me kan herinneren
Wedden van wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah moppie
[..]You have never been so wrong
[..]
eckte wat?
nee dat je net voelt dat je een paar glazen op hebt, lichtjes aangeschoten dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bedoelt dat je half overal tegenopbonkt en dingen nog half meekrijgt?
Wij gaan coke doen toch? of speedballen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Trollscience het volgende:
Wie gaat er dan ook zuipen op een meetJe moet gewoon weten wanneer je moet stoppen, zeker met een stel sociaal-gehandicapte autisten.
WIj toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij gaan coke doen toch? of speedballen?
ik geef je wel een paar teugen van mijn amnesia en dan gaan we ballen in het washokquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij gaan coke doen toch? of speedballen?
ik zat aan de bacardi van heatseekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja wtf, rag gaf me skunk lel gaf me vodka
Lekker warm buiten ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Mijn vriend is een klootzak zegt opeens dat hij een halfuurtje later is terwijl ik al halfuur bij de bbushalte sta
hsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zat aan de bacardi van heatseekerhad m ook wel aardig zitten
Ik ga samen met Heppie autistisch in een hoekje zitten, lachend om onze dieptrieste humor waarschijnlijk. Wil je meedoen?quote:
Trio met DV?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik geef je wel een paar teugen van mijn amnesia en dan gaan we ballen in het washok
Oh die heatseekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zat aan de bacardi van heatseekerhad m ook wel aardig zitten
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Trollscience het volgende:
Wie gaat er dan ook zuipen op een meetJe moet gewoon weten wanneer je moet stoppen, zeker met een stel sociaal-gehandicapte autisten.
Ik doe wel mee, gezellig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga samen met Heppie autistisch in een hoekje zitten, lachend om onze dieptrieste humor waarschijnlijk. Wil je meedoen?
welke halte?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Mijn vriend is een klootzak zegt opeens dat hij een halfuurtje later is terwijl ik al halfuur bij de bbushalte sta
Dat verhaal heb ik nog meegekregenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit ja.
Diegene die al een tijdje op fok zitten hebben het verhaal van die negerin in het park van rotterdam ook meegekregen. Die we hadden achter gelaten hadden omdat ze niet meer aanspreekbaar was en agressief deed.
hierna heel drama gehad met tante yvon en fok over verantwoordelijkheid
oh waar die foto's opstaan? echt? heb ik dat gedaan of is de site gewoon offlinequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh die heatseeker![]()
jammer dat dat album offline is
Waarom was ik daar niet bij?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit ja.
Diegene die al een tijdje op fok zitten hebben het verhaal van die negerin in het park van rotterdam ook meegekregen. Die we hadden achter gelaten hadden omdat ze niet meer aanspreekbaar was en agressief deed.
Ik zou graag wat meer over die negerin te horen willen krijgenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik nog meegekregen
Nja ik ben niet zo ontzettend vervelend wnr dronken denkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Trollscience het volgende:
Is goed, maar niet klef doen, want dan zie ik er echt uit als een lonerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga samen met Heppie autistisch in een hoekje zitten, lachend om onze dieptrieste humor waarschijnlijk. Wil je meedoen?
oh wat was dat mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik nog meegekregen
dat album was offline oppeens, wacht ik ga even mijn PM's checkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh waar die foto's opstaan? echt? heb ik dat gedaan of is de site gewoon offline
lonerismquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, maar niet klef doen, want dan zie ik er echt uit als een loner
whut?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit ja.
ja het stond op mijn account, ik kijk wel evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat album was offline oppeens, wacht ik ga even mijn PM's checken
Ik ga gewoon met de auto, en neem slaapspullen enzo meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg dan gewoon tegen mijn pa dat ik naar mijn zus in eindhoven toega en verder bunk ik me wel ergens neer x3
Ik ben te autistisch om klef te doen in het openbaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook met zn 3en klef doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen maar je hebt er niks aanquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om klef te doen in het openbaar.
Tuurlijk wel. Ik neem best vaak lijn 300quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen maar je hebt er niks aan
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heirweg zit nu in 300quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik neem best vaak lijn 300
Of ik jou dat kan ookquote:
dan woon je vlak bij een vriendin van mequote:
ja d'r was een meet in rotterdam in een park, wat een beetje besloten was, maar wel op het forum besproken.quote:
Als je gaat bukken ramt pizza hem er wel ff voor je inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |